Wat. Drizzt is toch zo een wit ecto manneke met schaamhaar op zijn hoofd?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
drizzt god had laatst de 100kg aangetikt
Dat had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
American dad is zowaar nog veel kutter dan family Guy, wow.
Ik snap niet hoe mensen kunnen kijken nar FG en simpons.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
American dad is zowaar nog veel kutter dan family Guy, wow.
FG is puur genotquote:Op maandag 5 juni 2017 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen kunnen kijken nar FG en simpons.
Ik moest hardop lachen om deze reactie.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen.
Maar goed, waarom zou je om mijn mening vragen..
okdoei
als jij 100kg ecto vindquote:Op maandag 5 juni 2017 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat. Drizzt is toch zo een wit ecto manneke met schaamhaar op zijn hoofd?
Vanaf nu ben je mijn favoriete user en adviseur.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen.
Maar goed, waarom zou je om mijn mening vragen..
okdoei
Die druk kan ik niet aan hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mijn favoriete user en adviseur.
Ik zie jou fb-feed voor me met alleen foto's van je broodjes, chips en frisdrankjes.quote:
beetje afwisselenquote:Op maandag 5 juni 2017 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hartstikke ongezond, je kan nog beter cola drinken.
nou ik eet vaak ook gezond hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 18:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zie jou fb-feed voor me met alleen foto's van je broodjes, chips en frisdrankjes.
Tosti bijvoorbeeld, of een glas melkquote:Op maandag 5 juni 2017 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje afwisselen
[..]
nou ik eet vaak ook gezond hoor
Wat dan zoal?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje afwisselen
[..]
nou ik eet vaak ook gezond hoor
Karva cevitamquote:Op maandag 5 juni 2017 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
met een scheutje siroop erdoorheen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |