Als zij 100 wil worden, dan zal ze toch echt richting aanleunwoning moeten gaan. Anders gaat het snel mis denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heeft hij haar snel uit haar hoofd gepraat.
Handig als de guppies last hebben van hoofdpijnquote:Op maandag 5 juni 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dat doen we haar niet aan, dat hebben we beloofd, er gaat niks weg wat ze niet heeft gezien, op al die levensmiddelen over de datum dan, dat hebben we pas achteraf gezegd. We vinden ook dingen op de gekste plekken, pakjes paracetamol tussen de busjes aquariumspul, nieuw nagelschaartje in verpakking tussen de nachthemden etc, het is best een beetje zorgelijk
Komt ze ook niet in aanmerking voor thuishulp via die organisatie waar ik laatst een dm naar Symph over gestuurd heb?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer je, het is heel naar om haar nu zo te dwingen na te denken en te beslissen, ze is echt aan het bijkomen van die beroerte en wil/kan het er niet bij hebben, maar we moeten echt nu actie ondernemen, het is niet a la minute geregeld. We verzekeren haar ook dat we haar allerlei zorg en regeldingen uit handen nemen zodat ze zelf nog wat energie over heeft om fatsoenlijk te eten en eens een spelletje op haar tablet te doen of een puzzel in haar puzzelboekje en hopelijk op termijn ook weer haar kleurboeken en legpuzzels en breien. Al ben ik bang dat haar rechterkant nooit meer helemaal bijtrekt. We wachten op de ergotherapeut voor de praktische aanpak
Goed bezig. Het is zwaar klote om dat te moeten doen idd, maar als het écht à la minute nodig is, ben je te laat. Dat is dan voor jullie lastig, maar voor haarzelf ook. Beter nu de boel goed aanpakken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben er vanaf dag 1 mee bezig en Symph heeft gisteren echt de knuppel in het hoenderhok gegooid. En de mevrouw van de thuiszorg zei ook al: wij kunnen ook nog best wat bijsturen in haar idee.
Uit eigen ervaring mbt NAH gesproken: Ik wilde ook alles zelf blijven doen. Ik kon het TOEN! Dus waarom niet NU!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben er vanaf dag 1 mee bezig en Symph heeft gisteren echt de knuppel in het hoenderhok gegooid. En de mevrouw van de thuiszorg zei ook al: wij kunnen ook nog best wat bijsturen in haar idee.
Dit, op dit moment is het nog allemaal wat vreemd voor haar, juist nu kan ze de hulp goed gebruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed bezig. Het is zwaar klote om dat te moeten doen idd, maar als het écht à la minute nodig is, ben je te laat. Dat is dan voor jullie lastig, maar voor haarzelf ook. Beter nu de boel goed aanpakken.
ik heb nu contactaanvraag bij de gemeente gedaan voor gesprek over wmo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Komt ze ook niet in aanmerking voor thuishulp via die organisatie waar ik laatst een dm naar Symph over gestuurd heb?
heerlijk, je eigen antwoord al gevenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef tailfox het volgende:
iemand problemen als ik even iets test?
oka mooi
bij bezwaar hoor ik het graagquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk, je eigen antwoord al geven
ik zie dat ik draai maar gaat mij meer of mijn player werktquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, ga testen, ik kan zelfs even luisteren
Heel belangrijke zin. Je wil niet én familie zijn, en zorgverlener. Dat is echt niet goed voor de relatie. Ik ben blij dat ik nu begeleiding met ervaring in NAH heb. Dan blijft familie gewoon familie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nu contactaanvraag bij de gemeente gedaan voor gesprek over wmo.
En wat je zei: een boel frustratie bij haar. Vanuit mijn werk heb ik gelukkig een bak aan ervaring, ook met NAH, maar het is niet leuk om de professional uit te hangen bij je schoonmoeder. Aan de andere kant heeft ze daar wel geluk mee. Ik heb ook wel een netwerk met de nodige ervaring met soortgelijke situaties, eentje heeft me al veel tips gegeven, ander is helaas op vakantie en derde is gelukkig net weer terug van vakantie
oh zal ik dan maar eens intunen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zie dat ik draai maar gaat mij meer of mijn player werkt
Tuned ook inquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wat voor player eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
www.radio49.ga/radio49.htmlquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat voor player eigenlijk?die Maschine?
DNS kan niet worden gevonden.quote:
Je hoort niks?quote:
quote:
mijn website is nu al uit de lucht :pquote:
zelf gedaan, of heeft de AIVD je geholpen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn website is nu al uit de lucht :p![]()
![]()
![]()
maar R49 streamen werkte toch niet.
(Als iemand leest die nog meer kan dan een roosteraar DM mij
zo tezien zelf gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
zelf gedaan, of heeft de AIVD je geholpen?
wind meequote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:41 schreef ToT het volgende:
Ook aan het luisteren.
LOL, het vliegtuig van mijn vriendin gaat nu zo'n 160 km per uur harder dan wat het volgens de planning zou moeten doen!
Voor de wind, of heeft de groundcrew stiekem rocketfuel getankt?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:41 schreef ToT het volgende:
Ook aan het luisteren.
LOL, het vliegtuig van mijn vriendin gaat nu zo'n 160 km per uur harder dan wat het volgens de planning zou moeten doen!
Zal vast wel de wind zijn. Ze gaat nu meer dan 900 km/u.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor de wind, of heeft de groundcrew stiekem rocketfuel getankt?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier vliegt het meubilair weer door de tuin en de klimroos waait van de pergola af
Of de Aarde draait wat sneller zodat het lijkt alsof het vliegtuig sneller gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:42 schreef ToT het volgende:
Zal vast wel de wind zijn. Ze gaat nu meer dan 900 km/u.
Hehehe nee op flighttrackers kun je precies zien van wat te planning was en hoe het nu gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of de Aarde draait wat sneller zodat het lijkt alsof het vliegtuig sneller gaat.
Euh.. langzamer. Volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of de Aarde draait wat sneller zodat het lijkt alsof het vliegtuig sneller gaat.
Vandaar dat ik net viel toen ik op 1 poot stond om mijn schoenen aan te trekkenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus doordat het vliegtuig sneller vliegt dan gepland en/of doordat de Aarde langzamer draait.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef ToT het volgende:
Hehehe nee op flighttrackers kun je precies zien van wat te planning was en hoe het nu gaat.
Neh, dat was jouw eigen onhandigheidquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar dat ik net viel toen ik op 1 poot stond om mijn schoenen aan te trekken
Ik ben ook topzwaar hequote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, dat was jouw eigen onhandigheid
ik gooi je er wel op vanaf 15:00quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als het mogelijk is zou ik straks ook nog even wat willen testen , wordt dan ook gelijk wel mijn tweede uitzending maar goed( Zijn er nog tijdsloten vrij voor vandaag want in radio49 zie ik voor vandaag behalve tot 15:00 niks staan)
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben ook topzwaar he
* knokkels tapt wat hersenvocht af
Dan zijn er nog genoeg tijdsloten vrij dusquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als het mogelijk is zou ik straks ook nog even wat willen testen , wordt dan ook gelijk wel mijn tweede uitzending maar goed( Zijn er nog tijdsloten vrij voor vandaag want in radio49 zie ik voor vandaag behalve tot 15:00 niks staan)
quote:
ik heb het nog aangehaald in het ziekenhuis, internist had tijdje geleden bloedtesten aangevraagd en zaalarts nam die uitslagen ook mee in het gesprek. Dus ik: it's not lupus. Zegt de zaalarts meteen: nee idd en we hebben hier ook echt op getest, het is in elk geval geen lupus.quote:
Dat van de stilte kan heel goed kloppen had nog geen track geselecteerdquote:
zou ietje harder mogen (liefst 0dBquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat van de stilte kan heel goed kloppen had nog geen track geselecteerd.
Is het nu ook beetje goed te horen?
Yup, beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat van de stilte kan heel goed kloppen had nog geen track geselecteerd.
Is het nu ook beetje goed te horen?
noorwegen en dan fogel gaan vervelenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik bedacht vanmorgen om eens naar York te gaan. That travel bug tho..
Dus ik ga even kijken, komt er een gedachte in mijn hoofd om naar Noorwegen te gaan.
En dus baal ik nu, want er zijn veel te veel plekken binnen een paar uur reizen die erg mooi zijn en niet al te veel kosten.
Luxemburg/Moeselgebied, Noorwegen, Schotland, York, Harz, ...
Waar moet ik nou naartoe?
Oekrainequote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik bedacht vanmorgen om eens naar York te gaan. That travel bug tho..
Dus ik ga even kijken, komt er een gedachte in mijn hoofd om naar Noorwegen te gaan.
En dus baal ik nu, want er zijn veel te veel plekken binnen een paar uur reizen die erg mooi zijn en niet al te veel kosten.
Luxemburg/Moeselgebied, Noorwegen, Schotland, York, Harz, ...
Waar moet ik nou naartoe?
"Komt allen naar Stralend Tsjernobil!"quote:
ik draai vaak zat blofquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Werd er nou serieus BLOF gedraaid door een DJ?
Dat wordt DJ rechten ontnemen. Per direct.
de kraaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn voor het een of ander wil dat deze sessie ook gaan uitproberen of het gaat lukken zien we van zelf
Florence and the Machine - Shake it outquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn voor het een of ander wil dat deze sessie ook gaan uitproberen of het gaat lukken zien we van zelf
* OscarMopperkont noteert en geeft het door een Meltingquote:
Vriend van me heeft daar een mooi huis op tien minuten van een grote stad. Ben de naam even vergetenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Komt allen naar Stralend Tsjernobil!"
Pas op voor je bureau.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:11 schreef knokkels het volgende:
aRd! HELD![]()
![]()
* knokkels schopt tegen verschillende dingen
Bij Tsjernobil?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef knokkels het volgende:
Vriend van me heeft daar een mooi huis op tien minuten van een grote stad. Ben de naam even vergeten\
* tailfox waarschuwd knokkels voor zijn kleine teenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:11 schreef knokkels het volgende:
aRd! HELD![]()
![]()
And that's why you can't have nice things..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:11 schreef knokkels het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
And that's why you can't have nice things..
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
And that's why you can't have nice things..
quote:
Wie?quote:
Met de nadruk op "wa?"quote:
Kroepoekje. Maar ik lees net Sandra Reemer. Sandra Reemer is Kroepoekje?quote:
Japans is leukquote:
66, borstkankerquote:
Jos Brink noemde haar altijd zo bij Wedden Dat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:21 schreef knokkels het volgende:
Kroepoekje. Maar ik lees net Sandra Reemer. Sandra Reemer is Kroepoekje?
Ow ja... Nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jos Brink noemde haar altijd zo bij Wedden Dat.
Oh die!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kroepoekje. Maar ik lees net Sandra Reemer. Sandra Reemer is Kroepoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |