- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
quote:Een buurvrouw appte een paar dagen geleden dat haar dochter van acht werd achtervolgd. Ze heeft het kind aan haar haren naar binnen getrokken. Uiteindelijk bleek 'de achtervolger' een collectant.
Met de FiPo als exemplarisch bewijs.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nog een topic vol domme reacties.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-gevonden~a4499020/
Iedereen in paniek.
[..]
Ik snap het wel hoor. Zal wel ervoor wel in een Volvo V40 hebben gereden.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Iedereen in paniek.
[..]
Wat een volk.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Iedereen in paniek.
Bedankt voor jouw toevoegingquote:Op zondag 4 juni 2017 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nog een topic vol domme reacties.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik snap het wel hoor. Zal wel ervoor wel in een Volvo V40 hebben gereden.
http://www.omroepbrabant.(...)en+door+politie.aspxquote:Op zondag 4 juni 2017 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een volk.
Het wachten is op het eerste volksgericht.
Oh my.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:33 schreef Illuminazi het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)en+door+politie.aspx
Nu zijn Brabanders wel een slag apart, maar toch...quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-gevonden~a4499020/quote:Angelique ter Haar, organisator van de zoekactie, vertelt dat er zeker zevenhonderd vrijwilligers uit het hele land vandaag hebben meegezocht. Ter Haar: 'Dankzij onze mensen zijn er spullen gevonden bij Sportpark de Vinken, naast het industrieterrein, die uiteindelijk naar het stoffelijk overschot hebben geleid.'
Oppassen. Of ik kom je opzoeken!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:35 schreef Illuminazi het volgende:
Nu zijn Brabanders wel een slag apart, maar toch...
En weer stellen dat er dankzij hun speurwerk dingen gevonden zijn die naar het stoffelijk overschot hebben geleid, terwijl de politie op een melding reageerde van degene die het stoffelijk overschot vond.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Iedereen in paniek.
[..]
Owh?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:35 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Nu zijn Brabanders wel een slag apart, maar toch...
Exactquote:Op zondag 4 juni 2017 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En weer stellen dat er dankzij hun speurwerk dingen gevonden zijn die naar het stoffelijk overschot hebben geleid, terwijl de politie op een melding reageerde van degene die het stoffelijk overschot vond.
Echt prima dat ze dingen gevonden hebben (wel netjes laten liggen, of opgepakt en sporen vernield?) maar ga niet doen alsof de vondst van het stoffelijk overschot dankzij de speurtocht was.
Aan haar haren naar binnen getrokken?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Iedereen in paniek.
[..]
Neequote:Op zondag 4 juni 2017 19:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch een link met de zoektocht?
"'Op een gegeven moment zagen we een loopspoor. Toen werd het me even te veel en een oudere man nam het van me over. "quote:Op zondag 4 juni 2017 19:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hysterie.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"'Op een gegeven moment zagen we een loopspoor. Toen werd het me even te veel en een oudere man nam het van me over. "
Je vraagt je af waarom mensen dan überhaupt meedoen aan zo'n zoektocht.
Jawel. En eerst beweerden ze zelf ook dat het niks met de zoektocht te maken had.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
De reactie van de politie klinkt anders niet heel overtuigend.
Idd.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"'Op een gegeven moment zagen we een loopspoor. Toen werd het me even te veel en een oudere man nam het van me over. "
Als je heel handig de volgende alinea negeert wel, als je die gewoon meeneemt niet:quote:Op zondag 4 juni 2017 19:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom is selectief quoten zo verneukeratief.quote:Maar politiewoordvoerder Hans Meuleman wil dit niet bevestigen. 'Vanmorgen kregen we een melding dat een passant hier een lichaam had gevonden,' zegt hij.
Zodat ze de rest van hun leven kunnen zeggen dat ze zo meelevend zijn en zelfs 'weet je nog toen..' hebben meegezocht naar een meisje.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar politiewoordvoerder Hans Meuleman wil dit niet bevestigen. 'Vanmorgen kregen we een melding dat een passant hier een lichaam had gevonden,' zegt hij.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. En eerst beweerden ze zelf ook dat het niks met de zoektocht te maken had.
Schijnbaar begrijp jij een '?' niet zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je heel handig de volgende alinea negeert wel, als je die gewoon meeneemt niet:
[..]
Daarom is selectief quoten zo verneukeratief.
Ja, vergeet de eerdere berichtgeving vooral....quote:Op zondag 4 juni 2017 19:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar politiewoordvoerder Hans Meuleman wil dit niet bevestigen. 'Vanmorgen kregen we een melding dat een passant hier een lichaam had gevonden,' zegt hij.
Maak ervan verder wat je wilt maar klinkt weinig overtuigend wat dit betreft.
quote:Wanneer en waar is het lichaam gevonden? - Een passant heeft het lichaam vanochtend rond 11.40 uur bij De Kronkels in Bunschoten aangetroffen.
Was dit een deelnemer van de zoekgroep? - Het was geen deelnemer van de zoekgroep. Zij waren actief aan het zoeken in een ander gedeelte van Bunschoten-Spakenburg.
Wat is er te zeggen over de omstandigheden waaronder het lichaam is aangetroffen? - Het lichaam is aangetroffen in het water nabij de Kronkels. Aanvullende informatie hierover kunnen we in het belang van het onderzoek niet meegeven.
Omdat ze een poging tot helpen wilden doen, maar zich eenmaal op die locatie pas realiseerden dat het toch wel erg heftig is als je ineens iets concreets vindt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Heb de link in de OP gezet, beter dan dat lukt me mobiel niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:42 schreef Leandra het volgende:
Maar nog even in de herhaling van de site van de politie:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb de link in de OP gezet, beter dan dat lukt me mobiel niet.
Hier staat anders de hele straat vol. Staan allemaal met de politie te praten.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:
https://twitter.com/rboere/status/871400018770526212
De inwoners eerbiedigen weer de zondagsrust. Bijna niemand nog op straat.
Niet echt volhouders. Die zitten vast niet op Fok!
Daders spotten.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Hier staat anders de hele straat vol. Staan allemaal met de politie te praten.
Staat het excuushondje er ook nog steeds?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:51 schreef Hdero het volgende:
[..]
Er zal vast een of andere pedofiele ouwe snoepperd daar staan lijkt me.
Meerdere hondjes. Iedereen is de hele dag al z'n hond aan het uitlaten om maar een glimp mee te kunnen pakken van het gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Staat het excuushondje er ook nog steeds?
Las gisteren nog dat het daar in de regio niet strenggelovig was ondanks de biblebelt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Niet echt volhouders. Die zitten vast niet op Fok!
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Meerdere hondjes. Iedereen is de hele dag al z'n hond aan het uitlaten om maar een glimp mee te kunnen pakken van het gebeuren.
Dat ze maar gaat zoeken, domwicht!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:53 schreef Infection het volgende:
Politie-agente staat ook met een kladblok in d'r hand verklaringen op te nemen volgensmij.
Link?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:55 schreef Stupidisco het volgende:
Het zoekteam blijft volhouden dat ze een 'aandeel' hebben gehad.
"Aan het eind van de ochtend is er door een lid van één van de zoekteams een item gevonden, dit is gemeld aan coördinator zoekteam CPV en daarna overgedragen aan twee aanwezige vrouwelijke politieagentes. Die zijn op locatie gegaan en nog meer delen van dit item gevonden. Aansluitend is er direct door Politie opgeschaald en is er korte tijd later een stoffelijk overschot gevonden."
Nou wie weet.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:55 schreef Stupidisco het volgende:
Het zoekteam blijft volhouden dat ze een 'aandeel' hebben gehad.
"Aan het eind van de ochtend is er door een lid van één van de zoekteams een item gevonden, dit is gemeld aan coördinator zoekteam CPV en daarna overgedragen aan twee aanwezige vrouwelijke politieagentes. Die zijn op locatie gegaan en nog meer delen van dit item gevonden. Aansluitend is er direct door Politie opgeschaald en is er korte tijd later een stoffelijk overschot gevonden."
FB bericht van de initiatiefnemer van de zoektochtquote:
Thnxquote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
FB bericht van de initiatiefnemer van de zoektocht
Die komen voor de cruedo bbq.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze zoon pakte de knuffels op en liep naar huis. Maar het nichtje dan? Ik neem dus maar even aan dat hij die niet is vergeten mee te nemenquote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
FB bericht van de initiatiefnemer van de zoektocht
Zomerstop bij zijn afnemers..quote:Op zondag 4 juni 2017 20:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Politie wil weer met de eer gaan strijken. Met hun ''succes ermee'' .
Nou, succes met verdedigen van jullie falen!
Heeft Peter R al gereageerd?
Nog zo'n aandachtszoeker wordt gezellig.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Politie wil weer met de eer gaan strijken. Met hun ''succes ermee'' .
Nou, succes met verdedigen van jullie falen!
Heeft Peter R al gereageerd?
Vertel verder, Jan Terlouw!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:03 schreef Nober het volgende:
Vroeger kon je nog gewoon een touwtje door de brievenbus doen.
Die is allang terecht.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf maar lekker in je kladblokje noteren.
En al gevonden veel dank.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
quote:So two bearded #migrants try to #kidnap girls and woman all day in #bunschoten you find one dead girl another girl missing you do not want to join the search. private party find another dead girl and somehow nothing is related #greatpolicework only in #holland #ramadankillings
Snel ga naar Zaltbommel, misschien kan je nog meehelpen met meezoeken!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
#Ramadankillings.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:07 schreef Evertjan het volgende:
https://gab.ai/I_Love_Guns_and_Coffee/posts/8467705
Die gekke Anja tochquote:
Wtf heeft de betreffende agente te maken met het meisje in Zaltbommel?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
The bad bearded man always.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ramadankillings, is dat de nieuwe #naam?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zodat de politie daarna mooi met de eer kan gaan strijken? DAG Ut ni ehH1!!11!!1!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:08 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Snel ga naar Zaltbommel, misschien kan je nog meehelpen met meezoeken!
Wauw.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan er niet omheen dat tijdens ramadan meer aanslagen door moslimgekkies gepleegd wordenquote:
Kan je dit onderbouwen met statistieken?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je kan er niet omheen dat tijdens ramadan meer aanslagen door moslimgekkies gepleegd worden
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ramadankillings, is dat de nieuwe #naam?
Ja, dit heeft alles van een terroristische aanslag in zichquote:Op zondag 4 juni 2017 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
je kan er niet omheen dat tijdens ramadan meer aanslagen door moslimgekkies gepleegd worden
https://www.thereligionofpeace.com/quote:Op zondag 4 juni 2017 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je dit onderbouwen met statistieken?
Uiteraard kan dat.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nop. Zouden bekenden van je eruit kunnen halen dat jij 't bent? Zou wel lullig zijn.
Is zijn Twitter stuk?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zomerstop bij zijn afnemers..
Morgen rtl boulevard
Zou kunnen ja. Maar ontkennen kan altijd.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nop. Zouden bekenden van je eruit kunnen halen dat jij 't bent? Zou wel lullig zijn.
als de geruchten kloppen van lichtgetinte mannen.. dan kan dit ook een eenling zijn die zich verbonden voelt met terroristen door het geloof...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dit heeft alles van een terroristische aanslag in zich.
Met Petertje is het altijd feest!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog zo'n aandachtszoeker wordt gezellig.
Ik wed dat eerder aan dat dikgedrukte ligt ipv andersom. Gek is gek. Dan doet de huidskleur of het geloof niet toe.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat wordt al een tijdje gemeld door de politie ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoorde ik op het journaal van 6 uur op de radio dat de politie nog niet bij het lijk geweest is maar dat ze van een afstand minutieus naar binnen toe werken.
Dat hebben ze bij die vorige niet gedaan? Of daar waren ze veel sneller klaar omdat minder/geen sporen ofzo?
Dan doen ze willekeurig. Als ze zin hebben wel, anders pakken ze het op en nemen ze het mee in de surveillanceauto.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoorde ik op het journaal van 6 uur op de radio dat de politie nog niet bij het lijk geweest is maar dat ze van een afstand minutieus naar binnen toe werken.
Dat hebben ze bij die vorige niet gedaan? Of daar waren ze veel sneller klaar omdat minder/geen sporen ofzo?
Tijdens de ramadan, 2 getinte mannen met een baardje in een Volvo V748. Sorry hoor, maar doe je ogen eens open!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dit heeft alles van een terroristische aanslag in zich.
Ja. En dan zonder 'handtekening' random meisjes vermoorden. Dat die infidels meteen duidelijk weten dat IS is coming for their daughters!!11!!1!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
als de geruchten kloppen van lichtgetinte mannen.. dan kan dit ook een eenling zijn die zich verbonden voelt met terroristen door het geloof...
Ok ik was in de veronderstelling dat ze daar veel sneller waren.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij Romy werd haar identiteit ook pas een dag later bekend, dus hoe kom je tot die conclusie?
Weet niet precies hoe laar Romy werd gevonden, maar om 9 uur 's avonds was in ieder geval wel al bevestigd dat het niet Savannah betrof. Dus was het lichaam reeds geïdentificeerd of in ieder geval dusdanig onderzocht dat dit duidelijk was (kan uiteraard vanaf een afstand ook via haarkleur oid, maar zo kort door de bocht zullen ze niet zijn).quote:Op zondag 4 juni 2017 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt al een tijdje gemeld door de politie ja.
Bij Romy werd haar identiteit ook pas een dag later bekend, dus hoe kom je tot die conclusie?
Nee, ontkrachten dat het Savannah was gebeurde wel 'al' op vrijdagavond, maar dat was vooral als reactie op de foute berichtgeving van de Telegraaf.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok ik was in de veronderstelling dat ze daar veel sneller waren.
Hoe weet je dat ze dat in Achterveld niet gedaan hebben?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Geralt het volgende:
En het lijkt wel alsof mensen denken dat ze recht hebben op informatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:15 schreef Greys het volgende:
Bizar eigenlijk hoe veel mensen (hier en op Twitter en FB en elders) hun eigen gelijk echt héél erg belangrijk vinden bij een - waarschijnlijke - moordzaak van een jong meisje die intens triest is. Alsof je heel erg geweldig bent als je later ZIE JE WEL kunt roepen. Wat een enge types.
Ga lekker bij de politie solliciteren als je het allemaal zo goed weet wat er is gebeurd en wat ze fout doen zonder dat je de hele informatie hebt.
In ieder geval wel om de ouders van Savanna te melden dat het niet om hun dochter ging, dat was al in het begin van de avond. De ouders van Romy kregen om 22:30 uur officieel te horen dat het om hun dochter ging.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok ik was in de veronderstelling dat ze daar veel sneller waren.
ja is 3-0.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Oh? Ok. Ook Peter R heeft recht op ontspanning, natuurlijk.
Klopt ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe laar Romy werd gevonden, maar om 9 uur 's avonds was in ieder geval wel al bevestigd dat het niet Savannah betrof. Dus was het lichaam reeds geïdentificeerd of in ieder geval dusdanig onderzocht dat dit duidelijk was (kan uiteraard vanaf een afstand ook via haarkleur oid, maar zo kort door de bocht zullen ze niet zijn).
De enigen die dat hebben zijn de nabestaanden van het slachtoffer (wie het ook is), en juist dan moet men gewoon zorgen dat de feiten zo juist mogelijk op orde zijn natuurlijk. Dat lijkt me vrij logisch allemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
En het lijkt wel alsof mensen denken dat ze recht hebben op informatie.
Bij iemand die recent een hernia-operatie heeft gehad kun je dat wellicht wel uitsluiten, afhankelijk van hoe het lichaam van Romy gevonden is, en wellicht nog wat dingen die het relatief eenvoudig maakten om het uit te sluiten, zoals de vader van Romy die op zoek was naar zijn dochter en wellicht genoeg kon duiden om naar alle waarschijnlijkheid te kunnen vaststellen dat het om Romy ging, en niet om Savannah.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe laar Romy werd gevonden, maar om 9 uur 's avonds was in ieder geval wel al bevestigd dat het niet Savannah betrof. Dus was het lichaam reeds geïdentificeerd of in ieder geval dusdanig onderzocht dat dit duidelijk was (kan uiteraard vanaf een afstand ook via haarkleur oid, maar zo kort door de bocht zullen ze niet zijn).
Klopt, dat was bij de moord op van Gogh al, men dacht het recht te hebben te weten wat er op het briefje stond dat op zijn borst geprikt was.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Om 5 uur gevonden en half 11 bericht dat het Romy was.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Klopt ja.
Romy werd rond 17:00 uur in de middag gevonden.
Pushbericht van de Telegraaf was om 21:09. (en rectificatie om 21:26).
Daartussenin kwam bericht van de politie dat het NIET ging om Savannah.
Zal vast de tijd zijn dat ze in het water hebben gelegen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Om 5 uur gevonden en half 11 bericht dat het Romy was.
Dat is 4 en een half uur.
Vandaag is hoe laat precies dat lichaam gevonden, 12:45 ongeveer?
We zijn inmiddels 7 uur en 3 kwartier verder en nog geen uitsluitsel.
Wat is het verschil dat het nu zoveel langer duurt dan?
Een passant heeft het lichaam vanochtend rond 11.40 uur bij De Kronkels in Bunschoten aangetroffen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Weet jij hoelang dit lichaam in het water heeft gelegen? Bij Romy kan dat nooit langer dan 2 uur zijn geweest, als dit lichaam 2 dagen in het water heeft gelegen dan wordt het wel wat lastiger.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat staat hier:quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In ieder geval wel om de ouders van Savanna te melden dat het niet om hun dochter ging, dat was al in het begin van de avond. De ouders van Romy kregen om 22:30 uur officieel te horen dat het om hun dochter ging.
Vader stond om 18:00 uur bij de afzetting op de Emelaarseweg.
Niet iedere casus is hetzelfde. Logisch toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, een onbekend waterlijk van 3 weken oud trekken ze ook direct op de kant en in een lekbak, hop achterin de wagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik bezig me doorgaans nooit met lijken die 2 dagen in het water liggen, dus ik heb ook geen enkele notie van hoe dat er dan uit zou moeten zien. Maargoed, je zou toch denken dat die ouders of familie inmiddels wel hebben moeten identificeren niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet jij hoelang dit lichaam in het water heeft gelegen? Bij Romy kan dat nooit langer dan 2 uur zijn geweest, als dit lichaam 2 dagen in het water heeft gelegen dan wordt het wel wat lastiger.
Ja, dat sowieso. Maar moest lachen om de oma die spijt heeft dat ze gister een kleine, zwarte auto heeft gekocht i.v.m. lynchen.quote:
En dat dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou het onmenselijk vinden als de ouders van Savannah nu nog geen uitsluitsel hebben.
Dat zij toch de juiste tijden, en de politie was om 17:45 uur ter plaatsequote:Op zondag 4 juni 2017 20:25 schreef Stupidisco het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat staat er niet toch?
Dat is ook elke keer weer inderdaad, helaas. Ik scrollde gisteravond laat langs de #LondonBridge hashtag voor info wat er gebeurd was en je wilt niet weten hoeveel mensen die niet eens in het betreffende land wonen en er niemand kenden er toen al boos waren dat ze een half uur na de aanslag nog niet wisten hoeveel er dood waren en wie het precies waren. Een half uur.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou nog onmenselijker zijn als de politie door te snel iets ad ouders te willen laten weten tot de conclusie komt dat het Savannah niet is om dat later te moeten rectificeren. Ook de ouders hebben belang bij een zorgvuldig proces, zodat ze zeker weten dat het hun dochter wel of niet is.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, een onbekend waterlijk van 3 weken oud trekken ze ook direct op de kant en in een lekbak, hop achterin de wagen.
Zou het onmenselijk vinden als de ouders van Savannah nu nog geen uitsluitsel hebben.
Maar dat zal wel door middel van de vondsten, en mogelijk identificatie via kleding en schoenen.
Lolquote:Silvester van der Velden
Zo en nu aktie alle kerels dna afnemen geen gezeur landelijke aktie DNA koppelen aan sofinummer.en niks privacy verplicht stellen kan binnen een week door de 1 en 2 kamer.
in godsnaam het is nu het tweede kind binnen 2 dagen.
6 hours ago · Like26Reply
Dat is niet grappig, dat is onvoorstelbaar domquote:
Daarom pleit ik al heel lang voor minsten een IQ test voordat je stemrecht krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]Dit soort mensen heeft gewoon nog stemrecht ook.
Dat maakt jou net zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Daarom pleit ik al heel lang voor minsten een IQ test voordat je stemrecht krijgt.
Silvester heeft ze niet allemaal op een rijtje geloof ik.quote:
Dat zegt de moeder van Eva (vriendin van Romy) in een interview in het AD en de moeder van Savannah heeft een bericht gepost op vrijdag op haar fb dat het niet om Savannah ging.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:31 schreef Leandra het volgende:
Hier weet men anders zaterdagochtend nog niet wat de identiteit van het meisje in Achterveld is, dus waar nou vandaan komt dat het binnen een paar uur duidelijk was is me ook een raadsel:
NWS / Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Denk dat die info hier vandaan komt:quote:Op zondag 4 juni 2017 20:31 schreef Leandra het volgende:
Hier weet men anders zaterdagochtend nog niet wat de identiteit van het meisje in Achterveld is, dus waar nou vandaan komt dat het binnen een paar uur duidelijk was is me ook een raadsel:
NWS / Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Bunschoten = Spakenburgquote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef superworm het volgende:
Welke plaatsne zijn er nu precies verbonden aan de bijna-verkrachtingen en de twee verdwijningen/moorden? Soest, Baarn ,Bunschoten, Amersfoort, Hoogland, Spakenburg... Omdat politie oproept je te melden met zwarteautootjesgedoe, pas ik het bericht even aan op FOK!.
Ga het nou niet sensionaliseren...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef superworm het volgende:
Welke plaatsne zijn er nu precies verbonden aan de bijna-verkrachtingen en de twee verdwijningen/moorden? Soest, Baarn ,Bunschoten, Amersfoort, Hoogland, Spakenburg... Omdat politie oproept je te melden met zwarteautootjesgedoe, pas ik het bericht even aan op FOK!.
Zo dom dat het grappig is.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, dat is onvoorstelbaar dom
Serieus? Is dat zoiets als Den Bosch en 's Hertogenbosch of wat????quote:
#klapjostikillingsquote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Silvester heeft ze niet allemaal op een rijtje geloof ik.![]()
![]()
Nog niet misschien dat ik mijn DNA af ga staan omdat een of andere klapjosti daar een paar meiden verkracht en/of vermoord. Doe ff lekker normaal piet.
Als de politie expliciet vraagt je te melden dan meld ik graag wáár de actieradius van die mensen volgens de berichten is. Vooral omdat ik tegen die radius aan woon.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga het nou niet sensionaliseren...
Het zijn twee dorpen die aan elkaar gegroeid zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Serieus? Is dat zoiets als Den Bosch en 's Hertogenbosch of wat????
Ja ok, maar dan tel je het toch niet als 1 plek? Ede en Wageningen zijn toch ook gewoon 2 plekken?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
@geralt, het zijn twee plekken die tegen elkaar liggen. net zoiets als ede-wageningen.
Waren vroeger 2 gedeeltes. Tegenwoordig is het gewoon 1 geheel genaamd Bunschoten-Spakenburg. Het valt onder de gemeente Bunschoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Serieus? Is dat zoiets als Den Bosch en 's Hertogenbosch of wat????
Hij valt iig niet op!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Hdero het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Is hij klein genoeg?
[ afbeelding ]
Heb je iets te verbergen ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Silvester heeft ze niet allemaal op een rijtje geloof ik.![]()
![]()
Nog niet misschien dat ik mijn DNA af ga staan omdat een of andere klapjosti daar een paar meiden verkracht en/of vermoord. Doe ff lekker normaal piet.
Heeft geen kenteken, dus kan inderdaad overeenkomen met de kleine zwarte auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Hdero het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die stellen niets te verbergen te hebben zijn volslagen achterlijk. Iedereen heeft iets te verbergen.quote:
Ik mis de IS vlagquote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Hdero het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik niet hoor...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mensen die stellen niets te verbergen te hebben zijn volslagen achterlijk. Iedereen heeft iets te verbergen.
Getinte vrouwen wel1!!1!quote:
Daarom is er ook al die twijfel, licht getint kan natuurlijk ook op de ramen van toepassing zijn geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
De grote vraag is of je de bebaarde man door dat raam kan zien. Al dan niet met boerka.
Oh, ik zal mijn dna dan even preventief afgeven bij de politie. Je weet maar nooit, hè.quote:
doe een bron dan dat ze dood is, want dat is officieel nog helemaal niet zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Greys het volgende:
Ah, we zitten weer in ONZ.
Want ja, hoe serieus is zo'n dood meisje nou helemaal.
Mag een mens nog een beetje ontspannen?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Greys het volgende:
Doe even TR voor een modje? Ik zit mobiel maar vind dit ook echt te triest.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het wordt me een beetje te jolig hier....
Flikker toch op, troll.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
doe een bron dan dat ze dood is, want dat is officieel nog helemaal niet zo.
Nee, al kan ik niet ontkennen dat er af en toe ern hoog BNW-gehalte was. Al deden zeker niet alle users daar aan mee (ik iig al niet, en meerderen niet).quote:
Geschikt topic wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mag een mens nog een beetje ontspannen?
Ik zit maar te kuttenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, je hebt wél iets te verbergen
Maargoed, dat is verder offtopic.
Ik zit ook mobiel, maar ook dan kan een TR gewoon hoor. Maar zal ik even doen idd.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe even TR voor een modje? Ik zit mobiel maar vind dit ook echt te triest.
Nee. Ook nog geen updates overigens.quote:
Ja daaag. Zelf niet kunnen en een ander de shit laten doen. Netjes zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe even TR voor een modje? Ik zit mobiel maar vind dit ook echt te triest.
dat Savannah Dekker dood is weet jij al ?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Greys het volgende:
Ach hou eens op zeg. Ga lekker de lolbroeken aanpakken ipv mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat Savannah Dekker dood is weet jij al ?
http://www.ad.nl/binnenla(...)ar-familie~a02eae0f/quote:Eerste Pinksterdag loopt ten einde en nog steeds houdt de bevolking van Bunschoten en Spakenburg de adem in. Niet eerder had de in het vissersdorp geëerbiedigde zondagsrust zo’n onheilspellend karakter als na de verdwijning van plaatsgenootje Savannah en de vondst van een nog niet geïndentificeerd lichaam op bedrijventerrein de Kronkels.
,,We kunnen alleen maar bidden voor het meisje en voor haar familie’’, zegt een jonge Bunschotenaar. Hij maakt als een van de weinigen een ommetje met vrouw en kind. Zelfs de dagjesmensen zijn deze overschaduwde zondag schaars rond de pittoreske oude haven.
Bij de gereformeerde Fonteinkerk stromen tussen vier uur en half vijf honderden gelovigen toe. Ze hebben vanochtend al gebeden voor Savannah, zegt een voorganger bij de toegangsdeur. Ze zullen de handen opnieuw voor haar vouwen. Vijfhonderd meter verderop heeft het plaatselijk jeugdwerk de deuren geopend van een ontmoetingsgebouw bij de Zuiderkerk. Leeftijdsgenoten van de vermiste Savannah kunnen er terecht om de angst en het verdriet van zich af te praten. In een bovenzaaltje gaat een handjevol tieners in gesprek met vertegenwoordigers van slachtofferhulp en van de kerken.
Dichtbij
Storm lopen doet het niet, maar toch is het belangrijk, zegt de vrouw van jeugdwerk. ,,Ik ben zelf moeder van een tienerdochter. Ik weet gewoon niet wat ik haar moet vertellen. Het komt zo afschuwelijk dichtbij voor deze meisjes, dat het ons een goed idee leek om ze deze uitlaapklep te geven.’’
Ik ben zelf moeder van een tienerdochter. Ik weet gewoon niet wat ik haar moet vertellen. Het komt zo afschuwelijk dichtbij
Twee meisjes in de middelbare schoolleeftijd lopen de kerk voorbij. Ze zijn niet van plan naar binnen te gaan, vertellen ze, maar vinden het ‘niet stom of zo’. ,,Wij praten erover met vriendinnen en met thuis. We kennen Savannah niet, maar het is zó erg. Of we hier daarom samen lopen? Een beetje wel ja. Het is best eng, want er is nog een meisje dood gevonden.’’
Over bedrijventerrein de Kronkel hangt aan het begin van de avond een bedrieglijke rust. De media en het toegestroomde publiek zijn vertrokken. Aan het oog onttrokken door zwarte schermen en goed bewaakte afzetlinten stellen rechercheurs en forensisch experts in het groen achter de handvelden stap voor stap de sporen veilig. Het lichaam dat in een sloot drijft, hebben ze volgens een woordvoerder nog niet bereikt. Een oudere Bunschotenaar die zijn hond uit laat, schudt verdrietig het hoofd. ,,Wat duurt het lang. Ik snap het hoor, maar wat moet dit een hel zijn voor de familie.’’
Hoe lang duurde het bij de broertjes? Kwam er toen ook niet pas tegen 23:00 een verklaring?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt voordat er duidelijkheid is wie de gevonden persoon is?
Niet abnormaal iig. Zeker niet gezien de omstandigheden.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt voordat er duidelijkheid is wie de gevonden persoon is?
broertjes?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het bij de broertjes? Kwam er toen ook niet pas tegen 23:00 een verklaring?
Familie en andere nabestaanden hebben wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou eens op zeg. Ga lekker de lolbroeken aanpakken ipv mij.
Er is een meisje vermist, een lichaam gevonden en kans dat ze het is. Vind je dat reden voor grappen? Echt ja?
FOK topics komen vaak hoog in Google, je zult als bekende of vriend of familie van dat meisje hier komen lezen. Ik schaam me plaatsvervangend echt kapot.
Ach rot heen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja daaag. Zelf niet kunnen en een ander de shit laten doen. Netjes zeg.
Je kunt dan ook een goed boek gaan lezen of een ommetje lopen, ipv er hier een ballenbak van te maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
Komt natuurlijk ook doordat er eigenlijk sinds 12.00 smiddag al geen nieuws meer is. Ik praat het niet goed wat sommige mensen in dit topic doen, maar ik denk dat veel users verwachtte dat het binnen een paar uur allemaal rond zou zijn (en daar hier op fok live verslag van te doen).
Ja. De broertjes die dood werden gevonden in een duiker.quote:
Snap ik ook ergens wel, maar zoek dan ff een SC om te gaan ouwehoeren over IS vlaggen en sportauto's.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
Komt natuurlijk ook doordat er eigenlijk sinds 12.00 smiddag al geen nieuws meer is. Ik praat het niet goed wat sommige mensen in dit topic doen, maar ik denk dat veel users verwachtte dat het binnen een paar uur allemaal rond zou zijn (en daar hier op fok live verslag van te doen).
Ze zijn blijkbaar rustig aan naar het overschot aan het werken, om onderweg eventueel bewijzen en sporen naar de (mogelijke) dader oid veilig te stellen (ipv meteen alles kapot te trappen).quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
In Amersfoort is 18 mei een vrouw lastiggevallen door een man in een zwarte Volvo.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef superworm het volgende:
Laat het modden lekker over aan de mods en loop niet zo te zeiken.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik ook ergens wel, maar zoek dan ff een SC om te gaan ouwehoeren over IS vlaggen en sportauto's.
Vooral sporen veiligstellen is zó belangrijk inderdaad!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar rustig aan naar het overschot aan het werken, om onderweg eventueel bewijzen en sporen naar de (mogelijke) dader oid veilig te stellen (ipv meteen alles kapot te trappen).
Die werden voor zover ik het me herinner niet in de ochtend gevonden, maar in de middag. Kan het mis hebben echter.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. De broertjes die dood werden gevonden in een duiker.
Zij werden ook in de ochtend gevonden. En volgens mij kwam er ook pas 's avonds heel laat een persconferentie
Jij hebt altijd wat te mieren. Mensen zitten hier al dagen door het nieuws te volgen [ook de aanslag in London] met hun vierkante ogen en een lolletje is dan een welkome afleider.quote:
Klopt, einde van de middag.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werden voor zover ik het me herinner niet in de ochtend gevonden, maar in de middag. Kan het mis hebben echter.
Misschien moeten ze eerst wel andere dingen doen voordat ze iets communiceren naar het publiek? Zoals, identificeren, familie etc inlichten, sporen veiligstellen etcetc.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 20:50:11Ben zelf niet meer in Bunschoten, maar begrijp van collega dat een lijkwagen is gearriveerd. Kan erop duiden dat onderzoek tp bijna klaar is reageer retweet
Het was ook een vraag.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werden voor zover ik het me herinner niet in de ochtend gevonden, maar in de middag. Kan het mis hebben echter.
Als je dat zelf ook verwerpelijk vond is het netter om zelf een beetje het goede voorbeeld te blijven geven ipv dan het hele topic maar als verloren te beschouwen en zelf te gaan kloten.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Familie en andere nabestaanden hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Mochten ze hier al meelezen dan zijn ze dagen geleden al afgehaakt toen er geopperd werd dat ze van de zware kerk waren en Savannah behoefte had aan wat spanning.
Iets andere volgorde, maar inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst wel andere dingen doen voordat ze iets communiceren naar het publiek? Zoals, identificeren, familie etc inlichten, sporen veiligstellen etcetc.
Hoe hoog komt twitter in de resultaten volgens jou?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een meisje vermist, een lichaam gevonden en kans dat ze het is. Vind je dat reden voor grappen? Echt ja?
FOK topics komen vaak hoog in Google, je zult als bekende of vriend of familie van dat meisje hier komen lezen. Ik schaam me plaatsvervangend echt kapot.
Zondag 4 juni is om 11.40 in Bunschoten een stoffelijk overschot gevonden waarvan de identiteit op dit moment nog niet vaststaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Via anderen naar de mod?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wat te mieren. Mensen zitten hier al dagen door het nieuws te volgen [ook de aanslag in London] met hun vierkante ogen en een lolletje is dan een welkome afleider.
In het echte leven wordt er ook gelachen bij de dood. Hoe wrang ook!
En anders kun je heel het nieuwsforum wel op de schop gooien. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er niet gelachen werd om zwarte humor of welke humor dan ook.
Dus hou op met het gemier.
En het kinderachtige verraden via anderen naar de mod?. Bah
Het is ook gewoon een antwoord toch? Geen gekat of gezeur of wat dan ook?quote:
Nee zeker niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een antwoord toch? Geen gekat of gezeur of wat dan ook?
Je kunt ook zelf want anders gaan doen, ze zijn bijvoorbeeld nog steeds bezig op de FB-pagina van de moeder. Nog steeds glitterplaatjes en condoleances, misschien kun je ze gaan helpen met het verzoeken om dat niet te gaan doen?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat zelf ook verwerpelijk vond is het netter om zelf een beetje het goede voorbeeld te blijven geven ipv dan het hele topic maar als verloren te beschouwen en zelf te gaan kloten.
Maar ik hou dr wel over op hoor. Doe wat jullie niet laten kunnen. Wees trots.
Ga zelf weg, lafaard. Beetje een ander opdrachten geven. Zielig hoor. Je zit hier niet op Vivaquote:
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 20:54:24Burgemeester zal vermoedelijk vanavond nog een persconferentie geven op het moment dat de identiteit bekend kan worden gemaakt. (via: AD) reageer retweet
Jij bent echt een misbaksel van een user hequote:Op zondag 4 juni 2017 20:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ga zelf weg, lafaard. Beetje een ander opdrachten geven. Zielig hoor. Je zit hier niet op Viva
Wellicht ook wel trouwens, maar het informeren van het publiek zal niet de eerste taak zijn van de politie, laat eerst de ouders maar eens geïnformeerd worden.quote:
Geen idee, maar in de tijd dat ik jarenlang bij de PRcrew van FOK zat werden we altijd van bovenaf gewaarschuwd dat je toch echt rekening moet houden met het feit dat FOK vaak hoog in de zoekresultaten komt. Dus daar weet ik iets van, niet van Twitter.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:54 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoe hoog komt twitter in de resultaten volgens jou?
Men neemt uitgebreid de tijd voor het sporenonderzoek rondom het lichaam/vindplaats.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef None4GretchenWieners het volgende:
Ik heb echt totaal geen verstand van dit alles hoor, maar hoe komt het dat de identiteit van het lichaam nog niet bekend is? Is het lichaam al in dusverre staat van ontbinding? Of is het toegetakeld? Savannah wordt 2/3 dagen vermist, is een lichaam in het water dan al onherkenbaar? Bah, ik heb er een naar gevoel van in mijn maag. Ik denk wel dat heel veel mensen ineens dat zwarte autootje gezien hebben, dat ruikt naar sensatie.
Dat weet helemaal niet hier.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef None4GretchenWieners het volgende:
Ik heb echt totaal geen verstand van dit alles hoor, maar hoe komt het dat de identiteit van het lichaam nog niet bekend is? Is het lichaam al in dusverre staat van ontbinding? Of is het toegetakeld? Savannah wordt 2/3 dagen vermist, is een lichaam in het water dan al onherkenbaar? Bah, ik heb er een naar gevoel van in mijn maag. Ik denk wel dat heel veel mensen ineens dat zwarte autootje gezien hebben, dat ruikt naar sensatie.
Of ze weten het al lang maar moeten eerst andere dingen doen dan het ons vertellenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef None4GretchenWieners het volgende:
Wat heb ik te zoeken op de FB van de moeder? Dat laat ik aan jou over.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf want anders gaan doen, ze zijn bijvoorbeeld nog steeds bezig op de FB-pagina van de moeder. Nog steeds glitterplaatjes en condoleances, misschien kun je ze gaan helpen met het verzoeken om dat niet te gaan doen?
Die vier dames hebben vast de blaren op de typevingers staan.
Leer eens lezen! en de context te zoeken!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Via anderen naar de mod?![]()
Ik plaats gewoon een tr. Net als anderen. Daar zijn ze voor. Maar succes met je lol en je kotssmilies. Heel volwassen.
En zo nu en dan komt ook de mod mee lollen. Wat doe je dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Via anderen naar de mod?![]()
Ik plaats gewoon een tr. Net als anderen. Daar zijn ze voor. Maar succes met je lol en je kotssmilies. Heel volwassen.
Stel je voor dat je de lol eruit haalt op het moment dat men afwacht of een 14-jarig vermist meisje inderdaad dood gevonden is. Dat zou wat zijn zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet meer dan normaal daar een beetje rekening mee te houden maar kennelijk maakt dat je een lolverziekende zeikerd.
Me plaatsvervangend schamen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
En zo nu en dan komt ook de mod mee lollen. Wat doe je dan?
Tis kennelijk te veel gevraagd.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de lol eruit haalt op het moment dat men afwacht of een 14-jarig vermist meisje inderdaad dood gevonden is. Dat zou wat zijn zeg.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom de identiteit nog niet bekendgemaakt is, maar het is een beetje veelgevraagd om van ons te verwachten die vragen te kunnen beantwoorden lijkt me.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef None4GretchenWieners het volgende:
Dat horen we waarschijnlijk nooit. Ik geloof niet dat politie op zo'n persconferentie zal vertellen dat een lichaam vrij ver ontbonden is, is ook nergens voor nodig. Buiten dat het gewoon lang duurt om bij het lichaam zelf te komen volgens de berichten van de politie, omdat men zeker wil weten dat elke millimeter rond het lichaam goed uitgekamd wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef None4GretchenWieners het volgende:
Tuurlijk, kom maar weer met z'n allen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent echt een misbaksel van een user he. God wat vervelend.
Welke mod heeft er meegelold dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
En zo nu en dan komt ook de mod mee lollen. Wat doe je dan?
Ik zal je een geheimpje verklappen. Twitter resultaten komen hoog op google te staan, vaak bovenaan fok zelfs. Dus als het jou erom te doen was de familie te behoeden, had je dat niet gezegd. Want ze vinden het toch wel ergens op internet, die nare berichten.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar in de tijd dat ik jarenlang bij de PRcrew van FOK zat werden we altijd van bovenaf gewaarschuwd dat je toch echt rekening moet houden met het feit dat FOK vaak hoog in de zoekresultaten komt. Dus daar weet ik iets van, niet van Twitter.
En er is al veel vaker in dit soort topics gewaarschuwd door yvonne en Danny etc dat bekenden en familie uiteindelijk hier ook op kunnen stuiten. Ik vind het ook niet meer dan normaal daar een beetje rekening mee te houden maar kennelijk maakt dat je een lolverziekende zeikerd.
Dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat horen we waarschijnlijk nooit. Ik geloof niet dat politie op zo'n persconferentie zal vertellen dat een lichaam vrij ver ontbonden is, is ook nergens voor nodig. Buiten dat het gewoon lang duurt om bij het lichaam zelf te komen volgens de berichten van de politie, omdat men zeker wil weten dat elke millimeter rond het lichaam goed uitgekamd wordt.
Er is ook helemaal geen recht op informatie, behalve voor de nabestaanden. Gelukkig maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En terecht dat we dat nooit te horen krijgen, ik kan me zelfs voorstellen dat iemand er dusdanig uitziet dat de ouders het advies krijgen niet te kijjken, wat zou er dan in hemelsnaam met ons gedeeld moeten worden? Dat identificatie alleen mogelijk was door gebitsgegevens bijvoorbeeld?
Helaas denken sommigen daar anders over. Om te kotsenquote:Op zondag 4 juni 2017 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen recht op informatie, behalve voor de nabestaanden. Gelukkig maar.
Het was meer een hypothetische schets. Ik kom in dit topic niet zo lang, maar ik heb het wel in andere topics gezien, dus zo ondenkbaar is het niet. En het zal vast ook hier ergens zijn voorgekomen.quote:
Even een huishoudelijke mededeling: er is nog steeds geen aanleiding om aan te nemen dat dit aan elkaar gerelateerd is.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Amersfoort is 18 mei een vrouw lastiggevallen door een man in een zwarte Volvo.
Op woensdag 31 mei is in Bunschoten is woensdag een meisje van 17 achtervolgd door een kleine zwarte auto met twee inzittenden.
Op donderdag 1 juni is in Bunschoten is donderdag een 14-jarig meisje verdwenen (Savannah).
Op vrijdag 2 juni is in Achterveld een dood 14-jarig meisje (Romy) gevonden dat uit Hoevelaken kwam.
In Soest is zaterdag 3 juni een 12-jarig meisje achtervolgd door een zwarte Polo met twee inzittenden.
Zondag 4 juni is om 11.40 in Bunschoten een stoffelijk overschot gevonden waarvan de identiteit op dit moment nog niet vaststaat.
Dan omschrijf je het inderdaad nog een beetje klinisch, 'te ver ontbonden' klinkt al zo gruwelijk, ook al komt het in principe op hetzelfde neer. Ik zou ook serieus niet weten waarom wij dat zouden moeten weten, wat gaat ons dat aan?* Meer dan de identiteit zou het publiek niet hoeven weten en ook dat alleen maar omdat het dan 'nieuws' is, niet omdat wij allemaal per definitie het recht hebben om te weten dat dit al dan niet Savannah is.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En terecht dat we dat nooit te horen krijgen, ik kan me zelfs voorstellen dat iemand er dusdanig uitziet dat de ouders het advies krijgen niet te kijjken, wat zou er dan in hemelsnaam met ons gedeeld moeten worden? Dat identificatie alleen mogelijk was door gebitsgegevens bijvoorbeeld?
Ik vroeg het aardig aan Whiskers, bemoei je lekker met jezelf.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ga zelf weg, lafaard. Beetje een ander opdrachten geven. Zielig hoor. Je zit hier niet op Viva
Dus omdat men het op Twitter doet moet het hier ook maar? Oké.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:03 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen. Twitter resultaten komen hoog op google te staan, vaak bovenaan fok zelfs. Dus als het jou erom te doen was de familie te behoeden, had je dat niet gezegd. Want ze vinden het toch wel ergens op internet, die nare berichten.
De enige oplossing is letterlijk stekker eruit.
quote:Op zondag 4 juni 2017 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus omdat men het op Twitter doet moet het hier ook maar? Oké.
Je zou er ook voor kunnen zorgen dat - naast alle plekken op FOK waar zat ruimte is voor platte lol - het in NWS gewoon beschaafd blijft. Maar dat is in deze tijd sowieso al erg veel gevraagd, beschaafd blijven.
Dat doe ik ook niet, ik geef gewoon antwoord op die post die ik gequote heb.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Even een huishoudelijke mededeling: er is nog steeds geen aanleiding om aan te nemen dat dit aan elkaar gerelateerd is.
Een verdachte op het oog? Zou het?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:08 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat de naam van dit slachtoffer nog niet kan worden vrijgegeven is niet zo vreemd. Ondanks dat wel zo was met het eerste slachtoffer.
- Eerst moet alle familie ingelicht worden
- Het lichaam is verminkt / onherkenbaar en DNA onderzoek moet uitsluitsel geven wie het slachtoffer is.
- Mogelijk heeft men nu wel een verdachte op het oog (observatie en of tap) en kijkt men hoe diegene zich gedraagt zolang er nog geen naam is vrijgegeven. (daderinformatie)
- Vertragen ivm opzetten persconferentie driehoek OM, gemeente, politie
Elk onderzoek wordt individueel opgepakt en krijgt zijn eigen specifieke aandacht.
Er is niks aardigs aan om anderen te paaien om een melding te doen als je zelf niks kan op je mobiel.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vroeg het aardig aan Whiskers, bemoei je lekker met jezelf.
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:37 schreef Infection het volgende:
Ik las dat jij had gehoord over een meisje wat op ic ligt, na een gewelddadige ontvoeringspoging. Hoe betrouwbaar is dit? Er is verder nog geen politieverklaring geweest, maar dit is wel zeer belangrijke info.
[..]
Waren vroeger 2 gedeeltes. Tegenwoordig is het gewoon 1 geheel genaamd Bunschoten-Spakenburg. Het valt onder de gemeente Bunschoten.
Daar vergis je je in, veel ouders gaan juist wel kijken. Al is het alleen maar om zeker te weten dat het echt zo is.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Hypothese/hypothetisch voorbeeld mag ik hopen? Anders deel je nu onderzoeksinfo.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:08 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat de naam van dit slachtoffer nog niet kan worden vrijgegeven is niet zo vreemd. Ondanks dat wel zo was met het eerste slachtoffer.
- Eerst moet alle familie ingelicht worden
- Het lichaam is verminkt / onherkenbaar en DNA onderzoek moet uitsluitsel geven wie het slachtoffer is.
- Mogelijk heeft men nu wel een verdachte op het oog (observatie en of tap) en kijkt men hoe diegene zich gedraagt zolang er nog geen naam is vrijgegeven. (daderinformatie)
- Vertragen ivm opzetten persconferentie driehoek OM, gemeente, politie
Elk onderzoek wordt individueel opgepakt en krijgt zijn eigen specifieke aandacht.
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met een échte agent die bij deze zaak betrokken is. Die heeft wel wat beters te doen dan op FOK! zitten. Dat eerste dus, lijkt me.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hypothese/hypothetisch voorberld mag ik hopen? Anders deel je nu onderzoeksinfo.
Was ook geen verwijt aan jou. Maar iemand moet tegengas bieden aan de complotdenkersquote:Op zondag 4 juni 2017 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik geef gewoon antwoord op die post die ik gequote heb.
Het zijn namelijk wel allemaal gebeurtenissen in korte periode op relatief korte afstand van elkaar.
Dit is inderdaad een voorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hypothese/hypothetisch voorberld mag ik hopen? Anders deel je nu onderzoeksinfo.
Maar om het even cru te zeggen: dat staan ze natuurlijk niet in die sloot al te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, veel ouders gaan juist wel kijken. Al is het alleen maar om zeker te weten dat het echt zo is.
Mocht het om Savannah gaan en ze is daadwerkelijk donderdag al om het leven gekomen dan valt het wel mee met het aanzicht, wat ik bedoel daar kunnen ze tegenwoordig zeker nog een toonbaar lichaam van maken. Zelfs met open afscheid op de dienst, ze kunnen erg veel tegenwoordig en doen dat dan ook.
Littekens en open wonden worden netjes verborgen onder visagie zoals ze gebruiken in de films, van die latex en haarstukken. Zie je echt niets meer van.. Is knap werk hoor en een vergeten beroep.
Dat denk ik ook niet, maar je weet maar nooit. En ik ga ook uit vh eerste, daarom is het ook zo geformuleerdquote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met een échte agent die bij deze zaak betrokken is. Die heeft wel wat beters te doen dan op FOK! zitten. Dat eerste dus, lijkt me.
Dat doe je heus niet alleenquote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Was ook geen verwijt aan jou. Maar iemand moet tegengas bieden aan de complotdenkers
Als het Savannah is weet je helemaal niet of het wel meevalt, je hebt geen flauw idee hoe ze overleden is, ook dat kan nog reden genoeg zijn om ouders het advies te geven niet te kijken, ongeacht of ze dat wel of niet opvolgen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, veel ouders gaan juist wel kijken. Al is het alleen maar om zeker te weten dat het echt zo is.
Mocht het om Savannah gaan en ze is daadwerkelijk donderdag al om het leven gekomen dan valt het wel mee met het aanzicht, wat ik bedoel daar kunnen ze tegenwoordig zeker nog een toonbaar lichaam van maken. Zelfs met open afscheid op de dienst, ze kunnen erg veel tegenwoordig en doen dat dan ook.
Littekens en open wonden worden netjes verborgen onder visagie zoals ze gebruiken in de films, van die latex en haarstukken. Zie je echt niets meer van.. Is knap werk hoor en een vergeten beroep.
Dit. Echt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een volk.
Het wachten is op het eerste volksgericht.
Of het is daderkennis....quote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met een échte agent die bij deze zaak betrokken is. Die heeft wel wat beters te doen dan op FOK! zitten. Dat eerste dus, lijkt me.
Het meest cringeworthy was wel dat op een gegeven moment de suggestie werd gewekt dat IS er iets mee te maken zou kunnen hebben ..quote:
Maar daarbij is het ook belangrijk dat de gegevens kloppen, anders wordt er ook nog vanalles door elkaar gehaald.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Was ook geen verwijt aan jou. Maar iemand moet tegengas bieden aan de complotdenkers
twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 21:15:51Rouwauto rijdt weg vanaf de plek waar lichaam is gevonden in Bunschoten @HartvNL https://t.co/LoM0Hxclm5 reageer retweet
Inderdaad, sinds 2002 niet meer in dienst. Maar wat ik net opsom is openbaar en niet vertrouwelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gebeurt idd al heel snel. Het begint met feiten en voor je het weet is het onherkenbare fictie. Net als bij die doorvertelspelletjes/experimenten. Het beginverhaal is onherkenbaar aan het eind vd lijn met mensen..quote:Op zondag 4 juni 2017 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar daarbij is het ook belangrijk dat de gegevens kloppen, anders wordt er ook nog vanalles door elkaar gehaald.
Komt wel dichtbij nu hequote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Meisje van Nulde heette ook Savannah.
En ik ken echt niemand met die naam.
Wat een toeval dat deze ook Savannah heet.
quote:
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/savannahquote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Ja knap scenario is dat he... Maar ik ben Ootje en compleet geschift/achterlijk volgens velen, dus ik hou hier nog steeds sterk rekening mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:15 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Het meest cringeworthy was wel dat op een gegeven moment de suggestie werd gewekt dat IS er iets mee te maken zou kunnen hebben ..
Die heette Rowena.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Dat scenario is inderdaad compleet geschift en achterlijk. Kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja knap scenario is dat he... Maar ik ben Ootje en compleet geschift/achterlijk volgens velen, dus ik hou hier nog steeds sterk rekening mee.
Beter dan een locale boer of bewoner van een regionaal AZC of een oude pedo.
Zij heette Rowena.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Oh ja.quote:
Dat vind jij, maar is het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:25 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat scenario is inderdaad compleet geschift en achterlijk. Kan ik ook niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |