De schuldigen waren er verdomd snel bij om hun handen in onschuld te wassen. Grove schande is het. Meer wil ik er nu niet meer over kwijt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, Stijn geen mod meer. Wie is hier verantwoordelijk voor? Persona non grata wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, Stijn geen mod meer. Wie is hier verantwoordelijk voor? Persona non grata wat mij betreft.
Hij is zelf gestopt omdat hij er geen zin meer in had, en jij zoekt naar verantwoordelijken.quote:
Ik ben één van de schuldigen. Ben echt te ver gegaan. Maar Stijn pakte het ook verkeerd aan. Ik had verstandiger moeten zijn. Nogmaals dit heb ik nooit gewild. Doodzonde. En ik meen het.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De schuldigen waren er verdomd snel bij om hun handen in onschuld te wassen. Grove schande is het. Meer wil ik er nu niet meer over kwijt.
Tagliano zei dat, dus dan is het waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Stijn laat zich niet wegjagen door een nobody als jij.
De pannetjes worden nat.quote:
Haha. Schattig naïef.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is zelf gestopt omdat hij er geen zin meer in had, en jij zoekt naar verantwoordelijken.
Bron?quote:
Oké. Nu ben jij ook geen nobody dus het zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tagliano zei dat, dus dan is het waar.
Tagliano zou het vetrek van Stijn niet gebruiken om mij zwart te maken.
Had ook al DMs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:57 schreef napoleonfour het volgende:
Danny heeft mij ook al gepmd. Maar zolang hij die regel van het ID-bewijs laat staan heb ik onvriendelijk bedankt.
Kan jij niks aan doen. Stijn heeft het zelf verkeerd aangepakt. Hij nam het allemaal iets te serieus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één van de schuldigen. Ben echt te ver gegaan. Maar Stijn pakte het ook verkeerd aan. Ik had verstandiger moeten zijn. Nogmaals dit heb ik nooit gewild. Doodzonde. En ik meen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |