Nu schoffel je voor money..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Caland het volgende:
Maar dat was ook gelijk mijn enige jeugdzonde op een kleine brandstichting na dan. Die 72 uur in de jilla hebben mij op het rechte pad geholpen.
Dan had je toch meer WoW moeten spelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voor het laatst toen ik 18 was.
Alleen iemand had aangifte gedaan van bedreiging een jaar of 3 terug.
Dat was wel raar.
Nooit HALT gehad? Dagje poepscheppen bij dierenhotel toen ik 13 was ofzoquote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Caland het volgende:
Maar dat was ook gelijk mijn enige jeugdzonde op een kleine brandstichting na dan. Die 72 uur in de jilla hebben mij op het rechte pad geholpen.
Oja voor te vroeg legaal vuurwerk afstekenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit HALT gehad? Dagje poepscheppen bij dierenhotel toen ik 13 was ofzo
Naja moeder van m'n beste vriend werkte er ook en ik kende m'n begeleider, woonde in de straat, dus heb echt geen reet hoeven doenquote:
Paar maanden geleden wilde achtervolging op de fiets, had geen lichten.. popo kon me niet vinden gelukkigquote:
Hier voor schietpartij. En weekje later steekpartijquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat de politie hier langskwam was om iemand zijn ogen uit te laten spoelen nadat hij traangas in zijn gezicht had gekregen bij een gevecht in een flat. Jaren terug.
Toch knap dat je het zolang hebt volgehouden als autoritair gezag tussen al deze randcriminelenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat de politie hier langskwam was om iemand zijn ogen uit te laten spoelen nadat hij traangas in zijn gezicht had gekregen bij een gevecht in een flat. Jaren terug.
ik heb dat eens als zomerbaan gedaan. Beste baan ooitquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik moest letterlijk schoffelen maar dat was eigenlijk wel leuk
Toen regende het een week dus dan hoef je niks te doen alleen maar een beetje toepen in de schaftkeet (lol)
Ik ook lolquote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik ga vechten met een vrouw verlies ik het waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |