- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Ze zochten vanaf Bunschoten richting Amersfoort. Dit is in Bunschoten. Wel in de buurt. 4/5 straten verderop begon de zoekactie / was de coördinatiecentrum.quote:
Ja, je mag dat nog niet zeggen, want officieel niet bevestigd.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze zou volgens meerdere bronnen gevonden zijn....
Welke bronnen dan? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik wil die bronnen dan ook graag lezen.)quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Daar is de televaag niet voor nodig. Dat doen ze hier wel, de dader er meteen bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef YazooW het volgende:
Hoe lang zou het deze keer duren tot de Telegraaf weer gaat gokken dat het Savannah is?
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
waarom? Als ze dit is en als het een moord is dan had ze al dood kunnen zijn voordat haar vader haar ging zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Momazie het volgende:
Ik lees al vanaf het begin mee.
Jeetje zeg. Als dit Savannah is en er is uiteindelijk ook sprake van een misdrijf kun je vaststellen dat de politie dit niet serieus genoeg genomen heeft, toch? Ze moeten zich schamen dan.
Waarom dan????????quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef Eenskijken het volgende:
politie moet zich kapot schamen. wat een incompetente idioten.
Ja, het kon ook nog een derde meisje van 14 zijn idd. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke bronnen dan? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik wil die bronnen dan ook graag lezen.)
Of misschien juist wel. Als het niks met elkaar te maken heeft, en even de assumptie makende dat Savannah ook door geweld om het leven is gebracht, dan zou dat betekenen dat er 2 gekken rondlopen en niet 1.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt 1 en 1 is 2 te worden. Triest verhaal en 2 meisjes van 14 in heel korte tijd en hemelsbreed niet ver van elkaar af. Hoop niet dat er een verband is.
Weten we al of voorbijgangers dit stoffelijk overschot hebben gevonden dan of de politie? Misschien lieten ze de 'amateurs' wel hun gang gaan in dat ene gebied zodat zij ongestoord daar iets verderop verder konden zoeken..quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Momazie het volgende:
Jeetje zeg. Als dit Savannah is en er is uiteindelijk ook sprake van een misdrijf kun je vaststellen dat de politie dit niet serieus genoeg genomen heeft, toch? Ze moeten zich schamen dan.
Helemaal eens. Er gebeurd misschien niet veel in die dorpjes daar, dat ze geen ervaring hebben om te gaan met zoiets als dit?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Momazie het volgende:
Waarom? waarom?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom? Als ze dit is en als het een moord is dan had ze al dood kunnen zijn voordat haar vader haar ging zoeken.
Hart van Nederland:quote:Op zondag 4 juni 2017 12:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Iemand had het over een live stream.. linkje?
?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het kon ook nog een derde meisje van 14 zijn idd. Bijvoorbeeld.
http://www.ad.nl/binnenla(...)bunschoten~a5012ac3/quote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke bronnen dan? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik wil die bronnen dan ook graag lezen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |