Dan weet u dat.twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:47:23Volgorde morgenmiddag: Singapore-België; Rusland-Wales; Engeland-Oostenrijk en Duitsland-Nederland. #rtl7darts reageer retweet
SPOILER: Za en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prize Fund
Winners (Per Player) £30,000
Runner-Up (Per Player) £16,000
Semi-Finalists (Per Player) £10,000
Quarter-Finalists (Per Player) £7,000
Second Round Losers (Per Player) £4,000
First Round Losers (Per Player) £1,500
Total £300,000SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game On. Hopelijk veel stunts in de eerste ronde.![]()
jaquote:Op zondag 4 juni 2017 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het koppelgenot wordt, moet Schindler dan als eerste beginnen bij de Duitsers?
Jaquote:Op zondag 4 juni 2017 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het koppelgenot wordt, moet Schindler dan als eerste beginnen bij de Duitsers?
Staat prima te gooien ja. Zou goed zijn als hij dat door kan trekkenquote:Op zondag 4 juni 2017 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
Hopp lijkt eindelijk los te komen aan het bord. Werd wel tijd. Die overwinning op Vd Voort tijdens het WK zou zomaar een omslag kunnen zijn voor die jongen.
Is in potentie ook gewoon top 16 materiaal. Hopp kan fantastisch gooien. Echt een powerscorer als het loopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Staat prima te gooien ja. Zou goed zijn als hij dat door kan trekken
En over een iets langer format. Maar goed, potentie heeft het ventje welquote:Op zondag 4 juni 2017 17:35 schreef Szura het volgende:
Laat het hem maar eens zien buiten Duitsland de komende tijd
Hij was op zijn 15de al zo verschrikkelijk goed. Ook Kevin Munch was al heel jong heel goed. Beide versloegen Taylor al op zeer jonge leeftijd.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En over een iets langer format. Maar goed, potentie heeft het ventje wel
0 genot.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
Vanavond om 10 uur trouwens genotsconcertje op NPO3 he dames
[ afbeelding ]
Tijd voor nieuwe aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ariane Grande > mijn plafond gaat gewit worden bohhhhh
ongetwijfeld weer een BIEM ergensquote:Op zondag 4 juni 2017 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
Vanavond om 10 uur trouwens genotsconcertje op NPO3 he dames
[ afbeelding ]
DIRECTEUR NEDERLANDSE DARTS BONDquote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Niels de Ruiter wist anderhalve leg geleden al dat Barney dit zou winnen, wat een kneus is dat toch.
en dan de jackpot winnen die hij niet krijgt omdat hij nog geen 21 is etcquote:Op zondag 4 juni 2017 17:42 schreef borisz het volgende:
Hopp mag trouwens naar Las Vegas voor zijn debuut in de World Series.
Ik heb al dermate vaak verassingen gezien in het darten waardoor ik weet dat je nooit een voorschot moet nemen op de winst.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DIRECTEUR NEDERLANDSE DARTS BOND
DAT KOMT EVEN BINNEN
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo sta jij ook vaak als er weer een piemel in je kont hangt zipgod
is ook wel eens andersom geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya mag blij zijn dat hij met Mike speelt
issie ook wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya mag blij zijn dat hij met Mike speelt
Nou nou nouquote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als je alle onsportieve duitsers in het publiek zou vergassen houd je weinig volk over!
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als je alle onsportieve duitsers in het publiek zou vergassen houd je weinig volk over!
Wir schaffen das.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
als je ze gewoon de zaal uit zou sturen ookquote:
Wat heeft die ooit laten zien dat hij op zo'n toernooi mee mag doen danquote:
heb je weleens als de middagsessie afgelopen is hequote:
Vanavond he. Moffen liggen eruit.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je weleens als de middagsessie afgelopen is he
vanaf 8 uur toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond de halve finales en finale
Live op RTL7 (Hopelijk met Koert)
Ja die heb ik al gezienquote:Op zondag 4 juni 2017 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep
Nu eerst een samenvatting van de kwartfinales.
Ik lees dit en besef me net dat ik 1 minuut geleden een bestelling heb geplaatstquote:Op zondag 4 juni 2017 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kunnen we nu lekker even met zn allen thuisbezorgd.nl gaan overbelasten #viesdik #darterspostuur
Speknekquote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees dit en besef me net dat ik 1 minuut geleden een bestelling heb geplaatst
Racist die koert.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Koert wilde weten wat Schindlers list wordt...
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
en toen wij het deden was hij al niet leuk meerquote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig hebben wij die grap nog slechts 40/45 keer in dit topic gemaakt.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
JAquote:Op zondag 4 juni 2017 19:07 schreef Nober het volgende:
Zal ik alvast vertellen wat de halve finales zijn?
NEIN.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:15 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen op een finale Wales - Engeland.
Dankjequote:Op zondag 4 juni 2017 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Wales v België
Engeland v Nederland
Winnaars tegen elkaar.
Dit staat allemaal in de kwaliteitsOP van Boriszquote:Op zondag 4 juni 2017 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
halve finales is hetzelfde format als de kwartfinales toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Wales-NL vind ik wel mooiquote:Op zondag 4 juni 2017 19:15 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen op een finale Wales - Engeland.
Darten>vbal en kan daar 2 weken niet komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat doet hafcfan hier? Ouwe reus? Waarom hier?
Wat heb je weer uitgespookt?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten>vbal en kan daar 2 weken niet komen.
Joequote:Op zondag 4 juni 2017 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kijk vanavond niet, ik heb een leven zowaar.
Dan geloof je het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joe
Zeg maar gewoon eerlijk dat je een bloedhekel aan ons hebt want dit kan niet waar zijn natuurlijk
Ik ga gezellig multitasken vanavondquote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit er uiteraard klaar voor
Als een eckte
Vooruitquote:
Ik beloof het snel goed te makenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gezellig multitasken vanavond
[..]
Vooruit
Het schorriemorrie van VBL, de hooligans van het Nederlands Elftal, moet wel even in de gaten gehouden wordenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders op dan?
Overduidelijk geen voetballiefhebbers want die kijken geen Nederlands Elftal tijdens oefenwedstrijdenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het schorriemorrie van VBL, de hooligans van het Nederlands Elftal, moet wel even in de gaten gehouden worden
Stevig statementquote:Op zondag 4 juni 2017 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overduidelijk geen voetballiefhebbers want die kijken geen Nederlands Elftal tijdens oefenwedstrijden
Die keken net naar Armenië - St Kitts & Nevisquote:Op zondag 4 juni 2017 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overduidelijk geen voetballiefhebbers want die kijken geen Nederlands Elftal tijdens oefenwedstrijden
Goeie rechtsbuiten hebben die, bohquote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Die keken net naar Armenië - St Kitts & Nevis
Precies. En daarom kijk ik nu ook naar Club Deportivo Clan Juvenil - Deportivo Cuencaquote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Die keken net naar Armenië - St Kitts & Nevis
Zei dat als Juve verloor ik 2 weken niet zal posten. Schuld van Vasionquote:
Waarom dacht je dat Juve ging winnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei dat als Juve verloor ik 2 weken niet zal posten. Schuld van Vasion![]()
NU mis ik ook de pot tegen Luxemburg met jullie
Buffongod.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat Juve ging winnen.![]()
![]()
6 finales verloren nuquote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jammer weer man. Ik wou eigenlijk dat geen van beide zou winnen, dat is ook zo onmogelijk.
Gewoon, gelijkspelletje. Iedereen een half bekertje mee naar huis, glaasje prik met z'n allen, iedereen blijquote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jammer weer man. Ik wou eigenlijk dat geen van beide zou winnen, dat is ook zo onmogelijk.
Heel stiekem geniet ik daar wel van, alleen vind ik Real echt compleet compleet compleet kut. In ieder geval pakt Juve elk jaar weer de Serie A. Hopelijk is dat ook snel voorbij maar zal wel niet.quote:
Roma is ook tof. Jammer dat ze er echt niks van kunnen nee. Choked godenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heel stiekem geniet ik daar wel van, alleen vind ik Real echt compleet compleet compleet kut. In ieder geval pakt Juve elk jaar weer de Serie A. Hopelijk is dat ook snel voorbij maar zal wel niet.
Ja, elk jaar hoop ik toch een klein beetje maar zodra het december is begin ik realistisch te worden en weet ik dat het hem weer niet gaat worden. Zal toch leuk zijn als Juve van Roma of wie dan ook eindelijk eens echte concurrentie krijgt. Zou ook leuk zijn als Roma verdomme niet Pjanic verkoopt aan Juve. Ben ik nog steeds niet overheen hoor. Pfoe.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roma is ook tof. Jammer dat ze er echt niks van kunnen nee. Choked goden
Alleen Inter en Milan kunnen het Juve moeilijk maken. Roma misschien als ze eens een nieuw stadion krijgen, maar dat duurt nog wel ffquote:Op zondag 4 juni 2017 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, elk jaar hoop ik toch een klein beetje maar zodra het december is begin ik realistisch te worden en weet ik dat het hem weer niet gaat worden. Zal toch leuk zijn als Juve van Roma of wie dan ook eindelijk eens echte concurrentie krijgt. Zou ook leuk zijn als Roma verdomme niet Pjanic verkoopt aan Juve. Ben ik nog steeds niet overheen hoor. Pfoe.
Nou ja, Inter en Milan choken nog harder dan Roma, wat al best bijzonder is. Dat stadion duurt inderdaad nog wel even ja, maar zal wel echt genot worden, is toch fijner dat je dan als club een eigen stadion hebt. Ik heb niets meer met Pjanic, het is een goede voetballer maar ik moet niets van hem hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Inter en Milan kunnen het Juve moeilijk maken. Roma misschien als ze eens een nieuw stadion krijgen, maar dat duurt nog wel ffPjanic is wel een god
Op dit moment bakken die er ook niks van nee, maar ze hebben wel veel geld en het is een kwestie van tijd voor ze terug zijn. Roma moet zelfs als nummer 2 jaarlijks hun spelers verkopenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, Inter en Milan choken nog harder dan Roma, wat al best bijzonder is. Dat stadion duurt inderdaad nog wel even ja, maar zal wel echt genot worden, is toch fijner dat je dan als club een eigen stadion hebt. Ik heb niets meer met Pjanic, het is een goede voetballer maar ik moet niets van hem hebben.
Ja, fan van Roma ben je niet voor de lol ouwe reus.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dit moment bakken die er ook niks van nee, maar ze hebben wel veel geld en het is een kwestie van tijd voor ze terug zijn. Roma moet zelfs als nummer 2 jaarlijks hun spelers verkopen
Salah.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheelt wel dat ze 40 miljoen kunnen vangen voor een matige draver als Salah
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat Team Palletsorteerder er met twee whitewashes af
Je kunt op unibet kijken of anders even op cricfree.sc of vipleague.me rondspeurenquote:
Zou het graag willen hoor, maar RTL 7 heeft nogal problemen op mijn TV, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag heus wel blijven om darts te kijken
Heb vanmiddag via http://nl.vipleague.me/da(...)e-stream-online.html gekeken. Helaas is die stream nog niet in de lucht.quote:
Wie niet.quote:
Deze Kim zou het toernooi winnen door alle legs met 9-darters te winnen, waarna hij stopt met de edele dartssport omdat hij het te saai vindt.quote:
Ik moet maar niet aan dat gokken beginnenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren![]()
Kim wint, Ronny verliest en België wint het koppel
Denken dat Engeland een kans maaktquote:Op zondag 4 juni 2017 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wales vs Engeland zou ook wel een fijne derby zijn.
is ook wel nice ja ,, maar ik zie liever van gerwen vs hamster.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wales vs Engeland zou ook wel een fijne derby zijn.
RayBar is best wel kwetsbaar in de singles, dit zou zo maar weer 's koppelgenot kunnen worden.quote:
quote:
Zullen toch ook wel 2e pinksterdag hebben in Belgie?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Szura het volgende:
Ronny zal toch wel vrij hebben morgen? Kan ie een dag later de boot pakken.
Alleen al door die irritante kop van hem hoop ik dat Huybrechts iedere wedstrijd verliest.quote:
Webster gaat weer potten brekenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:37 schreef Smoofie het volgende:
Webster gooit wat soepeler. Darteritus wordt steeds minder.
Triples for show doubles for dough.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:40 schreef Szura het volgende:
Kan iemand Ronny vertellen dat het erom gaat dat je triples raakt?
Die kerel is allang blij dat hij 10k mee mag nemen naar huisquote:Op zondag 4 juni 2017 20:40 schreef Szura het volgende:
Kan iemand Ronny vertellen dat het erom gaat dat je triples raakt?
Dimitri Vandenbergh. Staat echter net iets onder Ronny op OoMquote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Er moet toch wel een betere darter in belgie zijn dan ronnie?
Is al bedtijd nu voor Dimitriquote:Op zondag 4 juni 2017 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dimitri Vandenbergh. Staat echter net iets onder Ronny op OoM
Hoe oud is hij eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of Kim zijn broer straks nog helemaal verrot scheldt.
Ik gok een jaar of 50.quote:
Daar ging ik wel van uit ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roken en junkfood? Ziet er bejaard uit.
Even nagekeken, nu moet ik het weten ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roken en junkfood? Ziet er bejaard uit.
quote:
Eerder een FOUT.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Smoofie het volgende:
20 jaar ouder dan kim. Zou kim een foutje zijn geweest?
Andere moederquote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Smoofie het volgende:
20 jaar ouder dan kim. Zou kim een foutje zijn geweest?
Zit in een kringetje bij een verjaardag, moet Nederland al?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Wat is het rustig trouwens, is iedereen die zaadwedstrijd aan het kijken?
Over 5 minutenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit in een kringetje bij een verjaardag, moet Nederland al?
Over een paar minutenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit in een kringetje bij een verjaardag, moet Nederland al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |