Ik vermoed dat de school een aanknopingspunt is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee, daarom staat er ook ik vermoed.
ik ook, maar we hebben het hier over twee minderjarige kinderen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de school een aanknopingspunt is.
Waarom niet? Het is zeker niet de eerste keer. Al is het idd niet perse het eerste waar je aan denkt.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat er een 14 jarige jongen als mogelijke verdachte is aangehouden en nog steeds vast zit, dat verwacht niemand.
Wat is er in Lunteren aan het losgaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat er een 14 jarige jongen als mogelijke verdachte is aangehouden en nog steeds vast zit, dat verwacht niemand.
Veel geruchten, je kent de omgeving daar wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er in Lunteren aan het losgaan?
Ja okay.... maar ik dacht even dat je bedoelde dat er letterlijk dingen gaande waren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Veel geruchten, je kent de omgeving daar wel.
Nee klopt, maar het verbaast me niets als ik het morgen wel via de grapevine hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:01 schreef Stien_Struis het volgende:
Aan de andere kant is het best gesloten gemeenschap en wordt het niet op FB gepleurd.
Ze zijn vooral verbijsterd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay.... maar ik dacht even dat je bedoelde dat er letterlijk dingen gaande waren.
De kans is groot dat het dan ook het neefje en de kleinzoon van dorpsbewoners is..... vreselijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:03 schreef agter het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk voor die familie. Het zou je kind maar wezen.
Klopt, beetje gemêleerde verdeling in het buitengebied; import en rijke eigen bewoners.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:05 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar goed, de verhalen daar kunnen er ook gewoon naast zitten, er is ook groot buitengebied met kasten van huizen met mensen die nooit in dat dorp komen.
Daarom neem ik de berichten die ik binnenkrijg nog met grote korrel zout.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, beetje gemêleerde verdeling in het buitengebied; import en rijke eigen bewoners.
Verstandig, als je aan de ene kant van het dorp 2 keer hard gehoest hebt gaat aan de andere kant van het dorp het verhaal dat je met longontsteking op de intensive care ligt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daarom neem ik de berichten die ik binnenkrijg nog met grote korrel zout.
Apart dorp is het wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig, als je aan de ene kant van het dorp 2 keer hard gehoest hebt gaat aan de andere kant van het dorp het verhaal dat je met longontsteking op de intensive care ligt.
Bizar toeval of die gozers moeten elkaar kennen maar dan nog.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:18 schreef Amarantha het volgende:
Blijf het bizar vinden dat deze twee zaken niks met elkaar te maken hebben.
Zal morgen wel verder uitlekkenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Vrees dat ze in Lunteren aardig goed zaten met de naam.
Vooralsnog wijst daar niets op volgens de Politie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 04:04 schreef polderturk het volgende:
Hoe waarschijnlijk is het dat het om dezelfde dader(s) gaat?
Nu zijn er in Tilburg ook twee meisjes verdwenenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 04:06 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vooralsnog wijst daar niets op volgens de Politie.
Ver uit de buurt en de gozer uit Den Bosch zit ook vast.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 04:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nu zijn er in Tilburg ook twee meisjes verdwenen
NWS / 2 meisjes vermist in Tilburg
Het zou maar zo kunnen dat ze gelijk hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 04:06 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vooralsnog wijst daar niets op volgens de Politie.
De opgepakte mensen zijn verdachten, toch? Het is nog niet zeker dat ze,de daders zijn?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 04:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ver uit de buurt en de gozer uit Den Bosch zit ook vast.
Nee maar een 14 jarige en 16 jarige oppakken is vrij bijzonder.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 04:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
De opgepakte mensen zijn verdachten, toch? Het is nog niet zeker dat ze,de daders zijn?
Echt, doe niet zo dom.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:05 schreef Mishu het volgende:
Het enige boerenbedrijf in Lunteren is een ******************* zegt Google Maps
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:12 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw naam van slachtoffer is Romy *******.
Dan zit ik er ook naast met al die berichten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Haar achternaam is Nieuwburg.
Haal het dan even weg uit je post, en uit de totaal debiele post van Mishu die je quote.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan zit ik er ook naast met al die berichten.
Geregeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haal het dan even weg uit je post, en uit de totaal debiele post van Mishu die je quote.
TR gemaakt. Je gaat niet zomaar namen linken aan de verdachte want Google. Denk even na, dit is geen spelletje Cluedo!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:05 schreef Mishu het volgende:
Het enige boerenbedrijf in Lunteren is ...... zegt Google Maps
Dat zijn er dan tweequote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
TR gemaakt. Je gaat niet zomaar namen linken aan de verdachte want Google. Denk even na, dit is geen spelletje Cluedo!
Hoe haal je het in je hoofd?!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:05 schreef Mishu het volgende:
Het enige boerenbedrijf in Lunteren is een pluimveehouderij genaamd x zegt Google Maps
ja, die glazen bol lijkt kapot.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daarom neem ik de berichten die ik binnenkrijg nog met grote korrel zout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |