Dat klinkt best leuk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een soort KPD volgens mij maar dan echt voor vreemde mensen
Heb daar alleen geen toegang (lol)
Wel balen dat ik jouw toetreding dan zal mislopen. Misschien toch nog maar even die overschrijving naar de katholieke kerk voltooien zodat ik je samen met Petrus kan verwelkomen aan de hemelpoortquote:
Leuk topic ja, post er zo'n viesdik ranzig wijf haar smerig behaarde kut(noem geen namen) en heb je van die lijpe users die allemaal slijmen dat het mooie foto's zijn..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:54 schreef Tjacka het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2372787/3/25
Ik vind dit zo'n geweldig topic
calculeer dan wel een lange hellevuur in voor mijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel balen dat ik jouw toetreding dan zal mislopen. Misschien toch nog maar even die overschrijving naar de katholieke kerk voltooien zodat ik je samen met Petrus kan verwelkomen aan de hemelpoort
Enkel soms? Geef eens wat namen die wel goed zijn daar aangezien ik geen toegang heb.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk topic ja, post er zo'n viesdik ranzig wijf haar smerig behaarde kut(noem geen namen) en heb je van die lijpe users die allemaal slijmen dat het mooie foto's zijn..
Gaat soms nergens over daar
Weet jij veel hoe het begrip tijd in de hemel/hel werkt. Zelfs op aarde is het al relatief.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
calculeer dan wel een lange hellevuur in voor mijn
nou dan zie ik je daarbovenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet jij veel hoe het begrip tijd in de hemel/hel werkt. Zelfs op aarde is het al relatief.
Hopelijk is er een goede verbinding zodat ik mijn gamingcarriere toch weer kan oppakken met jou.quote:
Mooi toch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk topic ja, post er zo'n viesdik ranzig wijf haar smerig behaarde kut(noem geen namen) en heb je van die lijpe users die allemaal slijmen dat het mooie foto's zijn..
Gaat soms nergens over daar
Lees een keer het boek Kairos van Joke Hermsen, dan snap je een beetje hoe tijd daar werkt en hoe je dat in het aardse bestaan zou moeten interpreteren..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel soms? Geef eens wat namen die wel goed zijn daar aangezien ik geen toegang heb.
[..]
Weet jij veel hoe het begrip tijd in de hemel/hel werkt. Zelfs op aarde is het al relatief.
Kom er al heel lang niet, maar heb volgens mij 1 redelijke gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel soms? Geef eens wat namen die wel goed zijn daar aangezien ik geen toegang heb.
[..]
Beter toch. Met wie zou jij nou lang willen optrekken hier?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
verder relatief weinig VBL'ers die er te vinden zullen zijn
Hier hebben we helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom er al heel lang niet, maar heb volgens mij 1 redelijke gezien
denk wel om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk is er een goede verbinding zodat ik mijn gamingcarriere toch weer kan oppakken met jou.
Hoe zweverig/spiritueel is dat boek?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lees een keer het boek Kairos van Joke Hermsen, dan snap je een beetje hoe tijd daar werkt en hoe je dat in het aardse bestaan zou moeten interpreteren..
Ja sorry, ik kom alleen maar naar de KPD voor de ranzige foto's van Onlogisch in het is niet te geloven topicquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we helemaal niks aan.
Filosofie is 't..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zweverig/spiritueel is dat boek?
Zijn celgenoten wilde hem niet voor niks aan een slaappil krijgen wetende dat het bij hem toch wel zou passen van achter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:11 schreef Doublepain het volgende:
en Caland heeft de penis van Drizzt gezien toch?
haha, wat een homo die Caland
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:11 schreef Doublepain het volgende:
en Caland heeft de penis van Drizzt gezien toch?
haha, wat een homo die Caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |