abonnement Unibet Coolblue
pi_171451212
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DonnaRush
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OlivialsTaken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+ BellaaElisa en Roxy_Monke

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door LilMissStokstaart op 04-06-2017 22:14:05 ]
pi_171451246
En toen sloot ik af oeps! Voor veranderingen effe melden aub. Dan ga ik mijn best doen, heb alleen mobiel :P
pi_171452101
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef LilMissStokstaart het volgende:
En toen sloot ik af oeps! Voor veranderingen effe melden aub. Dan ga ik mijn best doen, heb alleen mobiel :P
Haal mij er maar uit
pi_171452855
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Roxy_Monke! Ik denk te weten wie jij bent aangezien een zoekopdracht op 1 van je gebruikte woorden in je posts alleen herleid naar 1 ander account. 8-)
Ah, daar hebben we onze OUD speurneus. :P Ik zat er eigenlijk al op te wachten. Ik ben wel benieuwd wat me weggegeven heeft, even DM!
pi_171456353
Gefeliciteerd Roxy en Bella!!

Balen dat je ongesteld bent geworden Philo.

Hier frustratie alom. Ik ben zes dagen overtijd.
Eergisteren heb ik getest maar negatief.
Morgen nog maar een test doen.
Afgelopen maand zijn we niet bezig geweest met mikken, maar t kan natuurlijk alsnog raak zijn.
Ik vind het irritant. Zes dagen is best veel.
pi_171457182
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 18:31 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Haal mij er maar uit
Done.
pi_171457780
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 21:00 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd Roxy en Bella!!

Balen dat je ongesteld bent geworden Philo.

Hier frustratie alom. Ik ben zes dagen overtijd.
Eergisteren heb ik getest maar negatief.
Morgen nog maar een test doen.
Afgelopen maand zijn we niet bezig geweest met mikken, maar t kan natuurlijk alsnog raak zijn.
Ik vind het irritant. Zes dagen is best veel.
vervelend die onzekerheid! :*
  zondag 4 juni 2017 @ 21:52:11 #8
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171458096
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef LilMissStokstaart het volgende:
En toen sloot ik af oeps! Voor veranderingen effe melden aub. Dan ga ik mijn best doen, heb alleen mobiel :P
Nou we hebben wel wat uitzwaaiers natuurlijk :) Bella en Roxy!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171458926
quote:
17s.gif Op zondag 4 juni 2017 21:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nou we hebben wel wat uitzwaaiers natuurlijk :) Bella en Roxy!
natuurlijk :@ gedaan
pi_171463378
Roxy gefeliciteerd!

Ben ook benieuwd wie je bent ^^,
Schudden voor gebruik
pi_171463619
Nou geen test weten te scoren...
Wel "verhitte" dromen hahabahaba!
Maar misschien is dat wel doordat ik mijn meneer mis de laatste tijd. Ploegendienst en daarnaast de bouwerij opbouwen en vanalles regelen voor festivals, maakt dat wij elkaar niet heel veel wakker zien. Vanochtend schudde ik hem een kennismakingshand: "hallo, jij ziet er spannend uit! Ik ben een getrouwde vrouw maar mijn meneer is niet zo veel thuis.." :') maar goed dat we er even tussenuit gaan.

Misschien is het wel slaapgebrek en een suprise ei wat eraan komt of zo.. ik maak mij nog niet zo heel druk en zal na de vakantie een test scoren ergens. Als ik mij niet kan bedwingen zoek ik wel een franse op ^^, variatie in het topic haha
Schudden voor gebruik
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 22:54:29 #12
382129 crew  Donna
pi_171487720
Hahaha sexy hoor! >:)

Ik snap niks meer van m'n cyclus. Na 2 lange cyclussen met ook lange menstruaties had ik afgelopen keer 4 dagen bloed. Dus ik had hoop op een kortere cyclus, maar nu lijk ik op dag 9 al vruchtbare afscheiding te hebben en dat is wel erg vroeg.

Pff haha. Weird hoor, het vrouwelijk lichaam.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 00:00:39 #13
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171489791
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:54 schreef DonnaRush het volgende:
Hahaha sexy hoor! >:)

Ik snap niks meer van m'n cyclus. Na 2 lange cyclussen met ook lange menstruaties had ik afgelopen keer 4 dagen bloed. Dus ik had hoop op een kortere cyclus, maar nu lijk ik op dag 9 al vruchtbare afscheiding te hebben en dat is wel erg vroeg.

Pff haha. Weird hoor, het vrouwelijk lichaam.
Oh, dat is zeker vroeg ja! Eisprong zeg dag 10, dan zou je een cyclus van 24 dagen hebben?!

Ondertussen ben ik al 9 dagen ongesteld.. niet chill.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 08:53:29 #14
382129 crew  Donna
pi_171492255
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh, dat is zeker vroeg ja! Eisprong zeg dag 10, dan zou je een cyclus van 24 dagen hebben?!

Ondertussen ben ik al 9 dagen ongesteld.. niet chill.
Ja dat denk ik dan? Heb nog nooit zo`n korte cyclus gehad, dus ik duim maar dat dit pré vruchtbaar slijm is en ik donderdag of vrijdag m`n eisprong heb, dat zou 27 of 28 dagen betekenen en dan ben ik wel blij.

Bummer zeg dat je al 9 dagen ongesteld bent, dat is helemaal geen pretje, bah!
pi_171492637
MLB, ben je al ongesteld geworden inmiddels? Zes dagen is inderdaad best veel als je normaal gesproken regelmatig bent.

Fijne vakantie Stippel! Ben benieuwd of je nog een test gaat scoren.

Donna, berekend zijn op een vroege eisprong dus deze cyclus? Dag 9 is ook weer niet extreem vroeg toch? Misschien dag 14 ofzo dan je eisprong.

Debster, oef, 9 dagen is wel erg lang zeg. Sterkte ermee!

Ik heb een digitale test gedaan en daarmee mijn man eindelijk ook overtuigd. Die vond dit toch wat tastbaarder dan die vage streepjes. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelt wel officieel nu. O+ Ik ben benieuwd naar de uitgerekende datum, volgens zo'n online calculator is het 14 februari. Romantisch heur. :+
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 09:37:25 #16
382129 crew  Donna
pi_171492705
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:31 schreef Roxy_Monke het volgende:
Donna, berekend zijn op een vroege eisprong dus deze cyclus? Dag 9 is ook weer niet extreem vroeg toch? Misschien dag 14 ofzo dan je eisprong.

Ik weet het niet, ik 'ken' dit niet van vorige cyclussen. Als m`n eisprong echt op dag 14 is dan ben ik zeker blij, want dat zou weer netjes 28 dagen betekenen, maar als het nu al zover is, dan is het wel vroeg. Zo`n korte cyclus heb ik nooit gehad.
Ga dan eerst maar weer uit van 28 dagen, tenzij ik natuurlijk nog duidelijkere signalen krijg. :)
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 09:37:41 #17
382129 crew  Donna
pi_171492709
En gefeliciteerd met je officiële test! *O*
pi_171493104
Dat ziet er inderdaad officieel uit, Roxy!

Donna, ik hoop dat je eisprong dan donderdag of vrijdag is en je weer een nette cyclus hebt. Die gekke lichamen van ons ook.
pi_171493195
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb ook een test gedaan. Bovenste is van gistermiddag, onderste van vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 10:12:35 #20
382129 crew  Donna
pi_171493201
Geen twijfel over mogelijk! Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_171493382
No way, wat ontzettend gaaf OT! Van harte gefeliciteerd! *O* *O*

Ik voel een datumtweeling aankomen. :D
pi_171493406
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:37 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik 'ken' dit niet van vorige cyclussen. Als m`n eisprong echt op dag 14 is dan ben ik zeker blij, want dat zou weer netjes 28 dagen betekenen, maar als het nu al zover is, dan is het wel vroeg. Zo`n korte cyclus heb ik nooit gehad.
Ga dan eerst maar weer uit van 28 dagen, tenzij ik natuurlijk nog duidelijkere signalen krijg. :)
Een korte cyclus zou wel schelen natuurlijk, ik hoop het voor je.
pi_171494060
Krijgen we een streepjesregen? *O* Gefeliciteerd dames!
pi_171494087
Zal ik de regen dan maar voortzetten? Hier ook twee streepjes gisteren en vanochtend :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your own kind of music.
pi_171494454
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef Roxy_Monke het volgende:
No way, wat ontzettend gaaf OT! Van harte gefeliciteerd! *O* *O*

Ik voel een datumtweeling aankomen. :D
Haha dat zou gaaf zijn!
pi_171494468
Bedankt voor de lieve reacties, word nog blijer door jullie :)

CE! Jij ook gefeliciteerd!
Het gaat hard hier!
pi_171494486
Wow een streepjes regen! Gefeliciteerd meiden! *O* *O* *O*
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 11:27:39 #28
382129 crew  Donna
pi_171494512
Gefeliciteerd CE! Laat dit de voortzetting van dit topic zijn. Na deze maand gewoon een leeg topic! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_171494521
Whaaa streepjesregen!!

Van harte gefeliciteerd OiT en CassElliot! *O* *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 11:30:38 #30
382129 crew  Donna
pi_171494580
Mijn jompels doen het wel goed he? *O*
pi_171494648
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef Peacefulll het volgende:

Kirb, nog zere tetten? Of is alles nu weer rustig? Vervelend dat je zo onzeker wordt van die ovulatietesten :*
Minder zeer, tweede streepje op ovulatietest nog steeds heel vaag. We'll see :). Hopelijk zet jij de tweede streepjesregen door morgen :*.

quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:06 schreef DonnaRush het volgende:
Vooral voor Kirb nu! Wie weet, het kan zomaar zover zijn! *O*
Aww thanks O+ , we doen ons best 8-).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 11:47:41 #32
382129 crew  Donna
pi_171494951
*O* *O* voor Peace

*O* *O* voor Fuchs

*O* *O* voor Philo

*O* *O* voor Kirb

*O* *O* voor Dromertje

*O* *O* voor LMS

*O* *O* voor Stippel

*O* *O* voor Debsterr

*O* *O* voor Missladybug

*O* *O* voor Jagär

*O* *O* voor June.

*O* *O* voor 1930

Ben ik nou nog iemand vergeten? Heb even gauw het vorige deel doorgejompeld. *O*
pi_171495076
Ja je vergeet

*O* *O* Voor DonnaRush!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 11:53:53 #34
382129 crew  Donna
pi_171495104
8)7 8)7
pi_171495654
Hey Kirb je was me voor ;) ! *O* *O* voor donna
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:30:22 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171495799
Woooaaah OT en CE, wat een geweldig nieuws O+ *O*! Gefeliciteerd *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171496354
Wow, streepjesregen! Wat goed! Gefeliciteerd, meiden!

Op basis van mijn korte cycclus en een luteale fase van 14 dagen zou m'n eisprong vandaag moeten zijn. Vanavond voor de zekerheid nog maar even in bed duiken....
pi_171496530
Hoi allemaal!

Na heel lang lurken heb ik vandaag toch een account aangemaakt om mee te posten. Best een stap ;)

Als eerst *O* *O* voor alle streepjes en komende streepjes *O*!

Over mezelf:
Ik ben 23, getrouwd en sinds sept '15 gestopt met de pil. Na het stoppen 1 jaar niet ongesteld geweest, en sinds jan '17 weer een regelmatige cyclus. Eind april '17 met 6 weken een miskraam gehad. 'Gelukkig' na precies 1 maand weer ongesteld, dus we kunnen er weer voor gaan :). Mijn NOD is 28 juni.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:07:13 #39
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171496640
Cass! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_171496850
Kom er gezellig bij Belmacel. Wat vervelend van de miskraam. Gelukkig maar dat je cyclus gelijk weer door gaat!
pi_171497010
Wowwww wat een goed nieuws hier allemaal!!! Gefeliciteerd dames! Heel blij voor jullie! *O* En nog een extra :* voor Roxy over je zinnen voor dames die langer bezig zijn. Ik ben heel blij dat er vrouwen zijn bij wie het zo snel lukt. Dat is gewoon fantastisch. En ergens geeft het hoop. Het kán. Er worden baby's geboren. :7 :+

Lekkere jompels Donna!!! *O* woeiii Ze hebben geholpen gezien de streepjesregen!

Welkom Belmacel! Wow wat een geduld heb jij al gehad. En wat verdrietig van de miskraam. Dat de jompels ook maar voor jou mogen shinen. :)

En :* voor de dames die wat zeiden over mijn tijdspad. (Debbster en Peace uit mijn hoofd.)

Ik ben gvd zondag vergeten m'n eerste pil clomid te nemen. :') Heb ze gisteren allebei in 1x genomen (stond in de bijsluiter wat te doen bij vergeten...) Dus ik hoop dat er nog een ei gaat groeien. Eigenlijk maar even de poli bellen zo om te checken grrr. :|W
Dit, dat, alles.
pi_171497501
Nou wat een goed nieuws hier allemaal! Het ene streepje na de andere! *O* *O*

Wie volgt?

Jullie allemaal hoop ik..
:*
pi_171498027
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:12 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb ook een test gedaan. Bovenste is van gistermiddag, onderste van vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_171498075
Cass O+ *O* *O*

Ik heb een streepjes regen veroorzaakt :D woeeeiii *O* *O* en de jompels van Donna natúúrlijk *O* *O*
pi_171498225
Ja, die *O* doen hun werk wel inderdaad!

Ik gooi er gewoon nog wat *O* *O* tegenaan voor de dames die nu ook de spannende dagen tegemoet gaan. En voor Jager, veel plezier nog ;)

En welkom Belmacel. Wat verdrietig om te lezen over je miskraam, maar fijn dat je lichaam zichzelf weer zo snel heeft herpakt.

Philo, heb je de poli al gebeld? Ben benieuwd.
pi_171498331
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:15 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Kom er gezellig bij Belmacel. Wat vervelend van de miskraam. Gelukkig maar dat je cyclus gelijk weer door gaat!
Thanks! Ben idd blij dat mijn cyclus doorgaat, sta er positief in:). Succes op het wachtbankje!
pi_171498378
Al over de grootste shock heen OT? :D

Net de poli gebeld. De verpleegkundige verwacht dat ik wel een eisprong heb deze cyclus, want je kunt de pillen blijkbaar ook van dag 4 t/m 8 nemen. (...?) Normaal moet dus van dag 3 t/m 7.

Ik: Ik heb nu gisteren een dubbele dosis genomen, omdat ik 1 dosis vergeten was.
Zegt ze: Maar dan kom je tekort dus dan had je er beter 1 kunnen nemen.
Ik: Nou ja dit stond in de bijsluiter.
Zij: Oh.

:') :+
Dit, dat, alles.
pi_171498447
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:22 schreef Philomijn het volgende:
...

Welkom Belmacel! Wow wat een geduld heb jij al gehad. En wat verdrietig van de miskraam. Dat de jompels ook maar voor jou mogen shinen. :)

...
Thanks:)! Ik probeer het zelf te zien als : mijn lichaam werkt, ik kan dus zwanger worden. En ben ook blij dat mijn lichaam de boel gelijk weer oppakt!

Qua geduld valt het mee, ik ben expres vroeg met de pil gestopt om te ontpillen, alleen dat het zolang zou duren had ik even niet verwacht.

Ik las dat jij nog veel meer geduld hebt! Ik hoop dat de chlomid voor jou strepen gaat opleveren :).
pi_171498455
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef Philomijn het volgende:
Al over de grootste shock heen OT? :D

Net de poli gebeld. De verpleegkundige verwacht dat ik wel een eisprong heb deze cyclus, want je kunt de pillen blijkbaar ook van dag 4 t/m 8 nemen. (...?) Normaal moet dus van dag 3 t/m 7.

Ik: Ik heb nu gisteren een dubbele dosis genomen, omdat ik 1 dosis vergeten was.
Zegt ze: Maar dan kom je tekort dus dan had je er beter 1 kunnen nemen.
Ik: Nou ja dit stond in de bijsluiter.
Zij: Oh.

:') :+
Noujaaa :')

Welkom Belmacel! Hopelijk gauw raak met een plakker :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 14:26:39 #50
382129 crew  Donna
pi_171498470
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef Philomijn het volgende:
Al over de grootste shock heen OT? :D

Net de poli gebeld. De verpleegkundige verwacht dat ik wel een eisprong heb deze cyclus, want je kunt de pillen blijkbaar ook van dag 4 t/m 8 nemen. (...?) Normaal moet dus van dag 3 t/m 7.

Ik: Ik heb nu gisteren een dubbele dosis genomen, omdat ik 1 dosis vergeten was.
Zegt ze: Maar dan kom je tekort dus dan had je er beter 1 kunnen nemen.
Ik: Nou ja dit stond in de bijsluiter.
Zij: Oh.

:') :+
:')
pi_171498473
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef Philomijn het volgende:
Al over de grootste shock heen OT? :D

Net de poli gebeld. De verpleegkundige verwacht dat ik wel een eisprong heb deze cyclus, want je kunt de pillen blijkbaar ook van dag 4 t/m 8 nemen. (...?) Normaal moet dus van dag 3 t/m 7.

Ik: Ik heb nu gisteren een dubbele dosis genomen, omdat ik 1 dosis vergeten was.
Zegt ze: Maar dan kom je tekort dus dan had je er beter 1 kunnen nemen.
Ik: Nou ja dit stond in de bijsluiter.
Zij: Oh.

:') :+
Ah, goeie reactie ook :') Maar fijn dat je waarschijnlijk wel een eisprong hebt!

Ik ben inmiddels wel over de grootste shock heen ja :) Het voelt gewoon weer goed, ik heb er vertrouwen in!
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 14:27:02 #52
382129 crew  Donna
pi_171498474
Welkom Bemacel, ik heb eind maart een miskraam gehad. Zelfde schuitje dus.

Hopelijk hebben we snel 2 strepen! *O*
pi_171499581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:07 schreef pinquit het volgende:
Cass! O+
O+ :*

Bedankt allemaal O+ Een datumdrieling dus ;) Nog even een foto van de test, want dat hoort erbij *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we inderdaad maar gewoon afspreken dat wij gedrieën het einde van WOHTS inluiden en dat voortaan iedereen zo door kan naar Z&G? O+
Make your own kind of music.
pi_171499752
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef CassElliot het volgende:

[..]

O+ :*

Bedankt allemaal O+ Een datumdrieling dus ;) Nog even een foto van de test, want dat hoort erbij *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we inderdaad maar gewoon afspreken dat wij gedrieën het einde van WOHTS inluiden en dat voortaan iedereen zo door kan naar Z&G? O+
Het is jullie gegund O+.

En inderdaad van rammelen hoppa in een keer door naar Z&G zou mooi zijn!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171499866
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:27 schreef DonnaRush het volgende:
Welkom Bemacel, ik heb eind maart een miskraam gehad. Zelfde schuitje dus.

Hopelijk hebben we snel 2 strepen! *O*
Thanks! Daar gaan we voor dan, op naar het volgende topic *O*
Denk dat we ook redelijk gelijk zitten qua cyclus, mijn eisprong zou vrijdag moeten zijn volgens mijn app. En NOD dan op 24 juni :)
pi_171500332
Whoop whoop, datumdrieling! Van harte gefeliciteerd CE! *O*

Zo leuk dit. :D

Philo, wat een gedoe met die clomid zo, onhandig dat de bijsluiter iets anders vermeldde dan de verpleegkundige.
pi_171500581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:12 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb ook een test gedaan. Bovenste is van gistermiddag, onderste van vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteeeerd !! *O*
pi_171500598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:06 schreef CassElliot het volgende:
Zal ik de regen dan maar voortzetten? Hier ook twee streepjes gisteren en vanochtend :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook gefeliciteeerd !! Wat een streepjesregen ineens *O*
pi_171504045
Wauw streepjesregen *O* gefeliciteerd OT en CassElliot. Had even gemist dat jij hier ook weer onder een kloon mee poste CE.

Philo, lekkere reactie uit het ZH :') Hahaha. Er gaat vasteeds nog wel een eitje groeien, echt :*

Belmacel welkom! Ook al een tijd aan het wachten, hopelijk is het snel raak voor je.

Ik had ook heel erg gehoopt om jullie eindelijk eens achterna te gaan, maar ik voel al aan alles dat dat niet gaat gebeuren deze maand. Blijft toch weer confronterend, ondanks de (lichte) berusting en acceptatie :'(
pi_171504230
Welkom Belmacel!
Super dat je cyclus weer helemaal goed is, maar dat heeft wel een tijdje geduurd 😮
Gelukkig sta je er wel positief in zo na je miskraam..

Hopelijk snel 2 streepjes !
pi_171504342
Gefeliciteerd meiden! *O*
pi_171506383
Ahw Peace wat klote weer. ;( Kan me je teleurstelling voorstellen hoor. Het blijft toch een confrontatie elke keer weer.

Zondag werd me op de man af gevraagd of we bezig waren met een kindje maken. God wat hakte die vraag er in. Heb keihard gelogen dat het niet zo was. Ophoepelen.

Ik probeer hier trouwens niet steeds te negatief te zijn maar naast mijn man is dit mijn enige uitlaatklep omtrent dit onderwerp. :@
Dit, dat, alles.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 19:28:44 #63
382129 crew  Donna
pi_171506601
Philo zolang je er zo nu en dan een jompel ingooit mag je negatief zijn wat je wilt! ;)
Stomme vraag bah!

Ach Peace wat naar dat je dat nu alweer zo voelt. :(
pi_171506602
Och Philo wat een stomme vraag! Dat gaat toch niemand aan?! :|W

Vandaag hier een rot dag. Zo moe! Denk dat het door de hormonen komt die nu niet meer onderdrukt worden... was ik even vergeten hoe dat ook alweer ging ;( vind er echt even niks aan
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 19:32:16 #65
382129 crew  Donna
pi_171506698
Ik ben (buiten m`n afscheiding die ineens los gaat) wel even een beetje in de rust eigenlijk. Vorige ronde lag er voor m`n gevoel 1000x meer druk op. Heb nu meer een 'we zien het wel' mood. Hou dit vast, hoop ik.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:19:35 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171508160
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:22 schreef Philomijn het volgende:
Ahw Peace wat klote weer. ;( Kan me je teleurstelling voorstellen hoor. Het blijft toch een confrontatie elke keer weer.

Zondag werd me op de man af gevraagd of we bezig waren met een kindje maken. God wat hakte die vraag er in. Heb keihard gelogen dat het niet zo was. Ophoepelen.

Ik probeer hier trouwens niet steeds te negatief te zijn maar naast mijn man is dit mijn enige uitlaatklep omtrent dit onderwerp. :@
:* niet schuldig voelen, het is niet altijd allemaal positief! En wat een kutvraag zeg...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:37:23 #67
208890 June.
Seriously?
pi_171508738
Nog even een *O* voor de tweede streepjes. Gefeliciteerd!!

En Peace jouw tijd komt vast nog.. Soms lijkt alles zo oneerlijk verdeeld.

Philo wat raar die reactie uit ziekenhuis. Was het niet gewoon zo'n poli miepje ipv verpleegkundige? Dat praat het niet goed maar daar kun je niet veel antwoorden van verwachten (niet lullig bedoeld, maar ieder z'n vak)
Shine bright like a diamond.
pi_171510437
Streepjesregen *O*

:* Voor iedereen die ook aan de bui mee wil doen.

:W Ik hoor hier eigenlijk een soort van. Eng! Maar toch ook nog niet echt. Ofzo.
2 weken geleden implanon verwijderd en nu in afwachting van een menstruatie.

Ik ben geen hele trouwe meeschrijver, wel een lezer dus zal af en toe ineens aanhaken!
pi_171510808
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:22 schreef Philomijn het volgende:
Ahw Peace wat klote weer. ;( Kan me je teleurstelling voorstellen hoor. Het blijft toch een confrontatie elke keer weer.

Zondag werd me op de man af gevraagd of we bezig waren met een kindje maken. God wat hakte die vraag er in. Heb keihard gelogen dat het niet zo was. Ophoepelen.

Ik probeer hier trouwens niet steeds te negatief te zijn maar naast mijn man is dit mijn enige uitlaatklep omtrent dit onderwerp. :@
Lekker spuien Philo! Het is soms ook kut, klote en rot. Sommige meiden komen hier en hebben binnen een afzienbare tijd een mooi tweede streepje. En dat is iedereen enorm gegund en dat hadden wij ook zo graag gewild. Maar die andere kant is er ook, en die mag er zijn. Dus ondanks de goedbedoelde jompels en positieve vibes de afgelopen tijd, mag ook dit gevoel er zijn :* en die herken ik maar al te goed. Ik vind je juist helemaal niet zo negatief en lees graag hoe het met je gaat.

Ik snap je behoefte om jullie wens nog voor jullie tweetjes te houden en iedereen is daar natuurlijk anders in. Maar wij zijn sowieso al open mensen en hebben na verloop van tijd ervoor gekozen om met de meeste mensen om ons heen te delen wat er bij ons speelt. Scheelt heel veel vragen, opmerkingen, hints en levert juist veel informatie (want veel meer mensen dan je van te voren had gedacht hebben een verhaal mbt zwanger worden) en begrip op. En heel af en toe ook onbegrip, maar die mensen laten we dan ook een beetje voor wat het is. Zelfs mijn eigen opa en oma flikte het me om te zeggen: ach meisje, in onze tijd kon je niet geholpen worden. Niet aan denken, dan raak je vanzelf zwanger'. Dat deed wel ff zeer :')
Genoeg klaagzang. Bevestigd mij wel dat mijn menstruatie aanstaande is. Dark thoughts.
pi_171510832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:23 schreef Mabawa. het volgende:
Streepjesregen *O*

:* Voor iedereen die ook aan de bui mee wil doen.

:W Ik hoor hier eigenlijk een soort van. Eng! Maar toch ook nog niet echt. Ofzo.
2 weken geleden implanon verwijderd en nu in afwachting van een menstruatie.

Ik ben geen hele trouwe meeschrijver, wel een lezer dus zal af en toe ineens aanhaken!

Hoi! Leuk! Tweede hè? Jij hebt toch zo'n mooi donker kindje met krulletjes?
pi_171511055
:* :* voor Philo en Peace. En voor wie het ook kan gebruiken. Het topic heet 'wachten op het tweede streepje' hè, niet 'alleen maar tweede streepjes!'. Als dit een uitlaatklep kan zijn, lekker gebruiken.
pi_171511460
Peace wat rot dat het niet raak lijkt te zijn. Ondanks dat je niet veel vertrouwen hebt, bouwt die hoop zich toch altijd op :*. Ik gun het je zo!

Philo zo'n opmerking komt dan hard aan. Eens met Peace, gewoon spuien, daar is zeker ook ruimte voor. Je komt vaak ook juist positief over :). Hopelijk kun je dat gevoel ook af en toe vasthouden!

Hoi Mabawa :W. Wij hebben nog samen in het rammelaarstopic gepost (jij nog onder je oude naam :P). Hopelijk kunnen we met z'n allen gauw door naar Z&G!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 6 juni 2017 @ 23:15:33 #73
269689 crew  Viv
pi_171514026
CE en OT gefeliciteerd! :)

Philo en Peace, ik blijf voor jullie duimen. :* :* Altijd maar positief blijven hoeft toch niet? Over het algemeen lukt het jullie heel aardig! Het zou juist vreemd zijn als het langer wachten op een enorm gewenste zwangerschap geen invloed op jullie gemoedstoestand zou hebben.
pi_171518983
Welkom Mawaba! Ik was een hele fanatieke meelezer ten tijde van jouw eerste zwangerschap, succes! *O*

Hoe is het met de vermoeidheid Stokstaart? Alweer wat bijgekomen?

Wat lekker dat je rust hebt DonnaRush. Ik hoop dat je dit kan vasthouden!

Peace, nog geen bloed? En dank nog voor de tip met papaverzaadolie! Ik had het ergens op nu.nl gelezen... en ik zag dat iemand op de digitale poli had gevraagd of ze het in mijn zkh ook doen maar nog geen antwoord. Maar door jouw opmerking zit het meer op mijn netvlies. Na deze cyclus nog twee rondes.
En over anderen inlichten... ja na zondag dacht ik: ik vertel het gewoon. Het was een teamgenoot van de teamsport die ik doe, en nu met vier zwangeren zijn er de hele tijd speculaties wie de volgende zal zijn. Sommigen zijn heel discreet, anderen wat lomper. Ze bedoelen het ook niet verkeerd. Nou ja, ik kijk het nog even aan. Ik heb dus juist geen zin in vragen over het traject etc maar wie weet ontkomen we er op een gegeven moment niet aan. Ik ben al eens in huilen uitgebarsten op het veld omdat het me even teveel werd. Toen ze vroegen wat er was mompelde ik maar wat over een gemiste bal hahaha.

Dank voor de harten onder de riem babes. Paar uur later ging het weer. Man zit in het buitenland en was even niet bereikbaar dus even hier neergegooid (dat hielp, jullie reacties ook) en nu met frisse moed knallen ( :') ) in de komende rondes.

Kom maar dooooooooorrrr met de nieuwe streepjes! *O*
Dit, dat, alles.
pi_171519448
Wat vervelend Philo, al die enthousiaste zwangeren om je heen. Als het niet lukt zou ik denken dat ze wat discreter zouden mogen zijn vanwege de mogelijkheid dat iemand anders het misschien moeilijk heeft... maar zo moet het gewoon helemaal niet! Jij moet ook gewoon zwanger en daar heerlijk tussen staan te stuiteren!

De moeheid is nog niet weg... wel wat beter vandaag. Heb even heerlijk lui op de bank gelegen vanmorgen. Met 1 oog dicht in slaap vallen kan helaas niet... o heeft dat zomaar door en wil dan knuffelen. En zijn knuffelen lijkt meer op een flinke worstelpartij _O-

Mabawa wat spannend voor een tweede! Volgens mij zat je ook in Z&G in 2014 toch?
pi_171520751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Dromertje23 het volgende:
Welkom Belmacel!
Super dat je cyclus weer helemaal goed is, maar dat heeft wel een tijdje geduurd 😮
Gelukkig sta je er wel positief in zo na je miskraam..

Hopelijk snel 2 streepjes !
Ik kom misschien heel gevoelloos over nu maar heb 't er natuurlijk wel zwaar mee (gehad). Alleen probeer nu de postieve kant uit te gaan zeg maar :)

Leuk dat wij even oud zijn :)! Ik hoop ook snel streepjes voor jou *O*
pi_171521707
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:23 schreef Mabawa. het volgende:
Streepjesregen *O*

:* Voor iedereen die ook aan de bui mee wil doen.

:W Ik hoor hier eigenlijk een soort van. Eng! Maar toch ook nog niet echt. Ofzo.
2 weken geleden implanon verwijderd en nu in afwachting van een menstruatie.

Ik ben geen hele trouwe meeschrijver, wel een lezer dus zal af en toe ineens aanhaken!

O+ Succes!
pi_171521850
Mabawa O+
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 20:30:21 #79
382129 crew  Donna
pi_171533833
God ik vond het zo vreselijk toen iemand het hier steeds over cervix slijm had, dus mijn oprechte excuses voor mijn berichten die er over gaan, maar ik geloof dat ik echt wel nu al richting eisprong ga hoor. Morgen is het dag 13, dus dan is het eigenlijk helemaal niet zo vroeg.

Ik had gisteren besloten om me rustig te houden en er niet zoveel mee bezig te zijn. Zit ik net op toilet en tsja. Dan word je ineens blij van slijm. :X :X :X
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:30:51 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171533852
Welkom Mabawa en Belmacel!

En peace, voor jou nog even een extra dikke knuffel :*. Ik weet niet of jij het ook zo ervaart maar soms doet die lichte berusting en acceptatie mij nog meer zeer. Alsof je langzaam steeds meer het vertrouwen in je lijf verliest en daardoor ook een stukje verder van jezelf af komt te staan, ofzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:32:21 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171533906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:30 schreef DonnaRush het volgende:
God ik vond het zo vreselijk toen iemand het hier steeds over cervix slijm had, dus mijn oprechte excuses voor mijn berichten die er over gaan, maar ik geloof dat ik echt wel nu al richting eisprong ga hoor. Morgen is het dag 13, dus dan is het eigenlijk helemaal niet zo vroeg.

Ik had gisteren besloten om me rustig te houden en er niet zoveel mee bezig te zijn. Zit ik net op toilet en tsja. Dan word je ineens blij van slijm. :X :X :X
Haha, jij slijmerig ding :P. Maar ondanks dat ik het ook niet per se heel erg heb op dat onderwrrp, vind ik het wel heel fijn voor je dat het qua timing lijkt te kloppen :*.

Ennn dat doet me er aan denken, gezien mijn menstruatie van 9 dagen :') kan ik onderhand ook al weer aan de ovutesten op CD10.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 20:47:53 #82
382129 crew  Donna
pi_171534459
Ja vooral dat het dan weer een normale cyclus lijkt te worden, daar ben ik heel blij mee.

Ben je nu inmiddels van de rode dagen af? Succes met de testjes, hopelijk snel 2 ovu strepen!
pi_171534578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:30 schreef DonnaRush het volgende:
God ik vond het zo vreselijk toen iemand het hier steeds over cervix slijm had, dus mijn oprechte excuses voor mijn berichten die er over gaan, maar ik geloof dat ik echt wel nu al richting eisprong ga hoor. Morgen is het dag 13, dus dan is het eigenlijk helemaal niet zo vroeg.

Ik had gisteren besloten om me rustig te houden en er niet zoveel mee bezig te zijn. Zit ik net op toilet en tsja. Dan word je ineens blij van slijm. :X :X :X
Hé, wat fijn! Dan heb je een hele nette cyclus waarschijnlijk, toch?
pi_171534742
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:01 schreef Belmacel het volgende:

[..]

Ik kom misschien heel gevoelloos over nu maar heb 't er natuurlijk wel zwaar mee (gehad). Alleen probeer nu de postieve kant uit te gaan zeg maar :)

Leuk dat wij even oud zijn :)! Ik hoop ook snel streepjes voor jou *O*
Ja dat snap ik heel goed ! Het is natuurlijk ook niet niks.. inderdaad leuk om dezelfde leeftijd te hebben 😁

We gaan voor de streepjes *O* *O* *O* *O*
pi_171535466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:30 schreef DonnaRush het volgende:
God ik vond het zo vreselijk toen iemand het hier steeds over cervix slijm had, dus mijn oprechte excuses voor mijn berichten die er over gaan, maar ik geloof dat ik echt wel nu al richting eisprong ga hoor. Morgen is het dag 13, dus dan is het eigenlijk helemaal niet zo vroeg.

Ik had gisteren besloten om me rustig te houden en er niet zoveel mee bezig te zijn. Zit ik net op toilet en tsja. Dan word je ineens blij van slijm. :X :X :X
_O- ik word helemaal blij van je! Veel plezier de komende dagen ;)
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:33:17 #86
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171536090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ja vooral dat het dan weer een normale cyclus lijkt te worden, daar ben ik heel blij mee.

Ben je nu inmiddels van de rode dagen af? Succes met de testjes, hopelijk snel 2 ovu strepen!
Snap ik!

Ja gelukkig wel, nu dus weer op naar een nieuwe ronde :)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171536640
Ik lijk weer wat spotting te krijgen. Dag 21 vandaag :{.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171536978
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:47 schreef Kirb het volgende:
Ik lijk weer wat spotting te krijgen. Dag 21 vandaag :{.
Innesteling??? :o
  donderdag 8 juni 2017 @ 07:18:16 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171541709
Blegh Kirb, stom! Ik hoop op wat Bella zegt, maar alvast een dikke knuffel als het toch doorzet :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171542254
Nee ik geloof niet in innesteling.. als ik alles bij elkaar optel: onregelmatig, veel lichtere menstruaties, geen positieve ovulatietest.. ik geloof dat ik gewoon nog helemaal niet ovuleer.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171542280
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:44 schreef Kirb het volgende:
Nee ik geloof niet in innesteling.. als ik alles bij elkaar optel: onregelmatig, veel lichtere menstruaties, geen positieve ovulatietest.. ik geloof dat ik gewoon nog helemaal niet ovuleer.
Kirb :* niet leuk! Hoe lang ben je van de anticonceptie af nu?
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 09:10:09 #92
382129 crew  Donna
pi_171542478
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:44 schreef Kirb het volgende:
Nee ik geloof niet in innesteling.. als ik alles bij elkaar optel: onregelmatig, veel lichtere menstruaties, geen positieve ovulatietest.. ik geloof dat ik gewoon nog helemaal niet ovuleer.
-O- -O-
pi_171542714
En tot zover de kalme 'ik heb het al eens meegemaakt' houding. Heb alvast testen in huis gehaald :@ _O-

En ik heb de afgelopen tijd nog zo gedacht wat zijn die meiden aan het zenuwen... dat zal bij mij deze keer vast wel meevallen :|W O-)
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:36:39 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171542802
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:44 schreef Kirb het volgende:
Nee ik geloof niet in innesteling.. als ik alles bij elkaar optel: onregelmatig, veel lichtere menstruaties, geen positieve ovulatietest.. ik geloof dat ik gewoon nog helemaal niet ovuleer.
-O- dat is best een stomme conclusie wel -O-. Tijd voor een afspraak huisarts?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171543320
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:47 schreef LilMissStokstaart het volgende:

[..]

Kirb :* niet leuk! Hoe lang ben je van de anticonceptie af nu?
November 2015 laatste prikpil gehaald, deze is eind februari 2016 uitgewerkt, sinds november 2016 kwam langzaamaan menstruatie op gang.

Thanks all, ik twijfel nog even of ik de huisarts al ga bellen.

Ik duim voor jullie door!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171552064
Nou Kirb, dat is inderdaad niet zo handig. -O- Ik zou wel de huisarts bellen. Misschien stuurt hij je weer naar huis, maar dan is hij bij een volgend bezoek misschien wel eerder geneigd je door te sturen. Ik denk echter dat de kans dat hij je doorstuurt best groot is.
pi_171552322
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:34 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hoi! Leuk! Tweede hè? Jij hebt toch zo'n mooi donker kindje met krulletjes?
Ja klopt O+ M. is alweer 3,5. En heeft een beste afro ja :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:52 schreef Kirb het volgende:

Hoi Mabawa :W. Wij hebben nog samen in het rammelaarstopic gepost (jij nog onder je oude naam :P). Hopelijk kunnen we met z'n allen gauw door naar Z&G!
Ja zo, dat is alweer een poos geleden. Indd, iedereen snel wegwezen hier.

Bedankt voor het welkom dames. :)

Sjonge Kirb, dat is een rottige conclusie. Ik zou ook even langs de ha gaan :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 23:53:27 #98
269689 crew  Viv
pi_171563406
quote:
17s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:08 schreef Mabawa. het volgende:
Ja zo, dat is alweer een poos geleden. Indd, iedereen snel wegwezen hier.
Wat was je oude naam dan? :o
pi_171577403
OT *O*

CE *O*
Schudden voor gebruik
pi_171577446
wat een kl*te vakantietje was dat :') We zijn maar eerder naar huis gegaan, want code oranje non stop is ook weer zo. Alleen de dag dat we aankwamen was het zonnetje.
Verder ijskoud, regen en hagel... wel een ultieme test voor je tent natuurlijk :P

Nog geen nieuws op streepjes gebied. Wij hebben besloten nog even 2 weken af te wachten.
Schudden voor gebruik
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 10:19:53 #101
382129 crew  Donna
pi_171591591
Ohnee Stippel wat rot van de vakantie zeg :(.

Ik heb nog steeds geen piek gespot dus we houden het gezellig :7
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:00:02 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171593350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:18 schreef Stippelrientje het volgende:
wat een kl*te vakantietje was dat :') We zijn maar eerder naar huis gegaan, want code oranje non stop is ook weer zo. Alleen de dag dat we aankwamen was het zonnetje.
Verder ijskoud, regen en hagel... wel een ultieme test voor je tent natuurlijk :P

Nog geen nieuws op streepjes gebied. Wij hebben besloten nog even 2 weken af te wachten.
Dat is balen Stippel! En bleef de tent droog :)?

Ik werd vanochtend herinnerd aan het nadeel van gezelligheid de avond voor het paardrijden: halverwege de les zakte er nog wat zeg maar :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171595645
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is balen Stippel! En bleef de tent droog :)?

Ik werd vanochtend herinnerd aan het nadeel van gezelligheid de avond voor het paardrijden: halverwege de les zakte er nog wat zeg maar :').
Hahahaha :o Lekker lekker! Maar nu dus weer aan het mikken? Weet je al wanneer je eisprong ongeveer zou kunnen zijn?
Hier alweer sinds woensdag bloed, zoals verwacht. Toch maar eens de telefoon gepakt om contact te leggen met het ZH. Het zit me toch ergens niet lekker. Kan ik een belafspraak krijgen over 3 weken :'(. De assistente zei dat ze in Zwolle met extreme drukte zitten nu. Dit geeft mij heel weinig vertrouwen voor een spoedig verloop van de start van de behandelingen in sept. Ik denk dat ik toch iets meer in de initiatief/dram modus moet gaan. Zet de afspraak voor september er nu maar al vast in ;)
  zaterdag 10 juni 2017 @ 14:00:34 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171595786
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:53 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hahahaha :o Lekker lekker! Maar nu dus weer aan het mikken? Weet je al wanneer je eisprong ongeveer zou kunnen zijn?
Hier alweer sinds woensdag bloed, zoals verwacht. Toch maar eens de telefoon gepakt om contact te leggen met het ZH. Het zit me toch ergens niet lekker. Kan ik een belafspraak krijgen over 3 weken :'(. De assistente zei dat ze in Zwolle met extreme drukte zitten nu. Dit geeft mij heel weinig vertrouwen voor een spoedig verloop van de start van de behandelingen in sept. Ik denk dat ik toch iets meer in de initiatief/dram modus moet gaan. Zet de afspraak voor september er nu maar al vast in ;)
Zit nu op CD13, dus ergens binnen nu en 4 dagen denk ik. Afgelopen dagen m'n ovutest vergeten dus vanavond even doen.

Vervelend zeg, die wachttijden en drukte. Inderdaad slim om vast afspraak te gaan plannen anders is het straks zo december.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171639469
Stippel balen van je vakantie! Ben je met ovulatietesten bezit of wacht je op andere tweede streepjes? Is jouw cyclus op gang/normaal? Sorry ben even kwijt wat jouw verhaal is, behalve dat jullie lang bezig zijn geweest voor jullie eerste kindje..

Debsterr en Donna inmiddels een ei gespot? Jullie hebben vast een fijn weekend gehad :P

Peacefull ik ben benieuwd wat jullie vervolgstappen worden.

Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en heb een verwijzing naar de fertiliteitspoli in de pocket. Ik kan daar 19 juli terecht. Tot die tijd blijven we doorgaan met ovulatietestjes. De huisarts vond dat het te lang duurt nu.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 12:13:36 #106
382129 crew  Donna
pi_171639575
Fijn Kirb dat je een doorverwijzing hebt. Ben je iig weer een stap verder.

Peace ik hoop dat jullie ook snel verdere stappen kunnen ondernemen.

Ik weet het niet meer. Het blijft vruchtbaar aan voelen en ondertussen heb ik niet het idee dat ik m`n piek al gehad heb. M`n vriend had vandaag een zwangerschap aankondiging op het werk van een stomme collega en hij heeft het er moeilijk mee. En daar heb ik het weer moeilijk mee. Maar we blijven het gezellig houden en hopelijk heb ik m`n eisprong al gehad, dan heb ik weer een nette cyclus ;)
M`n vriend wil de volgende ronde misschien wel ovulatietesten proberen. Moet nog even nadenken wat ik daar van vind.
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 12:14:20 #107
382129 crew  Donna
pi_171639594
Ho wacht. Ik ga daar niet over nadenken want er komt natuurlijk geen volgende ronde. *O*

Jompels!
pi_171645201
Daar gaan we voor donna ! *O*

Ik zit op het wachtbankje.. zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Hoe lang mijn cyclus deze keer zal zijn en wanneer ik mijn eisprong heb weet ik niet. Aan de ene kant geloof ik er niet in dat mijn cyclus nu ineens normaal is, maar het zou wel kunnen natuurlijk.. als ik na dag 35 of zo nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik een test doen !
pi_171645340
Hoi! Ik kom mij, na even meegelezen te hebben, ook melden.
Volledig nieuw in het proces. Ben me de afgelopen weken een beetje aan het inlezen.

Over mij: ik ben 27 jaar en woon samen met mijn vriend (29 jaar). Vriend wilde eigenlijk voor zijn 30e vader worden, maar dat gaan niet meer lukken aangezien hij deze zomer al 30 wordt. :D

Merk dat ik vooral de cyclus begrijpen nog best lastig vind, ook met alle afkortingen die hier rondgaan. Als ik het goed begrijp vindt de ovulatie ongeveer 14 dagen na de laatste dag van de menstruatie plaats?
pi_171646034
Hallo :W

Ik lurk even en heb behoefte om me te melden. Maar ik durf nog niet onder mijn eigen naam, ik ken Fokkers privé.

Ik ben eind 20 en probeer nu een half jaar zwanger te worden (vriend is midden 30). Juni vorig jaar gestopt met de pil, daarna een tijdje condooms. Altijd onregelmatige cycli gehad (4,5 tot 6 weken) die ik sinds juni bijhoud met Clue. Sinds begin dit jaar heb ik steeds ergere cycli gekregen. Langer bloeden, meer kramp (nog steeds wel te doen), maar ook krampen / aanhoudend gezeur in week 1, 3 en 4. Ook heb ik nu elke ronde vlak voor mijn menstruatie last van kloppingen in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Dus ik denk iedere keer dat het raak is o|O

En zowel mijn vriend als ik hebben al van jongs af aan het 'gevoel' dat het bij ons moeilijk gaat zijn. Dat is natuurlijk onzin, maar iedere menstruatie versterkt dat gevoel helaas :{
pi_171647391
Nieuwe meiden... gezellig! Kom er bij! *O*
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 18:38:04 #112
382129 crew  Donna
pi_171647743
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:42 schreef Lunalena het volgende:
Hoi! Ik kom mij, na even meegelezen te hebben, ook melden.
Volledig nieuw in het proces. Ben me de afgelopen weken een beetje aan het inlezen.

Over mij: ik ben 27 jaar en woon samen met mijn vriend (29 jaar). Vriend wilde eigenlijk voor zijn 30e vader worden, maar dat gaan niet meer lukken aangezien hij deze zomer al 30 wordt. :D

Merk dat ik vooral de cyclus begrijpen nog best lastig vind, ook met alle afkortingen die hier rondgaan. Als ik het goed begrijp vindt de ovulatie ongeveer 14 dagen na de laatste dag van de menstruatie plaats?
Welkom. Bij een cyclus van 28 dagen heb je je eisprong doorgaans op dag 14. Je begint te tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie. Dus de eerste 5 dagen (of hoelang je bloed hebt) van je cyclus zijn je menstruatie. Als je cyclus langer is maar wel regelmatig, bijvoorbeeld 35 dagen, dan heb je je eisprong gemiddeld op cyclusdag 21. De tijd tussen de eisprong en menstruatie is meestal 14 dagen.

Maar dit is allemaal info die je best naast je neer kunt leggen als je gewoon regelmatig seks hebt. :D

Succes!
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 18:38:26 #113
382129 crew  Donna
pi_171647750
Oh en het is allemaal gemiddeld. Vrouwen zijn doorgaans niet echt gemiddeld. :9 :9
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 18:38:44 #114
382129 crew  Donna
pi_171647760
Welkom kloon!
pi_171649237
Welkom Lunalena en Kloon !
pi_171654143
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:38 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Welkom. Bij een cyclus van 28 dagen heb je je eisprong doorgaans op dag 14. Je begint te tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie. Dus de eerste 5 dagen (of hoelang je bloed hebt) van je cyclus zijn je menstruatie. Als je cyclus langer is maar wel regelmatig, bijvoorbeeld 35 dagen, dan heb je je eisprong gemiddeld op cyclusdag 21. De tijd tussen de eisprong en menstruatie is meestal 14 dagen.

Maar dit is allemaal info die je best naast je neer kunt leggen als je gewoon regelmatig seks hebt. :D

Succes!
Bedankt voor de uitleg! :)
  dinsdag 13 juni 2017 @ 09:04:29 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171659681
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:35 schreef Dromertje23 het volgende:
Daar gaan we voor donna ! *O*

Ik zit op het wachtbankje.. zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Hoe lang mijn cyclus deze keer zal zijn en wanneer ik mijn eisprong heb weet ik niet. Aan de ene kant geloof ik er niet in dat mijn cyclus nu ineens normaal is, maar het zou wel kunnen natuurlijk.. als ik na dag 35 of zo nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik een test doen !
Spannend Drometje, hopelijk is het gewoon raak :Y *O*.

Welkom Luna en kloon. Wat afkortingen betreft kom je vooraal NOD (niet ongesteld dag, oftewel wanneer ben je mogelijk zwanger) en CD + nummer tegen, bijvoorbeeld CD16 (cyclus dag 16) tegen.

Hier nog geen ei gespot maar vergeet dan ook elke keer m'n ovutesten :'). Die van zaterdag was iig verre van positief dus of ik was heel vroeg, of laat deze ronde. We zullen zien! Gisteren ons 11 jarig jubileum gevierd, wat zou een cadeautje in deze periode mooi zijn O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 13 juni 2017 @ 09:05:11 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171659690
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:09 schreef Kirb het volgende:
Stippel balen van je vakantie! Ben je met ovulatietesten bezit of wacht je op andere tweede streepjes? Is jouw cyclus op gang/normaal? Sorry ben even kwijt wat jouw verhaal is, behalve dat jullie lang bezig zijn geweest voor jullie eerste kindje..

Debsterr en Donna inmiddels een ei gespot? Jullie hebben vast een fijn weekend gehad :P

Peacefull ik ben benieuwd wat jullie vervolgstappen worden.

Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en heb een verwijzing naar de fertiliteitspoli in de pocket. Ik kan daar 19 juli terecht. Tot die tijd blijven we doorgaan met ovulatietestjes. De huisarts vond dat het te lang duurt nu.
Fijn Kirb, van de doorverwijzing, jammer dat het nog een maandje duurt maar dan weet je in ieder geval wanneer er verdere actie wordt genomen. Ben benieuwd wat er uit komt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 09:13:56 #119
382129 crew  Donna
pi_171659802
Spannend Debsterr, ik hoop op een mooi cadeautje voor jullie!

Ik hoop stiekem wel een beetje extra dat het deze ronde raak is. Dan ben ik de 12 weken grens precies voorbij op de geboortedag van mijn vader. We vieren dat sinds zijn overlijden altijd met zijn lievelingsgebakjes. Zou toch wel heel leuk zijn om die gebakjes met muisjes te bestrooien en het zo bekend te maken bij mijn familie. O+
pi_171660703
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Fijn Kirb, van de doorverwijzing, jammer dat het nog een maandje duurt maar dan weet je in ieder geval wanneer er verdere actie wordt genomen. Ben benieuwd wat er uit komt!
Ik vond dat ik al supersnel terecht kon! Ging eigenlijk uit van augustus (ben zelf de tweede helft van juli op vakantie). Verder vind ik het wel maar gewoon stom. Dit hoort een spannende en leuke periode te zijn, geen medisch circus. Ik kan me nu ook al een stuk beter voorstellen hoe rot dit is voor de dames die dit ook hebben, of al verder in de onderzoeken zitten :*.

Welkom Luna en Kloon!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171664114
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Spannend Drometje, hopelijk is het gewoon raak :Y *O*.

Welkom Luna en kloon. Wat afkortingen betreft kom je vooraal NOD (niet ongesteld dag, oftewel wanneer ben je mogelijk zwanger) en CD + nummer tegen, bijvoorbeeld CD16 (cyclus dag 16) tegen.

Hier nog geen ei gespot maar vergeet dan ook elke keer m'n ovutesten :'). Die van zaterdag was iig verre van positief dus of ik was heel vroeg, of laat deze ronde. We zullen zien! Gisteren ons 11 jarig jubileum gevierd, wat zou een cadeautje in deze periode mooi zijn O+.
Dan zit ik op CD17 en is mijn NOD 28 juni (beide volgens Clue). Vandaag moet mijn eitje komen dus we hebben gisteren 'tijd voor elkaar gemaakt' :') Maar omdat ik zo onregelmatig ben, zijn mijn vriend en ik al sinds woensdag extra aan het vrijen en gaan we daar nog zeker tot het weekend mee door.

Ik dacht dat ik er nog wel redelijk nuchter in stond, maar ik had het gisteren toch even moeilijk toen twee mensen hun zwangerschap aankondigden.
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 12:59:26 #122
382129 crew  Donna
pi_171664275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Dan zit ik op CD17 en is mijn NOD 28 juni (beide volgens Clue). Vandaag moet mijn eitje komen dus we hebben gisteren 'tijd voor elkaar gemaakt' :') Maar omdat ik zo onregelmatig ben, zijn mijn vriend en ik al sinds woensdag extra aan het vrijen en gaan we daar nog zeker tot het weekend mee door.
Onze cyclus is een beetje hetzelfde. Ik heb sinds de miskraam ook een onregelmatige cyclus. Ik zit op CD18 nu en m`n NOD is tussen 24 en 28 juni. Ik hoop dat ik kan wachten tot 28 juni iig. >:)
pi_171667862
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Spannend Drometje, hopelijk is het gewoon raak :Y *O*.

Welkom Luna en kloon. Wat afkortingen betreft kom je vooraal NOD (niet ongesteld dag, oftewel wanneer ben je mogelijk zwanger) en CD + nummer tegen, bijvoorbeeld CD16 (cyclus dag 16) tegen.

Hier nog geen ei gespot maar vergeet dan ook elke keer m'n ovutesten :'). Die van zaterdag was iig verre van positief dus of ik was heel vroeg, of laat deze ronde. We zullen zien! Gisteren ons 11 jarig jubileum gevierd, wat zou een cadeautje in deze periode mooi zijn O+.
Thnx! Dan zit ik nu op CD8 en is mijn NOD 4 juli.

Gefeliciteerd! En dat zou zeker mooi zijn O+
pi_171677404
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is balen Stippel! En bleef de tent droog :)?

Ik werd vanochtend herinnerd aan het nadeel van gezelligheid de avond voor het paardrijden: halverwege de les zakte er nog wat zeg maar :').
hahaha jakkes :P Wel extra demping op het zadel :P

Ja die bleef droog <3 Mijn meneer heeft goed geluisterd naar mijn instructies die ik opdroeg hoe we hem gingen opzetten :')
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:09 schreef Kirb het volgende:
Stippel balen van je vakantie! Ben je met ovulatietesten bezit of wacht je op andere tweede streepjes? Is jouw cyclus op gang/normaal? Sorry ben even kwijt wat jouw verhaal is, behalve dat jullie lang bezig zijn geweest voor jullie eerste kindje..

Debsterr en Donna inmiddels een ei gespot? Jullie hebben vast een fijn weekend gehad :P

Peacefull ik ben benieuwd wat jullie vervolgstappen worden.

Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en heb een verwijzing naar de fertiliteitspoli in de pocket. Ik kan daar 19 juli terecht. Tot die tijd blijven we doorgaan met ovulatietestjes. De huisarts vond dat het te lang duurt nu.
Ik ben het ook kwijt. sinds verwijdering spiraal nul cyclus gehad, maar ik geef nog altijd geregeld borstvoeding dus dat zou het theoretisch gezien kunnen verklaren waarom dat uit blijft.
Ik ben te moe en te druk om topics terug te bladeren naar wanneer ik mij hier meldde. Vlak erna ging mijn spiraal eruit :D ik ben het vergeten te markeren op de kalender thuis. nog altijd geen app gedownload, want er gebeurd niet zoveel. Muv rare symptomen voor de vakantie. Die zijn nu overigens gestopt... dus wie weet een onbenut ei gehad dan. Veel te koud geweest voor frisky gedoe in die tent :D en dreumes die natuurlijk midden op ons 2 persoons+cosleep1persoons wilde liggen :D Maar zou mooi zijn als straks eindelijk de verpakking van tampons en maandverband weer eens gelezen kan worden <3

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:13 schreef DonnaRush het volgende:
Spannend Debsterr, ik hoop op een mooi cadeautje voor jullie!

Ik hoop stiekem wel een beetje extra dat het deze ronde raak is. Dan ben ik de 12 weken grens precies voorbij op de geboortedag van mijn vader. We vieren dat sinds zijn overlijden altijd met zijn lievelingsgebakjes. Zou toch wel heel leuk zijn om die gebakjes met muisjes te bestrooien en het zo bekend te maken bij mijn familie. O+
O+ Ik help het je hopen O+
Schudden voor gebruik
pi_171677428
welkom nieuwe aanwas!
Schudden voor gebruik
pi_171682330
Nieuwe ronde.

Donna dat zou leuk zijn als je het op zo'n speciaal moment zou kunnen delen!

Is het nog spannend voor iemand? Ik wil streepjes!
pi_171682398
Welkom, nieuwe mensen!
Hier is het prut, ik had al een korte cyclus met 21-24 dagen, maar nu ben ik na 14 dagen al weer ongesteld geworden...
pi_171683063
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:59 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Onze cyclus is een beetje hetzelfde. Ik heb sinds de miskraam ook een onregelmatige cyclus. Ik zit op CD18 nu en m`n NOD is tussen 24 en 28 juni. Ik hoop dat ik kan wachten tot 28 juni iig. >:)
Dan hoop ik op 4 streepjes op 28 juni! *O*
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 08:48:26 #129
382129 crew  Donna
pi_171683197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Welkom, nieuwe mensen!
Hier is het prut, ik had al een korte cyclus met 21-24 dagen, maar nu ben ik na 14 dagen al weer ongesteld geworden...
Nah, wat rot zeg! -O-
pi_171683995
Balen Jäger ;(

Stippel ik hoop dat je cyclus gauw op gang komt dan :Y

Donna en Debsterr op naar streepjes in een bijzondere periode, en de rest natuurlijk ook c_/.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:11:05 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171684421
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Welkom, nieuwe mensen!
Hier is het prut, ik had al een korte cyclus met 21-24 dagen, maar nu ben ik na 14 dagen al weer ongesteld geworden...
Nou zeg, das wel heul kort! Wat raar!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171684630
Welkom Lunalena en kloon!! Dat jullie maar snel weer mogen verdwijnen :)

Oh Peace, wat heb ik met je te doen, maar wel goed dat je gebeld hebt!! Drie weken lijkt een eeuwigheid... maar hopelijk kun je het doorgaanmoment iets mee vervroegen. ik weet dat dat me echt enorm tegen stond/staat van het medische. Dat wachten tot je verder kan. Nu kan ik tenminste zelf iets doen. Ik hoop dat de komende weken voor je voorbij vliegen :*

Kirb ook een verwijzing! Voelt het fijn als in: kijken naar een "oplossing"? Had je voor je met anticonceptie begon wel een regelmatige cyclus?

Ik ga voor je duimen Donna!

Jee Jagar, das ook wat... ben je bekend met een onregelmatige cyclus?

Ik had volgend mij voor het eerst in mijn leven eergisteren een duidelijke ovulatietest. Zondag: amper streepje. Maandag: best dik streepje. Gisteren: amper streepje. Zou dus betekenen dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb. Afgaande op mijn vorige cyclus van 27 zou dit wel kunnen kloppen (eisprong op CD 13).

Brengt mij op het volgende... gisteren geklust... vandaag/morgen eisprong. Wat zouden jullie doen, vandaag weer klussen of toch morgen vanwege betere kwaliteit zaad? Ben nu even te lui om te googlen, maar zag gisteren snel ergens het advies om dan vandaag toch ook te klussen.
Dit, dat, alles.
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 10:29:28 #133
382129 crew  Donna
pi_171684699
Philo het schijnt dat dat advies qua zaad achterhaald is. Alleen is de hoeveelheid bij sommige mannen binnen 24 uur na een zaadlozing minder, maar het zaad wordt al veel eerder (2 tot 3 maanden) aangemaakt en die ene keer vaker lozen heeft geen invloed op de kwaliteit.

Teveel zaadlozingen (meerdere keren per dag) of te weinig (zaad sparen) echter wel. :)
Het is dus echt puur de hoeveelheid. Maar als je al een flinke dosis gehad hebt, kan er nog wel een halve dosis bij toch! :D
pi_171684817
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:26 schreef Philomijn het volgende:

Kirb ook een verwijzing! Voelt het fijn als in: kijken naar een "oplossing"? Had je voor je met anticonceptie begon wel een regelmatige cyclus?

Ik had een redelijk regelmatige cyclus van tussen de 28 en 34 dagen voor zover ik me kan herinneren. Voelt gewoon een beetje crap eerlijk gezegd. Maargoed, het kan geen kwaad en ik ga er eigenlijk vanuit dat we te horen krijgen dat we nog een tijdje zelf moeten proberen.

Oh en ik zou gewoon elke dag klussen als ik jou was :P
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171685011
Bedankt voor het warme welkom dames :)
pi_171685024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Welkom, nieuwe mensen!
Hier is het prut, ik had al een korte cyclus met 21-24 dagen, maar nu ben ik na 14 dagen al weer ongesteld geworden...
Jeetje das ook kort! -O-
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 10:49:48 #137
382129 crew  Donna
pi_171685042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:38 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Dan hoop ik op 4 streepjes op 28 juni! *O*
Gaan we voor! *O*
pi_171685897
Ik zit even in mijn app te kijken. Daar is de voorspelde eisprong datum de 20e. Alleen op de 4 dagen ervoor en 3 dagen erna zie ik ook een soort bloemig icoontje, maar kan niet echt vinden wat dat betekent. Ben je de 4 dagen voor ovulatie en de 3 dagen erna ook vruchtbaar of zou het toch iets anders betekenen?

Mijn vriend en ik zijn vanaf de 16e tot de 19e niet samen :') heel handig.
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 11:35:18 #139
382129 crew  Donna
pi_171685914
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:34 schreef Lunalena het volgende:
Ik zit even in mijn app te kijken. Daar is de voorspelde eisprong datum de 20e. Alleen op de 4 dagen ervoor en 3 dagen erna zie ik ook een soort bloemig icoontje, maar kan niet echt vinden wat dat betekent. Ben je de 4 dagen voor ovulatie en de 3 dagen erna ook vruchtbaar of zou het toch iets anders betekenen?

Mijn vriend en ik zijn vanaf de 16e tot de 19e niet samen :') heel handig.
Jup! Dat is de periode waarin je vruchtbaar bent.
pi_171685948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:35 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jup! Dat is de periode waarin je vruchtbaar bent.
Thanks! Hoeven we deze maand niet direct af te schrijven haha.
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 11:40:25 #141
382129 crew  Donna
pi_171686030
Nee dat afschrijven zou ik sowieso niet doen. Zodra je vriend er weer is lekker los gaan en dan kan je deze ronde ook heus wel benutten denk ik zo. :s)
pi_171686486
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:26 schreef Philomijn het volgende:
Welkom Lunalena en kloon!! Dat jullie maar snel weer mogen verdwijnen :)

Ik had volgend mij voor het eerst in mijn leven eergisteren een duidelijke ovulatietest. Zondag: amper streepje. Maandag: best dik streepje. Gisteren: amper streepje. Zou dus betekenen dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb. Afgaande op mijn vorige cyclus van 27 zou dit wel kunnen kloppen (eisprong op CD 13).
Hè, is je eisprong 2-3 dagen na positieve test? Ik dacht de dag erna. Dan heb ik tot nu toe verkeerd gemikt :o Mijn tracker zei ook steeds dat de eerstvolgende dag dan mijn eisprongdag zou zijn..
wat dan weer wel betekent dat vanavond klussen nog zin zou hebben oO<
quote:
Brengt mij op het volgende... gisteren geklust... vandaag/morgen eisprong. Wat zouden jullie doen, vandaag weer klussen of toch morgen vanwege betere kwaliteit zaad? Ben nu even te lui om te googlen, maar zag gisteren snel ergens het advies om dan vandaag toch ook te klussen.
Ik las dat dat advies alleen telt bij mannen met verminderde kwaliteit. Ik doe voor de zekerheid om de dag, maar het zou dus moeten mogen.
pi_171686522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:36 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik had een redelijk regelmatige cyclus van tussen de 28 en 34 dagen voor zover ik me kan herinneren. Voelt gewoon een beetje crap eerlijk gezegd. Maargoed, het kan geen kwaad en ik ga er eigenlijk vanuit dat we te horen krijgen dat we nog een tijdje zelf moeten proberen.

Oh en ik zou gewoon elke dag klussen als ik jou was :P
Waarom heb je al een verwijzing, als ik vragen mag? Dat heb ik vast gemist. Ik zag in de OP dat je sinds november bezig bent en ik lees/hoor overal dat je eerst een jaar zelf bezig moet zijn
pi_171687826
Oh nee, sorry kloon. Eisprong volgt binnen 24-48 uur als ik me niet vergis. Eisprong was dus gisteren of vandaag. Verkeerd gezegd :)

Oh joh, ik wist niet dat dat advies alweer achterhaald was! Volgens mij had de gyn het ook over om de dag, maar zaad van man is vruchtbaar. Nou ja, dan moeten we er vanavond maar weer een gezellige avond van maken. >:) Bedankt voor de info dames!
Dit, dat, alles.
pi_171687877
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:07 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Waarom heb je al een verwijzing, als ik vragen mag? Dat heb ik vast gemist. Ik zag in de OP dat je sinds november bezig bent en ik lees/hoor overal dat je eerst een jaar zelf bezig moet zijn
Mijn (prik-)pil is eind februari 2016 uitgewerkt :) in november schatte ik pas in überhaupt kans te maken. Het lijkt er nu op dat mijn cyclus nog steeds niet goed op gang komt, mijn huisarts vond het nu echt te lang duren en wil dan een gynaecoloog er naar kijkt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171688647
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Mijn (prik-)pil is eind februari 2016 uitgewerkt :) in november schatte ik pas in überhaupt kans te maken. Het lijkt er nu op dat mijn cyclus nog steeds niet goed op gang komt, mijn huisarts vond het nu echt te lang duren en wil dan een gynaecoloog er naar kijkt.
Aha. Vervelend, fijn dat je dan nu door mag :)
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 14:10:59 #147
382129 crew  Donna
pi_171689223
Succes vanavond Philo! *O*
pi_171689251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Mijn (prik-)pil is eind februari 2016 uitgewerkt :) in november schatte ik pas in überhaupt kans te maken. Het lijkt er nu op dat mijn cyclus nog steeds niet goed op gang komt, mijn huisarts vond het nu echt te lang duren en wil dan een gynaecoloog er naar kijkt.
Wat fijn dat je doorgestuurd bent Kirb. Eindelijk wat meer duidelijkheid voor je. Het duurt allemaal nu ook wel lang voordat het goed op gang komt. Ik hoop van harte dat je lichaam alleen maar een reset nodig heeft. Hoe voelt het voor je nu je naar de gyn gestuurd bent?

Philo, fijn dat je eindelijk een goed streepje hebt gehad! Lekker aan de klus de komende dagen.

Ik ben net weer klaar met menstrueren. Verwacht ergens volgende week mijn eisprong. We blijven proberen, wie weet dat het nog een keer lukt. Ik tel de dagen wel af naar 30 juni Philo. Hopelijk wat meer duidelijkheid weer. Al volgen ze me gewoon eens een ronde, dan hebben we voor mijn gevoel wat meer info. Het 'niet weten' breekt behoorlijk op.
pi_171689452
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:12 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Wat fijn dat je doorgestuurd bent Kirb. Eindelijk wat meer duidelijkheid voor je. Het duurt allemaal nu ook wel lang voordat het goed op gang komt. Ik hoop van harte dat je lichaam alleen maar een reset nodig heeft. Hoe voelt het voor je nu je naar de gyn gestuurd bent?

Ik vind 't nog steeds stom :{, hoort gewoon een leuke spannende fase van je leven te zijn (zie mijn post op de vorige pagina). Ik kan me goed voorstellen dat je eens duidelijkheid wilt Peacefull, wat zouden eventueel vervolgstappen zijn? Of heb je nog geen idee?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171691444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:20 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik vind 't nog steeds stom :{, hoort gewoon een leuke spannende fase van je leven te zijn (zie mijn post op de vorige pagina). Ik kan me goed voorstellen dat je eens duidelijkheid wilt Peacefull, wat zouden eventueel vervolgstappen zijn? Of heb je nog geen idee?
Oh excuses, post gemist. Het is ook stom, het hele spannende, spontane en leuke is er voor jullie wel een beetje af :* Klote is dat. Ik herken het wel. Vervolg zoals in februari besproken was IUI. Ben benieuwd met welke antwoorden de fertiliteitsarts komt 30 juni, want om lukraak IUI te gaan doen zien we beide nog niet zo zitten, ondanks onze kinderwens.
pi_171703622
Welkom Lunalena en kloon :)!

Wij doen het tot mijn eisprong om de dag en vanaf mijn eisprong gewoon wanneer we 'zin' hebben. Dus soms ook iedere dag.

Hier nu op het wachtbankje tot 24 juni. Voelde mijn ei afgelopen vrijdag duidelijk dus goed benut! *O*

Ik merk dat hier een mega bijleespost lastiger is dan ik dacht, ben nu alweer de helft vergeten! In iedergeval :* voor iedereen die hem even nodig heeft. En nu op naar een streepjesregen *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 06:40:12 #152
269689 crew  Viv
pi_171703654
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:34 schreef Lunalena het volgende:
Ik zit even in mijn app te kijken. Daar is de voorspelde eisprong datum de 20e. Alleen op de 4 dagen ervoor en 3 dagen erna zie ik ook een soort bloemig icoontje, maar kan niet echt vinden wat dat betekent. Ben je de 4 dagen voor ovulatie en de 3 dagen erna ook vruchtbaar of zou het toch iets anders betekenen?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:35 schreef DonnaRush het volgende:
Jup! Dat is de periode waarin je vruchtbaar bent.
Nee hoor, vanaf de ovulatie ben je alleen nog die dag zelf vruchtbaar, de overige vruchtbare dagen zijn vóór de ovulatie. Zo'n app bouwt natuurlijk een ruime marge in voor het geval de voorspelling niet klopt.
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 06:47:20 #153
382129 crew  Donna
pi_171703668
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 06:40 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]


[..]

Nee hoor, vanaf de ovulatie ben je alleen nog die dag zelf vruchtbaar, de overige vruchtbare dagen zijn vóór de ovulatie. Zo'n app bouwt natuurlijk een ruime marge in voor het geval de voorspelling niet klopt.
Ja het is inclusief marge natuurlijk. Als je niet weet wanneer je eisprong precies is kan je al die dagen met bloemetje rekenen als vruchtbare dagen. Dat leek me wel duidelijk eigenlijk. Excuses als dat verkeerd begrepen is.
pi_171704025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Welkom, nieuwe mensen!
Hier is het prut, ik had al een korte cyclus met 21-24 dagen, maar nu ben ik na 14 dagen al weer ongesteld geworden...
eierstokken die rammelen zullen we maar zeggen ;)
Schudden voor gebruik
pi_171704063
Bloed ! *O*

Ik doe nu dus echt meeeeeeee O+
Schudden voor gebruik
pi_171705773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 06:40 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, vanaf de ovulatie ben je alleen nog die dag zelf vruchtbaar, de overige vruchtbare dagen zijn vóór de ovulatie. Zo'n app bouwt natuurlijk een ruime marge in voor het geval de voorspelling niet klopt.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 06:47 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja het is inclusief marge natuurlijk. Als je niet weet wanneer je eisprong precies is kan je al die dagen met bloemetje rekenen als vruchtbare dagen. Dat leek me wel duidelijk eigenlijk. Excuses als dat verkeerd begrepen is.
Ja precies, dat van die marge had ik begrepen idd. Bedankt voor het ophelderen ViviRAWRS! :)
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 10:30:52 #157
382129 crew  Donna
pi_171705841
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Bloed ! *O*

Ik doe nu dus echt meeeeeeee O+
*O* *O* *O*
pi_171705956
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Bloed ! *O*

Ik doe nu dus echt meeeeeeee O+
Yeah! *O*
pi_171706040
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Bloed ! *O*

Ik doe nu dus echt meeeeeeee O+
*O*
pi_171706068
Ik heb besloten dat dit dé maand is!

Dan kan ik het namelijk op mijn verjaardag aan mijn familie vertellen (8 weken) en op de bruiloft van goede vrienden aan de rest van de wereld (13 weken). En in de tussentijd kan ik het heel goed verbergen, want dan hebben we vakantie. Geen speld tussen te krijgen, toch?
pi_171706092
Stippel wat fijn! *O*
pi_171706380
Beter Stippel!!

Kloon inderdaad geen speld tussen te krijgen, behalve dat ik zulk nieuws niet op andermans feestje zou vertellen. Ik duim dat het lukt!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171706851
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:59 schreef Kirb het volgende:
Beter Stippel!!

Kloon inderdaad geen speld tussen te krijgen, behalve dat ik zulk nieuws niet op andermans feestje zou vertellen. Ik duim dat het lukt!
Goed punt! Dan maak ik op vakantie wel zo'n heerlijke clichéfoto in het strand voor op facebook.
pi_171706867
Ik kwam ook deze tegen :') Zo fout dat ik hem absoluut wil maken :D :')
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:26:46 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171706957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:59 schreef Kirb het volgende:
Beter Stippel!!

Kloon inderdaad geen speld tussen te krijgen, behalve dat ik zulk nieuws niet op andermans feestje zou vertellen. Ik duim dat het lukt!
Dit idd, zou voor mij persoonlijk voelen als het "stelen van andermans shine". Maar hopelijk is het idd raak :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171709766
Dat wilde ik ook al zeggen. :@ Ik had het niet echt gewaardeerd als iemand zoiets op mijn bruiloft had aankondigd... Die dag is de dag van het bruidspaar. De enige dag in hun leven dat zij en alleen zij centraal staan.

Maar goed aan de klus dan maar!

Tof dat je aan de slag kan Stippel!
Dit, dat, alles.
pi_171709851
Ik begin het spannend te vinden. Zit nu op dag 26 van mijn cyclus. Ga ik ongesteld worden, duurt mijn cyclus weer lang óf ben ik misschien toch zwanger? Ik ben enorm ongeduldig en wil altijd weten waar ik aan toe ben.

Had 2 dagen geleden enorme hoofdpijn en heb al een aantal keer wat last gehad van misselijkheid (niet in de ochtend hoor maar later op de dag) en gisteren was ik heel erg moe de hele dag. Het vervelende is dat ik mijn voedingspatroon aan het veranderen ben voor mijn gezondheid, maar hier hou ik me niet altijd aan. Ik kan dus ook daardoor best wat 'klachten' hebben.

Vandaag heb ik wat rozige afscheiding. Echt maar minimaal hoor. Je moet goed kijken om te zien dat het rozig is.
Vorige keer toen ik ongesteld moest worden had ik last van enorm gevoelige borsten, maar daar heb ik nu geen last van.
pi_171709864
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Bloed ! *O*

Ik doe nu dus echt meeeeeeee O+
*O* *O*
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:42:06 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171709986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik kwam ook deze tegen :') Zo fout dat ik hem absoluut wil maken :D :')
[ afbeelding ]
:D :') :'( :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 13:45:34 #170
269689 crew  Viv
pi_171710060
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 06:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ja het is inclusief marge natuurlijk. Als je niet weet wanneer je eisprong precies is kan je al die dagen met bloemetje rekenen als vruchtbare dagen. Dat leek me wel duidelijk eigenlijk. Excuses als dat verkeerd begrepen is.
Ja ik reageerde voor de zekerheid, ook voor de meelezers hier, het zou jammer zijn als mensen hun seks verkeerd timen!
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 14:08:39 #171
382129 crew  Donna
pi_171710512
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja ik reageerde voor de zekerheid, ook voor de meelezers hier, het zou jammer zijn als mensen hun seks verkeerd timen!
Ja daar heb je gelijk in. Ik vergeet nog wel eens dat er veel mensen echt timen.
pi_171711616
Hoe tellen jullie trouwens de eerste dag van je menstruatie? Heb twee dagen gehad dat het niet echt door wilde zetten en vanaf vandaag ietsje meer. Maar nog steeds niet zoals ik me herinner van de vorige keer dat ik ongesteld was... zo'n twee en half jaar geleden.
pi_171711738
Wij timen niet echt. Ik hou wel de 'bloemetjesweek' in de gaten en dan zijn we bezig tot ik mijn ei voel springen.

Ik had laatst gelezen dat een spermacel er 12 tot 24 uur over doet om bij de eicel te komen, dus het heeft zeker wel zin om een paar dagen van tevoren je vent al te gaan stalken :P (zo gebeurt het hier dus _O- )
  donderdag 15 juni 2017 @ 15:04:11 #174
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171711752
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:56 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Hoe tellen jullie trouwens de eerste dag van je menstruatie? Heb twee dagen gehad dat het niet echt door wilde zetten en vanaf vandaag ietsje meer. Maar nog steeds niet zoals ik me herinner van de vorige keer dat ik ongesteld was... zo'n twee en half jaar geleden.
Goeie vraag! Ik heb soms wel eens zo einde van de dag dat het op gang lijkt te komen, maar dat je pas de volgende dag in de ochtend echt "last" hebt (en dus zeker niet meer op een inlegkruisje kan vertrouwen). Dat tel ik als dag 1.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171711826
Volgens mij moet je de eerste dag met helderrood bloed rekenen als dag 1. :) Kan me herinneren dat de gyn dat tegen mij zei.

Peace, ik vroeg me nog af waarom het idee van IUI je tegen staat. Hoop je het eerst nog anders te kunnen oplossen?
Dit, dat, alles.
pi_171712864
Mijn vrouw en ik zijn bezig met ons eerste kindje.
Haar cyclus is normaal rond de 32 dagen.
Vandaag zitten we op dag 39 en ze is nog steeds niet ongesteld geweest.
Wel lichte bruine afscheiding. Geen bloedingen, ook geen buikkrampen oid.
Begin van de week wat klachten die passen bij een zwangerschap, maar deze heeft ze nu niet meer of in mindere mate.

Ze heeft twee testen gedaan (vrijdag en vanochtend) en deze testen waren allebei negatief.
Vandaag heeft ze eens contact gehad met de huisarts assistente en deze zei dat het best vaak voorkomt dat vrouwen pas na twee weken overtijd pas positief testen, omdat het HCG hormoon niet bij iedereen even 'snel' en 'standaard qua opbouw' is.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat na een week overtijd 2 testen negatief zijn?

Sorry, ik maak me gewoon een beetje zorgen.
Ook omdat de zwangerschapssymptomen minder zijn of verdwijnen.
Maar hier van zijn de assistente ook dat dit geen slecht teken hoeft te zijn.
Alleen als het erge bloedingen worden met krampen moest ze aan de bel trekken.
Anders over een week nog eens testen en als ze dan og niet ongesteld is de huisarts bellen.
pi_171713299
Dat lijkt me heel onzeker Zoev. Misschien zo'n Clearblue test kopen die extra gevoelig is voor (nog) lage concentraties?

Edit: deze
  donderdag 15 juni 2017 @ 16:37:20 #178
208890 June.
Seriously?
pi_171713573
Of toch nog een week wachten Zoev en dan opnieuw testen? Die goedkope testen op eBay zijn ook heel gevoelig zag ik.

Hier een overduidelijke ovulatietest, op dag 16 dus. Zou fijn zijn als mijn cyclus weer normaal gaat doen ipv rare langere cyclussen afgelopen 2 maanden O+

En welkom nieuwe aanwas! Zie dat er veel meiden eind juni NOD hebben. Op naar veel tweede streepjes *O*
Shine bright like a diamond.
pi_171713659
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:20 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Dat lijkt me heel onzeker Zoev. Misschien zo'n Clearblue test kopen die extra gevoelig is voor (nog) lage concentraties?

Edit: deze
Is het ook. Maar schijnt toch vaker voor te komen lees ik op internet en zei ook de assistente.
Denk dat we nog maar gewoon even moeten afwachten. Ook om de rust te bewaren voor de meid.

Er is trouwens wel een eisprong geweest, ze heeft een ovulatietest gedaan.
Dus ongesteldheid zal toch moeten komen als het geen zwangerschap is.

Spannend!
pi_171714187
Is iedereen hier aan de ovulatietesten?
Ik heb deze maand juist tegen O+ gezegd dat ik even geen ovulatietesten wilde doen. Daar werd ik heel onrustig van. Dus deze maand moet ik op mijn gevoel vertrouwen, wat me zegt dat ik gisteren ovuleerde.

P.S. is het dom om in bad te gaan? Dat heb ik namelijk dinsdag gedaan..
pi_171714516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:11 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Is iedereen hier aan de ovulatietesten?
Ik heb deze maand juist tegen O+ gezegd dat ik even geen ovulatietesten wilde doen. Daar werd ik heel onrustig van. Dus deze maand moet ik op mijn gevoel vertrouwen, wat me zegt dat ik gisteren ovuleerde.

P.S. is het dom om in bad te gaan? Dat heb ik namelijk dinsdag gedaan..
Nee wij hebben gekozen om daar nog even niet aan te beginnen. Mocht het voor ons gevoel te lang gaan duren dan gaan we ovulatietesten kopen. Ik moet eerst nog ondervinden hoe lang mijn cyclus ongeveer is, want als hij over de 100 dagen gaat dan word ik waarschijnlijk moedeloos van steeds een witte test.
Ik denk wel, aangezien ik rozige afscheiding heb nu, dat mijn menstruatie er aan zit te komen. Als dat over 2 dagen is dan heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gevoeld en hebben we misschien niet eens ovulatietesten nodig om te weten wanneer mijn eisprong is.
En als mijn menstruatie daadwerkelijk over 2 dagen is dan heb ik een perfecte cyclus gehad deze ronde dus dat is ook wel enorm fijn! Nog fijner is natuurlijk zwangerschap..

Ik zou niet weten of het dom is om in bad te gaan.. waarom zou je denken dat dat dom is ?
pi_171714912
Hoe kan het eigenlijk dat HCG soms niet zo snel traceerbaar is in de urine?
Je leest het op internet toch best wel veel nl
pi_171715562
#teamGeenovulatietest hier. Ik voel mijn eisprong meestal wel. (Geloof ik :@ ). We zijn ook nog maar net begonnen. Mocht het na een half jaar nog niet gelukt zijn misschien wel eens kijken of ik het wel goed heb met dat voelen.

Mijn man is sowieso niet zo van alle poespas eromheen. Ik houd de dagen bij in een app. Vond hij niet zo nodig. Maar hij wist gewoon wel precies wanneer mijn vruchtbare dagen waren... makkelijk zo'n geordend hoofd
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 19:47:44 #184
382129 crew  Donna
pi_171716585
#teamgeenovulatietest #teamzegnooitnooit
Als m'n cyclus warrig blijft en ik deze rond ongesteld word wil ik wel ovulatietesten proberen. Ik heb normaal altijd zeer duidelijke afscheiding maar deze ronde leek die vruchtbare periode extreem lang te duren. Er klopt geen hout van ben ik bang :')
We seksen gewoon door. Go zaadsoldaatjes *O*
pi_171717135
Go go go!!!!

Vergeten we trouwens ook niet seks voor de lol te hebben??? Je zou bijna denken dat het alleen maar is voor het maken van baby's! ;)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:46:42 #186
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171726185
Ik heb een late ovulatie dit keer - woensdag al een behoorlijke streep op de ovutest, maar gisteren was het weer echt raak (net zo donker of donkerder dan controle streep), dus gisteravond nog gezellig gemaakt en vanavond nog een keer :9.

Haha LMS je hebt zeker een punt, maar soms is het in een bepaalde periode wel een extra duwtje in de goeie richting ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171726471
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:33 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten of het dom is om in bad te gaan.. waarom zou je denken dat dat dom is ?
Uitspoelen van de nuttige zaadjes ;)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:14:37 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_171726506
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:12 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Uitspoelen van de nuttige zaadjes ;)
Nee joh. Dat badwater komt niet IN je vagina tenzij je echt rare capriolen uithaalt :D Laat staan dat het in je baarmoeder komt waar het zaad zich verschanst. No worries :P
disclaimer
pi_171726772
Zoev: geen eigen ervaring, maar een kennis van mij kwam er pas tijdens een controle van haar bloed achter dat ze zwanger was. De zwangerschapstests bleven blanco en ondertussen voelde ze zich behoorlijk ziek. Uiteindelijk bloed laten prikken waaruit bleek dat ze zwanger was (en ze dus geen enge ziekte had zoals ze zelf intussen dacht.) Ik weet alleen niet wat de reden was waarom de zwangerschapstests zelf niets lieten zien.

Sterkte met afwachten!
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 09:32:24 #190
382129 crew  Donna
pi_171726843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:27 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Go go go!!!!

Vergeten we trouwens ook niet seks voor de lol te hebben??? Je zou bijna denken dat het alleen maar is voor het maken van baby's! ;)
Wij vinden het juist extra leuk. M`n vriend vind het alleen grappig om nu na de seks te vragen of hij me even op de kop moet houden. :X :X
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:33:16 #191
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171726858
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:28 schreef kazy het volgende:
Zoev: geen eigen ervaring, maar een kennis van mij kwam er pas tijdens een controle van haar bloed achter dat ze zwanger was. De zwangerschapstests bleven blanco en ondertussen voelde ze zich behoorlijk ziek. Uiteindelijk bloed laten prikken waaruit bleek dat ze zwanger was (en ze dus geen enge ziekte had zoals ze zelf intussen dacht.) Ik weet alleen niet wat de reden was waarom de zwangerschapstests zelf niets lieten zien.

Sterkte met afwachten!
Volgens mij het verkeerde topic ;)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171726940
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij vinden het juist extra leuk. M`n vriend vind het alleen grappig om nu na de seks te vragen of hij me even op de kop moet houden. :X :X
dat moet een mooi gezicht zijn! ;)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:38:31 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171726954
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij vinden het juist extra leuk. M`n vriend vind het alleen grappig om nu na de seks te vragen of hij me even op de kop moet houden. :X :X
Ik word elke keer uitgelachen omdat ik meteen omdraai en *hup* beentjes tegen de muur gooi :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:42:01 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_171727027
Je moet ook zorgen dat je na zijn zaadlozing klaarkomt. Door het samentrekken van je baarmoeder wordt het zaad beter omhoog gewerkt :7
disclaimer
pi_171727053
En twee weken warme sokken aan, want warme voeten is een warme baarmoeder en dus een fijn nestelplekje ;)
Make your own kind of music.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:44:38 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171727057
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet ook zorgen dat je na zijn zaadlozing klaarkomt. Door het samentrekken van je baarmoeder wordt het zaad beter omhoog gewerkt :7
Ja godver. Dat doe ik dus elke keer fout _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171727522
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij vinden het juist extra leuk. M`n vriend vind het alleen grappig om nu na de seks te vragen of hij me even op de kop moet houden. :X :X
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:44 schreef CassElliot het volgende:
En twee weken warme sokken aan, want warme voeten is een warme baarmoeder en dus een fijn nestelplekje ;)
Met de temperaturen die eraan komen geen sokken nodig :D Maar goeie tip! En nog meer goeie tips van SQ zie ik.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171729931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij vinden het juist extra leuk. M`n vriend vind het alleen grappig om nu na de seks te vragen of hij me even op de kop moet houden. :X :X
:D
Schudden voor gebruik
pi_171730003
Bedankt voor de jompels ^^,
Gelijk maar een app gedownload... daar zijn er veel van! Eens kijken hoe deze bevalt.

Wij gaan ook nog even niet met ovulatiestokjes aan de slag, maar op de gok voorlopig. Over stokjes plassen met een dreumes er naast is ook niet alles :')
Want alleen naar de wc gaan is er al heeeeeul lang er niet meer bij.
Schudden voor gebruik
pi_171730368
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Volgens mij het verkeerde topic ;)?
Oh ik reageerde in principe op een van de posts van Zoev hier. (Alhoewel ik net inderdaad ook nog een apart topic zag, dan wordt het wel verwarrend ja ;) )

Stippel: dreumes voor de tv parkeren of op een andere manier afleiden en dan snel naar de wc? Of trapt hij daar niet in? ;)
pi_171730589
Wij hebben op advies van de consultatiebureau mevrouw een traphekje tussen de keuken en de kamer geplaatst. Toen kon ik eindelijk weer eens alleen naar de wc :@

Voor een gewone plas vind ik het niet zo'n probleem... maar een nummer 2 of ongesteld zijn doe ik toch liever alleen ;)
pi_171731309
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:29 schreef kazy het volgende:

[..]

Oh ik reageerde in principe op een van de posts van Zoev hier. (Alhoewel ik net inderdaad ook nog een apart topic zag, dan wordt het wel verwarrend ja ;) )

Stippel: dreumes voor de tv parkeren of op een andere manier afleiden en dan snel naar de wc? Of trapt hij daar niet in? ;)
nee, want dan kan je geen psssssssssß geluiden maken bij plas of papier afscheuren :')
Schudden voor gebruik
pi_171731358
Ik probeer het wel eens..... effe snel tussendoor of als hij ergens mee bezig is. Maar hij merkt het altijd vrij snel op :D

Traphekjes, keukenkastsloten, kindersloten.... ik heb er meer moeite mee om dat open te krijgen dan hij :')
Schudden voor gebruik
pi_171731372
Komt goed hoor! ;)
Schudden voor gebruik
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:47:30 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171731692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:29 schreef kazy het volgende:

[..]

Oh ik reageerde in principe op een van de posts van Zoev hier. (Alhoewel ik net inderdaad ook nog een apart topic zag, dan wordt het wel verwarrend ja ;) )

Stippel: dreumes voor de tv parkeren of op een andere manier afleiden en dan snel naar de wc? Of trapt hij daar niet in? ;)
Ooooh die heb ik dan weer gemist haha, sorry!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171737203
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:28 schreef kazy het volgende:
Zoev: geen eigen ervaring, maar een kennis van mij kwam er pas tijdens een controle van haar bloed achter dat ze zwanger was. De zwangerschapstests bleven blanco en ondertussen voelde ze zich behoorlijk ziek. Uiteindelijk bloed laten prikken waaruit bleek dat ze zwanger was (en ze dus geen enge ziekte had zoals ze zelf intussen dacht.) Ik weet alleen niet wat de reden was waarom de zwangerschapstests zelf niets lieten zien.
Hmmm ... dan is het HCG hormoon om de een of andere rede te laag denk ik.
Heb ook wel eens gelezen dat een lichaam soms dat hormoon helemaal op bruikt cq niet uitscheid via de urine.

Zwangerschapssymptomen heeft de meid niet. Wel erg gehad.
Maar een paar mensen uit onze omgeving hebben dit ook gehad: eerst wel symptomen, daarna niet meer en toch zwanger. Ook op internet lees je dit vrij vaak.

Ze heeft wel een beetje weeig gevoel, heel klein lichte bruine afscheiding maar geen vers bloed te bespeuren.Dat heeft ze paar dagen geleden wel gehad, heel klein beetje lichter rood bloed. Zo groot als een 20 cent stuk.
pi_171744810
Afwachten maar Zoev.
Schudden voor gebruik
pi_171747723
Hopelijk is er snel meer duidelijkheid Zoev.

Mijn perfecte cyclus was te mooi om waar te zijn.. zou vandaag ongesteld moeten worden dan, maar heb 0 tekenen van aankomende menstruatie.. ook de zwangerschapstest was negatief (kon toch niet wachten dus heb hem vanmorgen gedaan) dus ben niet zwanger.

Ik weet dat je er eigenlijk gewoon niet te veel mee bezig moet zijn, maar ik vind het lastig om het 'uit te schakelen'. Ik wil het gewoon zo graag 😳
pi_171749513
Das heel begrijpelijk dromertje. Je wil het streepje wel op die test kijken dan!
pi_171750059
Hardstikke begrijpelijk Dromertje!
Schudden voor gebruik
pi_171750208
Logisch hoor Dromertje!

En nog een jompel voor de officiele start van Stippel *O*

Ik wacht ook geduldig op bloed. Heel geduldig 8-)
pi_171752395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:43 schreef Mabawa. het volgende:
Logisch hoor Dromertje!

En nog een jompel voor de officiele start van Stippel *O*

Ik wacht ook geduldig op bloed. Heel geduldig 8-)
whoot whoot
Rugweeën heb ik ervan! Prachtige start na de start :')
Dag 3 alweer ^^,

(Hopen dat het vlotter raak is en dan) via jou weer een nieuwborndraagdoek scoren ;)
Hoewel mijn stash ondertussen niet zo mini is ^^, heb ik nog steeds geen paypall :D

Ontzettend leuk jou hier te treffen!
Schudden voor gebruik
pi_171758976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:43 schreef Mabawa. het volgende:
Logisch hoor Dromertje!

En nog een jompel voor de officiele start van Stippel *O*

Ik wacht ook geduldig op bloed. Heel geduldig 8-)
Heb ik iets gemist :o
pi_171780098
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:58 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

whoot whoot
Rugweeën heb ik ervan! Prachtige start na de start :')
Dag 3 alweer ^^,

(Hopen dat het vlotter raak is en dan) via jou weer een nieuwborndraagdoek scoren ;)
Hoewel mijn stash ondertussen niet zo mini is ^^, heb ik nog steeds geen paypall :D

Ontzettend leuk jou hier te treffen!
Haha ja dat zijn de dingen die je niet mist he :P
Whaa ja, ik geloof dat jouw stash uitgebreider is dan die van mij.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:24 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist :o
Ik hang hier voortaan rond :D
Maar nehh verder nog niks juist.
pi_171780828
Ik ga ze niet tellen..... dan zegt mijn meneer dat ik voldoende heb :p
Schudden voor gebruik
pi_171780891
Eindelijk begint hier een eind te komen aan de bloedvloed *O*

Mijn meneer vindt ons nieuwe bijhoud systeem wel handig. Ik krijt streepjes op de wc-deur voor elke dag een. Als we richting de 14 gaan veranderd hij in een weerkonijn zegt hij. ^^,
*gemotiveerd* ofzo :')

Tenzij hitte golf... of nachtdienst... of.... of... toen kwamen de smoesjes al :') :D
Schudden voor gebruik
pi_171784211
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Eindelijk begint hier een eind te komen aan de bloedvloed *O*

Mijn meneer vindt ons nieuwe bijhoud systeem wel handig. Ik krijt streepjes op de wc-deur voor elke dag een. Als we richting de 14 gaan veranderd hij in een weerkonijn zegt hij. ^^,
*gemotiveerd* ofzo :')

Tenzij hitte golf... of nachtdienst... of.... of... toen kwamen de smoesjes al :') :D
:D Goed systeem haha.

Mijn vriend vraagt achteraf "denk je dat we een kansje maken?" wat ik dan standaard beantwoord met geeeeen idee :').
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 09:53:38 #218
382129 crew  Donna
pi_171784258
M`n vriend z`n neef + vrouw is weer zwanger na enkele miskramen. Super fijn. Ben echt heel blij voor ze, nu hopen dat het goed blijft gaan, het is nog pril. Stiekem hopen wij nu ook een beetje meer dat ik ook zwanger ben. Tegelijk met iemand zwanger zijn is toch wel erg leuk lijkt me.

Anyways, ik zit te wachten. NOD tussen 24 en 28 juni, waarbij m`n gevoel 24 of 25 juni zegt. Ik heb nog geen test-stress. *O*
pi_171784264
Hoe gaat het met de rest? Allemaal een goed weekend gehad?

Donna voel je al iets? Jij gaat richting je NOD toch?

MLB alles oke daar? :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:58:43 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171784342
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Eindelijk begint hier een eind te komen aan de bloedvloed *O*

Mijn meneer vindt ons nieuwe bijhoud systeem wel handig. Ik krijt streepjes op de wc-deur voor elke dag een. Als we richting de 14 gaan veranderd hij in een weerkonijn zegt hij. ^^,
*gemotiveerd* ofzo :')

Tenzij hitte golf... of nachtdienst... of.... of... toen kwamen de smoesjes al :') :D
Fijn Stippel! Weer lekker aan de klus ;).

quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:50 schreef Kirb het volgende:

[..]

:D Goed systeem haha.

Mijn vriend vraagt achteraf "denk je dat we een kansje maken?" wat ik dan standaard beantwoord met geeeeen idee :').
Haha lekker nutteloze vraag ook :P

quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:53 schreef DonnaRush het volgende:
M`n vriend z`n neef + vrouw is weer zwanger na enkele miskramen. Super fijn. Ben echt heel blij voor ze, nu hopen dat het goed blijft gaan, het is nog pril. Stiekem hopen wij nu ook een beetje meer dat ik ook zwanger ben. Tegelijk met iemand zwanger zijn is toch wel erg leuk lijkt me.

Anyways, ik zit te wachten. NOD tussen 24 en 28 juni, waarbij m`n gevoel 24 of 25 juni zegt. Ik heb nog geen test-stress. *O*
Wat fijn voor hen! En hoe gaaf zou het idd zijn als jullie nu ook weer zo ver zijn O+. Ik duim voor je *O*.

quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:53 schreef Kirb het volgende:
Hoe gaat het met de rest? Allemaal een goed weekend gehad?

Donna voel je al iets? Jij gaat richting je NOD toch?

MLB alles oke daar? :)
Prima weekend gehad, tevens in de *geen idee hoe of wat fase* na eisprong afgelopen vrijdag. Dus we zullen zien! NOD zou dan rond de 30e moeten liggen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 10:01:14 #221
382129 crew  Donna
pi_171784391
Ik heb trouwens wel wat dingen waarvan ik denk; hmmmmmmm, zou het?. Maar ik probeer zoveel mogelijk nergens aan te denken, te genieten van het weer en leuke dingen te doen. Dan is het iig snel de 24ste. *O*

Heel veel succes voor de zaadsoldaatjes van Debsterr! *O*
pi_171784631
quote:
17s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:58 schreef Debsterr het volgende:

Haha lekker nutteloze vraag ook :P

Achja, zijn manier om er mee bezig te zijn :P We zijn nu ook weer bezig met ovulatietestjes die uitgebreid bestudeerd moeten worden :') (nog enkel een licht tweede streepje)

Wat fijn voor je neef en nicht Donna! Ik duim dat jullie je erbij aan kunnen sluiten :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 19 juni 2017 @ 10:17:32 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171784687
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Achja, zijn manier om er mee bezig te zijn :P We zijn nu ook weer bezig met ovulatietestjes die uitgebreid bestudeerd moeten worden :') (nog enkel een licht tweede streepje)

Wat fijn voor je neef en nicht Donna! Ik duim dat jullie je erbij aan kunnen sluiten :)
Oh grappig, die van mij werpt volgens mij juist geen enkele blik op de ovutestjes (hij presteert wat minder onder druk :P). Hopelijk heb je snel een goeie ovutest!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171785126
Wat fijn voor je neef en zijn vrouw donna! Hopelijk mag je snel volgen !
En hopelijk wij allemaal *O*
pi_171785442
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:50 schreef Kirb het volgende:

[..]

:D Goed systeem haha.

Mijn vriend vraagt achteraf "denk je dat we een kansje maken?" wat ik dan standaard beantwoord met geeeeen idee :').
:D Herkenbaar

Hier enkele voortekenen van een naderende menstruatie :{ Ik beur mezelf maar op met de gedachte dat ik nog nooit zo'n korte cyclus gehad heb (24 dagen)
pi_171786874
Spannend met al die NOD's!

Ik zit op het wachtbankje. :) Over twee weken weet ik weer meer.
Ik meld aan man wanneer de vruchtbare dagen komen en dan zegt ie: "ok". :D

Fijn dat het einde vh bloed in zicht is Stippel!

Goed nieuws Donna! Hoop dat het goed blijft gaan!
Dit, dat, alles.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 11:59:58 #227
382129 crew  Donna
pi_171786922
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:57 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

:D Herkenbaar

Hier enkele voortekenen van een naderende menstruatie :{ Ik beur mezelf maar op met de gedachte dat ik nog nooit zo'n korte cyclus gehad heb (24 dagen)
-O-
Je bent nog niet ongesteld he. Als je dan toch ongesteld wordt, dan hoop ik voor je dat het nog een paar dagen duurt voor een 'normale' cyclus. Maar ik duim natuurlijk gewoon voor je! *O*
pi_171791413
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:50 schreef Kirb het volgende:

[..]

:D Goed systeem haha.

Mijn vriend vraagt achteraf "denk je dat we een kansje maken?" wat ik dan standaard beantwoord met geeeeen idee :').
altijd kans, maar het is geen blikgooien of eendjes vissen op de kermis ;)

Altijd prijs gedoe is hier niet van toepassing :p
Schudden voor gebruik
pi_171791524
Schudden voor gebruik
pi_171794628
:
quote:
:D

Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij dus ik ga ons niet martelen met seks :')
Die natte dweil vind ik een heel goed idee :Y
pi_171794668
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

altijd kans, maar het is geen blikgooien of eendjes vissen op de kermis ;)

Altijd prijs gedoe is hier niet van toepassing :p
Was het maar zo'n feest!
Mijn vriend vroeg "heeft het zin" toen het eigenlijk niet goed uitkwam en mijn dagen misschien al voorbij waren. Ja weet ik veel, dat vertel ik je over 2 weken wel :D
pi_171797147
Even voor de zekerheid hè; jullie zouden dit ook als niet-positieve ovulatietest zien toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm volgens mij werkt dit niet

[ Bericht 20% gewijzigd door Kirb op 19-06-2017 20:28:43 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 20:25:47 #233
382129 crew  Donna
pi_171797421
Ik zie idd niks Kirb :N
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 20:27:32 #234
382129 crew  Donna
pi_171797459
Ik heb het linkje even gekopieerd en in de browser geplakt, maar dit zou ik idd niet positief noemen.
pi_171797506
Zo, nu doet ie het. Nee he, Donna? Je ziet wel een beetje verloop maar ben bang dat dat meer te maken heeft met hoeveel je gedronken hebt zeg maar :P

Nou ik test gewoon rustig door en we'll see.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 19 juni 2017 @ 20:41:10 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_171797738
Zo waren de mijne ook altijd ;)
Ik vind die van de 18e aardig positief. Niet iedereen piest knalstrepen.
disclaimer
pi_171798093
Ik denk dat de test op de 18e positief is voor jou.. omdat die andere veel lichter zijn ! :)
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 21:05:13 #238
382129 crew  Donna
pi_171798163
Nou je leest wat de kenners zeggen haha. :D
pi_171798180
Ha, dan heb in tig keer per cyclus een piek :D


Hoe is je cyclus normaliter, en op welke cyclusdagen heb je nu getest? En op welk tijdstip?
pi_171798302
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:05 schreef DonnaRush het volgende:
Nou je leest wat de kenners zeggen haha. :D
Ik denk dat he :D ik ben totaal geen kenner hahaha. :+
pi_171802649
Ik zou ook gokken op de 18e. Welke cyclusdag was het?
Dit, dat, alles.
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 08:52:01 #242
382129 crew  Donna
pi_171805525
Oh dames ik probeer m`n hoofd koel te houden, maar dat is erg lastig met wat ik voel (en dit weer!).

Hopelijk is het geen mindfuck. -O-
pi_171805925
Kirb, ik zou ook zeggen dat je op de 18 onderweg was naar een positieve. Als ik het me goed herinner, is een piek maar 10 uur zichtbaar. Dus je kunt hem heel goed missen als je 1x per dag test!
Ik heb dat ook 1x gehad, toen heb ik 3 uur later nog een keer getest en die was donkerder.

Sowieso kun je het beste testen tussen 15u en 20u.
pi_171805942
Ik hoop het voor je Donna. Wat voel je dan?
pi_171806009
Bedankt voor de reacties allemaal :) de 18e was CD10, ik test altijd ergens tussen 14u en 18u. Die zaterdag volgens mij rond 14u getest, de rest meer rond 17u/18u. Misschien dat daar ook wel wat verschil in zit. Qua cycluslengte, geen idee :P wisselt momenteel tussen de 15 en 43 dagen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 09:25:37 #246
382129 crew  Donna
pi_171806066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:18 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik hoop het voor je Donna. Wat voel je dan?
Het zijn kleine dingen die ik opmerk, waarvan ik dan denk; hee. Opgeteld geeft het wel hoop en is het lastig m`n hoofd koel te houden.
-Een trekkerig gevoel in m`n onderbuik
-Afgelopen vrijdag en zaterdag vanuit het niks een vreselijke boze bui/huilbui
-Beroerd (kan net zo goed warmte zijn, maar vorige zwangerschap was ik ruim een week voor de NOD al duizelig en beroerd)
-M`n borsten voelen niet als mijn borsten :')

Ik voel me gewoon weer weird en ongemakkelijk, maar ook weer niet zo als de vorige keer, ofzo. Zoiets. :')
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:27:49 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_171806104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:22 schreef Kirb het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal :) de 18e was CD10, ik test altijd ergens tussen 14u en 18u. Die zaterdag volgens mij rond 14u getest, de rest meer rond 17u/18u. Misschien dat daar ook wel wat verschil in zit. Qua cycluslengte, geen idee :P wisselt momenteel tussen de 15 en 43 dagen.
Ik denk dat je er pas echt wat van kan zeggen als je een hele cyclus hebt getest.
Dus ik zou gewoon doorgaan tot je ongesteld wordt of tot je zwanger bent :7
disclaimer
pi_171806288
Goeie SQ. Ik zou ook eens een hele cyclus gaan monitoren dan inderdaad.

Spannend Donna! Ik duim voor je en ben heeeel benieuwd!
Dit, dat, alles.
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 09:40:13 #249
382129 crew  Donna
pi_171806346
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk dat je er pas echt wat van kan zeggen als je een hele cyclus hebt getest.
Dus ik zou gewoon doorgaan tot je ongesteld wordt of tot je zwanger bent :7
Ik denk dat dit een hele goede tip is. :Y
pi_171806395
Dat ga ik inderdaad doen SQ :Y zal eens kijken of ik vanavond een fotootje kan posten van de vorige cyclus, daar zit ook wat verloop in.

Spannend hoor Donna, eind van de week kun je testen toch? Ik gooi er in ieder geval al een kleine *O* in ter aanmoediging!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171806420
Wel slim om die tests zo op een rijtje te leggen!

Ik hoop met je mee Donna :*
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 10:19:29 #252
382129 crew  Donna
pi_171807124
Ja Kirb, tussen de 24ste en 28ste is m`n NOD. Ik heb zelf het sterkte vermoeden dat het 24 of 25 moet zijn. *O* *O* *O*
pi_171809969
Ik doe mee met de jompels voor donna *O* *O*
pi_171810131
Hoi!

Ik kom hier voorzichtig meeschrijven. Na een miskraam 4 weken geleden ben ik aan het wachten op mijn menstruatie zodat we weer verder kunnen.

Hopelijk komt het snel, zkh had het over 4-6 weken. We zullen zien.

Uiteraard hoop ik ook met je mee op streepjes Donna!
pi_171810277
Spannend, Donna, ik hoop het voor je! En wat extra *O* *O* *O* kunnen geen kwaad :)

Welkom Songeur. Verveld te horen over je miskraam. Ik hoop dat je cyclus snel weer op orde is.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 13:51:24 #256
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171811298
Welkom Songeur, inderdaad erg jammer van je miskraam. Hopelijk hersteld alles voorspoedig en ben je snel weer weg :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 14:11:29 #257
382129 crew  Donna
pi_171811671
Songeur mijn menstruatie kwam heel netjes 31 dagen na de eerste dag van de miskraam. Ik duim voor je dat dit voor jou ook zo mag zijn. :*
  dinsdag 20 juni 2017 @ 16:08:17 #258
208890 June.
Seriously?
pi_171814148
Ik doe ook mee met *O* Heb wel wat kwaaltjes, zoals tere tepels (heb ik normaal niet), maar ik kan mezelf ook redelijk gek maken..

En welkom songeur! Hopelijk heb je weer snel je ritme terug.
Shine bright like a diamond.
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 16:33:18 #259
382129 crew  Donna
pi_171814689
Wanneer is je NOD June. ? Spannend! *O*
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 16:43:06 #260
382129 crew  Donna
pi_171814870
8 weken oude baby geknuffeld! O+ O+
Zo enorm schattig! O+
pi_171814906
Welkom songeur. Hopelijk je lichaam snel weer op de rit. :*
Schudden voor gebruik
pi_171814922
Songeur wat verdrietig van je miskraam :*. Hopelijk komt je cyclus gauw weer op gang.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171814926
Ik had te hard gejuigd... jeuh bloed!... ik ben er nu wel een beetje klaar mee :')
Schudden voor gebruik
pi_171815248
Welkom Songeur! Hopelijk pakt je lichaam het snel op. Ik was na 30 dagen weer ongesteld na mijn miskraam in april.

Donna, wij hebben dezelfde NOD, en dezelfde kwaaltjes (+onwijs duizelig wakker worden tot ik iets gegeten heb)! Ik duim voor je :)
Ik houd nog enigszins de zelfbescherming erin dat mijn lichaam aan het spelen is. Zou bij mij niet de eerste keer zijn :p maar ik blijf het lastig vinden om er nuchter in de blijven staan en bij wijze van niet de babywinkel leeg te shoppen :p

Stippel, fijn dat er bloed is! Klote dat het zo heftig is, hoop dat het snel stopt en dan weer een nette cyclus + zwangerschap *O*

De rest ben ik weer vergeten :$
ik zit in een onwijs drukke periode waardoor ik nog niet veel meeschrijf, moet ook nog even de namen+verhalen onder de knie krijgen.. maar lees sowieso alles mee :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Belmacel op 20-06-2017 17:19:58 ]
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 17:00:09 #265
382129 crew  Donna
pi_171815274
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:44 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik had te hard gejuigd... jeuh bloed!... ik ben er nu wel een beetje klaar mee :')
Meh -O-
pi_171817153
Ik vind van die verzamel reageer berichten altijd petje af!

Ik lees een paar posts en vergeet dan altijd wie wat heeft gezegd :@
Schudden voor gebruik
  dinsdag 20 juni 2017 @ 20:19:47 #267
208890 June.
Seriously?
pi_171818914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:33 schreef DonnaRush het volgende:
Wanneer is je NOD June. ? Spannend! *O*
29 of 30 juni! Had 2 dagen een positieve ovulatietest dus weet het niet precies.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik lees een paar posts en vergeet dan altijd wie wat heeft gezegd :@
Hier hetzelfde :@

[ Bericht 35% gewijzigd door June. op 20-06-2017 20:29:06 ]
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 20:38:56 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171819419
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:19 schreef June. het volgende:

[..]

29 of 30 juni! Had 2 dagen een positieve ovulatietest dus weet het niet precies.

[..]

Hier hetzelfde :@
Gezellig, ik zou ook op 30-6 moeten zitten O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171822296
Gelukkig ben ik dan niet de enige die alles vergeet qua posts :).

Whoee komende week veel NOD's, *O* voor streepjes!
pi_171826085
Welkom Songeur!
Wat verdrietig een miskraam :(
Hopelijk is je cyclus snel weer normaal..

Ik ben ook zo iemand die alles leest maar de helft maar kan onthouden als ik wil reageren (oeeps).

Bij mij zijn er nog steeds geen tekenen van aankomende menstruatie o.i.d.
Als ik eind juni niet ongesteld ben dan gooi ik er weer eens een testje tegenaan.. al heb ik weinig hoop dat ik zwanger ben.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 09:18:26 #271
382129 crew  Donna
pi_171829263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:01 schreef Belmacel het volgende:

Whoee komende week veel NOD's, *O* voor streepjes!
Echt wel, whoooo! *O* *O*

Ik heb maar weer even een paar dipsticks testen besteld. Heb er nog wel een paar, maar aangezien ik niet precies weet wanneer m`n NOD is, zullen er wel weer een paar doorheen gaan, ghehe. :7
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:30:17 #272
208890 June.
Seriously?
pi_171830370
Ik heb maar meteen een hele shitload van testen en ovutesten besteld op eBay (nogmaals thanks voor de goede tip!). Kan het dan niet laten om er maar een paar te bestellen als ik er voor een paar euro meer er ook 50 van kan hebben :')
Shine bright like a diamond.
pi_171833605
Welkom Songeur!

June en Belmacel, ik hoop met jullie mee *O*
Stippelrientje :*

Ik heb ook kleine klachten (steekjes, lichtgevoelige borsten), maar dat heb ik al maanden op rij dus ik ga pas juichen als ik juist een keer niets voel :')

Waar kopen jullie testen precies op ebay? Ik heb ze een paar maanden geleden op een Britse webshop gekocht, weet de naam niet meer.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 14:16:13 #274
382129 crew  Donna
pi_171834663
Ik bestel bijna alles op eBay, maar dit niet. Ik bestel op Sensitest.nl.
pi_171835028
Bedankt voor jullie warme welkom O+

Toch veel mensen waarbij het na miskraam snel weer op gang komt. Ik hoop dat dat hier ook gebeurd!

Verder las ik iets over veel NOD's eind juni. Waarvoor we natuurlijk gaan hopen dat het raak is *O*

Heb even naar die ovulatie testen gekeken. Is dat iets waar jullie snel mee zijn gestart?
pi_171835229
Ik ben mijn laatste week als twintiger ingegaan }:|. Vorig jaar rond mijn verjaardag dacht ik toch wel dat ik zwanger zou zijn voor mijn 30e. Oh well, ik ben nog jong zat :Y.

Kloon ik heb ovulatietesten gekocht op ebay want cheapass :P en daar gebruik je er al gauw meer van. Zaten ook een paar zwangerschapstestjes bij, maar die zou ik anders net zo makkelijk bij kruidvat kopen ofzo.

Songeur ik zit nu in mijn tweede cyclus met ovulatietesten, vooral mee begonnen omdat ik geen idee heb van de duur van mijn cyclus. Gewoon doen wat voor jou goed voelt.

Ik duim voor iedereen met aanstaande NOD!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:34:07 #277
208890 June.
Seriously?
pi_171836028
Kloon, er is een verkoper (klackstar) op eBay en die verkoopt de testen voor weinig.

Songeur, ik ben ermee begonnen omdat ik van een regelmatige cyclus ineens naar een langere cyclus ben gegaan. En seksen doen we normaal ook wel, alleen 2-3 weken om de dag is wat veel van het goede voor ons. Dus toen maar die dingen gehaald om wat beter te kunnen timen. Hopelijk is het onregelmatiger van korte duur en dan stop ik er ook weer mee.

Oe en balen Kirb. Toch anders dan je in eerste instantie had voorgesteld..Maar idd, 30 is jong zat! Ik word einde van het jaar ook 30.

[ Bericht 7% gewijzigd door June. op 21-06-2017 15:42:37 ]
Shine bright like a diamond.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:37:47 #278
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_171836109
Goede tip van de ovulatietesten op eBay 👍🏻. Kirb, hopelijk gaat het allemaal gauw lukken om zwanger te worden.

Goh, wat doe ik hier? Jullie herkennen mij misschien wel van het rammelaars topic. Met vaderdag besloot mijn man ineens te willen stoppen met condooms. Vond ik niet erg want het plan was eerst dit najaar te beginnen. Misschien heeft vaderdag hem toch wakker gemaakt. Wij zijn dus officieel begonnen voor een baby VFT :-).

26 jaar oud, getrouwd sinds mei, cyclus van 28-30 dagen. Ik ben gestopt met de pil sinds februari 2014. De kunstmatige hormonen was ik zat.

Ik ga proberen hier trouw mee te lezen en te reageren. En natuurlijk duimen voor jullie allemaal.
pi_171836133
Welkom VFT! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 15:39:03 #280
382129 crew  Donna
pi_171836148
Jaaa, leuk! Welkom VFT! *O*
pi_171836953
Woeiii welkom VFT!

Welkom Songeur! Had je voor je miskraam ook al meegepost? Ik hoop dat het snel weer raak is voor je :*

Ik ben met ovulatietesten begonnen vanwege het feit dat ik PCOS heb en wel goed wil mikken. Wil geen tijd "verspillen" nu we eenmaal aan de slag zijn. Dat ik nu medicijnen slik om een eisprong op te wekken helpt de "tijdsdruk" ook wel een beetje in de hand.

Happy birthday alvast Kirb! Ik word volgende week 31, maar het boeit me niet zo. Man is 35, dat vind ik soms lastiger omtrent onze kinderwens, maar ach. Age is nothing but a number.
Dit, dat, alles.
pi_171837015
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:22 schreef Philomijn het volgende:
Woeiii welkom VFT!

Welkom Songeur! Had je voor je miskraam ook al meegepost? Ik hoop dat het snel weer raak is voor je :*

Ik ben met ovulatietesten begonnen vanwege het feit dat ik PCOS heb en wel goed wil mikken. Wil geen tijd "verspillen" nu we eenmaal aan de slag zijn. Dat ik nu medicijnen slik om een eisprong op te wekken helpt de "tijdsdruk" ook wel een beetje in de hand.

Happy birthday alvast Kirb! Ik word volgende week 31, maar het boeit me niet zo. Man is 35, dat vind ik soms lastiger omtrent onze kinderwens, maar ach. Age is nothing but a number.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171837089
Ha!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dat, alles.
pi_171837174
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:28 schreef Philomijn het volgende:
Ha!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 16:39:06 #285
382129 crew  Donna
pi_171837301
Mijn vader is 4 jaar geleden ook zomaar overleden. Ook pech.

Leeftijd zegt inderdaad helemaal niks.
pi_171837352
Lichamelijk gezien wordt het voor een vrouw natuurlijk wel lastiger op een gegeven moment. Maar dat moment is nog heul ver weg :P
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 16:43:40 #287
382129 crew  Donna
pi_171837391
Ja dat is waar, in dat geval zegt leeftijd wel weer wat. Ik wilde graag op m`n 26ste moeder worden. Geen idee waarom eigenlijk. Ik ben nu 27, dus dat lukt sowieso niet.
Mocht het deze ronde raak zijn, dan ben ik waarschijnlijk 28 als ik beval, of 27 als het 2 weken eerder komt.
pi_171838885
Allemaal nog zat tijd dus ;)

Leeftijd zegt echt niet zo veel hoor. Ik ben ook een tijdje verdrietig geweest omdat het voor mijn dertigste niet gelukt was. Achteraf gelukkig maar want ik was er zo niet klaar voor.

Uiteindelijk op mijn 34ste moeder geworden en nu is het helemaal goed. Hoewel ik het af en toe nog steeds erg pittig vind.

Maar de gedachte van leeftijd blijft altijd wel. Nu in de zin van zou het nog eens lukken voor mijn 38ste.
pi_171840990
Ik wilde twee kinderen voor mijn dertigste.. Helaas besloot mijn leven anders en begon ik al twee jaar later. En dan gaat het ook niet zo vlot als gehoopt.

Ach, met een tweeling red ik het nog :+
pi_171842861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:51 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik wilde twee kinderen voor mijn dertigste.. Helaas besloot mijn leven anders en begon ik al twee jaar later. En dan gaat het ook niet zo vlot als gehoopt.

Ach, met een tweeling red ik het nog :+
kijk je straks raar op als dat ook nog eens echt zo is!
  woensdag 21 juni 2017 @ 21:06:36 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171842905
Idd kloon, weet wat je wenst ;)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171845591
Dat zou heel erg welkom zijn O+

Mits meisjes, ik moet er niet aan denken dat twee van die baldadige jongens tegen mij samenzweren :o
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:45:04 #293
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_171852963
Bedankt voor het warme welkom 😁. Leuk dat we zo ongeveer van de zelfde leeftijd zijn. Ik wilde altijd jong moeder worden, 22 ofzo maar zeker voor mijn 25e. En man lief op z'n 28e.

Ik zou liever 2 zoontjes willen dan 2 dochters. Volgens mij zijn meisjes veel gemener. Of dan vergelijk ik de situatie weer met mezelf: enige meisje tussen 2 broers in.
pi_171853080
Tot mijn 25e riep ik altijd dat kinderen wel na mijn 30e zouden morgen komen :P en toen ging ik rammelen :') en wilde ik heeeeel graag NUMETEEN kindjes. Komt mijn eerste wens toch uit :P dus be careful what you wish for haha.

Een tweeling lijkt me supergaaf en doodeng tegelijk. Ik denk dat mijn vriend echt flauwvalt als dat zou gebeuren :D.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 09:54:55 #295
382129 crew  Donna
pi_171853133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:52 schreef Kirb het volgende:
Tot mijn 25e riep ik altijd dat kinderen wel na mijn 30e zouden morgen komen :P en toen ging ik rammelen :') en wilde ik heeeeel graag NUMETEEN kindjes. Komt mijn eerste wens toch uit :P dus be careful what you wish for haha.

Een tweeling lijkt me supergaaf en doodeng tegelijk. Ik denk dat mijn vriend echt flauwvalt als dat zou gebeuren :D.
Een tweeling als 'eerste' lijkt me praktisch gezien echt niet leuk. Zou ook echt wel even moeten wennen. Ik zie nogal snel apen en beren haha.
Ik heb tweelingen aan beide kanten van mijn familie, dus het kan zomaar. :Y
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 10:10:08 #296
382129 crew  Donna
pi_171853427
Grmbl, ik ben echt bang dat alles wat ik voel een mindfuck is (of door het warme weer komt). Vorige ronde voelde ik niks en was ongesteld worden ook niet echt een teleurstelling. Als ik nu ongesteld wordt zou ik wel echt teleurgesteld zijn. :'(
Ik probeer het allemaal maar te negeren. Zaterdag een testje.
  donderdag 22 juni 2017 @ 11:17:56 #297
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171854809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:10 schreef DonnaRush het volgende:
Grmbl, ik ben echt bang dat alles wat ik voel een mindfuck is (of door het warme weer komt). Vorige ronde voelde ik niks en was ongesteld worden ook niet echt een teleurstelling. Als ik nu ongesteld wordt zou ik wel echt teleurgesteld zijn. :'(
Ik probeer het allemaal maar te negeren. Zaterdag een testje.
:* voor jou! Moeilijk om je gedachten uit te zetten he? Pfffft.

Vraagje dames: wat doen jullie eigenlijk qua alcoholgebruik in de periode tussen eisprong en NOD?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171855731
quote:
17s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:* voor jou! Moeilijk om je gedachten uit te zetten he? Pfffft.

Vraagje dames: wat doen jullie eigenlijk qua alcoholgebruik in de periode tussen eisprong en NOD?
Ik drink nagenoeg niks (soms een radlertje o.i.d.). Ik had één keer een week voor m'n NOD een feestje.. ik wist vrijwel zeker dat het niet raak kon zijn dus aardig aan de zuip :@. God wat voelde ik me daarna lullig en ik was voor het eerst echt blij dat ik ongesteld werd.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 12:12:26 #299
382129 crew  Donna
pi_171855752
Beetje hetzelfde als Kirb. Ik drink eigenlijk bijna nooit, maar vorige week toch 2 wijntjes gehad. Voelde niet goed ondanks dat ik weet dat het niet uit maakt. Ik doe het niet (weer).
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:22:39 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171855961
Herkenbaar meiden, ik zit er redelijk hetzelfde in. Maakt het soms ook wel lastig want daardoor ben je er nog extra mee bezig voor mijn gevoel. Zondag een verjaardagsfeestje en ik zorg wel dat ik rij, dan is het minder storend :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:22:52 #301
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171855971
Dicht!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')