En als Sky nu even snel had gereden als Sunweb, had je het dan ook prachtig gevonden?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef Strani het volgende:
Prachtig hoorIk ben wel een fan geworden van de Hammer Series!
Dit had idd wat weg van een kermis-act. Voor mij hoeven die flauwekulletjes niet zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef wimderon het volgende:
Het is best vermakelijk, maar ik zie hier niet de toekomst van het wielrennen in verder.
Misschien leuk voor 2 a 3 keer per jaar om te doen, met wat aanpassingenquote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef wimderon het volgende:
Het is best vermakelijk, maar ik zie hier niet de toekomst van het wielrennen in verder.
Nee maar als Dumoulin geen sanitaire stop nodig had gehad dan was de tijdrit vorige zondag ook saai geweest. Zo werkt sport nu eenmaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
En als Sky nu even snel had gereden als Sunweb, had je het dan ook prachtig gevonden?
D. Gelijk World Tour maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Hammer Series
• Liever nooit meer
• Format invoeren in grote wedstrijden graag
• Leuk, maar wel als losstaand evenement
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beetje een rare vraag, je weet van te voren nooit hoe spannend iets gaat worden he? Maar de andere twee dagen waren wat mij betreft ook een succes.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
En als Sky nu even snel had gereden als Sunweb, had je het dan ook prachtig gevonden?
"Leuk, maar wel als losstaand evenement"quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef heywoodu het volgende:
• Liever nooit meer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
dat is ook de bedoeling. Eigenlijk al dit jaar was de bedoeling om 3 series te doenquote:Op zondag 4 juni 2017 17:03 schreef franklop het volgende:
..]
Misschien leuk voor 2 a 3 keer per jaar om te doen, met wat aanpassingen
Dan heb ik de talloze berichten van VELON en haar teams over 'the future of cycling' verkeerd gelezen denk ik.quote:
Maar het probleem hier is dat als de strijd om plaats één/twee niet spannend is, je ook meteen helemaal niets, maar ook echt helemaal niets overhoudt. Dan kijk je echt nergens naar in zo'n slotonderdeel.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje een rare vraag, je weet van te voren nooit hoe spannend iets gaat worden he? Maar de andere twee dagen waren wat mij betreft ook een succes.
Gewoon lekker na de grote rondes, kunnen de criteriums ook meteen opgeheven worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef heywoodu het volgende:
• Liever nooit meer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik geloof best dat Velon veranderingen wil doorvoeren maar de basis blijft natuurlijk gewoon hetzelfde. We hebben straks echt niet opeens een puntenkoers als beslissing in de Ronde van Zwitserland.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan heb ik de talloze berichten van VELON en haar teams over 'the future of cycling' verkeerd gelezen denk ik.
En dat geldt dus altijd, ook in normale races.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het probleem hier is dat als de strijd om plaats één/twee niet spannend is, je ook meteen helemaal niets, maar ook echt helemaal niets overhoudt. Dan kijk je echt nergens naar.
Wat is het verschil met een gewone ronde met tijdrit op de laatste dag?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het probleem hier is dat als de strijd om plaats één/twee niet spannend is, je ook meteen helemaal niets, maar ook echt helemaal niets overhoudt. Dan kijk je echt nergens naar.
Gisteren was wel leuk, de klimkoers was ultiem saai.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje een rare vraag, je weet van te voren nooit hoe spannend iets gaat worden he? Maar de andere twee dagen waren wat mij betreft ook een succes.
Maar dat is bij elk evenement natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het probleem hier is dat als de strijd om plaats één/twee niet spannend is, je ook meteen helemaal niets, maar ook echt helemaal niets overhoudt. Dan kijk je echt nergens naar in zo'n slotonderdeel.
Vond ik ook wel meevallen hoor, die klimkoers.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gisteren was wel leuk, de klimkoers was ultiem saai.
Ook genoeg wedstrijden volgens het oude vertrouwde concept die saai zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gisteren was wel leuk, de klimkoers was ultiem saai.
Criteriums opheffen, ben je op je hoofd gevallen ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon lekker na de grote rondes, kunnen de criteriums ook meteen opgeheven worden.
Nee, dat is niet waar.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat geldt dus altijd, ook in normale races.
Hier toch ook?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Eerder werd de Giro-slottijdrit aangehaald als voorbeeld. Als het dan niet meer spannend is voor het eindklassement, gaat het nog wel om wie de dagzege pakt.
En als iemand al tientallen kilometers ruim voor de rest rijdt is het ook snel bekeken. En de Hammer Series zijn ook niet echt belangrijk he? We hebben het hier over iets dat qua importantie niet veel hoger staat dan de Tour des Fjords.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Eerder werd de Giro-slottijdrit aangehaald als voorbeeld. Als het dan niet meer spannend is voor het eindklassement, gaat het nog wel om wie de dagzege pakt.
Je kunt hier ook gewoon een dagzege uitreiken.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Alleen is de ploeg die de dagzege pakt de nummer 6 in de uitslagquote:
Wat is er leuk aan een criterium?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Criteriums opheffen, ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Het is de bedoeling van VELON dat dit extreem belangrijke evenementen worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En als iemand al tientallen kilometers ruim voor de rest rijdt is het ook snel bekeken. En de Hammer Series zijn ook niet echt belangrijk he? We hebben het hier over iets dat qua importantie niet veel hoger staat dan de Tour des Fjords.
Werkt je schoonmoeder soms bij VELON? #dtvquote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van VELON dat dit extreem belangrijke evenementen worden.
Voor de fans de enige echte mogelijkheid om gewoon eens echt dicht bij de koers/renners etc te komen zonder dat er zo'n gestresste sfeer van een grote wedstrijd hangt. En zure renners die interactie met enthousiaste fans niks vinden kunnen gewoon weg blijven, waardoor een criterium doorgaans een uitstekend sfeertje kent.quote:
Wat vind jij er leuk aan om een paar renners een zak met geld te geven om een paar rondjes te komen rijden en aan te komen in een afgesproken volgorde?quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:21:04Als hij mee zou doen aan Ter Land Ter Zee En In De Lucht wint ie ook. https://t.co/CvacNvQItW reageer retweet
Het gaat dan ook echt totaal niet om wie er wint. Dat is pure bijzaak in een criterium.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vind jij er leuk aan om een paar renners een zak met geld te geven om een paar rondjes te komen rijden en aan te komen in een afgesproken volgorde?
Dit dusquote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef TLC het volgende:
Goh wat had ik veel liever Gert Jakobs willen horen ipv Bobbie Traksel toen Tom de Giro won
http://www.wielerflits.nl(...)r&utm_source=twitterquote:Zes ploegen hebben een tijdstraf van vijf minuten ontvangen vanwege stayeren. Het gaat om LottoNL-Jumbo, Lotto Soudal, Nippo-Vini Fantini, Cannondale-Drapac, Movistar en Orica-Scott. De tijdstraf geldt alleen voor de daguitslag van vandaag.
Als ze nou gewoon gezegd hadden dat ze eens voorzichtig wat nieuws uit willen proberen en willen kijken of het aanslaat en eventueel een toevoeging aan de kalender is in plaats van te roeptoeteren dat dit de toekomst van het wielrennen is, een geweldig spektakel zal zijn en gaat wedijveren met de grootste koersen van het moment had het wellicht al wat gescheeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Werkt je schoonmoeder soms bij VELON? #dtv
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
BREAKING:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)r&utm_source=twitter
Dus Sunweb wint de daguitslag?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
BREAKING:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)r&utm_source=twitter
Dat lijkt me dan welquote:
Haha, fans zijn dan ook bijzaak voor aanwezige renners.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat dan ook echt totaal niet om wie er wint. Dat is pure bijzaak in een criterium.
Dat bedoel ik. Je kijkt naar niks. En als je dicht bij een toprenner wilt komen heb je ook meer kans bij een normale koers dan bij een criterium waar een kluwen kinderen en eventuele gekke volwassenen elkaar staan te verdringen rondom de interessante figuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat dan ook echt totaal niet om wie er wint. Dat is pure bijzaak in een criterium.
Voor het gros wel uiteraard, maar toch is enige binding met fans belangrijk voor een sport. Bij grote koersen is het relatief onbereikbaar en gestresst allemaal, een criterium is prima toegankelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha, fans zijn dan ook bijzaak voor aanwezige renners.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon gezegd hadden dat ze eens voorzichtig wat nieuws uit willen proberen en willen kijken of het aanslaat en eventueel een toevoeging aan de kalender is in plaats van te roeptoeteren dat dit de toekomst van het wielrennen is, een geweldig spektakel zal zijn en gaat wedijveren met de grootste koersen van het moment had het wellicht al wat gescheeld.
Nee joh. Die zijn minimaal vijf minuten langzamer.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef forzaudinese het volgende:
Lotto Jumbo op 2.16 gestart dus de snelste ploegnetijdrit gereden lijkt me..
Waarom zou je dan überhaupt een wedstrijdje simuleren en maak je er niet gewoon een gezellige meet-and-greet van als het daar om gaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hebben toch de meeste tijd goed gemaakt op alle andere ploegen?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee joh. Die zijn minimaal vijf minuten langzamer.
Dat wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Die hebben toch de meeste tijd goed gemaakt op alle andere ploegen?
Ze kregen een tijdstraf van 5 minuten vanwege stayeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Die hebben toch de meeste tijd goed gemaakt op alle andere ploegen?
Plus vijf minuten.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:39 schreef forzaudinese het volgende:
Sunweb stond op 0.32 van Sky
Team Lotto Jumbo op 2.16 gestart en komen op 41 seconden binnen van Sunweb/Sly.
hahaha ja dag dan kan je alle ploegen 5 minuten geven !quote:Op zondag 4 juni 2017 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kregen een tijdstraf van 5 minuten vanwege stayeren.
6 ploegen hebben inderdaad een tijdstraf gekregen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
hahaha ja dag dan kan je alle ploegen 5 minuten geven !
Je moet je gewoon aan de regels houden, Lotto Jumbo lapt die aan zijn laars. Verwerpelijk en belachelijk gedrag van die ploeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op !? hoe wil je dit voorkomen op die smalle wegen?
Ja je bent echt het lachterje als je binnen 1 ronde alle ploegen bij haalt behalve de top 2.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Lotto Jumbo faalt wederom en is opnieuw het lachertje van het wielerpeloton.
Inderdaad, klasse gereden van onze jongens !quote:Op zondag 4 juni 2017 17:42 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ja je bent echt het lachterje als je binnen 1 ronde alle ploegen bij haalt behalve de top 2.
En van Lotto Soudal, Nippo-Vini Fantini, Cannondale-Drapac, Movistar en Orica-Scott natuurlijk!quote:Op zondag 4 juni 2017 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aan de regels houden, Lotto Jumbo lapt die aan zijn laars. Verwerpelijk en belachelijk gedrag van die ploeg.
Jammer dat Roglic nieteven wou overvliegen vanuit zijn hoogte stage.Dan was er geen houden meer aan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, klasse gereden van onze jongens !
Ik reken ze gewoon tot dagwinnaars![]()
![]()
Sky heeft het meeste geld, die zullen de jury wel weer hebben omgekocht.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:42 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ja je bent echt het lachterje als je binnen 1 ronde alle ploegen bij haalt behalve de top 2.
Met vals spel. Zo kan ik het ook. Lotto Jumbo maakt zich compleet belachelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:42 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
dit dus. Reden dat ik liever naar de 'echte' wedstrijden gaquote:Op zondag 4 juni 2017 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je kijkt naar niks. En als je dicht bij een toprenner wilt komen heb je ook meer kans bij een normale koers dan bij een criterium waar een kluwen kinderen en eventuele gekke volwassenen elkaar staan te verdringen rondom de interessante figuren.
Sterk optreden van Beobank.twitter:BeobankCorendon twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:18:22Eindzege, 2 etappes, puntentrui, witte trui EN ploegenklassement... 😳 #nowords https://t.co/RLIjKI772y reageer retweet
quote:Wielerflits: De eindzege in de eerste editie van de Hammer Series ging naar Sky, dat Sunweb nipt voorbleef. De dagzege ging uiteindelijk wel naar Sunweb.
Acht je het uitgesloten dat Matxin nu naar die uitslagen kijkt en denkt "ik heb het altijd geweten"?quote:
En niet te vergeten later van Torku Şekerspor.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:19 schreef Chiappucci het volgende:
David de la Fuente rijdt ook nog steeds zie ik. Dat was vroeger nog een van de Saunier Duval goden.
Een Ride 100% Speedcraft.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Columbiafan het volgende:
Welke bril draagt MVP eigenlijk? Apart model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |