Tenzij de H-optie. (Ik adviseer noch propagandeer dat).quote:Op zondag 4 juni 2017 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, insurgency war. Van de week die film gezien War Machine op Netflix, in feite ging dat over generaal McChrystle real life, maar dat werd dus ook niets hoe hij daar tegen streed. Insurgency war is niet te winnen in feite.
En met één druk op de knop worden alle radicale mongolen in Libië, Nigeria, Syrië, Pakistan en de rest van de wereld gearresteerd en opgesloten.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
De terroristen zullen direct wild om zich heen gaan slaan en dan houden ze zich niet langer meer verscholen als laffe honden onder het gewone volk.
Ja, inclusief lange jurk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wtf is een terroristenbaardje? Een baardje waarbij je met 90% zekerheid kan stellen: "deze man gaat zichzelf opblazen"?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee IS opruimen, dat vermindert het aantal aanslagen flink.
Nee nee. Ik vraag het direct aan die intrigant. Vrij bizar dat je gewoon geen antwoord uit hem lijkt te krijgen.quote:
Ja, het is allemaal zo makkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Gewoon net als nu. Het mag alleen wel wat sneller.
Op het veld kan hij aardig explosief zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat deze man zich opblaast.
Ja, H-bom op London dan? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tenzij de H-optie. (Ik adviseer noch propagandeer dat).
ZO-ZO. Een POTENTIAL act of terrorism. Als je aan repercussies denkt, pakt dit tuig als eerste aan.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:38:09Theresa May says the "terrible incident" in London is being treated as a "potential act of terrorism" reageer retweet
Ja, goeie voetballer wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op het veld kan hij aardig explosief zijn.
Hi-optie, bedoelde ik. Weet je hoe hij dat in België deed? Elke opstandige daad werd beantwoord met de executie van 10 willekeurige burgers.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, H-bom op London dan? Of hoe moet ik dat zien?
Wat vind je van IS?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal zo makkelijk eigenlijk.
Het nu nog steeds 'potential' durven noemenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:38:09Theresa May says the "terrible incident" in London is being treated as a "potential act of terrorism" reageer retweet
Die doen hun best om minder op te vallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat deze man zich opblaast.
Niemand zegt dat het makkelijk is.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal zo makkelijk eigenlijk.
Het kunnen ook nog teleurgestelde Juventus-fans zijn he.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Het nu nog steeds 'potential' durven noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |