SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Nog een week of 9... dan zit Oscar ook in Noord Holland.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Compleet droog ende zonnig in Den Helder
Nog 1 minuut en dan sta ik in Noord Holland.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog een week of 9... dan zit Oscar ook in Noord Holland.
Ik heb koffiequote:Op maandag 5 juni 2017 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog 1 minuut en dan sta ik in Noord Holland.
Ik heb dorst.
De paus is katholiekquote:
Ja, 4 open deuren net hier. Ik heb de deur naar de wc dicht gedaan. Nu nog 3quote:Op maandag 5 juni 2017 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De paus is katholiek
Nog meer open deuren?
Je verwacht het niet he? Ik zit ook zo vol met verrassingenquote:
Zo maar helemaal out of the blue was ie er weerquote:Op maandag 5 juni 2017 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Lang niet gehoord, trouwens, deze track
Ik heb lekkere koffie met smaakjes in huis gehaald.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he? Ik zit ook zo vol met verrassingen![]()
Nou ja, nu is ie wat ouder denk ik, maar die track maakte hij op zijn veertiendequote:
Ik heb te weinig koffie opquote:
* Elfletterig heeft ook koffie ingeschonkenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb te weinig koffie opIk stond even te kijken terwijl de track afliep, in volledige stilte
![]()
En ik had ook vrij weinig te melden
rip jij niet in MP3 formaat dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Kom er dus nu net achter dat mixx geen .wma ondersteund daar gaan bijna al mijn geripte cd's ...
Wellicht kun je de WMA-bestanden eenvoudig naar mp3 omzetten (eventueel eerst via wav). Voor audioconversie gebruik ik het gratis programma Freemake. Werkt prima.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Kom er dus nu net achter dat mixx geen .wma ondersteund daar gaan bijna al mijn geripte cd's ...
Nee gebruik nog altijd windows media player en dan de ingebakken rip functie. (Heb dan ook een windows phone die dat ondersteund dus nooit op gelet.)quote:
Bedankt voor de tip, ga ik zo uitproberenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht kun je de WMA-bestanden eenvoudig naar mp3 omzetten (eventueel eerst via wav). Voor audioconversie gebruik ik het gratis programma Freemake. Werkt prima.
foobar kan het trouwens ookquote:Op maandag 5 juni 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht kun je de WMA-bestanden eenvoudig naar mp3 omzetten (eventueel eerst via wav). Voor audioconversie gebruik ik het gratis programma Freemake. Werkt prima.
lossy formaat naar lossless terug naar lossy formaat? Is daar een meerwaarde in?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
lossy formaat naar lossless terug naar lossy formaat? Is daar een meerwaarde in?Kan me voorstellen dat je niet allemaal WAV-bestanden op je computer wilt hebben staan, dus dat je ze weer comprimeert naar high quality mp3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt natuurlijk ook af van het bronmateriaal. Als de wma-bestanden maar 128 kb/s zijn, heb je al kwaliteitsverlies.
Dat bedoelik.. Dan heb je een grote wav, maar slechte kwaliteit.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je niet allemaal WAV-bestanden op je computer wilt hebben staan, dus dat je ze weer comprimeert naar high quality mp3.
Hangt natuurlijk ook af van het bronmateriaal. Als de wma-bestanden maar 128 kb/s zijn, heb je al kwaliteitsverlies.
Ik rip tegenwoordig op 256kb/s. En ik houd me netjes aan de regel dat ik op Radio 49 alleen mp3's van minstens 192 kb/s uitzend.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoelik.. Dan heb je een grote wav, maar slechte kwaliteit.
FLAC is ook wel leuk, maar dat kost weer het eea aan schijfruimte
Gewoon via iTunes...quote:Op maandag 5 juni 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lager doet het ook hoor. En niet alleen MP3. Zolang Mixxx, VDJ of wat dan ook het formaat ondersteund kan je het er doorheen knallen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik rip tegenwoordig op 256kb/s. En ik houd me netjes aan de regel dat ik op Radio 49 alleen mp3's van minstens 192 kb/s uitzend.
Weet ikquote:Op maandag 5 juni 2017 14:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lager doet het ook hoor. En niet alleen MP3. Zolang Mixxx, VDJ of wat dan ook het formaat ondersteund kan je het er doorheen knallen.
gaat best snel, al duurt de eerste keer wat langer.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heb even mijn externe hard schijf opgezocht. Daar staat nog genoeg in .mp3 op dus voordat alles is ingeladen in mixx zal wel even duren
Het is wel raadzaam om de kwaliteit van de mp3s in de gaten te houden. Bij voorkeur minimaal 192 kb/s.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heb even mijn externe hard schijf opgezocht. Daar staat nog genoeg in .mp3 op dus voordat alles is ingeladen in mixx zal wel even duren
Ik kom nog uitr de tijd van high quality stream en low quality stream.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ikHeel sporadisch vliegt er nog wel eens iets van lagere bitrate-kwaliteit doorheen...
Heb even steekproef ondervond lijk gekeken en tot nu toe was alles 320 kb/squote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel raadzaam om de kwaliteit van de mp3s in de gaten te houden. Bij voorkeur minimaal 192 kb/s.
Inderdaad boven verwachting heeft die ruim 4000 nummers er door heen gehaaldquote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaat best snel, al duurt de eerste keer wat langer.
Ja best welquote:
Komt helemaal goed dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heb even steekproef ondervond lijk gekeken en tot nu toe was alles 320 kb/s
Dus dat zit er ruim boven lijkt me.
Er klinkt iets van hiphop en precies op dat moment valt PaRo binnen. (Hoi, PaRoquote:
ja, al draait ie ook wel 128 en dat hoor je eigenlijk alleen bij hele goede boxen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel raadzaam om de kwaliteit van de mp3s in de gaten te houden. Bij voorkeur minimaal 192 kb/s.
Oeh, dat ga je wel horen aan de kwaliteit als het goed is (afhankelijk van de kwaliteit van de bron natuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heb even steekproef ondervond lijk gekeken en tot nu toe was alles 320 kb/s
Dus dat zit er ruim boven lijkt me.
Ahoyquote:
Bij rips van wat obscuurdere funk/hiphop nummers mag ik al blij zijn dat ze 192 zijn en ze de gebruikelijke aad opname niet op 320 mee kopieren.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kom nog uitr de tijd van high quality stream en low quality stream.
streamen op 96kbps/22kHz
moet je ze individueel gaan opzoeken.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, al draait ie ook wel 128 en dat hoor je eigenlijk alleen bij hele goede boxen.
Ik probeer zoveel mogelijk in 320 te doen, maar weet dat ik oud spul nog in 128 heb staan. Dat omzetten is gewoon teveel werk.
Ah joh, these are the breaksquote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij rips van wat obscuurdere funk/hiphop nummers mag ik al blij zijn dat ze 192 zijn
Als iemand me kan helpen met de instellingen in mixx en er vanmiddag nog een tijdslot vrij gemaakt kan worden om even te testen wil ik best nog wel een uur draaienquote:Op maandag 5 juni 2017 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dan.Ben alvast benieuwd naar je eerste show; hopelijk kan ik die meepakken.
Een roosteraar wil je vast wel inroosteren, maar dan moet je wel een account hebben. De roosteraars roosteren de DJ's in op tijdslot van 2 uur. Binnen die twee uur kun je los gaan. Maar dan moet je wel een account hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Als iemand me kan helpen met de instellingen in mixx en er vanmiddag nog een tijdslot vrij gemaakt kan worden om even te testen wil ik best nog wel een uur draaien
Als het goed is heb ik nu een account heb bericht gehad van meltingquote:Op maandag 5 juni 2017 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een roosteraar wil je vast wel inroosteren, maar dan moet je wel een account hebben. De roosteraars roosteren de DJ's in op tijdslot van 2 uur. Binnen die twee uur kun je los gaan. Maar dan moet je wel een account hebben![]()
En daarvoor moet je dus bij Melting zijn.
Als jij een half uurtje doorgaat wil ik wel van 16 tot 18,quote:Op maandag 5 juni 2017 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een roosteraar wil je vast wel inroosteren, maar dan moet je wel een account hebben. De roosteraars roosteren de DJ's in op tijdslot van 2 uur. Binnen die twee uur kun je los gaan. Maar dan moet je wel een account hebben![]()
En daarvoor moet je dus bij Melting zijn.
Doet ie snel.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nu een account heb bericht gehad van melting
Oeh, ik zietutquote:Op maandag 5 juni 2017 14:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nu een account heb bericht gehad van melting
Maar er maar DJ aRd van met inderdaad als show testquote:Op maandag 5 juni 2017 14:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, ik zietut![]()
van 15:30 - 16:30 DJ Random - Test?
Of ehh, wat is je DJ naam eigenlijk
dan mag ik wel een week vrij nemenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
moet je ze individueel gaan opzoeken.
He bahquote:
quote:Programma van vandaag
13:30 - 15:30 DJ Knokkels - Pre-verjaardagsshow. Ofzo
15:30 - 16:30 DJ aRd - Das Testen des Blinkenlights
16:30 - 18:30 DJ PaRo - Zomerse Beatjes
20:00 - 22:00 Tailfox drukt op knopjes
Half uurtje is vaak wel genoeg. Tenzij er issues zijn. Maar dan kan altijd even verlengd wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zou aRD niet een uurtje moeten kunnen testen?
Vind ik ook wel...quote:Op maandag 5 juni 2017 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Donequote:
* OscarMopperkont stuurt je even de boel door via DMquote:Op maandag 5 juni 2017 14:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dan alleen nog een hulpkreet voor de instellingen in mixx
Is wel leuk om meteen je eerste echte show te doen meteenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Half uurtje is vaak wel genoeg. Tenzij er issues zijn. Maar dan kan altijd even verlengd worden
Alvast vriendelijk bedanktquote:Op maandag 5 juni 2017 14:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont stuurt je even de boel door via DM
Moment
AKAquote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dj Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland.
Dan ga ik het gaatje tussen 18:30 en 20:00 uur wel vullenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kun je mij er van 16:30 tot 18:30 aan vast plakken.
Jawohl herr doktor Otto von Schnitzelpusskrankengescheitmeyerquote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dj Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
je kunt nog 4 pre-verjaardags showsn doen knok.
aRD heeft eerst een account nodig voordat we hem kunnen inroosteren. Hij moet even contact leggen met Melting, dan is dat snel geregeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft ie alquote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
aRD heeft eerst een account nodig voordat we hem kunnen inroosteren. Hij moet even contact leggen met Melting, dan is dat snel geregeld.
Opletten hè! Account heeft ie al!quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
aRD heeft eerst een account nodig voordat we hem kunnen inroosteren. Hij moet even contact leggen met Melting, dan is dat snel geregeld.
Hij is zelfs al ingeroosterdquote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich is het nu wel rustig tochquote:Op maandag 5 juni 2017 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké. Dan geldt dat je het beste even kunt testen op een rustig moment.
quote:Programma van vandaag
13:30 - 15:30 DJ Knokkels - Pre-verjaardagsshow. Ofzo
15:30 - 16:30 DJ aRd - Das Testen des Blinkenlights
16:30 - 18:30 DJ PaRo - Zomerse Beatjes
18:30 - 20:00 DJ11 - Voor in de avond
20:00 - 22:00 Tailfox drukt op knopjes
Jij wilde geen muziekloze pinksteren toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Zo heb je een leeg rooster, zo heb je dit:
[..]
Je kunt ook rekening houden met mensen die willen draaien.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké. Dan geldt dat je het beste even kunt testen op een rustig moment.
Wat nog wel eens misgaat, is dat mensen vergeten de mp3-codec te installeren. Vandaar dat ik nu vast vraag of je dat hebt gedaanquote:
Pinkpop zonder festivalbier en onnodig gedoe.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij wilde geen muziekloze pinksteren toch?
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Zo heb je een leeg rooster, zo heb je dit:
[..]
Sterk staaltje vraag en aanbod. muzikale macroeconomiequote:Op maandag 5 juni 2017 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar was ik mee bezig/ aan het zoeken volgens mij heb ik net de juiste binnengehaald.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat nog wel eens misgaat, is dat mensen vergeten de mp3-codec te installeren. Vandaar dat ik nu vast vraag of je dat hebt gedaan
festivalbier kun je zelf regelen toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pinkpop zonder festivalbier en onnodig gedoe.
DJ ARD klinkt inderdaad wel erg Duits...quote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
30% water op een glas toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
festivalbier kun je zelf regelen toch?
Helemaal goed zoquote:Op maandag 5 juni 2017 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Daar was ik mee bezig/ aan het zoeken volgens mij heb ik net de juiste binnengehaald.
Draai je niet live?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal goed zoIk moet zo trouwens nog wel een show in elkaar bakken én ik moet nog stofzuigen.
(maar dat laatste kan ook tot morgen wachten)
geen idee. Ik drink het wel altijd alsof het water isquote:
En dit was nog een andere versie dan ik wilde draaien. Tof hequote:Op maandag 5 juni 2017 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
De cover van Bowie is maar magertjes in vergelijking met dit.
Je word er niet dronken van, je moet er wel nodig van gaan pissen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee. Ik drink het wel altijd alsof het water is
Je moet hem alleen even in de juiste map kwakken geloof ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heb volgens mij het goede bestand alleen zie niet een installer of iets dergelijks
uiteindelijk wel hoor. Kwestie van voldoende nemen (en blikjes halen die je opdrinkt voor je op het festivalterrein bent) en weinig eten en je wordt er wel degelijk dronken van.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je word er niet dronken van, je moet er wel nodig van gaan pissen.
https://www.mixxx.org/wiki/doku.php/internet_broadcastingquote:Op maandag 5 juni 2017 15:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heb volgens mij het goede bestand alleen zie niet een installer of iets dergelijks
Super bedanktquote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.mixxx.org/wiki/doku.php/internet_broadcasting
even zoeken op Windows. Daaronder staat stap voor stap uitleg
ben al zo lang niet meer op een festival geweest, dat ik mijn ontmaagding nog weet te herrinneren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
uiteindelijk wel hoor. Kwestie van voldoende nemen (en blikjes halen die je opdrinkt voor je op het festivalterrein bent) en weinig eten en je wordt er wel degelijk dronken van.
ik ga elk jaar nog minimaal 1 keer. Dit jaar 3x.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ben al zo lang niet meer op een festival geweest, dat ik mijn ontmaagding nog weet te herrinneren.
Probeer je je ontmaagding te vergeten ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga elk jaar nog minimaal 1 keer. Dit jaar 3x.
Een van de laatste keren dat ik geweest ben verkochten ze op lowlands nog paddos en ben ik daarna six flags uitgeschopt omdat ik me onder een fontein aan het wassen was.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga elk jaar nog minimaal 1 keer. Dit jaar 3x.
Konden ze je goede hygiënische inslag niet waarderen dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een van de laatste keren dat ik geweest ben verkochten ze op lowlands nog paddos en ben ik daarna six flags uitgeschopt omdat ik me onder een fontein aan het wassen was.
Preuts amerikaans beleid.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Konden ze je goede hygiënische inslag niet waarderen dan?
nee, al was dat niet heel bijzonder. Ik vind festivals gewoon tof. #hippie-alert!quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Probeer je je ontmaagding te vergeten ofzo?
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een van de laatste keren dat ik geweest ben verkochten ze op lowlands nog paddos en ben ik daarna six flags uitgeschopt omdat ik me onder een fontein aan het wassen was.
Het is maar een test, dingen kunnen fout gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
Volgens mij heb ik nu alles in orde gemaakt, ben benieuwd of het gaat werken
uiteraardquote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
Volgens mij heb ik nu alles in orde gemaakt, ben benieuwd of het gaat werken
Klopt en zal vast ook wel gaan gebeurenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is maar een test, dingen kunnen fout gaan.
Het slaat gewoon in als een bomquote:Op maandag 5 juni 2017 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wilde je echt afsluiten met grenade?
quote:
Inderdaad werk met mixxquote:Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Je komt prima door, aRd![]()
Werk je met Mixxx?
mixxx is de bom gewoon goed.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Je komt prima door, aRd![]()
Werk je met Mixxx?
Gewoon in een keer ingelogd, zonder stotteren. Dit gaat goedquote:
Ik had al een vermoeden dat je een headset gebruiktequote:
Theo Thee sowieso...quote:Op maandag 5 juni 2017 15:47 schreef knokkels het volgende:
Ik weet nu al twee DJ's die er nu niet zijn die instant fan worden
En Smeltende ook wel volgens mijquote:
Niet?quote:
had per ongeluk de verkeerde smiley aangekliktquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
had per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
had per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De audioengineer is vergeten de lage tonen omhoog te schuivenquote:
Echt welquote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef knokkels het volgende:
waaaaaaaaaaay doooooooooown on the oceaaaaaaaaaaaaan
ik doe dat zelden eigenlijk. Heb nog teveel wat ik wil laten horen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de volgende keer wil ook best verzoekjes draaien, alleen deze show nog even niet
Goedkope headsets hebben doorgaans ook goedkope mics...quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef peaceman het volgende:
* gaat ook een headset bestellen, maar begint met een goedkopere voor het geval ik het niks vind.
Live gezienquote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de volgende keer wil ook best verzoekjes draaien, alleen deze show nog even niet
in theorie had knokkels je stalker kunnen zijn, waar je alleen niets van merkte...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat had ik wel begrepen hoor
Nou, zo stil is knokkels niet... dat bewijst zijn open mic keer op keerquote:Op maandag 5 juni 2017 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
in theorie had knokkels je stalker kunnen zijn, waar je alleen niets van merkte...
whehehe.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat had ik wel begrepen hoor
Arm luchtalarm... discriminatie!quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las hier iets over geen lucht alarm vandaag...
http://m.rtvoost.nl/nieuw(...)daag-geen-luchtalarm
Zo Stealthy ben ik nouquote:Op maandag 5 juni 2017 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
in theorie had knokkels je stalker kunnen zijn, waar je alleen niets van merkte...
tenzij hij nog geen koffie op heeft...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, zo stil is knokkels niet... dat bewijst zijn open mic keer op keer
Dus die merk je wel als ie je stalkt
Ja maar dan slaapt hij...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
tenzij hij nog geen koffie op heeft...
misschien doet ie wel aan slaapwandelen. Lijkt me echt iets voor hem..quote:
Vandaag heb ik geen open mic night gehadquote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, zo stil is knokkels niet... dat bewijst zijn open mic keer op keer
Dus die merk je wel als ie je stalkt
En ik maar denken hoe ik aan dat gebroken been kom, en die kom uit de kaak.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien doet ie wel aan slaapwandelen. Lijkt me echt iets voor hem..
Daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 5 juni 2017 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien doet ie wel aan slaapwandelen. Lijkt me echt iets voor hem..
lijkt me dat je koffiespiegel aan de lage kant is momenteel...quote:
In ONZ is bijzonder ontstemd gereageerd.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las hier iets over geen lucht alarm vandaag...
http://m.rtvoost.nl/nieuw(...)daag-geen-luchtalarm
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In ONZ is bijzonder ontstemd gereageerd.
Ik heb nog maar 1 kan koffie opquote:Op maandag 5 juni 2017 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
lijkt me dat je koffiespiegel aan de lage kant is momenteel...
waar? In je eigen bed?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 kan koffie op![]()
Maar ik werd ook om 6 uur wakker
Ja, deze keer maar eens niet op de bankquote:
quote:The results for the WMA file in the frequency analysis were quite good. Like the ACC file, the leveling of the WMA seemed to have a high fidelity to the original track. It had, however, a curiously low frequency cutoff at around 14 kHz, well within the range of human hearing.
bedankt voor de muziek trouwensquote:
Bedankt, zal er voor de volgende keer op letten, en hopelijk het kunnen verbeteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
Geslaagde testuitzending, aRdAlleen even kijken naar het basgeluid bij sommige mp3's.
Ik denk dat je het eea opnieuw moet rippen, grabben dan wel encodenquote:Op maandag 5 juni 2017 16:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt, zal er voor de volgende keer op letten, en hopelijk het kunnen verbeteren.
Laatste 10 minuten ben ik toch niet aanwezig om zelf wat klaar te zetten.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En spreek ik het nog verkeerd uit , sorry PaRo
Dank voor de deuntjesquote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Maar ben er nu ook vandoor, veel luisterplezier allemaal! (En waarschijnlijk tot later)
psychedelisch welquote:
Bust a move.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft nog maar een bak koffie ingeschonken
Ik ook, maar ik prbeer wel up to date te blijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
Die hiphop van vroeger trek ik een stuk beter dan de huidige, eerlijk gezegd.
Snap ik. Probeer ik ook, wat popmuziek betreft. Dat betekent: veel hitparademeuk negeren en zelf op onderzoek uitgaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik prbeer wel up to date te blijven.
Oeiquote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of andere manier verwar ik iets met iets.
* knokkels just stands therequote:
There's no school like old schoolquote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
Die hiphop van vroeger trek ik een stuk beter dan de huidige, eerlijk gezegd.
wait. what?quote:
If knokkels brabbelt onzin tijdens zijn shows then kill microphone?quote:
Wat zal het dan een heerlijk stille show zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
If knokkels brabbelt onzin tijdens zijn shows then kill microphone?
Lil Wayne, this is how it's donequote:
a big fat doobiequote:
Een wasje?quote:
Ik ben zowaar bijquote:
Ik las het. En ze schijnen niks met elkaar te maken te hebben. Bizar toeval..quote:Op maandag 5 juni 2017 18:16 schreef knokkels het volgende:
Die twee meisjes die vermoord gevonden zijn ... Ze hebben 2 jongens opgepakt14 en 16 jaar
een toeval van omstandigheden oid.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las het. En ze schijnen niks met elkaar te maken te hebben. Bizar toeval..
Vind het zo maar vreemd.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo dichtbij, zelfde tijdsperiode. Dat is best opmerkelijk. Twee personen van nagenoeg dezelfde leeftijd die op nagenoeg hetzelfde moment het idee kregen voor een moord.quote:
weebee, likeminded misterquote:Op maandag 5 juni 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moest even opnieuw opstarten, maar is terug
Dank voor de deuntjes PaRoquote:
Ik heb net een kilo lamsshoarma gehaaldquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoog tijd om hier eens mee te openen.
brabanconne?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien het de 81e uitzending is en een Belgische vriend van me net een nieuw nummer uit heeft, laat de volgende track zich raden
Nieuwe track van Belgische vriend genaamd 81?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien het de 81e uitzending is en een Belgische vriend van me net een nieuw nummer uit heeft, laat de volgende track zich raden
quote:
Bijna goedquote:Op maandag 5 juni 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nieuwe track van Belgische vriend genaamd 81?
quote:
Klinkt lekkerquote:
Ik vind het ook wel een oké liedje. Beetje kort, helaas. Het is een bescheiden hitje in de Vlaamse dancecharts inmiddels.quote:
tofquote:Op maandag 5 juni 2017 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een oké liedje. Beetje kort, helaas. Het is een bescheiden hitje in de Vlaamse dancecharts inmiddels.
Oei....quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef tailfox het volgende:
uwh guys henkelientje wilt dat ik naar een foodtruck festival ga.
blijkbaar te slecht gekookt
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef tailfox het volgende:
het voedsel word er ook niet beter van als je je genitalien er mee afveegt.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef tailfox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |