Ah ik kan niet wachten. Dezelfde medische staf waardoor Boilesen er toen drie jaar uit lagquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk wel dat de blessurelijst zich weer opstapelt dan. Dit seizoen eigenlijk alleen Sinkgraven langdurig en Dolberg.
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Younes speelt de confed cup van zijn leven joh
Verheijengod-methode gaat de deur weer uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik kan niet wachten. Dezelfde medische staf waardoor Boilesen er toen drie jaar uit lag
Voor Cerny ook. Maar die gaat weg. Mijn gevoel zegt naar PSV...quote:
Ah het werkt goed, laten we er onmiddellijk mee stoppen /bergkampsarovermarsmodusoffquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verheijengod-methode gaat de deur weer uit.
Ik denk eerder naar een club als Twentequote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voor Cerny ook. Maar die gaat weg. Mijn gevoel zegt naar PSV...
Ik weet niet of sommige spelers ervan houden hier om afgebeuld te worden in de zomer want hiervoor moet je een hele goede conditie hebbenquote:
Celtics risicovolquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NE patriots zijn aanvallend en nemen risico. Boston celtics, bruins en Red sox zijn altijd aanvallend, jong en risiconemend. Wat hebben ze gemeen? Ik support ze.
Kijk Juve. Aanvallend voetbal maar ook verdedigend top. Zo wil ik Ajax zien.
Gewoon een Red Bulletje voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet of sommige spelers ervan houden hier om afgebeuld te worden in de zomer want hiervoor moet je een hele goede conditie hebben
Dat moest onder Bosz ook lijkt me toch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet of sommige spelers ervan houden hier om afgebeuld te worden in de zomer want hiervoor moet je een hele goede conditie hebben
Nee maar hun plays zijn wel allemaal voorbedacht en met weinig creativiteit . Ze weten het vaak niet meer als de tegenstander er een antwoord op heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze spelen iig niet op resultaar en verdedigend..
Maar die support ik niet, dus dat gaf mijn argument minder kracht. Al ontkracht je hem nu swsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee maar hun plays zijn wel allemaal voorbedacht en met weinig creativiteit . Ze weten het vaak niet meer als de tegenstander er een antwoord op heeft.
Noem dan de Rockets als je het hebt over risico's
Maar deze coach is nog extremer in druk zetten . Roekeloos zelfs bij vlagenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moest onder Bosz ook lijkt me toch.
En anders flikkeren ze maar op.
Gelukkig hebben ze wat dat betreft al een betere basis dan het team waar Bosz mee begon....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar deze coach is nog extremer in druk zetten . Roekeloos zelfs bij vlagen
Die ontwikkeling moeten ze wel gewoon doormaken als ze de top willen bereiken en een complete speler willen worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:30 schreef skysherrif het volgende:
Dat is natuurlijk ook een groot mankement aan jongens als nouri en de jong. Druk zetten is niet hun sterkste punt vooralsnog, vd beek is hier wel een stuk verder in en imo ook beter dan een schone
Wat meer fysiek mag ook wel bij frenk en nouriquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:30 schreef skysherrif het volgende:
Dat is natuurlijk ook een groot mankement aan jongens als nouri en de jong. Druk zetten is niet hun sterkste punt vooralsnog, vd beek is hier wel een stuk verder in en imo ook beter dan een schone
Ach dit team is er aan gewend dus ze kunnen het wel. Ze vonden het zelfs leuk om zoveel druk te zetten volgens mijquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar deze coach is nog extremer in druk zetten . Roekeloos zelfs bij vlagen
Daar ben ik ook niet bang voor, maar zou best kunnen dat ze komend jaar onder een Schmidt nog weinig speeltijd gaan zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ontwikkeling moeten ze wel gewoon doormaken als ze de top willen bereiken en een complete speler willen worden.
Ook veltman was in druk zetten best goedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dit team is er aan gewend dus ze kunnen het wel. Ze vonden het zelfs leuk om zoveel druk te zetten volgens mij
Als hij echt zo lastig is met jonge spelers te laten doorstromen wel ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor, maar zou best kunnen dat ze komend jaar onder een Schmidt nog weinig speeltijd gaan zien.
Maar in die uitwedstrijden was hij daar telkens te laat mee waardoor hij in de problemen kwamquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook veltman was in druk zetten best goed
Aan de andere kant, als we weer rond de 55 wedstrijden spelen krijgen ze echt wel hun kans.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij echt zo lastig is met jonge spelers te laten doorstromen wel ja.
Zo zonde, want Bosz was wel gecharmeerd van ze en had ze zeker laten doorstromen.
Neem aan dat Schmidt eisen gaat stellen met het materiaal waar hij mee gaat werken. Dat kan ajax wat dat betreft nog wel redden, spelers op de backs erbij en jongens als ziyech/dolberg/sanchez die gewoon moeten blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in die uitwedstrijden was hij daar telkens te laat mee waardoor hij in de problemen kwam
Kevin Kampl zie ik dan wel komenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neem aan dat Schmidt eisen gaat stellen met het materiaal waar hij mee gaat werken. Dat kan ajax wat dat betreft nog wel redden, spelers op de backs erbij en jongens als ziyech/dolberg/sanchez die gewoon moeten blijven.
Aan de andere kant weten we totaal niet of schmidt al iets heeft toegezegd of dat dit gewoon enkel de wens is van ajax..... en krijgen we straks jaap stam.
Ben wel benieuwd wat hij met Schöne gaat doen dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als we weer rond de 55 wedstrijden spelen krijgen ze echt wel hun kans.
Als Schmidt de topkandidaat is wil hij wel komen denk ik, talentvolle selectie om mee te werken en kans om kampioen te worden. En na zijn ontslag bij Leverkusen zullen de grotere clubs niet om hem staan te springen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neem aan dat Schmidt eisen gaat stellen met het materiaal waar hij mee gaat werken. Dat kan ajax wat dat betreft nog wel redden, spelers op de backs erbij en jongens als ziyech/dolberg/sanchez die gewoon moeten blijven.
Aan de andere kant weten we totaal niet of schmidt al iets heeft toegezegd of dat dit gewoon enkel de wens is van ajax..... en krijgen we straks jaap stam.
Waarom willen we hem eigenlijk als hij zo ruk presteerde met leverkussenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Schmidt de topkandidaat is wil hij wel komen denk ik, talentvolle selectie om mee te werken en kans om kampioen te worden. En na zijn ontslag bij Leverkusen zullen de grotere clubs niet om hem staan te springen.
Zijn eerste seizoen was goed dacht ikquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom willen we hem eigenlijk als hij zo ruk presteerde met leverkussen
Omdat hij ons vernederde met Salzburg. Spraken we nog jaren over in Nederlandquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom willen we hem eigenlijk als hij zo ruk presteerde met leverkussen
Misschien krijgen Aboutmarch en Of the Tease dit wel voor elkaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:46 schreef skysherrif het volgende:
Misschien zit er wel een nailman en mountaincamp bij city en ontslaan ze guardiola omdat die 2 zich ook met zijn visie wilden bemoeien.
Pep nieuwe trainer bij ajax ;d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Boeiend, Tete gaat toch weg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Dit is de wraak van tete die een jodenvloek heeft gebruikt.p
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien krijgen Aboutmarch en Of the Tease dit wel voor elkaar.Walgelijke humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, wat is dit nou weer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Dit is de wraak van tete die een jodenvloek heeft gebruikt.p
Kan wel lachen om schaap en ergens heeft hij gewoon nog een puntje ook.quote:Men moet afstappen van de gedachte dat geld geweldig is. Als geld al iets is, dan is het vooral verslavend. Men wil altijd maar meer. Je hebt maar 3-4000 euro per maand nodig om een redelijk leven te leiden hoor. Dat Bosz het niet slecht heeft met 1 miljoen per jaar is dan ook een sterk eufemisme. Maar Bosz komt uit een extreem materialistische 'Hollandse' middenklasse familie, waar alles draait om schijn, geld en een bekende kop hebben. Zijn nichtje van 11 heeft een half miljoen YouTubevolgers per video en wordt door haar ouders gepusht om een mini-sexsymbool te zijn op haar elfde, door haar op te maken als een meisje van 18 en haar in uitdagende kleren videos over make up en minirokjes te laten volspreken.
Bosz heeft dezelfde bimbomentaliteit. Een trainer met enige passie zou eerst prijzen met Ajax willen pakken in plaats van voor het geld te gaan. Van gaal, De Boer, ze zouden nooit weg zijn gegaan. Bosz wel, want Bosz is net als z'n familie fake en materialistisch ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |