De gesprekken wel, want nog geen paar dagen terug had BvB nog een BuLi trainer op het oog.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel de vraag, want het artikel zegt dat hij ondanks interesse gewoon wou blijven. Of denk je dat interesse vanuit BVB pas deze week kwam?
Schijnt een neef te hebben die achter de schermen voor onrust zorgt. Want wie wilde het hele seizoen #BoszOutquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Heini Otto hoor je ook nooit wat van en die overleeft alle stromingen, die zouden ze ook eens goed moeten doorlichten!
Feyenoord mag wel een standbeeldje vernoemen naar Spijkerman ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:01 schreef zoekeenleven het volgende:
De naam faaljax is nooit relevanter geweest, wat een puinzooi
Geloof wel dat Hennie een vakman is. Valt natuurlijk ook wat voor te zeggen dat Bosz zo'n man blijkbaar niet aan zijn zijde wint.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord mag wel een standbeeldje vernoemen naar Spijkerman ja.
Dat zou jij wel willen ja, kan je weer genieten van resultaatvoetbal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:04 schreef Smoofie het volgende:
Nu is echt wen moment om lowie terug te halen zodat de hele club weer in vuur en vlam staat
Helemaal niet. Ik ben JC14 support 4 life.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen ja, kan je weer genieten van resultaatvoetbal.
Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, heb hem atletico van het veld zien pressen met Bayer. Maar hoe lang heeft die nodig? Taal alles meegenomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:08 schreef skysherrif het volgende:
Normaliter zou ik toch wel erg benieuwd zijn naar Schmidt, niet meest voor de hand liggende, maar wordt wel overal geroemd als een sterke coach.
Ondanks wat ik net zei, wel iemand die attractief voetbal laat zien.
Jij houdt helemaal niet van aanvallend voetbal en risico's joh.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben JC14 support 4 life.
Ik las dat ook net op Ajax Netwerk ja, maar goed hij is wel iemand die graag pressievoetbal speelt dus. De vraag hoeveel waarde hij ook hecht aan goed positiespel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:08 schreef skysherrif het volgende:
Normaliter zou ik toch wel erg benieuwd zijn naar Schmidt, niet meest voor de hand liggende, maar wordt wel overal geroemd als een sterke coach.
Ondanks wat ik net zei, wel iemand die attractief voetbal laat zien.
Je kan ajax zijnde in de eredivisie gewoon een jaar bouwen en nog kampioen worden, zoals dit jaar. Bovendien heeft Schmidt veel meer ervaring dan Bosz om ook in een team dat nog niet een tactiek goed onder de knie heeft al te laten presteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, heb hem atletico van het veld zien pressen met Bayer. Maar hoe lang heeft die nodig? Taal alles meegenomen.
We kunnen Heiko en Younes gebruiken als tolk, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, heb hem atletico van het veld zien pressen met Bayer. Maar hoe lang heeft die nodig? Taal alles meegenomen.
Ik had tot nu toe nog nooit van dat figuur gehoord, waarom krijgt zo'n nobody zoveel inspraak?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord mag wel een standbeeldje vernoemen naar Spijkerman ja.
Omdat hij ervaring heeft opgedaan bij Emmen en Zwolle.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik had tot nu toe nog nooit van dat figuur gehoord, waarom krijgt zo'n nobody zoveel inspraak?
NE patriots zijn aanvallend en nemen risico. Boston celtics, bruins en Red sox zijn altijd aanvallend, jong en risiconemend. Wat hebben ze gemeen? Ik support zequote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij houdt helemaal niet van aanvallend voetbal en risico's joh.
Kregen er inderdaad maar 4 tegen in een finale. Top.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NE patriots zijn aanvallend en nemen risico. Boston celtics, bruins en Red sox zijn altijd aanvallend, jong en risiconemend. Wat hebben ze gemeen? Ik support ze.
Kijk Juve. Aanvallend voetbal maar ook verdedigend top. Zo wil ik Ajax zien.
Die Amerikaanse sporten boeit alleen echt niemand.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NE patriots zijn aanvallend en nemen risico. Boston celtics, bruins en Red sox zijn altijd aanvallend, jong en risiconemend. Wat hebben ze gemeen? Ik support ze.
Kijk Juve. Aanvallend voetbal maar ook verdedigend top. Zo wil ik Ajax zien.
Denk wel dat de blessurelijst zich weer opstapelt dan. Dit seizoen eigenlijk alleen Sinkgraven langdurig en Dolberg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan ajax zijnde in de eredivisie gewoon een jaar bouwen en nog kampioen worden, zoals dit jaar. Bovendien heeft Schmidt veel meer ervaring dan Bosz om ook in een team dat nog niet een tactiek goed onder de knie heeft al te laten presteren.
Tsja CL zal dan misschien lastig worden, maargoed. Heb je toch nog niets te zoeken. Laat hem lekker bouwen.
Ja leuk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kregen er inderdaad maar 4 tegen in een finale. Top. [ afbeelding ]
Younes speelt de confed cup van zijn leven johquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen Heiko en Younes gebruiken als tolk, niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |