daagquote:Op maandag 5 juni 2017 20:45 schreef Befbekje het volgende:
Nouja, ik kijk SoaD in de herhaling wel.. Ik ga stukje lopen door de stad, mzzl..
url?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:46 schreef Caland het volgende:
Rene en ik moeten lachen om een bizarre gast die in die NWS reeks aan het posten is.
Dat topic zit vol met mensen die in een inrichting thuis horen. Dat is geen grap, dat is een feit.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat het in combinatie met zijn posthistorie toch wel redelijk eng begint te worden.
Dit vraagt om verduidelijking.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat het in combinatie met zijn posthistorie toch wel redelijk eng begint te worden.
Ja, ze lieten die herdenking ook live zien ofzo toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Oh god....
Er is volgens mij een Facebookactie gestart omtrent die 2 dooie..... Ik zie overal hartjes verschijnen op mijn wall
Bedankt voor de tip, dan ontwijk ik Facebook weer een paar dagen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Oh god....
Er is volgens mij een Facebookactie gestart omtrent die 2 dooie..... Ik zie overal hartjes verschijnen op mijn wall
Meh, die gast is wel een tikkeltje eng. Die had het er eerder over dat die grietjes misschien wel seks hadden gehad in een busje, heeft het constant over internetdating en de psyche van tienermeiden. Als je dan zijn pohi eens rondkijkt krijg ik er een naar gevoel vanquote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat topic zit vol met mensen die in een inrichting thuis horen. Dat is geen grap, dat is een feit.
Die gast is sowieso een aantal keer klaargekomen door deze zaak, ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, die gast is wel een tikkeltje eng. Die had het er eerder over dat die grietjes misschien wel seks hadden gehad in een busje, heeft het constant over internetdating en de psyche van tienermeiden. Als je dan zijn pohi eens rondkijkt krijg ik er een naar gevoel van
lolquote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat meisje zal onderhand wel 20 zijn
link?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik postte op de frontpagesport (lol)
Is dat een kloon van syndroom/0906?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, die gast is wel een tikkeltje eng. Die had het er eerder over dat die grietjes misschien wel seks hadden gehad in een busje, heeft het constant over internetdating en de psyche van tienermeiden. Als je dan zijn pohi eens rondkijkt krijg ik er een naar gevoel van
http://forum.fok.nl/user/history/432997quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vraagt om verduidelijking.
Hazard valt wel opnieuw tegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen een oefenpot van de Belgjes kijken. Heerlijk elftal.
Courtois; Alderweireld, Kompany, Vertonghen; De Bruyne, Tielemans, Nainggolan, Carrasco, Chadli; Lukaku, Batshuayi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |