abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171439251
Een knaller zou leuk zijn ja, maar ligt een lichte streep bij 12 DPO niet meer in de lijn der verwachtingen? Ik las op de verpakking dat 10% van de zwangerschappen bij die termijn überhaupt nog niet wordt opgepikt.

Het kan natuurlijk nog alle kanten op hoor, maar deze test lijkt me toch positief?

@Sara: binnen een minuut of 3.
pi_171439302
Dan reken ik hem goed hoor! Gefeliciteerd! *O*
pi_171439479
Ja ik zie hem!! Hoera van harte gefeliciteerd Roxy! *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171439691
Yesss!! Roxy *O* *O*
Ik zie hem ook!!

Je houdt het wel spannend he Stippel?
pi_171439718
Bedankt! Deze is trouwens van gisteravond laat, maar die vond ik zelf minder duidelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog afwachten of alles goed gaat.

Verder is het maar oneerlijk verdeeld allemaal. Sommigen van jullie wachten jaren op een positieve test of krijgen er nooit 1 en nu is het bij onze eerste poging raak. Ik had met liefde een jaar langer gewacht als dat een jaar minder wachttijd voor iemand anders zou betekenen.
pi_171439812
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:04 schreef Roxy_Monke het volgende:
Bedankt! Deze is trouwens van gisteravond laat, maar die vond ik zelf minder duidelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Verder is het maar oneerlijk verdeeld allemaal. Sommigen van jullie wachten jaren op een positieve test en nu is het bij onze eerste poging raak. Ik had met liefde een jaar langer gewacht als dat een jaar minder wachttijd voor iemand anders zou betekenen.
Ik zie hem! *O* nu ben ik niet meer alleen in het februari 2018 groepje *O*

Het zwanger worden is gewoon heel erg oneerlijk! Zo stom :'(

maar ik verwacht nu gewoon een streepjes regen..
pi_171440159
quote:

SPOILER

Verder is het maar oneerlijk verdeeld allemaal. Sommigen van jullie wachten jaren op een positieve test of krijgen er nooit 1 en nu is het bij onze eerste poging raak. Ik had met liefde een jaar langer gewacht als dat een jaar minder wachttijd voor iemand anders zou betekenen.
Onduidelijk? Dit is hartstikke duidelijk.
pi_171440222
Ik zie op beide testen een streepje!
Gefeliciteerd Roxy! *O*
pi_171440350
Dank! O+

quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onduidelijk? Dit is hartstikke duidelijk.
Oh. :') In het echie is die andere duidelijker. :P

@Bella: gezellig! Maar jij krijgt volgens mij óf een tweeling óf je ovulatie was toch eerder dan je dacht. Met je knalstreep. :D
  Moderator/colorchick zondag 4 juni 2017 @ 10:49:01 #285
382129 crew  Donna
pi_171440462
Als je een onduidelijke streep zo duidelijk op de foto krijgt is het zeker een streep! :D

Yeah gefeliciteerd! *O*
pi_171440814
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:40 schreef Roxy_Monke het volgende:
Dank! O+

@Bella: gezellig! Maar jij krijgt volgens mij óf een tweeling óf je ovulatie was toch eerder dan je dacht. Met je knalstreep. :D
Haha. Mijn ovulatietest gaf een knalstreep toen mn app zei dat mn ei ging springen. :D

Een knaller zegt niets.. hoop voor ons dat het gwn een plakker is! O+

Een tweeling.. je lijkt mijn partner wel :') _O-
pi_171441444
Gefeliciteerd Bella en Roxy! *O* 2018 kindjes al weer. Wat klinkt dat nog ver weg! Hopelijk gaat alles goed.

Philo, wat kut dat je weer ongesteld ben geworden :( Ik snap je gevoel over het tijdspad heel goed :*
Als je volgende ronde je eileiders laat doorspuiten, vraag dan even na of ze gebruik maken van de 'nieuwe' techniek, doorspuiten met papaverzaadolie ipv 'gewoon vloeistof'. Bij mij is dat toen niet gebeurd en dat vind ik wel jammer. Volgens onderzoek is de kans op een zwangerschap na het doorspuiten met papaverzaadolie veel groter.

OT, wat een rare cyclus heb je gehad. Heeft het nu echt doorgezet? Kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is oid?

Kirb, nog zere tetten? Of is alles nu weer rustig? Vervelend dat je zo onzeker wordt van die ovulatietesten :*

Stippel, spannend hoor! Dat zou wel een mooi cadeautje zijn voor jullie!

Ik verwacht woensdag mijn NOD te hebben. Bij zowel mijn man en bij mij is er een soort berusting. We hebben beide geen vertrouwen dat we de komende 3 maanden nog natuurlijk zwanger gaan raken. Deze maand hebben we ook niet echt ons best gedaan met mikken, geen rekening gehouden met de ovulatie, geen testen en ook geen verwachtingen. En toch... Nu woensdag dichterbij komt, vind ik het ergens toch weer spannend :')

Debsterr, hoe is het bij jou?
pi_171442045
Wauw, Roxy! Ik zie ze allebei duidelijk hoor, gefeliciteerd!! *O* *O*
  Moderator/colorchick zondag 4 juni 2017 @ 12:06:13 #289
382129 crew  Donna
pi_171442067
*O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben blij dat dit topic zo positief eindigt. Here we go, op naar het volgende topic met hopelijk heel veel streepjes! *O* *O*
  Moderator/colorchick zondag 4 juni 2017 @ 12:06:46 #290
382129 crew  Donna
pi_171442080
Vooral voor Kirb nu! Wie weet, het kan zomaar zover zijn! *O*
pi_171442096
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef Peacefulll het volgende:

OT, wat een rare cyclus heb je gehad. Heeft het nu echt doorgezet? Kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is oid?

Gek hè? Ik slik al zo'n vijf jaar de pil niet meer, dus ontpillen lijkt me sterk ;)
Ik ben eind februari wel bevallen, dus het kan heel goed dat mijn lichaam nog van slag is.

Het heeft nog steeds niet doorgezet trouwens, dus we blijven geduldig wachten.

Prettig dat je er relaxed in staat deze maand, maar natuurlijk is het spannend als je zo dicht op je NOD zit. Hebben jullie deze maand bewust wat afstand genomen?
  Moderator/colorchick zondag 4 juni 2017 @ 12:14:10 #292
382129 crew  Donna
pi_171442209
OT mijn lichaam is na mijn miskraam ook van slag merk ik aan mijn cyclus. Heb ik m`n omgeving wat meiden die ook een miskraam gehad hebben en die hebben allemaal meteen weer hun eigen (al dan niet) stipte cyclus terug. Wil ik ook. Maarja, we hebben t niet voor het zeggen helaas he.
pi_171442360
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:14 schreef DonnaRush het volgende:
OT mijn lichaam is na mijn miskraam ook van slag merk ik aan mijn cyclus. Heb ik m`n omgeving wat meiden die ook een miskraam gehad hebben en die hebben allemaal meteen weer hun eigen (al dan niet) stipte cyclus terug. Wil ik ook. Maarja, we hebben t niet voor het zeggen helaas he.
Helaas hebben we het niet voor het zeggen inderdaad! En het is natuurlijk ook logisch dat het lichaam moet herstellen, maar het voelt nogal als...verloren tijd of zo? Ik had hoogzwanger moeten zijn nu, in plaats daarvan ben ik bezig met ongesteld worden of niet. Je doet er niks aan natuurlijk maar het zit me af en toe nog best dwars.

En een :* voor jou!
  zondag 4 juni 2017 @ 12:26:51 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171442477
quote:

SPOILER

Jaaaaa joh dat is 'm echt wel hoor! Gefeliciteerd *O* *O* *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 12:45:54 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_171442939
Roxy dit doorstaat zelfs de MaJo test, je bent gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! *O*
En lief wat je zegt over de meiden die al langer bezig zijn :*

Ik ga duimen voor de andere meiden, het wordt tijd voor weer een streepjes regen!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_171443160
Een streep is een streep hoor! Gefeliciteerd roxy!!! *O* *O* *O* *O*
pi_171445001
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:45 schreef MaJo het volgende:
Roxy dit doorstaat zelfs de MaJo test, je bent gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! *O*
En lief wat je zegt over de meiden die al langer bezig zijn :*

Ik ga duimen voor de andere meiden, het wordt tijd voor weer een streepjes regen!
Nou inderdaad, als jij hem ziet is het echt officieel hé! :D *O*

Bedankt allemaal! O+ Erg leuke reacties om te lezen zo ondanks dat ik maar kort heb meegepost. Hopelijk snel streepjes voor iedereen.
pi_171450341
Gefeliciteerd Roxy !! *O* *O* Ik vind hem ook duidelijk genoeg 😁

Even een vraag voor degene die hun eisprong voelen. Wat voelen jullie dan ?? Ik was eergisteren (dag 13 van cyclus) en gisteren (dag 14 van cyclus) op zn tijd wat misselijk en had last van mijn onderbuik. Op de 13e dag had ik links onder ook eventjes wat 'last'. Zou het kunnen dat dat mijn eisprong was ?
Ik heb de datum genoteerd dus mocht ik over 2 weken ongesteld worden (of niet hopelijk hihi) dan weet ik dat dat mijn eisprong was, maar het zou me wel erg toevallig lijken. Eerst een super lange cyclus en daarna een stipte cyclus..
het zou natuurlijk wel kunnen denk ik dan weer..
  Manager PR/Moderator zondag 4 juni 2017 @ 17:25:40 #299
269689 crew  Viv
pi_171450497
Gefeliciteerd Roxy! Wanneer ga je onthullen wiens kloon je bent? O-)
  zondag 4 juni 2017 @ 17:49:33 #300
327807 Mariposas
יה&#14
pi_171451114
Gefeliciteerd Roxy_Monke! Ik denk te weten wie jij bent aangezien een zoekopdracht op 1 van je gebruikte woorden in je posts alleen herleid naar 1 ander account. 8-)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')