abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171468158
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik bedoelde het zou een golf of Volvo zijn, niet twee aparte auto's.

Over blanke man kan ik niets terugvinden? behalve dat 1 fokker dat riep in een van de topics.
Maar er is zoveel voorbij gekomen dat ik het gerust gemist kan hebben.

Wel staat in je eigen OP over (op z'n minst 1 of-) twee lichtgetinte mannen in een zwarte auto.
Dus tja..
Dat is ook op tv geweest. Een blanke man met donker haar.
pi_171468160
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van zeker een geval las ik ook al dat dat klemrijden onjuist was.
Het klinkt mij een beetje als massahysterie in de oren. A la Salem.
Toch apart gezien er 5 getuigen zijn geweest?
Paar "voetballers" in een bushokje, dat meisje van 17 wat vroeg of ze bij hun mocht staan omdat ze bang was na klem gereden te zijn.
Die jongens hebben de auto gezien alleen het kenteken niet opgeschreven, waar ze dan ook achteraf spijt van hadden.
Daarbij een beschrijving van een van de inzittende, lichtgetint, krulharen, haarband.

Lijkt me redelijk betrouwbare getuigenissen.
Je kan hoogstens stellen dat het niets met de zaak (of zaken) te maken heeft.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:32:25 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171468168
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:31 schreef MadameMossel het volgende:

:{w
Dat kan natuurlijk ook een lichtergetinte zijn geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 juni 2017 @ 10:32:45 #204
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171468177
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Heb je dan niks beters te doen met je leven dan een topic lezen waar je je aan ergert?
Nee, ik sta het PD te bewaken.
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
pi_171468181
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:31 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Ja maar ik heb geen nieuws gekeken gisteren, te druk, alleen op fok bezig geweest in deze topics en dan komt er zoveel shit voorbij. :P
Daar voeg ik dan zelf ook wat scheten aan toe en dan is het haast niet meer te volgen.
pi_171468189
quote:
18s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tenzij je vreselijk bijziend bent, kun je op die leeftijd (30) wel zien aan iemand of het een Arier is of niet.
pi_171468194
quote:
18s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat kan. Ik kan me ook voorstellen dat als iets zo snel gaat je niet alles goed ziet.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:33:58 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171468195
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Toch apart gezien er 5 getuigen zijn geweest?
Paar "voetballers" in een bushokje, dat meisje van 17 wat vroeg of ze bij hun mocht staan omdat ze bang was na klem gereden te zijn.
Die jongens hebben de auto gezien alleen het kenteken niet opgeschreven, waar ze dan ook achteraf spijt van hadden.
Daarbij een beschrijving van een van de inzittende, lichtgetint, krulharen, haarband.

Lijkt me redelijk betrouwbare getuigenissen.
Je kan hoogstens stellen dat het niets met de zaak (of zaken) te maken heeft.
Er zullen een paar meer of minder ware verhalen tussen zitten, de rest gooi ik op massahysterie.
Zoals dat meisje van twaalf (geloof ik) waarvan de politie heeft verklaard dat er geen sprake was van klemrijden. En van die vrouw die haar kind aan de haren naar binnen trok ... voor een collectant :') .
pi_171468211
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het klinkt mij een beetje als massahysterie in de oren. A la Salem.
Ik vind het niet raar. Zo gaat dat met verhalen...
Ik zou m'n dochter nu ook even niet meer alleen op de fiets laten gaan als ik daar in de omgeving zou wonen. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_171468217
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tenzij je vreselijk bijziend bent, kun je op die leeftijd (30) wel zien aan iemand of het een Arier is of niet.
Mwah ik ken een meisje uit Iran. Bijna een lichtere huid dan mij.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:35:31 #211
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_171468219
Ja dan ontstaat er massahysterie.
Ineens lijken meerdere gebeurtenissen gelinkt te zijn, terwijl ze niks met elkaar te maken hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 5 juni 2017 @ 10:35:46 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171468224
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Messina het volgende:

Ik vind het niet raar. Zo gaat dat met verhalen...
Ik zou m'n dochter nu ook even niet meer alleen op de fiets laten gaan als ik daar in de omgeving zou wonen. :@
Het is heel menselijk, maar wel een fenomeen om te beseffen.
pi_171468246
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Mwah ik ken een meisje uit Iran. Bijna een lichtere huid dan mij.
En ook helemaal geen Iranese gelaatstrekken zeker... Polen zijn immers blank en toch zie je van een km afstand dat het een Pool betreft.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:37:15 #214
438527 MissButterflyy
pi_171468252
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

En ook helemaal geen Iranese gelaatstrekken zeker... Polen zijn immers blank en toch zie je van een km afstand dat het een Pool betreft.
Ja sorry hoor maar ik zie dat echt niet altijd.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:37:32 #215
438527 MissButterflyy
pi_171468257
Meestal pas als ze beginnen te praten.
pi_171468264
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja sorry hoor maar ik zie dat echt niet altijd.
Myrr ook niet altijd, maar dan gaat ze er waarschijnlijk vanuit dat het een Nederlander is. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_171468290
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Myrr ook niet altijd, maar dan gaat ze er waarschijnlijk vanuit dat het een Nederlander is. :P
Doorgaans betrek ik meerdere factoren bij het vaststellen uit welke regio iemand zijn roots liggen.
pi_171468299
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja je ziet het voor de rest wel. Maar een Pool zou ik toch niet altijd herkennen denk ik.
pi_171468304
Lachwekkend weer hier

Iemand die dutch in zijn naam heeft en begint over getinte personen....

Beter gaat deze gast weer terug naar alle wilders gerelateerde topics
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171468305
Nu kwam ik op Facebook een aantal interessante vragen aan de politie tegen van mijn oud-collega bij het Rotterdams Nieuwsblad Jolande van der Graaf. Als u haar niet kent als misdaadverslaggeefster van De Telegraaf (ze lijkt wel op sabbatical), dan zoekt u maar even op ‘AIVD’, ‘inval’ en ‘Nationale Ombudsman’.

Die, ja.

Dit zijn Jolandes vragen:

– Op grond waarvan concludeerde de politie zelfs nog voordat Savannah werd aangetroffen dat er geen verband is met de moord op het in de nabijheid teruggevonden meisje Romy?

– Hoe kan de politie dit überhaupt vaststellen op het moment dat Savannah nog niet is gevonden en dus nog niet vaststaat of zij al of niet door een misdrijf om het leven kwam?

– Waarom ging de politie na de onrustbarende verdwijning van Savannah niet uit van een mogelijk misdrijf, kwam er geen Amber Alert voor dit vermiste meisje en bleef een moordonderzoek achterwege? Dat alles terwijl de politie wist dat Savannah – tegen haar gewoonte in – opeens niet meer op haar gsm bereikbaar was en niet bij haar vriendin en weer thuis aankwam.

– Waarom nam de politie in deze afweging klaarblijkelijk niet het feit mee dat tal van andere meisjes in de dagen ervoor in Bunschoten en omgeving al waren achtervolgd/klemgereden door twee lichtgetinte mannen in een kleine, donkere auto? Van deze feiten is steeds melding gedaan door de slachtoffers. De politie was dus van deze eerdere zaken op de hoogte.

– Waarom kwam de politie niet met een opsporingsbericht met signalement van deze mannen en beschrijving van hun auto, nadat er meerdere pogingen van ontvoering van jonge meisjes waren in de nabijheid van elkaar? Eea geeft immers aan dat (zeden)misdadigers in de omgeving actief kunnen zijn.

– Is de politie van mening dat daarmee mogelijk de moord op Savannah (en wellicht ook op Romy) voorkomen had kunnen worden? Zo nee, waarom niet?

– Indien er sprake is van mogelijke seriedaders die elk moment opnieuw kunnen toeslaan, waarom is er dan nog steeds geen landelijk opsporingsbericht verschenen? Ook zaterdag, een dag na de dood van de twee meisjes, is in Soest weer een meisje van twaalf jaar achtervolgd door een kleine donkere auto met daarin twee mannen. Moet er opnieuw een slachtoffer vallen aleer de politie met een getuigenoproep komt?

– Komt er een intern onderzoek/onderzoek door de rijksrecherche naar het politieoptreden in deze zaken? Zo nee, waarom niet? Zo ja, worden de uitkomsten openbaar, en als dat niet het geval is, waarom niet?

http://www.briefjevanjan.nl/aan-erik-akerboom/

Goed stukje met goede vragen. Hoeveel fouten kan de politie maken? Tenminste, zo lijkt het.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:41:52 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171468331
Goed stukje voorbarigheid.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:42:31 #222
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171468340
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:41 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt wel of heel Nederland bestaat uit toprechercheurs.
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
pi_171468349
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:40 schreef wackmack het volgende:
Nu kwam ik op Facebook een aantal interessante vragen aan de politie tegen van mijn oud-collega bij het Rotterdams Nieuwsblad Jolande van der Graaf. Als u haar niet kent als misdaadverslaggeefster van De Telegraaf (ze lijkt wel op sabbatical), dan zoekt u maar even op ‘AIVD’, ‘inval’ en ‘Nationale Ombudsman’.

Die, ja.

– Op grond waarvan concludeerde de politie zelfs nog voordat Savannah werd aangetroffen dat er geen verband is met de moord op het in de nabijheid teruggevonden meisje Romy?

– Hoe kan de politie dit überhaupt vaststellen op het moment dat Savannah nog niet is gevonden en dus nog niet vaststaat of zij al of niet door een misdrijf om het leven kwam?

– Waarom ging de politie na de onrustbarende verdwijning van Savannah niet uit van een mogelijk misdrijf, kwam er geen Amber Alert voor dit vermiste meisje en bleef een moordonderzoek achterwege? Dat alles terwijl de politie wist dat Savannah – tegen haar gewoonte in – opeens niet meer op haar gsm bereikbaar was en niet bij haar vriendin en weer thuis aankwam.

– Waarom nam de politie in deze afweging klaarblijkelijk niet het feit mee dat tal van andere meisjes in de dagen ervoor in Bunschoten en omgeving al waren achtervolgd/klemgereden door twee lichtgetinte mannen in een kleine, donkere auto? Van deze feiten is steeds melding gedaan door de slachtoffers. De politie was dus van deze eerdere zaken op de hoogte.

– Waarom kwam de politie niet met een opsporingsbericht met signalement van deze mannen en beschrijving van hun auto, nadat er meerdere pogingen van ontvoering van jonge meisjes waren in de nabijheid van elkaar? Eea geeft immers aan dat (zeden)misdadigers in de omgeving actief kunnen zijn.

– Is de politie van mening dat daarmee mogelijk de moord op Savannah (en wellicht ook op Romy) voorkomen had kunnen worden? Zo nee, waarom niet?

– Indien er sprake is van mogelijke seriedaders die elk moment opnieuw kunnen toeslaan, waarom is er dan nog steeds geen landelijk opsporingsbericht verschenen? Ook zaterdag, een dag na de dood van de twee meisjes, is in Soest weer een meisje van twaalf jaar achtervolgd door een kleine donkere auto met daarin twee mannen. Moet er opnieuw een slachtoffer vallen aleer de politie met een getuigenoproep komt?

– Komt er een intern onderzoek/onderzoek door de rijksrecherche naar het politieoptreden in deze zaken? Zo nee, waarom niet? Zo ja, worden de uitkomsten openbaar, en als dat niet het geval is, waarom niet?

Goed stukje met goede vragen. Hoeveel fouten kan de politie maken? Tenminste, zo lijkt het.
Dit gaat echt helemaal nergens over.
pi_171468360
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:41 schreef Copycat het volgende:
Vergelijkbaar met de voorbarige conclusies die de politie had getrokken een paar dagen geleden.
pi_171468362
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:40 schreef wackmack het volgende:

Die, ja.

Een van de redenen dat de politie niet deze 2 zaken wilde koppelen is gewoon naar buiten toe geen paniek te veroorzaken bij de dader.

Het kan gewoon strategische zijn om deze zaken niet te koppelen naar de buitenwereld toe. Terwijl iedereen intern bij de politie natuurlijk zelf ook wel gespeculeerd zouden hebben dat het dezelfde dader of daders zouden kunnen zijn.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')