twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 12:25:02People, the lawyers and the courts can call it whatever they want, but I am calling it what we need and what it is, a TRAVEL BAN! reageer retweet
Ik denk niet dat je er erg lang zou werken.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:01 schreef Tchock het volgende:
Als ik in een apotheek werkte zou ik dat de hele dag doen.
NEE MEVROUW, DIT MIDDEL WERKT NIET VOOR EEN JEUKENDE KUT.
"maar ik vroeg alleen maar of dit samen met paracetamol kan gebruiken..."
Man man man.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Godzijdank ben ik geen apotheker. Saai man. Kom best vaak bij de apotheek en het meeste wat ze lijken te doen is ouderwetse computers bedienen, doosjes uit een machine pakken, onbegrijpelijk veel stickers plakken en naar gezeur van zieke mensen luisteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er erg lang zou werken.
Dat is nou 36D Chess. Aka 'lekker fris geluid', want niet policor.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:23 schreef Reya het volgende:
Man man man.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Dat was ook weer extreem dom van 'm ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 12:25:02People, the lawyers and the courts can call it whatever they want, but I am calling it what we need and what it is, a TRAVEL BAN! reageer retweet
Staan ze daar dadelijk voor het SC...alsof die niet meelezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was ook weer extreem dom van 'm ja.
Alternatieve spelling is Bhat. Maar goed wellicht had deze knaap bepaalde 'voorkeuren'.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, een van de aanslagplegers van afgelopen weekend bleek de achternaam "Butt" te hebben.
Ah, dat verklaart het motief.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, een van de aanslagplegers van afgelopen weekend bleek de achternaam "Butt" te hebben.
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Staan ze daar dadelijk voor het SC...alsof die niet meelezen.
Ja, dat gaat werken bij het SC, echt.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.
Bijvoorbeeld:
Conway slams media for 'obsession' with Trump's tweets
Jammer dat haar eigen man de tweets wel serieus neemt en er van baalt.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.
Bijvoorbeeld:
Conway slams media for 'obsession' with Trump's tweets
twitter:gtconway3d twitterde op maandag 05-06-2017 om 17:11:15These tweets may make some ppl feel better, but they certainly won't help OSG get 5 votes in SCOTUS, which is what... https://t.co/rElRaiq4z5 reageer retweet
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is nou 36D Chess. Aka 'lekker fris geluid', want niet policor.
Jij had laatst toch last van muggenlarven bij een van je planten? Heb je dat nog op kunnen lossen?quote:
Giuliani is een beste mafketel. Die had ik zeker uitgescholden.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.
En niet eens op een inhoudelijk punt hè, maar omdat Khan had gezegd dat er geen reden voor paniek was. Wat moet hij zijn stad anders vertellen, "ren allemaal rond met je handen in je haar"?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |