Ja dat geloof ik best, heb me eigenlijk wel kapot gelachen die twee weken. Die opzichters keken ook niet zo nauw als je maar niet ging blowen ofzo.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb dat eens als zomerbaan gedaan. Beste baan ooit
Hoort een beetje bij de Turkse cultuur he.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:40 schreef Doublepain het volgende:
Steekpartijen heb ik wel vaak meegemaakt op straat, schaar in de buik, vader die zoon neersteekt.. ja gekke tijden
Ik moest een keer bij taakstraf beetje schoffelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best, heb me eigenlijk wel kapot gelachen die twee weken. Die opzichters keken ook niet zo nauw als je maar niet ging blowen ofzo.
Waren toevallig wel vaak Turken hehequote:Op maandag 5 juni 2017 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij de Turkse cultuur he.
Ja joh, en elke vrijdag frituur en bier.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best, heb me eigenlijk wel kapot gelachen die twee weken. Die opzichters keken ook niet zo nauw als je maar niet ging blowen ofzo.
Waarom?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:41 schreef Tjacka het volgende:
Laatste keer dat wij politie thuis hadden was ik 14 ofzo denk ik.
Ik zou er stiekem van balen als ik geen lintje krijg hiervoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch knap dat je het zolang hebt volgehouden als autoritair gezag tussen al deze randcriminelen
Mijn vader had iemand een kopstoot gegeven. Maakte best een indruk toen.quote:
Volgens mij is dat ook de regel. Als het een beetje begon te miezeren zag je iedereen richting die keet sprinten.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest een keer bij taakstraf beetje schoffelen.
Die begeleiders gingen elke keer als het regende pauze houden in zo'n hok
goed was dat.
Ben blij dat ik dat nooit gehad hebquote:Op maandag 5 juni 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
taakstraf was wel vermakelijk
jeugddetentie toch minder
dan voel je je snel eenzaam, manmanman
Dan moet je door tamelijk veel mensen worden aangedragen dacht ik?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er stiekem van balen als ik geen lintje krijg hiervoor.
kermis venhuizenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je door tamelijk veel mensen worden aangedragen dacht ik?
Mijn stem heb je. Waar is JanCees trouwens? Ik heb ons wekelijkse jank ritueel nog niet gedaan om het weekend af te sluiten?
Er werd bij mij toen ook jeugddetentie geëist. De rechter moest lachen en gaf weekje taakstrafquote:Op maandag 5 juni 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
taakstraf was wel vermakelijk
jeugddetentie toch minder
dan voel je je snel eenzaam, manmanman
Wat een tokkie..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vader had iemand een kopstoot gegeven. Maakte best een indruk toen.
Die heeft Kermis.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je door tamelijk veel mensen worden aangedragen dacht ik?
Mijn stem heb je. Waar is JanCees trouwens? Ik heb ons wekelijkse jank ritueel nog niet gedaan om het weekend af te sluiten?
mijn eis was eigenlijk best mildquote:Op maandag 5 juni 2017 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Er werd bij mij toen ook jeugddetentie geëist. De rechter moest lachen en gaf weekje taakstraf
Omdat je blank was zekerquote:Op maandag 5 juni 2017 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Er werd bij mij toen ook jeugddetentie geëist. De rechter moest lachen en gaf weekje taakstraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |