quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
A, oké.. Nou, stop de persen dan maar, hè?
Dat wel maar toen met die hele 'revolutie' vond ik De Boer dat wel goed oplossen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Boer is dan ook een kind van de club en werd achter elkaar kampioen. Dat vereenvoudigt het wel daar. Verder eens met je.
dat deed hij zeker, ook geholpen door de resultatenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel maar toen met die hele 'revolutie' vond ik De Boer dat wel goed oplossen.
Wil je hier weggaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
Luis Enrique schijnt in Amsterdam te zijn gesignaleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Val je op hem?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat ook op vakantiequote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wowwwquote:Op maandag 5 juni 2017 15:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet op die lul reageren.. Hij heeft geen vrienden..
3x raden waar ik je moeder gespot hebquote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Dakterras het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop winkelend in een winkelstraat.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3x raden waar ik je moeder gespot heb
huh was jij er ook?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop winkelend in een winkelstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |