Maakt toch geen reet uit waar je woont? Moeten we eerst opgeven waar we wonen voordat we een postje eventueel mogen maken?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar wtf is het met alle klapmongolen die hier meteen met hun mening klaar staan als er weer wat aan de hand is? Het zou me niks verbazen als het merendeel in plaatsen wonen als Geldermalsen ofzo. 0 kans op een aanslag, geen geislamiseer.
Nee, dat zijn mensen uit de laagste kastequote:Op zondag 4 juni 2017 01:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen in Geldermalsen mogen geen mening hebben?
Daar zijn heel veel mensen opgekomen. Daarom doen we dat nu ook. Langzaam maar zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verrek, dat niemand daar eerder op is gekomen.
Deze man weet.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, in zo'n situatie is bier van levensbelang.
Vanzelsprekend wel, maar het is denk ik wel goed om er wat terughoudend mee te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen in Geldermalsen mogen geen mening hebben?
En IS is het direct gevolg van het gebrek aan een end-game na de illegale inval in Irak, met dank aan Bush zijn puppetmasters.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
9/11: Bin Laden vocht eerder met de Mudjahedin tegen de Russen in Afghanistan, een strijd die door de VS gesteund werd.
Londen en Madrid: vergelding voor deelname aan de oorlog in Irak.
Het is simpelweg onmogelijk. Men probeert het al meer dan een decennium. En het is nog nooit gelukt en het gaat nooit lukken ook.quote:
Alleen vallen de resultaten een klein beetje tegen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel mensen opgekomen. Daarom doen we dat nu ook. Langzaam maar zeker.
Verklaar de Filipijnenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
En IS is het direct gevolg van het gebrek aan een end-game na de illegale inval in Irak, met dank aan Bush zijn puppetmasters.
Ik woon in Internationale flat.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit waar je woont? Moeten we eerst opgeven waar we wonen voordat we een postje eventueel mogen maken?
BNW-postje?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:45 schreef Status het volgende:
Het is wel onduidelijk wat er nou gaande is. Meestal zijn dr nu wel allerlei filmpjes opgedoken toch?
En ook wel iets meer info van de autoriteiten.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:45 schreef Status het volgende:
Het is wel onduidelijk wat er nou gaande is. Meestal zijn dr nu wel allerlei filmpjes opgedoken toch?
Enige ervaring met datgene wat gepost wordt is denk ik wel handig .. genoeg moslim-uitingen zie je slechts in de grote steden. Strikt genomen maakt waar je woont natuurlijk niet uit voor het argument.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit waar je woont? Moeten we eerst opgeven waar we wonen voordat we een postje eventueel mogen maken?
telegramquote:Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef Windhapper het volgende:
Hoe deden andere staatshoofden hun medeleven eigenlijk betuigen voor het Twitter tijdperk?
Het is een complotquote:Op zondag 4 juni 2017 01:45 schreef Status het volgende:
Een belletje met het staatshoofd van desbetreffend land. Gebeurt nog steeds trouwens.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef Windhapper het volgende:
Hoe deden andere staatshoofden hun medeleven eigenlijk betuigen voor het Twitter tijdperk?
Gewoon bellen. Zoals dat nu nog gebeurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef Windhapper het volgende:
In die verschrikkelijke jaren 70, bedoel je? Weet het niet. Wrs via telegram, werd iig nooit echt ergens vermeld, volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef Windhapper het volgende:
twitter:20committee twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:46:47There are no easy fixes anymore. Only unpleasant options remain. "Better intel" cannot stop this terrorist wave.https://t.co/aAyHUZhzxW reageer retweet
Een aanslag zonder bommen en vrachtwagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:45 schreef Status het volgende:
Goh, en wat denk je wat er gebeurt met het bombarderen van regio's? Heel goed, die regio's raken... ont...wricht!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef LelijKnap het volgende:
Men probeert het helemaal niet al meer dan een decennium. Sterker nog, men is al decennia actief bezig om het erger te maken, zowel via het aanstuwen van migratie, als door het verder ontwrichten van het M-O/N-Afrika (en daarmee geboorte te geven aan ISIS).
Ja, het is vooralsnog wel vaag en alles is onbevestigd.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook wel iets meer info van de autoriteiten.
De Turken?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:47 schreef LelijKnap het volgende:
En ik weet wie er achter zitten, maar die mag ik niet noemen, vanwege een genocide once upon a time.
Dus wacht even, je mag alleen commentaar geven als jezelf al eens het slachtoffer bent geweest van een terroristische aanslag dus, volgens jou?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Enige ervaring met datgene wat gepost wordt is denk ik wel handig .. genoeg moslim-uitingen zie je slechts in de grote steden. Strikt genomen maakt waar je woont natuurlijk niet uit voor het argument.
En dus? Opgeven en IS land geven ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is simpelweg onmogelijk. Men probeert het al meer dan een decennium. En het is nog nooit gelukt en het gaat nooit lukken ook.
In 72 gingen de OS gewoon door.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In die verschrikkelijke jaren 70, bedoel je? Weet het niet. Wrs via telegram, werd iig nooit echt ergens vermeld, volgens mij.
Wat vind jij tegenvallen?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alleen vallen de resultaten een klein beetje tegen.
Daar moet het zeker ook niet bij blijven. Maar ik weet wel hoe het zit; 'alt-right'-frontman Trump heeft recent honderd miljarden aan wapens verkocht aan het centrum van deze kwaal. We zijn kansloos tegenover het MIC-kapitaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goh, en wat denk je wat er gebeurt met het bombarderen van regio's? Heel goed, die regio's raken... ont...wricht!
In thailand en Maleisie willen moslims ook een eigen staat. Indonesie...quote:
Low-active insurgency? Op zich zit er wat in.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:47 schreef Nintex het volgende:
twitter:20committee twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:46:47There are no easy fixes anymore. Only unpleasant options remain. "Better intel" cannot stop this terrorist wave.https://t.co/aAyHUZhzxW reageer retweet
Hehe, die eer zou Erdogan wel op zich willen nemen ja. Wellicht ook wel deels van invloed geweest met z'n oproepen van geweld jegens de Europeaan (nav dat conflict met Rutte die een paar extra zetels nodig had). Rutte die morgen even zal doen alsof...quote:
Welk commentaar, dit draadje gaat nogal snel.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Low-active insurgency? Op zich zit er wat in.
Waar is dat antwoord van jou gebleven op mijn commentaar op een eerdere post van jou btw?
Zou het kunnen dat die nog niet precies weten wat voor gek er nu weer los rond loopt?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:48 schreef Status het volgende:
[..]
Ja, het is vooralsnog wel vaag en alles is onbevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |