Die vindplaats klopt niet.die staat midden op de Emelaarseweg.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Waarom is dit geen reeks?
Dit ook hier in de OP?
[ afbeelding ]
Topic over Savannah: Topicreeks: Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Ja nou wordt ie lekker, eerst gaan suggereren dat hij daar op school zit en vervolgens ontwijkend gaan doen en "mogelijk" gaan posten.... Toedels.quote:
Zucht.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen verband omdat de doodsoorzaak mogelijk compleet anders is.
Ik vraag ff of ze hem kunnen reeksen.
Onder de inwoners, bedoel je? Of is dat ook al op fb/twitter/etc. gezet?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:50 schreef Stien_Struis het volgende:
In Lunteren is inmiddels bekend om wie het gaat denken ze.
In 1 van de plaatselijke kroegen, dan weet binnen no time het hele dorp het.quote:
Je lult uit je nek.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja een gozer met ahdh en odd... joh verrassend
Je hangt eerst een lulverhaal op in het Romy-topic dat Savannah mogelijk met "die gozer" op stap was, en als daar naar gevraagd wordt dan kom je met een linkje waaruit blijkt dat de zaken niet gelinkt zijn? Waarom dan die hele nonsenspost over Savannah die met "die gozer" (welke gozer??) op stap was terwijl we in het Romy-topic zitten?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)et-gelinkt~a4b9494b/
https://www.politie.nl/mi(...)derland&distance=5.0quote:Aanvulling Q&A maandag 5 juni
Zijn de aangehouden verdachten betrokken bij de dood van beide meisjes?
Op basis van de informatie uit beide onderzoeken lijkt het er vooralsnog op dat het om twee losstaande zaken gaat. Er zijn twee aparte rechercheteams gestart – Teams Grootschalige Opsporing(TGO) - die de dood van Savannah en Romy onderzoeken. Wel werken beide onderzoeksteams samen en delen onderzoeks-informatie waar nodig.
Hoe is Savannah om het leven gekomen?
De politie gaat er van uit dat Savannah door een misdrijf om het leven is gebracht. Het onderzoek moet uitwijzen wat de exacte doodsoorzaak is.
Hoe is Romy om het leven gekomen?
Uit onderzoek is gebleken dat het meisje door een misdrijf om het leven is gebracht.
Hoeveel rechercheurs zijn op de zaak gezet?
Per TGO zijn zo’n 25 rechercheurs op de zaak gezet. Uiteraard zal waar nodig voor het onderzoek extra mensen zoals analisten, forensische experts, speurhondengeleiders, wijkagenten en zoals gisteren mensen van de Mobiele Eenheid worden ingezet.
Is er sprake van misbruik bij de dode meisjes?
We kunnen nog niets zeggen over de omstandigheden waaronder de lichamen van beide meisjes is aangetroffen in deze fase van het onderzoek.
Hoeveel tips zijn er binnengekomen?
Er zijn voor beide onderzoeken diverse tips binnengekomen. Deze worden allemaal onderzocht.
Bekijken de rechercheteams ook relevante camerabeelden?
In het onderzoek naar de dood van Romy uit Achterveld en Savannah uit Bunschoten-Spakenburg worden relevante en beschikbare beelden zeker onderzocht op aanknopingspunten.
Heeft u al uw camera’s laten registreren bij Camera in Beeld van de politie? Dit overzicht helpt de politie om snel een overzicht te hebben over camera’s in een bepaald gebied. Kijk voor meer info en registratie op de desbetreffende pagina van deze site.
Je verhaal snijdt geen hout.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je nou eens rustig nadenkt dan vallen er misschien wat kwartjes.
Lees ook eens rustig de nieuwsberichten door en wat zoals de burgemeester en de politie zeggen. En wat ze dan ook niet zeggen over de zaken.
Ze gingen ervan uit dat Savannah bij die jongen van 16 zat, dit omdat ze zaken gevonden hadden op haar kamer. Ze had contact via social media met hem.
Bij Romy was dit niet het geval, ze fietste van school naar huis en werd binnen no time gevonden. Ze heeft ook niet gereageerd op de oproepen met haar telefoon, vervolgens wordt ze in een diepe sloot gevonden binnen 2,5 uur door een passant.
Ook was er even sprake van een leeftijdgenoot van 14 nabij PD, weet je nog? Die zou haar gevonden hebben, jij reageerde toen nog met van: is dat een man dan?
Er is hier ook niemand die claimt dat de ene zaak wel met de andere te maken heeft, de enige die de suggestie wekt dat eea met elkaar te maken zou hebben door over Savannah en "die gozer" te beginnen ben jij.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dus wat is nu het verhaal: dat savannah duidelijk een andere relatie met haar moordenaar had dan Romy met de hare had. Dat probeert de politie al de hele dag duidelijk te maken, staat in alle kranten. Waarom moeten de zaken dan nog steeds aan elkaar gekoppeld worden?
Die andere user vroeg om een kaartje met een link naar de zaak van Savannah in de OP. Daar reageerde ik op, vervolgens reageer jij weer en snap je het allemaal niet meer.
Haal toch niet alles door elkaar...
Mijn mening over de zaak Romy:
Romy had imo ruzie met dat joch donderdag, joch is niet goed in zijn hoofd. Gaat achter Romy aan na schooltijd. Geeft Romy een flinke klap/trap en zij belandt in het water. Getuige ziet meisje drijven in water en vervolgens ook de jongen. Jongen wordt al dagen verdacht maar mag naar huis, wordt toch opgepakt gisteren. Klaar en staat totaal los van de zaak Savannah.
Omdat het beiden minderjarigen betreft is het zinloos te speculeren over wie het is en hoe hij haar kende. Voldoende linken richting die school, sportclubs of ander zomersvertier.
Als het doel is de naam van die jongen op te sporen en hier met een primeur te komen,.
Zaak heeft imo dus niets met de andere te maken, als politie ook blijft zeggen.
En dit.... en ondertussen zo'n non-item maar weer gebruiken om naar te refereren.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:25 schreef Burdie het volgende:
Dat verhaal van dat ze gevonden zou zijn door een leeftijdsgenootje werd door iemand op Facebook geroepen en verder nergens bevestigd.
Wtf?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom moet die bagger van post 36 dan zo nodig in de op?
Dubbele topics, gespiegelde topics?
Is er nieuws dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
Hm, toch gek dat er hier amper gepost wordt door anderen..
Wat is het nieuws uit die post dan? En hij staat nu toch in het topic?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wtf?Heb je post 36 überhaupt gelezen? Er staat niet dat het in de OP moet. Het is godverdomme informatie van nota bene de politie zelf. Nieuws, weet je wel. Waar dit topic voor bedoeld is.
Doe me een lol en ga slapen, serieus.
Het is een update van de politie, ook over deze zaak, en dat noem jij bagger?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom moet die bagger van post 36 dan zo nodig in de op?
Dubbele topics, gespiegelde topics?
Je haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik post nieuws, jij noemt het bagger en vraagt waarom dat nieuws in de OP moet. Ik heb nergens gezegd dat betreffende nieuws in de OP moet. Waar haal je het vandaan? En dan nu gaan ontkennen?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is het nieuws uit die post dan? En hij staat nu toch in het topic?
Onder een verhoor van Petertje R en Rellie Lust kunnen we ons maar beter afzijdig houden.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
Hm, toch gek dat er hier amper gepost wordt door anderen..
Al zou het er zijn, je zou het niet meer terugvinden door de topickaap en het geruzie ben ik bang.quote:
Roep jij ff als de kust weer veilig is?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Onder een verhoor van Petertje R en Rellie Lust kunnen we ons maar beter afzijdig houden.![]()
Ow.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we dagen verder, Greys.
Ik kan daar niet naar kijken hoor, zo prive. Hadden ze die beelden zelf online gezet of ging dat via de media?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Al zou het er zijn, je zou het niet meer terugvinden door de topickaap en het geruzie ben ik bang.
Wat een vreselijk trieste beelden van de herdenking vanavond. Mooie muziek was er gekozen, hartverscheurend. Arme ouders en vrienden en familie.
Zijn ook mensen die het wel willen zien. Vandaar achter een linkje geplaatst ipv foto's hier te zetten, heeft iedereen de keuze.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan daar niet naar kijken hoor, zo prive. Hadden ze die beelden zelf online gezet of ging dat via de media?
http://www.ed.nl/binnenla(...)ict-alleen~a5b5d4d9/quote:In het jeugdstrafrecht liggen de maximumstraffen veel lager: jongeren tussen de 12 en 15 jaar kunnen maximaal 1 jaar jeugddetentie krijg, voor jongeren van 16 of 17 jaar is dat maximaal 2 jaar. Daarnaast kan de rechter ook nog een PIJ-maatregel opleggen, een soort jeugd-TBS.
Bij een PIJ maatregel bepaalt de rechter ook iedere keer of het verlengd wordt. Tot max 7 jaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/binnenla(...)ict-alleen~a5b5d4d9/
Nou das ook niet veel dan...
Ik kan me ook niet helemaal voorstellen dat de jongen van 14 geen dossier heeft.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
[..]
Bij een PIJ maatregel bepaalt de rechter ook iedere keer of het verlengd wordt. Tot max 7 jaar.
Toppie.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zorg er eigenhandig voor dat de eerstvolgende die moedwillig dit topic laat ontsporen lang op vakantie kan. Helemaal klaar met dit kinderachtige gedrag.
Dit topic gaat over Romy, dus alleen daar over. Savannah heeft een eigen topic.
Staat er toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Toppie.
Kan je ook gelijk een #2 in de TT zetten?
Banaanvraag gemacht.quote:
Ok, doei.quote:
http://nos.nl/artikel/217(...)komst-voor-romy.htmlquote:Tranen, stilte en bloemen tijdens bijeenkomst voor Romy
"Ze was altijd stipt op tijd thuis, alleen dit keer niet." De burgemeester van Hoevelaken Gerard Renkema heeft vanavond een toespraak gehouden tijdens een herdenkingsbijeenkomst voor de 14-jarige Romy, van wie het lichaam vrijdag werd gevonden.
Het is een indrukwekkend en verdrietig beeld: terwijl de burgemeester zijn toespraak houdt, staat tegenover hem een groep meisjes te huilen. Ze proberen elkaar te troosten en omhelzen elkaar.
De bijeenkomst is georganiseerd voor mensen die hun medeleven aan de nabestaanden van Romy willen laten zien. Tientallen mensen zijn gekomen. Romy's familie is er niet bij. Zij bedankten via de burgemeester de gemeente voor hun steun. "De familie is thuis en wil deze moeilijke tijd in eigen omgeving in rust verwerken", zei Renkema.
Romy, die in Hoevelaken woonde, kwam vrijdag niet thuis uit school. Haar lichaam werd die middag door een voorbijganger gevonden.
De burgemeester sprak ook nog kort over de dood van de 14-jarige Savannah uit Bunschoten, gisteren werd haar lichaam gevonden. "Het is een horrorscenario: wat is er aan de hand in deze omgeving?" Ook riep hij de aanwezigen weer op om alert te zijn. "Niet alleen op straat, maar ook op de digitale snelweg."
Aan het einde van de bijeenkomst werden nummers afgespeeld die door de familie waren uitgekozen. Aanwezigen legden bloemen en kaarsen neer.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vermoed echt dat de doodsoorzaak compleet anders is dan in de zaak van Savannah.
Dat het in de zaak van Romy direct duidelijk was dat het om een uit de hand gelopen ruzie ging, ofzo.
Dat weet je niet,quote:Op maandag 5 juni 2017 21:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vermoed echt dat de doodsoorzaak compleet anders is dan in de zaak van Savannah.
Dat het in de zaak van Romy direct duidelijk was dat het om een uit de hand gelopen ruzie ging, ofzo.
Ook dat weet je niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet helemaal voorstellen dat de jongen van 14 geen dossier heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |