quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als je nu vast zit in het centrum en niet naar huis kan,
Over een tijdje komt het niet eens meer in het nieuws. Of de volgende dag, op pagina 4. Als je het aanhaalt ben je een racist.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?
People asked to stay elsewherequote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als je nu vast zit in het centrum en niet naar huis kan,
Nou je bent niet helemaal rationeel toch? Als katholiek?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben uiterst rationeel. En als zodanig heb ik de radicale islam altijd als een bedreiging gezien. Nog afgezien van mijn eigen persoonlijke theologische kritiek op dat hele systeem.
Ze houden van wat drama. En het is "the new normal" totdat het dat niet meer is. Er is trouwens al jaren geleden voorspeld dat zodra IS eraan gaat er meer terreur naar Europa zou komen van terugkerende gekkies en sympathisanten. Dat lijkt nu te gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?
jepquote:Op zondag 4 juni 2017 00:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Is er druk vanuit familie om gelovig te zijn/naar moskee gaan?
Omdat zij wel snappen dat dit niet snel voorbij zal zijn gezien het aantal syriestrijders/mensen die in de EU door veiligheidsdiensten in de gaten worden gehouden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
May en de Conservatieven komen zo in een lastiger parket.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef crystal_meth het volgende:
Land met de strengste anti-terreur wetgeving. Heeft alvast niet geholpen...
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Islam is kanker en moet tot de wortel worden uitgeroeid.
twitter:ABC twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:46:56JUST IN: London police report shots fired at second incident at Borough Market; police responding to third incident… https://t.co/pIaAHIwdOn reageer retweet
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:47:33Metropolitan Police says there have been reports of stabbings at Borough Market in London reageer retweet
vandaagquote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Is morgen dat benefiet concert niet van Ariana?
Cultureel katholiek. Zat zaken waar ik de 'leer' niet in volg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou je bent niet helemaal rationeel toch? Als katholiek?
Ja, live op tv! Heb je al Bieber fever?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Is morgen dat benefiet concert niet van Ariana?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |