Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:54 schreef Tjacka het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2372787/3/25
Ik vind dit zo'n geweldig topic
Ga maar eens op zo'n bedje liggen in een politiecel.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar wat heb je als niet verslaafde aan een slaappil
kpdgodquote:Op maandag 5 juni 2017 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ach ik slaap overal als ik moe benquote:Op maandag 5 juni 2017 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar eens op zo'n bedje liggen in een politiecel.
foksters posten foto'squote:
tl, dr..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nooit echt iets met de popo gehad. Ze kwamen wel een keer langs omdat we ruzie met een andere familie in de straat haddenDie moeder was zo gek als een deur, stond regelmatig voor ons huis onzin te schreeuwen en heeft een paar keer een plastic zakje met hondenpoep door de brievenbus geduwd. Werd niks mee gedaan. Toen wij (broertje, ik en wat vriendjes) als wraak eieren tegen hun raam gooiden was de wereld volgens mevrouw ineens te klein en hadden wij binnen een uur oom bromsnor op de bank zitten om te praten.
Broertje en ik scheten zeven kleuren stront omdat we dachten dat we mee moesten (we waren 9 en 7), maar die kerel begreep heel goed hoe het met de andere familie zat, want iedereen had last van ze. Uiteindelijk zijn die lui verhuisd naar een ander deel van Hulst en was het diezelfde dag, nog terwijl ze de verhuiswagen inlaadden, straatfeest
Ik ben jaren later hun jongste zoon nog eens tegengekomen die wegens drugshandel, dreigementen en vechten op straat keer op keer bij de politie moest komen en uiteindelijk levenslang TBS had gekregen. Knul kwam me even in de kroeg bedreigen en stond op het punt om me in mekaar te rossen, maar gelukkig was hij een bekende van de kroegbaas (in negatieve zin) en kwam de politie hem ophalen. Wat een genot in Hulst.
edit: oja, ik moest een keer naar bureau komen omdat ik hier op de FP met de naam en foto van een crimineel uit een naburig dorp aan kwam kakken, vond zijn familie niet echt leuk en dienden een aanklacht in. Heb even een half uurtje met de dienstdoende agent zitten koffieleuten en mocht weer weg.
Wij gaven wel een kwaliteitsimpuls aan het heren naakt topicquote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
foksters posten foto's
fokkers reageren daar altijd best bijzonder op lol
*fapfapfap*quote:
Ik had geen idee dat het alweer zo laat was man. 5 uur max nu alweer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo maar eens 10 uur lang slapen
lekker hoor
kan dat niet meer aanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het alweer zo laat was man. 5 uur max nu alweer.
Jeetje.quote:
Wat is dat danquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje.
Heb dat forum nooit zo begrepen, wordt echt niks bijzonders in gepost.
Misschien is het keldertje meer iets voor mij
Lekker man! Ik sta om vijf uur er ook weer naast.. Mag de hele dag weer aan een film sleutelen..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het alweer zo laat was man. 5 uur max nu alweer.
Keldertje is echt geen hol aan. Heb daar een paar maanden rondgeneusd maar het was drie keer niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje.
Vanuit het oogpunt van een ietwat onzekere vrouw wel. Je komt hoe matig dan ook alsnog om in de complimenten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje.
Ook een soort KPD volgens mij maar dan echt voor vreemde mensenquote:
Augustus_Thijs die dan dms ging sturenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij gaven wel een kwaliteitsimpuls aan het heren naakt topic
Helaas is mijn toegang al jaren geleden afgepakt.
Geen geile SM-balletten die daar gefotografeerd stonden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Keldertje is echt geen hol aan. Heb daar een paar maanden rondgeneusd maar het was drie keer niks.
Ach ja, week weer uitzitten enzulks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker man! Ik sta om vijf uur er ook weer naast.. Mag de hele dag weer aan een film sleutelen..
tijd voor de 27clubquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, week weer uitzitten enzulks.
Dat klinkt best leuk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een soort KPD volgens mij maar dan echt voor vreemde mensen
Heb daar alleen geen toegang (lol)
Wel balen dat ik jouw toetreding dan zal mislopen. Misschien toch nog maar even die overschrijving naar de katholieke kerk voltooien zodat ik je samen met Petrus kan verwelkomen aan de hemelpoortquote:
Leuk topic ja, post er zo'n viesdik ranzig wijf haar smerig behaarde kut(noem geen namen) en heb je van die lijpe users die allemaal slijmen dat het mooie foto's zijn..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:54 schreef Tjacka het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2372787/3/25
Ik vind dit zo'n geweldig topic
calculeer dan wel een lange hellevuur in voor mijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel balen dat ik jouw toetreding dan zal mislopen. Misschien toch nog maar even die overschrijving naar de katholieke kerk voltooien zodat ik je samen met Petrus kan verwelkomen aan de hemelpoort
Enkel soms? Geef eens wat namen die wel goed zijn daar aangezien ik geen toegang heb.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk topic ja, post er zo'n viesdik ranzig wijf haar smerig behaarde kut(noem geen namen) en heb je van die lijpe users die allemaal slijmen dat het mooie foto's zijn..
Gaat soms nergens over daar
Weet jij veel hoe het begrip tijd in de hemel/hel werkt. Zelfs op aarde is het al relatief.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
calculeer dan wel een lange hellevuur in voor mijn
nou dan zie ik je daarbovenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet jij veel hoe het begrip tijd in de hemel/hel werkt. Zelfs op aarde is het al relatief.
Hopelijk is er een goede verbinding zodat ik mijn gamingcarriere toch weer kan oppakken met jou.quote:
Mooi toch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk topic ja, post er zo'n viesdik ranzig wijf haar smerig behaarde kut(noem geen namen) en heb je van die lijpe users die allemaal slijmen dat het mooie foto's zijn..
Gaat soms nergens over daar
Lees een keer het boek Kairos van Joke Hermsen, dan snap je een beetje hoe tijd daar werkt en hoe je dat in het aardse bestaan zou moeten interpreteren..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel soms? Geef eens wat namen die wel goed zijn daar aangezien ik geen toegang heb.
[..]
Weet jij veel hoe het begrip tijd in de hemel/hel werkt. Zelfs op aarde is het al relatief.
Kom er al heel lang niet, maar heb volgens mij 1 redelijke gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel soms? Geef eens wat namen die wel goed zijn daar aangezien ik geen toegang heb.
[..]
Beter toch. Met wie zou jij nou lang willen optrekken hier?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
verder relatief weinig VBL'ers die er te vinden zullen zijn
Hier hebben we helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom er al heel lang niet, maar heb volgens mij 1 redelijke gezien
denk wel om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk is er een goede verbinding zodat ik mijn gamingcarriere toch weer kan oppakken met jou.
Hoe zweverig/spiritueel is dat boek?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lees een keer het boek Kairos van Joke Hermsen, dan snap je een beetje hoe tijd daar werkt en hoe je dat in het aardse bestaan zou moeten interpreteren..
Ja sorry, ik kom alleen maar naar de KPD voor de ranzige foto's van Onlogisch in het is niet te geloven topicquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we helemaal niks aan.
Filosofie is 't..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zweverig/spiritueel is dat boek?
Zijn celgenoten wilde hem niet voor niks aan een slaappil krijgen wetende dat het bij hem toch wel zou passen van achter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:11 schreef Doublepain het volgende:
en Caland heeft de penis van Drizzt gezien toch?
haha, wat een homo die Caland
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:11 schreef Doublepain het volgende:
en Caland heeft de penis van Drizzt gezien toch?
haha, wat een homo die Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |