IS en Islam zijn ook verboden woordjes.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Het nu nog steeds 'potential' durven noemen
Ik moest lachen.twitter:hmannella twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:39:43People fleeing #LondonBridge but the bloke on the right isn't spilling a drop. God Bless the Brits! https://t.co/ceeaH0XxeX reageer retweet
Geef gewoon eens een antwoord. Het valt me erg op dat jij altijd om dit soort dingen heen danst.quote:
Getuigt van zorgvuldigheid die je van een professional mag verwachten.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja, je hoort experts ook zeggen dat wanneer IS uit Syrie is dat die strijders terugkeren naar Europa. Het is eigenlijk beter dat het conflict in Syrie uitgerekt wordt en zelfs permanent wordt om die strijders daar dood te laten gaan hoe treurig het ook is voor Syriequote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Lijkt me juist andersom, dan kunnen ze daar niets meer winnen en gaan ze uit frustratie hier maar wraak nemen?
Bij de NOS waren ze er nog helemaal niet uit of er überhaupt wat aan de hand was volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Op dit moment winnen de politie/leger van diverse Europese landen het nog van de legers die naar binnen zijn gesmokkeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En met één druk op de knop worden alle radicale mongolen in Libië, Nigeria, Syrië, Pakistan en de rest van de wereld gearresteerd en opgesloten.
Lijkt me best leuk toeven in lalala-land.
Daarom zeg ik, allemaal uitroeien. Stukje bij beetje terugdringen en dan afmaken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Lijkt me juist andersom, dan kunnen ze daar niets meer winnen en gaan ze uit frustratie hier maar wraak nemen?
Jawel. Een nuke gaat niks oplossen, integendeel. Het is een misvatting dat je dit soort idioten op een dusdanige manier uit de weg kunt ruimen dat er in de toekomst geen terrorisme meer voorkomt.quote:
Triest.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooggetuige op BBC: mannen met messen op London Bridge schreeuwden: "This is for Allah!"
Tja, in zo'n situatie is bier van levensbelang.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:41 schreef Geralt het volgende:
Ik moest lachen.twitter:hmannella twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:39:43People fleeing #LondonBridge but the bloke on the right isn't spilling a drop. God Bless the Brits! https://t.co/ceeaH0XxeX reageer retweet
Sorry
Foto in de link
9/11: Bin Laden vocht eerder met de Mudjahedin tegen de Russen in Afghanistan, een strijd die door de VS gesteund werd.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:32 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
We moeten niet alsof doen als er daarvoor geen aanslagen waren. 9/11, aanslag bij metro in London, aanslag in Madrid
Verrek, dat niemand daar eerder op is gekomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, allemaal uitroeien. Stukje bij beetje terugdringen en dan afmaken.
Mensen in Geldermalsen mogen geen mening hebben?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar wtf is het met alle klapmongolen die hier meteen met hun mening klaar staan als er weer wat aan de hand is? Het zou me niks verbazen als het merendeel in plaatsen wonen als Geldermalsen ofzo. 0 kans op een aanslag, geen geislamiseer.
Budget raakt op.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij de NOS waren ze er nog helemaal niet uit of er überhaupt wat aan de hand was volgens mij.
In je fantasie misschien.quote:
In mijn buurt komen er anders wel steeds meer vluchtelingen bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar wtf is het met alle klapmongolen die hier meteen met hun mening klaar staan als er weer wat aan de hand is? Het zou me niks verbazen als het merendeel in plaatsen wonen als Geldermalsen ofzo. 0 kans op een aanslag, geen geislamiseer.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Londen en Madrid: vergelding voor deelname aan de oorlog in Irak.
Je pakt elke vorm van terrorisme aan. Nu hebben we te maken met islamitisch terrorisme. Wat doen we daar aan? Meer islamieten importen met de gedachte; 'elk mens is een individu'?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel. Een nuke gaat niks oplossen, integendeel. Het is een misvatting dat je dit soort idioten op een dusdanige manier uit de weg kunt ruimen dat er in de toekomst geen terrorisme meer voorkomt.
waaronder jij.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
In mijn buurt komen er anders wel steeds meer vluchtelingen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |