SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog afwachten of alles goed gaat.
Verder is het maar oneerlijk verdeeld allemaal. Sommigen van jullie wachten jaren op een positieve test of krijgen er nooit 1 en nu is het bij onze eerste poging raak. Ik had met liefde een jaar langer gewacht als dat een jaar minder wachttijd voor iemand anders zou betekenen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:04 schreef Roxy_Monke het volgende:
Bedankt! Deze is trouwens van gisteravond laat, maar die vond ik zelf minder duidelijk.Ik zie hem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog afwachten of alles goed gaat.
Verder is het maar oneerlijk verdeeld allemaal. Sommigen van jullie wachten jaren op een positieve test en nu is het bij onze eerste poging raak. Ik had met liefde een jaar langer gewacht als dat een jaar minder wachttijd voor iemand anders zou betekenen.nu ben ik niet meer alleen in het februari 2018 groepje
![]()
Het zwanger worden is gewoon heel erg oneerlijk! Zo stom![]()
maar ik verwacht nu gewoon een streepjes regen..
Bedankt! Deze is trouwens van gisteravond laat, maar die vond ik zelf minder duidelijk.Onduidelijk? Dit is hartstikke duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog afwachten of alles goed gaat.
Verder is het maar oneerlijk verdeeld allemaal. Sommigen van jullie wachten jaren op een positieve test of krijgen er nooit 1 en nu is het bij onze eerste poging raak. Ik had met liefde een jaar langer gewacht als dat een jaar minder wachttijd voor iemand anders zou betekenen.
Oh.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onduidelijk? Dit is hartstikke duidelijk.
Haha. Mijn ovulatietest gaf een knalstreep toen mn app zei dat mn ei ging springen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:40 schreef Roxy_Monke het volgende:
Dank!
@Bella: gezellig! Maar jij krijgt volgens mij óf een tweeling óf je ovulatie was toch eerder dan je dacht. Met je knalstreep.
Gek hè? Ik slik al zo'n vijf jaar de pil niet meer, dus ontpillen lijkt me sterkquote:Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef Peacefulll het volgende:
OT, wat een rare cyclus heb je gehad. Heeft het nu echt doorgezet? Kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is oid?
Helaas hebben we het niet voor het zeggen inderdaad! En het is natuurlijk ook logisch dat het lichaam moet herstellen, maar het voelt nogal als...verloren tijd of zo? Ik had hoogzwanger moeten zijn nu, in plaats daarvan ben ik bezig met ongesteld worden of niet. Je doet er niks aan natuurlijk maar het zit me af en toe nog best dwars.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:14 schreef DonnaRush het volgende:
OT mijn lichaam is na mijn miskraam ook van slag merk ik aan mijn cyclus. Heb ik m`n omgeving wat meiden die ook een miskraam gehad hebben en die hebben allemaal meteen weer hun eigen (al dan niet) stipte cyclus terug. Wil ik ook. Maarja, we hebben t niet voor het zeggen helaas he.
Bedankt! Deze is trouwens van gisteravond laat, maar die vond ik zelf minder duidelijk.Jaaaaa joh dat is 'm echt wel hoor! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog afwachten of alles goed gaat.
Verder is het maar oneerlijk verdeeld allemaal. Sommigen van jullie wachten jaren op een positieve test of krijgen er nooit 1 en nu is het bij onze eerste poging raak. Ik had met liefde een jaar langer gewacht als dat een jaar minder wachttijd voor iemand anders zou betekenen.![]()
![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nou inderdaad, als jij hem ziet is het echt officieel hé!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:45 schreef MaJo het volgende:
Roxy dit doorstaat zelfs de MaJo test, je bent gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!![]()
En lief wat je zegt over de meiden die al langer bezig zijn
Ik ga duimen voor de andere meiden, het wordt tijd voor weer een streepjes regen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |