Vind het sowieso wel een leuke vent. Ik was in Londen toen hij net verkozen was dus veel interviews met hem in de krant.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
Sadiq Kahn is bijna net zo'n held als Ken Livingston.
Hehe, de dromerige blik is helemaal goed.quote:
Die blik tussen de ogen is de mond en neus, de snavel het haar (bij het omgekeerde hoofd).quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
?? Zag deze al eerder maar kan iemand deze uitleggen. Dank!
Alleen moet bij de rechter Donald eigenlijk de snavel wit zijn en het hoofd oranje.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die blik tussen de ogen is de mond en neus, de snavel het haar (bij het omgekeerde hoofd).
Oh haha hehe nu zie en begrijp ik hetquote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die blik tussen de ogen is de mond en neus, de snavel het haar (bij het omgekeerde hoofd).
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef een enorme knuppel het volgende:
[..]
Ik wil dat alle moslims, tot het laatste kind aan toe, uit Europa worden getrapt. Geen uitzonderingen, geen kinderpardon, niets van dat alles. Allemaal er uit.
Gezellig stukje internet blijft het toch.quote:
Ik wil dat ook soms met sommige mensen, maar ja, democratie en tolerantie en zo hè.quote:
Alsof jij de energie hebt om mee te doen.quote:
Ik zag trouwens voorbijkomen dat jij Rob W. om de 1 of andere reden niet pruimt. Ik heb laatst zijn boek gelezen (tafelheer Plato) en ik vind het werkelijk van een zeer grote klasse wat en hoe hij schrijft. Ik vind het erg knap en heel diepzinnig voor een dertiger. Voor wat voor leeftijd dan ook trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |