Er zijn er zelfs op dit moment meerdere ingelogd op FOK!quote:
Die zit toch in Panama nu?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ze niet samen met StaceySinger op zoek naar El_Matador? Die schijnt ook vermist te zijn.
Ik schaam me dood maar ook daar lees ik niks over haar gevonden ID?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://twitter.com/Artwi(...)nschoten~a5012ac3%2F
Dus dan zoeken we maar niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ze voor elk 14 jarig meisje dat wegloopt en niks van zich laat horen voor een dag een zoekactie op touw moeten zetten dan zijn ze det elke dag aan het doen. En al die meisjes die zijn er volgens ouders/bekenden geen type voor of heeft geen problemen. Dat zon meisje dan al jarenlang gepest wordt bv dat weten die ouders soms zelf niet. Die meiden kunnen soms heel erg goed de schone schijn ophouden voor de omgeving.
True, en dat meisje wat gevonden is zat -volgens een link die hier ergens gepost werd- op een school voor kinderen met gedragsproblemen. Dan kan ze alsnog een vrolijk kind geweest zijn die iedereen blij maakte en weet ik veel wat allemaal, maar het geeft aan de politie denk ik wel eerder een bevestiging van 'oh, weglopertje', hoewel dat natuurlijk niet goed is.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ze voor elk 14 jarig meisje dat wegloopt en niks van zich laat horen voor een dag een zoekactie op touw moeten zetten dan zijn ze det elke dag aan het doen. En al die meisjes die zijn er volgens ouders/bekenden geen type voor of heeft geen problemen. Dat zon meisje dan al jarenlang gepest wordt bv dat weten die ouders soms zelf niet. Die meiden kunnen soms heel erg goed de schone schijn ophouden voor de omgeving.
Als het een derde slachtoffer zou betreffen dan weet ik al wat Jens gaat zeggen. Niet gerelateerd!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Echt erg. ik vrees het ergste. Het wordt pas helemaal eng wanneer dit een nieuw en misschien wel derde slachtoffer is...
Totaal geen spoor gevonden van hem...quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ze niet samen met StaceySinger op zoek naar El_Matador? Die schijnt ook vermist te zijn.
Sorry! Zit in zo'n regiogroep waar men die meededen met de zoekactie in zitten en daar kwam het langs.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schaam me dood maar ook daar lees ik niks over haar gevonden ID?
Dat was die anderequote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef CoolGuy het volgende:
True, en dat meisje wat gevonden is zat -volgens een link die hier ergens gepost werd- op een school voor kinderen met gedragsproblemen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hou maar op met schamen, het staat er ook niet. Er staat ook niet dat de sleutels en telefoonhoes wel van haar zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schaam me dood maar ook daar lees ik niks over haar gevonden ID?
Nogmaals de vraag, je had het over 'gelieg'. Wat is er precies gelogen in dat artikel?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon erg teleurgesteld in het handelen van de politie in die regio bij misdrijven bij minderjarige meiden.
Dit is nu de tweede keer dat ik hier lees dat Romy vermoord en verkracht zou zijn. Dat ze verkracht is lees ik nergens terug?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef Mr.Ping het volgende:
Zij kan het eerste slachtoffer zijn geweest, en daarna heeft de dader nog een knap jong meisje gevonden verkracht en vermoord.
Dat zou je inderdaad wel denken, maar goed, het kán in theorie ook een 3e slachtoffer zijn of de dader, of iets totaal ongerelateerds, maar, ik denk ook dat het Savannah is.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef blanket het volgende:
Je zou toch wel denken dat dit Savannah moet zijn...hoeveel lijken kan je vinden in die regio
Ah oké. Geen sorry nodig, jij roept ook maar gewoon wat je leest. Maar in zo'n groep komen er vast ook snel 'spookverhalen'. Benieuwd of het uiteindelijk waar blijkt. Dank voor je antwoord!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Sorry! Zit in zo'n regiogroep waar men die meededen met de zoekactie in zitten en daar kwam het langs.
Inside information.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is nu de tweede keer dat ik hier lees dat Romy vermoord en verkracht zou zijn. Dat ze verkracht is lees ik nergens terug?
Wel zeer aannemelijk inderdaad, maar dat dachten we vrijdag eigenlijk ook toen er een lichaam in Achterveld werd gevonden. Afwachten dus maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef blanket het volgende:
Je zou toch wel denken dat dit Savannah moet zijn...hoeveel lijken kan je vinden in die regio
Niet veel. Kans is ook klein dat het iemand anders zou zijn, er is ook niemand anders vermist.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef blanket het volgende:
Nee, maar ondertussen was er een ander 14-jarig meisje dood in een sloot aangetroffen hemelsbreed op paar km afstand.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:09 schreef alopio het volgende:
[..]
zedendelict volgens haar tante op FBquote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is nu de tweede keer dat ik hier lees dat Romy vermoord en verkracht zou zijn. Dat ze verkracht is lees ik nergens terug?
Gisteren werd er wat gepost via fb. Van haar tante dat ze seksueel misbruikt zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:
Ah, oké.quote:
oh zal haar in dank afgenomen worden dat ze dat op haar FB zetquote:Op zondag 4 juni 2017 13:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
zedendelict volgens haar tante op FB
Als de politie vrijdag zou hebben gezegd dat het lichaam van een 14-jarige meisje is gevonden, dan zou waarschijnlijk iedereen gedacht hebben dat het Savannah was.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wel zeer aannemelijk inderdaad, maar dat dachten we vrijdag eigenlijk ook toen er een lichaam in Achterveld werd gevonden. Afwachten dus maar.
Dat was Romy ook nog niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet veel. Kans is ook klein dat het iemand anders zou zijn, er is ook niemand anders vermist.
Nee hij heeft haar zijn postzegelverzameling laten zien en daarna vermoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi. Ha. Ho.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Nee hij heeft haar zijn postzegelverzameling laten zien en daarna vermoord.
grappige postingquote:Op zondag 4 juni 2017 13:18 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Nee hij heeft haar zijn postzegelverzameling laten zien en daarna vermoord.
Je polsen doorsnijden gaat naast een slootje net zo goed als dat het thuis gaat hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:07 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Door in een sloot te springen? Of naast een sloot in de berm te sterven aan een overdosis medicatie, ofzo? Aparte theorie.
Nee oke. Maar de kans dat er iemand uit Bunschoten word vermist en er een lijk in bunschoten word gevonden...quote:
Een tankstation tegenover de vindplaats, altijd fijn de kans op camerabeelden.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:18 schreef Kim-Holland het volgende:
https://twitter.com/ArtwinKreekel/status/871321997699149824
Nee, het is precies boven vak B.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:41 schreef Greys het volgende:
Help me even ajb, is dat waar nu iemand mss gevonden is nou wel of niet IN het zoekgebied van de amateurs-zoekers zeg maar? Valt dat in dat kaartje dat hier kwam met die vakken?
Geen uitzicht op de vindplaats volgens mij, maar eventuele beelden kunnen uiteraard best iets opleveren.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een tankstation tegenover de vindplaats, altijd fijn de kans op camerabeelden.
Folie-à-deux?quote:
Misschien tijdje in huis/kelder vast gehouden en misbruikt om vervolgens levenloos daar te zijn gedumpt.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is precies boven vak B.
Ze gingen in de weilanden zoeken, dit is op het industrieterrein van Bunschoten/Spakenburg zelf.
Ik zou me dochters, in die omstreken, niet meer alleen de straat op durven laten gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Dus opeens slaat er een dader toe die het heeft gemunt op meisjes van 14 jaar. Dat is toch luguber.
komt door de hitte... gaan ze op jacht die freaksquote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Dus opeens slaat er een dader toe die het heeft gemunt op meisjes van 14 jaar. Dat is toch luguber.
Jongere meisjes. Beetje raar als ze eerst vragen of je 14 bent.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Ja, kan een ex-TBS'er zijn, die vrij is gekomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Die mogelijkheid werd hier al dagen besproken, dus ineens is een groot woord.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Welke tante? Ik zie nl. niks.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
zedendelict volgens haar tante op FB
leeftijd staat niet op voorhoofd. meisjes op fiets, toevallig zelfde leeftijdquote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Status het volgende:
Er is die melding bij de politie van woensdag middag, meisje zat ook op de fiets. Daar zaten twee kerels in de auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Folie-à-deux?
Ik weet niet of dat vaak voorkomt bij zedendelicten icm moord. Wel bij dat Canadese stel in de jaren 90, maar slachtoffers waren bekenden/familie. Denk wrs minder voor de hand liggend.
Ik denk eerder ex-TBS'er oid.
Nooit van The Moors Murders gehoord?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Ryan3 het volgende:
Folie-à-deux?
Ik weet niet of dat vaak voorkomt bij zedendelicten icm moord. Wel bij dat Canadese stel in de jaren 90, maar slachtoffers waren bekenden/familie. Denk wrs minder voor de hand liggend.
Ik denk eerder ex-TBS'er oid.
Ik hoop het.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een tankstation tegenover de vindplaats, altijd fijn de kans op camerabeelden.
Dank!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is precies boven vak B.
Ze gingen in de weilanden zoeken, dit is op het industrieterrein van Bunschoten/Spakenburg zelf.
Misschien is het weg, ik heb het zelf niet gezien. Werd hier gisterenavond gepost door een user.quote:
Of al direct in het water gedumpt. Duurt meestal een paar dagen voordat die weer boven komen drijven.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Misschien tijdje in huis/kelder vast gehouden en misbruikt om vervolgens levenloos daar te zijn gedumpt.
Ieder één meisje kan ook nog!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is die melding bij de politie van woensdag middag, meisje zat ook op de fiets. Daar zaten twee kerels in de auto.
Kan toeval zijn. Had het er nog over met iemand die met zedendelinquenten heeft gewerkt. Ze kiezen kwetsbare types uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jongere meisjes. Beetje raar als ze eerst vragen of je 14 bent.
Precies:quote:Op zondag 4 juni 2017 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor, want volgens de politie zijn deze zaken ABSOLUUT niet aan elkaar verbonden
Dat zei ik hier ook al, in iets andere bewoordingenquote:Op zondag 4 juni 2017 13:17 schreef Xan21 het volgende:
[..]
oh zal haar in dank afgenomen worden dat ze dat op haar FB zet
Dat is dus niét waar 'opeens' op slaat in deze context.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die mogelijkheid werd hier al dagen besproken, dus ineens is een groot woord.
Ja, toch komt een folie-à-deux bij twee mannen icm zedendelict en moord niet echt veel voor. Wel 1 zaak in VS, maar dat waren dan homoseksuele mannen, volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is die melding bij de politie van woensdag middag, meisje zat ook op de fiets. Daar zaten twee kerels in de auto.
Om geheel ontopic bronnen vragen die ze noemt maar steeds niet geeft is eeuwig gehak ja? Oké hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat eeuwige gehak op Ootjekatootje is anders ook behoorlijk offtopic.
Ja, die ook idd. Zijn er langer geleden ook wel gevallen van. Echtpaar dat bijv. sweethearts aantrok voor de vrouw en die man dan vermoordde.quote:
He dat vergeet ik steeds.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Precies:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-14-jarige-meisjes
Geen enkel verband. Gewoon stom toeval.
Dutroux maar dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toch komt een folie-à-deux bij twee mannen icm zedendelict en moord niet echt veel voor. Wel 1 zaak in VS, maar dat waren dan homoseksuele mannen, volgens mij.
Man/vrouw folie-à-deux komt wel af en toe voor dus. O.a. heel beroemd wat ik schreef dat Canadese stel.
Die vent mogen ze ook wel ontslaan dan lijkt me.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He dat vergeet ik steeds.
Jens zei inderdaad al na een paar uur na de vondst van Romy dat er absoluut geen verband was tussen beide zaken.
Wat is dat nou weer voor rare opmerking.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar twee jonge meiden in zo'n korte tijd. (Mocht het lichaam van Savannah zijn) is toch ongekend hier in NL.
Het waren normale meiden, geen verslaafde prostituees ofzo
Mijn reactie was dan ook in het algemeen bedoeld. Voel je niet persoonlijk en alleen aangesproken.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Om geheel ontopic bronnen vragen die ze noemt maar steeds niet geeft is eeuwig gehak ja? Oké hoor.
Wie weet is het echt zo en is 't toeval.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die vent mogen ze ook wel ontslaan dan lijkt me.
Bron dat er wél bewezen verband is dan ajb? Want dat heb ik dan per ongeluk ook alweer gemist tot nu toe.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij hebt wat uit te leggen dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Infection het volgende:
Is vlak achter m'n huis. Politie heli vliegt continu rondjes en alles is afgezet. Tig politiewagens ook.
Tweelingzus van Elly Lust in zijn plaats lijkt me wel een goeie!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:27:48Zoekteam is 'verschrikkelijk geschrokken', aldus één van de coördinatoren. Het lichaam is volgens de leiding door de politie gevonden. reageer retweet
Oké! Door je quote dacht ik idd dat je het alleen tegen mij had. Dank voor de opheldering.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mijn reactie was dan ook in het algemeen bedoeld. Voel je niet persoonlijk en alleen aangesproken.
Ja en wie weet zei de politie het bewust zoals ik gister al aangaf. Dat kan een tactiek zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:29 schreef Status het volgende:
[..]
Wie weet is het echt zo en is 't toeval.
NWS / Politie vindt lichaam van omgebracht meisje (14) in Achterveldquote:Op zondag 4 juni 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, hadden wij hier met de moord op Jesse Dingemans in 2006. Helikopter hing zowat in de tuin hier. Dader woonde hemelsbreed misschien 300m van ons huis af. Was hier bijna langsgelopen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Infection het volgende:
Is vlak achter m'n huis. Politie heli vliegt continu rondjes en alles is afgezet. Tig politiewagens ook.
nederland heeft nooit eerder seriemoordenaars gekend?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar twee jonge meiden in zo'n korte tijd. (Mocht het lichaam van Savannah zijn) is toch ongekend hier in NL.
Het waren normale meiden, geen verslaafde prostituees ofzo
Heb je een alibi?quote:
Het zoekteam had namelijk een gezellig dagje uit verwacht.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Klummie het volgende:
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:27:48Zoekteam is 'verschrikkelijk geschrokken', aldus één van de coördinatoren. Het lichaam is volgens de leiding door de politie gevonden. reageer retweet
![]()
![]()
Ah, wel door de politie gevonden?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Klummie het volgende:
![]()
![]()
Dus de politie is toch ook gaan zoeken?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Klummie het volgende:
![]()
![]()
Dit is dus wat ik ook direct dacht. Wat verwacht je dan, dat ze ergens in een weiland in de zon ligt te bakken of wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het zoekteam had namelijk een gezellig dagje uit verwacht.
Jawel, ook kinderseriemoordenaars. Meerdere zelfs.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nederland heeft nooit eerder seriemoordenaars gekend?
De staat van het stoffelijk overschot?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet zo goed. Ik bedoel hadden ze dan serieus verwacht haar ergens onder een bruggetje of in een weiland of greppel levend terug te vinden?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, die zijn allemaal incompetent en moeten per direct ontslagen wordenquote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dus de politie is toch ook gaan zoeken?
Dat zoekteam heeft het lichaam niet gevonden, en dus ook niet gezien.quote:
Tja, en daarna lekker bbq-en in de achtertuin.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |