Doe niet zo interessant.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb vroeger in dezelfde straat gewoond.
En zo ga je zeker ook nog zeggen dat je ook op basisschool de Ark hebt gezeten?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb vroeger in dezelfde straat gewoond.
Nu ook op het NOS Journaal en dadelijk bij EenVandaag en bij EditieNL en bij het RTL Nieuws en bij Hart van Nederland.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:04 schreef superniger het volgende:
Straks een item hierover bij RTL BOULEVARD met Peter R de Vries.
Ik kon de Vries vroeger al niet zien laat staan nu?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:04 schreef superniger het volgende:
Dat kan ik nu al samenvatten. Peter gaat zeggen dat de politie heeft gefaald, dat hij goed contact heeft met de ouders en dan een verwijzing naar een jarenoude zaak die hij hoogstpersoonlijk heeft opgelost.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:04 schreef superniger het volgende:
Een beetje criminineel stuurt dan ook zijn telefoon op naar zichzelf viaquote:Op maandag 5 juni 2017 17:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
de telefoon is niet meer te volgen als je SIMkaart er uit is en je batterij ... anders ben je altijd te achterhalen ...
bij het uitstaan kan hij nog wat door geven
Oh en dat Facebook en de telefoonproviders direct alle gegevens vrij moeten geven zonder zich achter privacywetgeving te verschuilen.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:08 schreef YokiKater het volgende:
Oh en waarschijnlijk nog wat gekanker op de TMG die voorbarig was met berichtgeving, en wat misselijkmakende comments op GeenStijl.
Maar dan kunnen ze toch zien dat de telefoon via een pakketpostpunt naar een distributiecentrum naar het adres van de crimineel gaat?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:08 schreef halfway het volgende:
[..]
Een beetje criminineel stuurt dan ook zijn telefoon op naar zichzelf via
pakketpost, pakketje gaat het halve land door en de crimineel kan zijn slag slaan
hij is Iig niet op plaats delict geweest.
Geen Pauw meer. Drie maanden Jinek.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:05 schreef Infinitism het volgende:
zijn er nog meer TV programmas vanavond die hier over gaan? (Pauw?)
Pauw heeft vakantie. Vanavond is er Jinekquote:Op maandag 5 juni 2017 18:05 schreef Infinitism het volgende:
zijn er nog meer TV programmas vanavond die hier over gaan? (Pauw?)
top crimineel doet helemaal niets die laat voor zich werken :-) en die zit alleen maar geld te tellen en als het niet klopt , kunnen ze in Amsterdam weer geen vegen of ergens andersquote:Op maandag 5 juni 2017 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
een beetje topcrimineel heeft 5 telefoons met verschillende nummers en die gaat heus geen pakketpost toestanden doen...ja in de jaren 90 misschien.....
PGP Blackberry, maar die zijn ook niet veilig meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
een beetje topcrimineel heeft 5 telefoons met verschillende nummers en die gaat heus geen pakketpost toestanden doen...ja in de jaren 90 misschien.....
Een topcrimineel vermoord geen meisjes van 14.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit ja. Dit is geen crimineel, maar gewoon een ordinaire moordenaar. De gemiddelde crimineel wilt zich niet associëren met dit soort figuren.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een topcrimineel vermoord geen meisjes van 14.
Volgens mij is een moordenaar toch echt een crimineel hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 18:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. Dit is geen crimineel, maar gewoon een ordinaire moordenaar. De gemiddelde crimineel wilt zich niet associëren met dit soort figuren.
Moord is met voorbedachte rade, daar is in beide gevallen nog niets over bekend.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. Dit is geen crimineel, maar gewoon een ordinaire moordenaar. De gemiddelde crimineel wilt zich niet associëren met dit soort figuren.
Wat maakt het uit dat wij weten wie het zijn? Het gaat ons geen zak aanquote:Op maandag 5 juni 2017 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Die jongens zijn opgepakt maar er moet toch wel een lek zijn dat hun identiteit bekend gaat worden de komende dagen?
Of hun omgeving zal hun kaken stijf op elkaar houden...
Maar morgen begint school weer en dan wordt er zo een jongen van 14 gemist in de klas....en dan weten we het denk ik wie het is....
Ga je hem dan gevoelig in elkaar slaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Die jongens zijn opgepakt maar er moet toch wel een lek zijn dat hun identiteit bekend gaat worden de komende dagen?
Maar morgen begint school weer en dan wordt er zo een jongen van 14 gemist in de klas....en dan weten we het denk ik wie het is....
En dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Zo'n gevoel bekruipt me ook bij het lezen van die post.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat wij weten wie het zijn? Het gaat ons geen zak aan
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je hem dan gevoelig in elkaar slaan?
Heb jou tot nog toe geen enkele nuttige of logische post zien doen hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]![]()
Heel Nederland wil weten wie die moordenaars zijn....
Teminste als ze het zijn.....
De politie twijfel ik vaak aan....hoevaak ze er naast zitten....
Wat uiteraard terecht is.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:08 schreef YokiKater het volgende:
Oh en waarschijnlijk nog wat gekanker op de TMG die voorbarig was met berichtgeving, en wat misselijkmakende comments op GeenStijl.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat me raden, Peter R de Vries heeft weer wat te zeuren?
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar word ik niet voor betaald door fokquote:Op maandag 5 juni 2017 18:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb jou tot nog toe geen enkele nuttige of logische post zien doen hier.
Jezus wat een trainwreck van een postquote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Toen er een nieuws over dood van 2 jonge meisje, dachten we aan volwassen dader zijn.
Uiteindelijk blijkt het is een KIND een 16 jarige. Dat maakt nog triester en bizar dan nu al is.
Heel fok! dacht vast net zo.. Nu moeten ze anders gaan bekijken, nu dader een minderjarige is.
Waarom doet kind dat nou? was die kind wel goed opgevoed? Of speelde er iets anders achter.
We kunnen alleen even wachten op politie zijn onderzoek. Misschien komt er antwoorden boven drijven. Verdere speculeren zijn zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |