Nee klopt, we moesten verhuizen. Dat hebben we in januari gedaan. Wonen nu in een heel klein dorp, is echt heel fijn hier.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:16 schreef Minarosa het volgende:
Wat heftig en naar. Ik vroeg me ook regelmatig af hoe het met je was. Je huis in die straat is ook niet de allerprettigste plek, als ik het me goed herinner? Hopelijk komt er snel een uitweg
Hij heeft vandaag een bod op een huis gedaan. Als hij dat huis krijgt (er komt hier maar zeer mondjesmaat wat op de markt en er zijn veel gegadigden) dan is de opleverdatum ergens tussen januari en maart.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is er al enig zicht op wanneer hij het huis uit zal gaan? En lukt het jou om de praktische zaken te regelen?
Ja, heb ik wel hoor. Ik heb een paar vriendinnen, lieve collega´s, sommige buren zijn op de hoogte (vooral voor het geval het weer uit de hand loopt) en ik heb gelukkig ook een fijne huisarts. Ik sta er niet helemaal alleen voor - maar het blijft lastig in deze fase. Ik merk dat mensen niet altijd goed weten hoe hiermee om te gaan. Niet zo raar - dat weet ik zelf ook eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef Cholula het volgende:
Een hele dikke knuffel! Wat ontzettend naar dat je je zo eenzaam voelt. Ik hoop dat hij snel uit jullie huis is. Heb je hulp bij dit alles?
Nou weet je, gek genoeg gaat het nu eigenlijk tegelijk ook best goed met me. Het heeft me echt goed gedaan om eindelijk die knoop door te hakken en ik ben erg bezig met vooruit kijken, Ik heb wel het gevoel dat het ergste achter de rug is. Nu alleen nog de lange adem, zeg maar...quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef Mariposas het volgende:
Oh jeetje @:Roxy_Monke wat een heftige tijd heb je achter de rug. Ik hoopte dat je in rustig vaarwater was beland na de verhuizing, maar niets blijkt dus minder waar te zijn... wat ontzettend naar! hopelijk kun je snel aan een nieuwe start beginnen!
Wat fijn, die kan ik goed gebruiken. Ik werk in Amsterdam, en kan soms een wat grotere auto lenen dus ik denk dat we misschien wel wat kunnen regelen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:23 schreef F_r het volgende:
Ik heb een bureaustoel voor je.
Woon niet in de buurt maar kom weleens die kant op. In nov gaan we naar a'dam
Ik vind het aanbod heel lief, maar ik kom eigenlijk nooit in die regio en de kosten voor benzine zijn hoger dan voor de glazen denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:32 schreef Aure het volgende:
Ik heb nog een hele doos met glazen staan (zal als ik thuis ben eens checken wat voor en hoeveel precies, sowieso een set bodum pavina glazen. Ik woon in Rotterdam, dus mocht je eens in de buurt zijn en je wilt ze hebben dan mag je ze komen ophalenmaar zal er eerst een foto van maken en naar je opsturen
Dank je wel. We zien elkaar natuurlijk vrij regelmatig, dus komt wel goed met die borden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:36 schreef MissBliss het volgende:
RoxyIk vind het ongelofelijk knap hoe je het allemaal doet! Je doet het toch maar. En ik heb nog borden
Ik bedoelde afzien van partneralimentatie. Kinderalimentatie komt er wel in de vorm van een gedeelde kindrekening. Maar aangezien hij weigerde om zijn inkomen te laten vaststellen door een boekhouder (hij is ZZP'er) en ik geen zin had in een lange juridische strijd, komt hij wat dat betreft er ook niet slecht af.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:33 schreef SQ het volgende:
Jeetje Roxy, wat een hoop voor je kiezen zeg, wat naar om te lezenFijn dat je in elk geval in je huis kunt blijven. Maar eh... afzien van alimentatie is toch geen optie? Hij zal toch ook voor de zorg van de kinderen moeten betalen?
Ik heb tegen januari wel spullen zoals een wasmachine enzo, maar om die naar jou te krijgen kost meer geld dan dat ik je een enveloppe geef om er zelf eentje tweedehands te kopen. Laten we eens kijken wat we kunnen regelen, want dat kunnen we zeker
Wat ontzettend lief, dank je wel voor het aanbod! Jullie zijn altijd welkom hier natuurlijk. Al is het met OV wel lastig hierheen in deze uithoek.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:39 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb ook vaak aan je gedacht de laatste tijd! Wat super dapper dat je de stap hebt durven zetten![]()
We hebben hier vast nog wel wat spullen staan, bestek enzo. En een waterkoker en tosti-ijzer en dat soort dingen. Als je zin hebt, kunnen we vast snel bij je langskomen
Of verhuis student oid. Die hebben een busje en verhuizen spullen van a naar b voor weinig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:33 schreef SQ het volgende:
Jeetje Roxy, wat een hoop voor je kiezen zeg, wat naar om te lezenFijn dat je in elk geval in je huis kunt blijven. Maar eh... afzien van alimentatie is toch geen optie? Hij zal toch ook voor de zorg van de kinderen moeten betalen?
Ik heb tegen januari wel spullen zoals een wasmachine enzo, maar om die naar jou te krijgen kost meer geld dan dat ik je een enveloppe geef om er zelf eentje tweedehands te kopen. Laten we eens kijken wat we kunnen regelen, want dat kunnen we zeker
Ik ben er in het weekend. Een beetje omrijden vind ik niet zo erg.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:42 schreef Roxy_Monke het volgende:
[..]
Wat fijn, die kan ik goed gebruiken. Ik werk in Amsterdam, en kan soms een wat grotere auto lenen dus ik denk dat we misschien wel wat kunnen regelen.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 07:31 schreef Tink89 het volgende:
Of maak.ik je bijvoorbeeld blij met een cadeaubon van ikea ofzo?
Goed idee wat mij betreft, ik wil graag bijdragen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:28 schreef silliegirl het volgende:
Misschien kunnen we wat coordineren voor een gezamelijke fok-cadeaubon?
Fantastisch.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:42 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik ben er in het weekend. Een beetje omrijden vind ik niet zo erg.
Die had ik al getipt, ze heeft zich aangemeldquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Goed idee wat mij betreft, ik wil graag bijdragen.
En los hiervan: @:Roxy_Monke ze zoeken hier volgens mij nog ontvangers voor een kerstpakket: FHF / [ACTIE] Kerstpakkettenactie 2019 - Pakketten worden gemaakt!
Het is echt bedoeld voor FOK!ers die om wat voor reden dan ook een oppepper kunnen gebruiken.
Iemand anders kwam hier ook al mee via DM, ik heb me opgegeven (vooral omdat ze ontvangers te kort komen ook, ik denk wel dat er mensen zijn die het harder kunnen gebruiken hoor). Ik denk dat de kinderen dat wel heel leuk gaan vinden (en ik ook).quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
En los hiervan: @:Roxy_Monke ze zoeken hier volgens mij nog ontvangers voor een kerstpakket: FHF / [ACTIE] Kerstpakkettenactie 2019 - Pakketten worden gemaakt!
Het is echt bedoeld voor FOK!ers die om wat voor reden dan ook een oppepper kunnen gebruiken.
Het weekend van 16 novquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:47 schreef Roxy_Monke het volgende:
[..]
Fantastisch.Laat maar weten wanneer!
Fijn dat jij het coördineren op je wil nemen, ik ontvang graag zo'n betaallinkje (waarbij je zelf een bedrag mag kiezen) via DM.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:53 schreef Tink89 het volgende:
En ik coördineer met liefde een cadeaubonnenactie ofzo, qua spullen heb ik niks dat op het lijstje staat, maar ik regel met liefde wat liefs en een doos en de verzendkosten enzo.
Goed gedaan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:53 schreef Roxy_Monke het volgende:
Iemand anders kwam hier ook al mee via DM, ik heb me opgegeven (vooral omdat ze ontvangers te kort komen ook, ik denk wel dat er mensen zijn die het harder kunnen gebruiken hoor). Ik denk dat de kinderen dat wel heel leuk gaan vinden (en ik ook).
Ik maak even een lijstje voor het overzicht:quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Fijn dat jij het coördineren op je wil nemen, ik ontvang graag zo'n betaallinkje (waarbij je zelf een bedrag mag kiezen) via DM.
[..]
Goed gedaan.
Ik wil best wat sponseren. En rij een dus 16nov heen kleine dingen omg ehv kunnen meequote:Op maandag 28 oktober 2019 14:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik maak even een lijstje voor het overzicht:
Tink89
ViviRAWRS
Vult u maar aan, dan stuur ik over een dag of twee de linkjes rond.
SQquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tink89
ViviRAWRS
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tink89
ViviRAWRS
SQ
Roomsnoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |