VERTEL ONS ALLESquote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen een oefenpot van de Belgjes kijken. Heerlijk elftal.
Courtois; Alderweireld, Kompany, Vertonghen; De Bruyne, Tielemans, Nainggolan, Carrasco, Chadli; Lukaku, Batshuayi.
Herinner je die Facebookmoord nog?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, die gast is wel een tikkeltje eng. Die had het er eerder over dat die grietjes misschien wel seks hadden gehad in een busje, heeft het constant over internetdating en de psyche van tienermeiden. Als je dan zijn pohi eens rondkijkt krijg ik er een naar gevoel van
Ah okay, maar ik werd gister al doodmoe van al die CSI leden daar.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/432997
Al moet je eigenlijk dat topic een beetje hebben meegelezen
FB / Ideeën voor de forum FOKquote:Op maandag 5 juni 2017 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man heeft iets met seksquote:Op maandag 5 juni 2017 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Ideeën voor de forum FOK
Jaaaaaaaa topidee
Kan ik eindelijk mijn lerenpak aandoen bij het cammenquote:Op maandag 5 juni 2017 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie wel ruimte voor een dating op de fok forum
Vaagquote:Op maandag 5 juni 2017 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Herinner je die Facebookmoord nog?
Stopte met lezen bij; man met humorquote:Op maandag 5 juni 2017 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Ideeën voor de forum FOK
Jaaaaaaaa topidee
Als je dat over jezelf moet zeggen weet je meestal wel genoeg.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stopte met lezen bij; man met humor
Sick ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben toch bang dat deze man erg opgewonden raakt van het idee om een 14 jarig meisje te overmannen en dit nieuws als opwindend ervaart
Eens. Ik zou bijna zeggen gelukkig is hij invalide.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben toch bang dat deze man erg opgewonden raakt van het idee om een 14 jarig meisje te overmannen en dit nieuws als opwindend ervaart
Dat gevoel krijg ik er ook bijquote:Op maandag 5 juni 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig kan die weinig kwaad vanuit zijn rolstoelquote:Op maandag 5 juni 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Of niet. Weerloos in een steegje staan en er hulpbehoevend uitzien en je lokt ze sneller dan een fok dating op de forumquote:Op maandag 5 juni 2017 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig kan die weinig kwaad vanuit zijn rolstoel
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet. Weerloos in een steegje staan en er hulpbehoevend uitzien en je lokt ze sneller dan een fok dating op de forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |