Die gaat niet eens mee naar uitwedstrijden in het buitenland.quote:
Bedoel meer het moment, Ajax dat blijkbaar niet de poot stijf houdt. Tuurlijk is het een geweldige kans maar dit gaat wel erg makkelijk en snel.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel veel meer geld en aardig wat te besteden aan spelers denk ik, anders zou ik het ook niet weten.
Er gaan geruchten dat hij niet zo goed ligt bij de directie ofzo toch.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoel meer het moment, Ajax dat blijkbaar niet de poot stijf houdt. Tuurlijk is het een geweldige kans maar dit gaat wel erg makkelijk en snel.
A, oké.. Nou, stop de persen dan maar, hè?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
M'n oom zegt dat bosz zo goed als weg is.
Ajax is voor een trainer natuurlijk ook wel een kutclub, zelfs nog moeilijker dan Feyenoord met al die mensen op de achtergrond die een mening hebben gok ik zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij niet zo goed ligt bij de directie ofzo toch.
Dat zei Perez, dus dan moet het haast wel waar zijn.
Zeker, dat vind ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoel meer het moment, Ajax dat blijkbaar niet de poot stijf houdt. Tuurlijk is het een geweldige kans maar dit gaat wel erg makkelijk en snel.
De Boer is dan ook een kind van de club en werd achter elkaar kampioen. Dat vereenvoudigt het wel daar. Verder eens met je.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is voor een trainer natuurlijk ook wel een kutclub, zelfs nog moeilijker dan Feyenoord met al die mensen op de achtergrond die een mening hebben gok ik zo.
Enige die daar perfect mee om kon gaan was De Boer.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
A, oké.. Nou, stop de persen dan maar, hè?
Dat wel maar toen met die hele 'revolutie' vond ik De Boer dat wel goed oplossen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Boer is dan ook een kind van de club en werd achter elkaar kampioen. Dat vereenvoudigt het wel daar. Verder eens met je.
dat deed hij zeker, ook geholpen door de resultatenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel maar toen met die hele 'revolutie' vond ik De Boer dat wel goed oplossen.
Wil je hier weggaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
Luis Enrique schijnt in Amsterdam te zijn gesignaleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Val je op hem?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat ook op vakantiequote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wowwwquote:Op maandag 5 juni 2017 15:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet op die lul reageren.. Hij heeft geen vrienden..
3x raden waar ik je moeder gespot hebquote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop winkelend in een winkelstraat.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3x raden waar ik je moeder gespot heb
huh was jij er ook?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop winkelend in een winkelstraat.
wtfquote:Op maandag 5 juni 2017 15:20 schreef Dakterras het volgende:
Hibernian, Shelbourne, Kilmarnock, Juventus, Helsingsborg, Tom Tomsk, Shakthar Karagandy, Inverness Caleodian Thistle, Bohemians, Spartak Trnava, Santos, Ajax, HJK Helsinki, Vitoria Setuba, Urawa Red Diamonds, Wellington Phoenix, San Lorenzo, Chivas Guadalajara, Tromso, Feirense, Chapeconense, Real Union, Catania, Hajduk Split, Maribor, Olympiakos, Hapoel Petach Tikva, APOEL Nicosia, Zulte Waregem, Trencin, Dinamo Minsk, TP Mazembe, Raja Casablanca, Adelaide United, Colo Colo, Rijeka, Bochum, Suwon, Allianza Lima, Minnesota United, Lyungby
Iemand moet dat gespuis van onlogisch compenserenquote:
Ga weg hier. GGMM je had gelijk, sorry.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:20 schreef Dakterras het volgende:
Hibernian, Shelbourne, Kilmarnock, Juventus, Helsingsborg, Tom Tomsk, Shakthar Karagandy, Inverness Caleodian Thistle, Bohemians, Spartak Trnava, Santos, Ajax, HJK Helsinki, Vitoria Setuba, Urawa Red Diamonds, Wellington Phoenix, San Lorenzo, Chivas Guadalajara, Tromso, Feirense, Chapeconense, Real Union, Catania, Hajduk Split, Maribor, Olympiakos, Hapoel Petach Tikva, APOEL Nicosia, Zulte Waregem, Trencin, Dinamo Minsk, TP Mazembe, Raja Casablanca, Adelaide United, Colo Colo, Rijeka, Bochum, Suwon, Allianza Lima, Minnesota United, Lyungby
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga weg hier. GGMM je had gelijk, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |