denk het niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Bron?
Stijn zal wel gewoon terug komen binnen nu en een week. Even een statement afgeven dit dat.
Dit is wel gewoon waar. Tong is niet ineens meer bagger gaan posten de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen. Stijn heeft het zelf verkeerd aangepakt. Hij nam het allemaal iets te serieus.
Hij schold mij een maand geleden ook uit voor pedofiel omdat ik trollde. Het is niet ieders verantwoordelijkheid om rekening te houden met zijn tere zieltje. Als mod moet je ook ergens tegen kunnen.
Wel zonde, want hij begon heel sterk.
Het was een compleet andere mod de laatste tijd. Ik wil best de Zwarte piet krijgen. Maar iedereen was het er over eens dat het slotje echt onterecht was. Daarna gaf ie een denigrerend antwoord met een belachelijke sluitreden. Daarna had ik moeten stoppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen. Stijn heeft het zelf verkeerd aangepakt. Hij nam het allemaal iets te serieus.
Hij schold mij een maand geleden ook uit voor pedofiel omdat ik trollde. Het is niet ieders verantwoordelijkheid om rekening te houden met zijn tere zieltje. Als mod moet je ook ergens tegen kunnen.
Wel zonde, want hij begon heel sterk.
Jij met Yvonne ook. Elke keer discussie met je en zij kwam was het meteen weer 2 weken wegquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel. Danny en ik zijn 2 handen op 1 buik.
Auto van de zaak?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Danny en ik zijn het nog niet eens over het salaris.
vetrekquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tagliano zei dat, dus dan is het waar.
Tagliano zou het vetrek van Stijn niet gebruiken om mij zwart te maken.
Ja, maar dat is niet sarcastisch. Yvonne is een topwijf.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij met Yvonne ook. Elke keer discussie met je en zij kwam was het meteen weer 2 weken weg
man man man
Slotjes waren allemaal terecht tong, snap dat nou eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een compleet andere mod de laatste tijd. Ik wil best de Zwarte piet krijgen. Maar iedereen was het er over eens dat het slotje echt onterecht was. Daarna gaf ie een denigrerend antwoord met een belachelijke sluitreden. Daarna had ik moeten stoppen.
Het ging over het eerste slotje over de aanstaande toptransfer. De grootste ooit in Nederland. Ging op slot want dat moest centraal. In een topic waar nienamd komt. Ik zwijg er nu over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slotjes waren allemaal terecht tong, snap dat nou eens.
Oneens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slotjes waren allemaal terecht tong, snap dat nou eens.
Jammer dat je altijd je gelijk probeert te halen, terwijl je weet dat je fout zit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging over het eerste slotje over de aanstaande toptransfer. De grootste ooit in Nederland. Ging op slot want dat moest centraal. In een topic waar nienamd komt. Ik zwijg er nu over.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd je gelijk probeert te halen, terwijl je weet dat je fout zit.
Nee eigenlijk niet. Is slechts een gerucht en het kwam ook nog eens van 2 kutbronnen. Voetbalzone-niveau, hoef je geen topic voor te openen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een compleet andere mod de laatste tijd. Ik wil best de Zwarte piet krijgen. Maar iedereen was het er over eens dat het slotje echt onterecht was. Daarna gaf ie een denigrerend antwoord met een belachelijke sluitreden. Daarna had ik moeten stoppen.
Niet echt. Het enige vreemde was dat een ander speculatie topic wel open mocht blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging over het eerste slotje over de aanstaande toptransfer. De grootste ooit in Nederland. Ging op slot want dat moest centraal. In een topic waar nienamd komt. Ik zwijg er nu over.
Dit klopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet sarcastisch. Yvonne is een topwijf.
Wauw.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FB / Het niveau van de mods in VBL momenteel......
Walgelijk figuur, heb ik ook in dat topic vermeld..
Hoeveel verontschuldigingen moet ik nog maken. Mag toch wel de aanleiding schetsen ?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd je gelijk probeert te halen, terwijl je weet dat je fout zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |