quote:
ik heb het nog aangehaald in het ziekenhuis, internist had tijdje geleden bloedtesten aangevraagd en zaalarts nam die uitslagen ook mee in het gesprek. Dus ik: it's not lupus. Zegt de zaalarts meteen: nee idd en we hebben hier ook echt op getest, het is in elk geval geen lupus.quote:
Dat van de stilte kan heel goed kloppen had nog geen track geselecteerdquote:
zou ietje harder mogen (liefst 0dBquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat van de stilte kan heel goed kloppen had nog geen track geselecteerd.
Is het nu ook beetje goed te horen?
Yup, beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat van de stilte kan heel goed kloppen had nog geen track geselecteerd.
Is het nu ook beetje goed te horen?
noorwegen en dan fogel gaan vervelenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik bedacht vanmorgen om eens naar York te gaan. That travel bug tho..
Dus ik ga even kijken, komt er een gedachte in mijn hoofd om naar Noorwegen te gaan.
En dus baal ik nu, want er zijn veel te veel plekken binnen een paar uur reizen die erg mooi zijn en niet al te veel kosten.
Luxemburg/Moeselgebied, Noorwegen, Schotland, York, Harz, ...
Waar moet ik nou naartoe?
Oekrainequote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik bedacht vanmorgen om eens naar York te gaan. That travel bug tho..
Dus ik ga even kijken, komt er een gedachte in mijn hoofd om naar Noorwegen te gaan.
En dus baal ik nu, want er zijn veel te veel plekken binnen een paar uur reizen die erg mooi zijn en niet al te veel kosten.
Luxemburg/Moeselgebied, Noorwegen, Schotland, York, Harz, ...
Waar moet ik nou naartoe?
"Komt allen naar Stralend Tsjernobil!"quote:
ik draai vaak zat blofquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Werd er nou serieus BLOF gedraaid door een DJ?
Dat wordt DJ rechten ontnemen. Per direct.
de kraaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn voor het een of ander wil dat deze sessie ook gaan uitproberen of het gaat lukken zien we van zelf
Florence and the Machine - Shake it outquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn voor het een of ander wil dat deze sessie ook gaan uitproberen of het gaat lukken zien we van zelf
* OscarMopperkont noteert en geeft het door een Meltingquote:
Vriend van me heeft daar een mooi huis op tien minuten van een grote stad. Ben de naam even vergetenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Komt allen naar Stralend Tsjernobil!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |