- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Ze zochten vanaf Bunschoten richting Amersfoort. Dit is in Bunschoten. Wel in de buurt. 4/5 straten verderop begon de zoekactie / was de coördinatiecentrum.quote:
Ja, je mag dat nog niet zeggen, want officieel niet bevestigd.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze zou volgens meerdere bronnen gevonden zijn....
Welke bronnen dan? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik wil die bronnen dan ook graag lezen.)quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Daar is de televaag niet voor nodig. Dat doen ze hier wel, de dader er meteen bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef YazooW het volgende:
Hoe lang zou het deze keer duren tot de Telegraaf weer gaat gokken dat het Savannah is?
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
waarom? Als ze dit is en als het een moord is dan had ze al dood kunnen zijn voordat haar vader haar ging zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Momazie het volgende:
Ik lees al vanaf het begin mee.
Jeetje zeg. Als dit Savannah is en er is uiteindelijk ook sprake van een misdrijf kun je vaststellen dat de politie dit niet serieus genoeg genomen heeft, toch? Ze moeten zich schamen dan.
Waarom dan????????quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef Eenskijken het volgende:
politie moet zich kapot schamen. wat een incompetente idioten.
Ja, het kon ook nog een derde meisje van 14 zijn idd. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke bronnen dan? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik wil die bronnen dan ook graag lezen.)
Of misschien juist wel. Als het niks met elkaar te maken heeft, en even de assumptie makende dat Savannah ook door geweld om het leven is gebracht, dan zou dat betekenen dat er 2 gekken rondlopen en niet 1.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt 1 en 1 is 2 te worden. Triest verhaal en 2 meisjes van 14 in heel korte tijd en hemelsbreed niet ver van elkaar af. Hoop niet dat er een verband is.
Weten we al of voorbijgangers dit stoffelijk overschot hebben gevonden dan of de politie? Misschien lieten ze de 'amateurs' wel hun gang gaan in dat ene gebied zodat zij ongestoord daar iets verderop verder konden zoeken..quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Momazie het volgende:
Jeetje zeg. Als dit Savannah is en er is uiteindelijk ook sprake van een misdrijf kun je vaststellen dat de politie dit niet serieus genoeg genomen heeft, toch? Ze moeten zich schamen dan.
Helemaal eens. Er gebeurd misschien niet veel in die dorpjes daar, dat ze geen ervaring hebben om te gaan met zoiets als dit?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Momazie het volgende:
Waarom? waarom?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom? Als ze dit is en als het een moord is dan had ze al dood kunnen zijn voordat haar vader haar ging zoeken.
Hart van Nederland:quote:Op zondag 4 juni 2017 12:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Iemand had het over een live stream.. linkje?
?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het kon ook nog een derde meisje van 14 zijn idd. Bijvoorbeeld.
http://www.ad.nl/binnenla(...)bunschoten~a5012ac3/quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke bronnen dan? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik wil die bronnen dan ook graag lezen.)
Enlighten me. Waar ging het mis? Helaas niet veel van mee gekregen nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef Eenskijken het volgende:
politie moet zich kapot schamen. wat een incompetente idioten.
In het vorige topic stond een kaartje van het zoekgebied. De bovenste zoekgebieden grenzen aan De Kronkels als ik me niet vergis.quote:
Ik lees in ieder geval niet de vrijwilligers. Een toevallige voorbijganger lijkt me goed mogelijk, gezien de vindplek.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Weten we al of voorbijgangers dit stoffelijk overschot hebben gevonden dan of de politie? Misschien lieten ze de 'amateurs' wel hun gang gaan in dat ene gebied zodat zij ongestoord daar iets verderop verder konden zoeken..
Verwar jij het nu met Romy?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom? Als ze dit is en als het een moord is dan had ze al dood kunnen zijn voordat haar vader haar ging zoeken.
hoe blunderen ze dan? Een moordzaak is pas een moordzaak als er een lijk is en lijkschouwing moord heeft geconstateerd. Ene kind is gister pas gevonden, andere kind is nog onbekendquote:Op zondag 4 juni 2017 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom? waarom?
Omdat politie midden Nederland voor de zoveelste keer blundert in moordzaken met betrekking tt minderjarige meiden! Daarom.
Jens deed een Petertje....quote:Op zondag 4 juni 2017 12:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enlighten me. Waar ging het mis? Helaas niet veel van mee gekregen nog.
Nee, was een van de zoekteams, staat in het adquote:Op zondag 4 juni 2017 12:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik lees in ieder geval niet de vrijwilligers. Een toevallige voorbijganger lijkt me goed mogelijk, gezien de vindplek.
Daarom vraag ik me af idd waar het vandaan komt dat 'ze' gevonden is. Dat zij het idd is. Die 'meerdere bronnen' wil ik graag zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)bunschoten~a5012ac3/
AD meldt dat er een stoffelijk overschot gevonden is. Meer niet.
Nee hoor. Vraag maar aan DeParo en aan de politie. Deze 2 zaken hebben totaal niets met elkaar te maken en dat weten ze beide heel erg zeker!!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn altijd meerdere scenario's mogelijk maar de mogelijkheid dat het dezelfde dader is is wel heeeeeel groot.
Politie zocht niet eens, want ze hadden "aanwijzingen" dat ze vrijwillig was vertrokken.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hoe blunderen ze dan? Een moordzaak is pas een moordzaak als er een lijk is en lijkschouwing moord heeft geconstateerd. Ene kind is gister pas gevonden, andere kind is nog onbekend
Ja, die bevestiging zie ik nergens, vandaar dat ik zeg dat het ook nog een derde meisje van 14 kan zijn, of heel iemand anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Ik bedoel alleen als je zegt 'volgens bronnen' zet die bronnen er dan ajb even bij voor de mensen die dat ook willen lezen.
mogelijk verwar ik iets idd, maar nog steeds is mogelijk dat kind (als dit ze is) al dood was voordat politie ingeschakeld was.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:53 schreef Momazie het volgende:
[..]
Verwar jij het nu met Romy?
De politie heeft dit vanaf het begin als een wegloopzaak behandeld en aangegeven dat ze niet aan een misdrijf denken. Als dit uiteindelijk nu wel een misdrijf is, dan vind ik dat de politie aldaar zich de ogen uit hun kop mogen schamen.
Lekker kortzichtig!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef Eenskijken het volgende:
de politie heeft deze zaak nooit serieus genomen. en ze laten burgers dan maar de zoektoch opzetten en rara wat wordt er binnen 3 uur gevonden? juist.
Ja, en dan vervolgens hoor je daar niets meer over, wat gek is in this day and age, zoals ik eerder in de reeks al uitlegde.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Politie zocht niet eens, want ze hadden "aanwijzingen" dat ze vrijwillig was vertrokken.
dit,quote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef Eenskijken het volgende:
de politie heeft deze zaak nooit serieus genomen. en ze laten burgers dan maar de zoektoch opzetten en rara wat wordt er binnen 3 uur gevonden? juist.
wacht eerst eens af wie lijk gevonden heeft en wie lijk isquote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef Eenskijken het volgende:
Walgelijk. En de zoekers nog succes wensen want ze weten zeker dat ze er niet ligt.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef Eenskijken het volgende:
Nee, alleen is het natuurlijk wel waarschijnlijker geworden dat het wel gerelateerd is.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Vraag maar aan DeParo en aan de politie. Deze 2 zaken hebben totaal niets met elkaar te maken en dat weten ze beide heel erg zeker!!!!
Dat is wel écht een blunder jaquote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Politie zocht niet eens, want ze hadden "aanwijzingen" dat ze vrijwillig was vertrokken.
quote:Er is zondag een stoffelijk overschot aangetroffen op industrieterrein De Kronkels in Bunschoten. In die plaats is op dit moment een zoektocht gaande naar een vermist meisje (14). Het is nog niet duidelijk of de vondst iets met die vermissing te maken heeft.
Honderden mensen zijn zondagochtend afgekomen op een onofficiële zoektocht naar de vermiste 14-jarige Savannah uit Bunschoten.
Volgens de politie werd het lichaam op het industrieterrein niet gevonden door deelnemers aan deze zoektocht. De identiteit van het gevonden stoffelijk overschot is nog onduidelijk.
Ja, ik las het.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens hoor je daar niets meer over, wat gek is in this day and age, zoals ik eerder in de reeks al uitlegde.
Inderdaad, de politie wenste ze succes want ze was er toch niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Walgelijk. En de zoekers nog succes wensen want ze weten zeker dat ze er niet ligt.
GvD zeg.
Haar fiets is netjes op standaard in de buurt van Hoogland gevonden. Telefoon uit. Het leek echt op een wegloopactie. Dan ga je niet een zoektocht opzetten. Dat er een ander meisje van ook 14 gevonden is even verderop had je aan het twijfelen kunnen brengen. Maar het feit dat er nog niks anders gevonden was dan alleen haar fiets wees het nog steeds op een wegloopactie.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef Eenskijken het volgende:
Begint het "gelieg" nu ook weer? Jens moet eens leren gewoon zijn fouten te te geven.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:57 schreef Rewimo het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-in-bunschoten.html
[..]
Heb je een bron van de vondst van haar ID kaart?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
...
Vanmorgen zijn sleutels, een telefoonhoesje en blijkbaar haar ID kaart gevonden...
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:00 schreef sbonestake het volgende:
De twee zaken hebben in ieder geval niets met elkaar te maken.
Bron van het vinden van haar ID kaart ajb?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haar fiets is netjes op standaard in de buurt van Hoogland gevonden. Telefoon uit. Het leek echt op een wegloopactie. Dan ga je niet een zoektocht opzetten. Dat er een ander meisje van ook 14 gevonden is even verderop had je aan het twijfelen kunnen brengen. Maar het feit dat er nog niks anders gevonden was dan alleen haar fiets wees het nog steeds op een wegloopactie.
Vanmorgen zijn sleutels, een telefoonhoesje en blijkbaar haar ID kaart gevonden en even later een lichaam. Tsja. Dan mag de politie wel even krabben aan hun kop of ze dit goed gedaan hebben, maar ze hebben niks fout gedaan imho
Haar sleutels, telefoonhoesje en ID-kaart?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haar fiets is netjes op standaard in de buurt van Hoogland gevonden. Telefoon uit. Het leek echt op een wegloopactie. Dan ga je niet een zoektocht opzetten. Dat er een ander meisje van ook 14 gevonden is even verderop had je aan het twijfelen kunnen brengen. Maar het feit dat er nog niks anders gevonden was dan alleen haar fiets wees het nog steeds op een wegloopactie.
Vanmorgen zijn sleutels, een telefoonhoesje en blijkbaar haar ID kaart gevonden en even later een lichaam. Tsja. Dan mag de politie wel even krabben aan hun kop of ze dit goed gedaan hebben, maar ze hebben niks fout gedaan imho
????quote:Op zondag 4 juni 2017 13:00 schreef sbonestake het volgende:
Is ook nieuw voor me.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Heb je een bron van de vondst van haar ID kaart?
Bij de zoektocht zijn volgens deelnemers sleutels en een telefoonhoesje gevonden. Of ze van Savannah (14) zijn, is volstrekt onduidelijkquote:Op zondag 4 juni 2017 13:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Heb je een bron van de vondst van haar ID kaart?
ah je was er bij?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:00 schreef sbonestake het volgende:
Ze moeten eens leren luisteren naar de ouders en de broers en zussen in plaats van vooraf conclusies te trekken.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Voor degenen onder ons die niet een CSI-diploma hebben zoals jij, kan je even aanwijzen wat het gelieg is waar je het over hebt? Dan kunnen simpele zielen als ik het ook volgen. Dank.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Begint het "gelieg" nu ook weer? Jens moet eens leren gewoon zijn fouten te te geven.
En graag ontslag voor deze "rechercheurs" levensgevaarlijk zulke personen bij de politie.
Alles kan. Al lijkt, een zelfmoord (van wie dan ook) in zo'n slootje niet heel voor de hand liggend.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:02 schreef mommychaos het volgende:
Het kan in het geval van Savannah ook nog zelfmoord zijn natuurlijk.
Ahh okay.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:02 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Was een sarcastische verwijzing naar de voorbarige uitspraken van de politie. Zie PI.
Lees ik daar dan zes keer over haar gevonden ID kaart heen? Waar staat dat dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Bij de zoektocht zijn volgens deelnemers sleutels en een telefoonhoesje gevonden. Of ze van Savannah (14) zijn, is volstrekt onduidelijk
http://www.tubantia.nl/bi(...)bunschoten~a5012ac3/
Live Twitter
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:04 schreef SureD1 het volgende:
Die Romy werd ook in/nabij een sloot gevonden, toch?
Daar moest ik ook aan denken. Romy is binnen zo'n korte tijd van school vertrokken, vermoord en gevonden dat ik me best kan voorstellen dat zo'n dader pas later beseft wat hij/zij heeft gedaan en besluit om zelfmoord te plegen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:02 schreef Razor21 het volgende:
Misschien is het lichaam wel van de dader (van het andere meisje) die zelfmoord heeft gepleegd.
https://twitter.com/Artwi(...)nschoten~a5012ac3%2Fquote:Op zondag 4 juni 2017 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees ik daar dan zes keer over haar gevonden ID kaart heen? Waar staat dat dan?
Dat was de Facebook pagina van hvnl.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Iemand had het over een live stream.. linkje?
En waar staat daar precies iets over een gevonden id?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
https://twitter.com/Artwi(...)nschoten~a5012ac3%2F
Savannah kan daar mogelijk ook vanaf donderdagmiddag gelegen hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:05 schreef Mula het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Romy is binnen zo'n korte tijd van school vertrokken, vermoord en gevonden dat ik me best kan voorstellen dat zo'n dader pas later beseft wat hij/zij heeft gedaan en besluit om zelfmoord te plegen.
Door in een sloot te springen? Of naast een sloot in de berm te sterven aan een overdosis medicatie, ofzo? Aparte theorie.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:05 schreef Mula het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Romy is binnen zo'n korte tijd van school vertrokken, vermoord en gevonden dat ik me best kan voorstellen dat zo'n dader pas later beseft wat hij/zij heeft gedaan en besluit om zelfmoord te plegen.
Maar de ouders dachten dat toch ook? Dat ze iets in dr koppie had gehaald en weg was gegaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:53 schreef Momazie het volgende:
[..]
Verwar jij het nu met Romy?
De politie heeft dit vanaf het begin als een wegloopzaak behandeld en aangegeven dat ze niet aan een misdrijf denken. Als dit uiteindelijk nu wel een misdrijf is, dan vind ik dat de politie aldaar zich de ogen uit hun kop mogen schamen.
Ja, kan idd ook vrij snel zijn omgebracht. En dat Savannah dus eerste vermoorde is en Romy de tweede. Maar dan is er dus wel een krankzinnige on the loose in die buurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Savannah kan daar mogelijk ook vanaf donderdagmiddag gelegen hebben.
Denk er ook eens aan dat soms dingen worden gezegd in het belang van het onderzoek. Het is niet de eerste verantwoordelijkheid van de politie om ootjekatootje alle details te geven.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Begint het "gelieg" nu ook weer? Jens moet eens leren gewoon zijn fouten te te geven.
En graag ontslag voor deze "rechercheurs" levensgevaarlijk zulke personen bij de politie.
Dat ze ook in de sloot zou hebben gelegen heb ik nog niet bevestigd gehoord. Dat zou het inderdaad onwaarschijnlijk makenquote:Op zondag 4 juni 2017 13:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Alles kan. Al lijkt, een zelfmoord (van wie dan ook) in zo'n slootje niet heel voor de hand liggend.
Daarvoor 'kies' je eerder een ander soort locatie.
Zij kan het eerste slachtoffer zijn geweest, en daarna heeft de dader nog een knap jong meisje gevonden verkracht en vermoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Savannah kan daar mogelijk ook vanaf donderdagmiddag gelegen hebben.
Er loopt al een gek rond.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kan idd ook vrij snel zijn omgebracht. En dat Savannah dus eerste vermoorde is en Romy de tweede. Maar dan is er dus wel een krankzinnige on the loose in die buurt.
Als ze voor elk 14 jarig meisje dat wegloopt en niks van zich laat horen voor een dag een zoekactie op touw moeten zetten dan zijn ze det elke dag aan het doen. En al die meisjes die zijn er volgens ouders/bekenden geen type voor of heeft geen problemen. Dat zon meisje dan al jarenlang gepest wordt bv dat weten die ouders soms zelf niet. Die meiden kunnen soms heel erg goed de schone schijn ophouden voor de omgeving.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze moeten eens leren luisteren naar de ouders en de broers en zussen in plaats van vooraf conclusies te trekken.
Als bekenden zeggen dat het geen zelfmoordtype is, geen wegloper, geen meisje met problemen en minderjarig is, dan mag men gedegen onderzoek verwachten!
Als zo'n meid dagenlang geen contact opneemt, geld pint of iets van zich laat horen dient met zelf een zoektocht op te zetten! En als er dan ook nog een andere meisje vermoordt wordt aangetroffen dient men helemaal actie te ondernemen in het gebied rond de fiets.
Ik hoef geen details...quote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk er ook eens aan dat soms dingen worden gezegd in het belang van het onderzoek. Het is niet de eerste verantwoordelijkheid van de politie om ootjekatootje alle details te geven.
Kan ze niet samen met StaceySinger op zoek naar El_Matador? Die schijnt ook vermist te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met deze user? Zodra er een vermissing is is deze user er als de kippen bij om Inspecteurtje te spelen, op het walgelijke af.
Nee, jouw duim is groot genoegquote:
Er zijn er zelfs op dit moment meerdere ingelogd op FOK!quote:
Die zit toch in Panama nu?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ze niet samen met StaceySinger op zoek naar El_Matador? Die schijnt ook vermist te zijn.
Ik schaam me dood maar ook daar lees ik niks over haar gevonden ID?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://twitter.com/Artwi(...)nschoten~a5012ac3%2F
Dus dan zoeken we maar niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ze voor elk 14 jarig meisje dat wegloopt en niks van zich laat horen voor een dag een zoekactie op touw moeten zetten dan zijn ze det elke dag aan het doen. En al die meisjes die zijn er volgens ouders/bekenden geen type voor of heeft geen problemen. Dat zon meisje dan al jarenlang gepest wordt bv dat weten die ouders soms zelf niet. Die meiden kunnen soms heel erg goed de schone schijn ophouden voor de omgeving.
True, en dat meisje wat gevonden is zat -volgens een link die hier ergens gepost werd- op een school voor kinderen met gedragsproblemen. Dan kan ze alsnog een vrolijk kind geweest zijn die iedereen blij maakte en weet ik veel wat allemaal, maar het geeft aan de politie denk ik wel eerder een bevestiging van 'oh, weglopertje', hoewel dat natuurlijk niet goed is.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ze voor elk 14 jarig meisje dat wegloopt en niks van zich laat horen voor een dag een zoekactie op touw moeten zetten dan zijn ze det elke dag aan het doen. En al die meisjes die zijn er volgens ouders/bekenden geen type voor of heeft geen problemen. Dat zon meisje dan al jarenlang gepest wordt bv dat weten die ouders soms zelf niet. Die meiden kunnen soms heel erg goed de schone schijn ophouden voor de omgeving.
Als het een derde slachtoffer zou betreffen dan weet ik al wat Jens gaat zeggen. Niet gerelateerd!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Echt erg. ik vrees het ergste. Het wordt pas helemaal eng wanneer dit een nieuw en misschien wel derde slachtoffer is...
Totaal geen spoor gevonden van hem...quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ze niet samen met StaceySinger op zoek naar El_Matador? Die schijnt ook vermist te zijn.
Sorry! Zit in zo'n regiogroep waar men die meededen met de zoekactie in zitten en daar kwam het langs.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schaam me dood maar ook daar lees ik niks over haar gevonden ID?
Dat was die anderequote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef CoolGuy het volgende:
True, en dat meisje wat gevonden is zat -volgens een link die hier ergens gepost werd- op een school voor kinderen met gedragsproblemen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hou maar op met schamen, het staat er ook niet. Er staat ook niet dat de sleutels en telefoonhoes wel van haar zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schaam me dood maar ook daar lees ik niks over haar gevonden ID?
Nogmaals de vraag, je had het over 'gelieg'. Wat is er precies gelogen in dat artikel?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon erg teleurgesteld in het handelen van de politie in die regio bij misdrijven bij minderjarige meiden.
Dit is nu de tweede keer dat ik hier lees dat Romy vermoord en verkracht zou zijn. Dat ze verkracht is lees ik nergens terug?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef Mr.Ping het volgende:
Zij kan het eerste slachtoffer zijn geweest, en daarna heeft de dader nog een knap jong meisje gevonden verkracht en vermoord.
Dat zou je inderdaad wel denken, maar goed, het kán in theorie ook een 3e slachtoffer zijn of de dader, of iets totaal ongerelateerds, maar, ik denk ook dat het Savannah is.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef blanket het volgende:
Je zou toch wel denken dat dit Savannah moet zijn...hoeveel lijken kan je vinden in die regio
Ah oké. Geen sorry nodig, jij roept ook maar gewoon wat je leest. Maar in zo'n groep komen er vast ook snel 'spookverhalen'. Benieuwd of het uiteindelijk waar blijkt. Dank voor je antwoord!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Sorry! Zit in zo'n regiogroep waar men die meededen met de zoekactie in zitten en daar kwam het langs.
Inside information.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is nu de tweede keer dat ik hier lees dat Romy vermoord en verkracht zou zijn. Dat ze verkracht is lees ik nergens terug?
Wel zeer aannemelijk inderdaad, maar dat dachten we vrijdag eigenlijk ook toen er een lichaam in Achterveld werd gevonden. Afwachten dus maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef blanket het volgende:
Je zou toch wel denken dat dit Savannah moet zijn...hoeveel lijken kan je vinden in die regio
Niet veel. Kans is ook klein dat het iemand anders zou zijn, er is ook niemand anders vermist.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef blanket het volgende:
Nee, maar ondertussen was er een ander 14-jarig meisje dood in een sloot aangetroffen hemelsbreed op paar km afstand.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:09 schreef alopio het volgende:
[..]
zedendelict volgens haar tante op FBquote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is nu de tweede keer dat ik hier lees dat Romy vermoord en verkracht zou zijn. Dat ze verkracht is lees ik nergens terug?
Gisteren werd er wat gepost via fb. Van haar tante dat ze seksueel misbruikt zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:
Ah, oké.quote:
oh zal haar in dank afgenomen worden dat ze dat op haar FB zetquote:Op zondag 4 juni 2017 13:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
zedendelict volgens haar tante op FB
Als de politie vrijdag zou hebben gezegd dat het lichaam van een 14-jarige meisje is gevonden, dan zou waarschijnlijk iedereen gedacht hebben dat het Savannah was.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wel zeer aannemelijk inderdaad, maar dat dachten we vrijdag eigenlijk ook toen er een lichaam in Achterveld werd gevonden. Afwachten dus maar.
Dat was Romy ook nog niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet veel. Kans is ook klein dat het iemand anders zou zijn, er is ook niemand anders vermist.
Nee hij heeft haar zijn postzegelverzameling laten zien en daarna vermoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi. Ha. Ho.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Nee hij heeft haar zijn postzegelverzameling laten zien en daarna vermoord.
grappige postingquote:Op zondag 4 juni 2017 13:18 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Nee hij heeft haar zijn postzegelverzameling laten zien en daarna vermoord.
Je polsen doorsnijden gaat naast een slootje net zo goed als dat het thuis gaat hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:07 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Door in een sloot te springen? Of naast een sloot in de berm te sterven aan een overdosis medicatie, ofzo? Aparte theorie.
Nee oke. Maar de kans dat er iemand uit Bunschoten word vermist en er een lijk in bunschoten word gevonden...quote:
Een tankstation tegenover de vindplaats, altijd fijn de kans op camerabeelden.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:18 schreef Kim-Holland het volgende:
https://twitter.com/ArtwinKreekel/status/871321997699149824
Nee, het is precies boven vak B.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:41 schreef Greys het volgende:
Help me even ajb, is dat waar nu iemand mss gevonden is nou wel of niet IN het zoekgebied van de amateurs-zoekers zeg maar? Valt dat in dat kaartje dat hier kwam met die vakken?
Geen uitzicht op de vindplaats volgens mij, maar eventuele beelden kunnen uiteraard best iets opleveren.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een tankstation tegenover de vindplaats, altijd fijn de kans op camerabeelden.
Folie-ŕ-deux?quote:
Misschien tijdje in huis/kelder vast gehouden en misbruikt om vervolgens levenloos daar te zijn gedumpt.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is precies boven vak B.
Ze gingen in de weilanden zoeken, dit is op het industrieterrein van Bunschoten/Spakenburg zelf.
Ik zou me dochters, in die omstreken, niet meer alleen de straat op durven laten gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Dus opeens slaat er een dader toe die het heeft gemunt op meisjes van 14 jaar. Dat is toch luguber.
komt door de hitte... gaan ze op jacht die freaksquote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Dus opeens slaat er een dader toe die het heeft gemunt op meisjes van 14 jaar. Dat is toch luguber.
Jongere meisjes. Beetje raar als ze eerst vragen of je 14 bent.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Ja, kan een ex-TBS'er zijn, die vrij is gekomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Die mogelijkheid werd hier al dagen besproken, dus ineens is een groot woord.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |