Niet abnormaal iig. Zeker niet gezien de omstandigheden.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt voordat er duidelijkheid is wie de gevonden persoon is?
broertjes?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het bij de broertjes? Kwam er toen ook niet pas tegen 23:00 een verklaring?
Familie en andere nabestaanden hebben wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou eens op zeg. Ga lekker de lolbroeken aanpakken ipv mij.
Er is een meisje vermist, een lichaam gevonden en kans dat ze het is. Vind je dat reden voor grappen? Echt ja?
FOK topics komen vaak hoog in Google, je zult als bekende of vriend of familie van dat meisje hier komen lezen. Ik schaam me plaatsvervangend echt kapot.
Ach rot heen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja daaag. Zelf niet kunnen en een ander de shit laten doen. Netjes zeg.
Je kunt dan ook een goed boek gaan lezen of een ommetje lopen, ipv er hier een ballenbak van te maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
Komt natuurlijk ook doordat er eigenlijk sinds 12.00 smiddag al geen nieuws meer is. Ik praat het niet goed wat sommige mensen in dit topic doen, maar ik denk dat veel users verwachtte dat het binnen een paar uur allemaal rond zou zijn (en daar hier op fok live verslag van te doen).
Ja. De broertjes die dood werden gevonden in een duiker.quote:
Snap ik ook ergens wel, maar zoek dan ff een SC om te gaan ouwehoeren over IS vlaggen en sportauto's.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
Komt natuurlijk ook doordat er eigenlijk sinds 12.00 smiddag al geen nieuws meer is. Ik praat het niet goed wat sommige mensen in dit topic doen, maar ik denk dat veel users verwachtte dat het binnen een paar uur allemaal rond zou zijn (en daar hier op fok live verslag van te doen).
Ze zijn blijkbaar rustig aan naar het overschot aan het werken, om onderweg eventueel bewijzen en sporen naar de (mogelijke) dader oid veilig te stellen (ipv meteen alles kapot te trappen).quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt voordat er duidelijkheid is wie de gevonden persoon is?
In Amersfoort is 18 mei een vrouw lastiggevallen door een man in een zwarte Volvo.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef superworm het volgende:
Welke plaatsne zijn er nu precies verbonden aan de bijna-verkrachtingen en de twee verdwijningen/moorden? Soest, Baarn ,Bunschoten, Amersfoort, Hoogland, Spakenburg... Omdat politie oproept je te melden met zwarteautootjesgedoe, pas ik het bericht even aan op FOK!.
Laat het modden lekker over aan de mods en loop niet zo te zeiken.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik ook ergens wel, maar zoek dan ff een SC om te gaan ouwehoeren over IS vlaggen en sportauto's.
Vooral sporen veiligstellen is zó belangrijk inderdaad!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar rustig aan naar het overschot aan het werken, om onderweg eventueel bewijzen en sporen naar de (mogelijke) dader oid veilig te stellen (ipv meteen alles kapot te trappen).
Die werden voor zover ik het me herinner niet in de ochtend gevonden, maar in de middag. Kan het mis hebben echter.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. De broertjes die dood werden gevonden in een duiker.
Zij werden ook in de ochtend gevonden. En volgens mij kwam er ook pas 's avonds heel laat een persconferentie
Jij hebt altijd wat te mieren. Mensen zitten hier al dagen door het nieuws te volgen [ook de aanslag in London] met hun vierkante ogen en een lolletje is dan een welkome afleider.quote:
Klopt, einde van de middag.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werden voor zover ik het me herinner niet in de ochtend gevonden, maar in de middag. Kan het mis hebben echter.
Misschien moeten ze eerst wel andere dingen doen voordat ze iets communiceren naar het publiek? Zoals, identificeren, familie etc inlichten, sporen veiligstellen etcetc.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 20:50:11Ben zelf niet meer in Bunschoten, maar begrijp van collega dat een lijkwagen is gearriveerd. Kan erop duiden dat onderzoek tp bijna klaar is reageer retweet
Het was ook een vraag.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werden voor zover ik het me herinner niet in de ochtend gevonden, maar in de middag. Kan het mis hebben echter.
Als je dat zelf ook verwerpelijk vond is het netter om zelf een beetje het goede voorbeeld te blijven geven ipv dan het hele topic maar als verloren te beschouwen en zelf te gaan kloten.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Familie en andere nabestaanden hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Mochten ze hier al meelezen dan zijn ze dagen geleden al afgehaakt toen er geopperd werd dat ze van de zware kerk waren en Savannah behoefte had aan wat spanning.
Iets andere volgorde, maar inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst wel andere dingen doen voordat ze iets communiceren naar het publiek? Zoals, identificeren, familie etc inlichten, sporen veiligstellen etcetc.
Hoe hoog komt twitter in de resultaten volgens jou?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou eens op zeg. Ga lekker de lolbroeken aanpakken ipv mij.
Er is een meisje vermist, een lichaam gevonden en kans dat ze het is. Vind je dat reden voor grappen? Echt ja?
FOK topics komen vaak hoog in Google, je zult als bekende of vriend of familie van dat meisje hier komen lezen. Ik schaam me plaatsvervangend echt kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |