Ik had 2 fv kinderen die clusterden(de ene van 6-9, de andere van 5-10,heftig genoeg omdat je bij Fv niet kunt doorvoeren) en tot een maand of 5-6 ook niet doorsliepen. Dat geeft ook geen garanties helaasquote:Op maandag 8 juli 2019 12:56 schreef Stippelrientje het volgende:
Nachtvoedingen zijn de standaard en heel normaal. Je kindje houd zo en zijn bloedsuikerspiegel op peil. Neemt wat het nodig heeft. Het is een mooie samenwerking en natuurlijk proces. Clusteren is heet natuurlijk en lekker je ding doen. Je bent goed bezig!
Kunstvoeding geeft geen garantie tot doorslapen. Dat kan het zelfs verslechteren. Wellicht dat ze zien dat je het pittig hebt en zoeken daarvoor advies voor je.
Heb je ook last van hoge oogdruk door je hoge bloeddruk?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, neuroloog gezien. Er is inderdaad echt iets aan de hand, maar wat is nog niet duidelijk. Gelijk bloed laten prikken, donderdag MRI hersenen en volgende week maandag terug voor eerste uitslagen. Moet ook nog naar de oogarts want dat kon ze niet goed zien door mijn oogafwijking. Bloeddruk was nog hoger dan dat ik hem heb gezien de afgelopen weken.
Ze wou kijken of er vocht achter mijn pupil zat, maar ik heb een aangeboren oogafwijking aan mijn rechteroog waardoor het voor haar heel moeilijk te zien was net, dus dat moet de oogarts even doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:13 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Heb je ook last van hoge oogdruk door je hoge bloeddruk?
Jeetje, wat naar allemaal!
Nou had ik na de geboorte van wurm ook een idioot hoge bloeddruk waardoor ik mij knap beroerd voelde, maar dat is niks vergeleken bij jou geloof ik.
Erg spannend en veel sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, dit is geen ontzwangeren meer.
Omgeving, maar ook gynaecoloog/verloskundige en verpleegkundige van het CB. Of dat ik gewoon moe ben door alles van de afgelopen weken, het moederschap nu met gebroken nachten en omdat ik borstvoeding geef.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:50 schreef Stippelrientje het volgende:
Dat is een ferm rijtje!
Haaruitval, warmte flitsen, kraamzweet en tranen en zulks is ontzwangeren.... niet jouw rijtje.
Geven mensen, in jouw omgeving, het daar op af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had vanuit de MRI aanvraag dus ook een stukje mee dat borstvoeding de eerste 24 uur niet kon vanwege contrastvloeistof, lactatiekundige van het ziekenhuis gebeld en dat bleek ook achterhaald dus dat gaat zij weer aanpassen bij de afdeling radiologie. Argh.![]()
Tsja, ik hoop gewoon dat ze doordat ik haar met alles zo veel mogelijk betrek gewoon ziet dat het echt wel goed gaat -maar dan net even op een andere manier-. Want ik kan haar buiten sluiten, maar zij is wel degene die morgen mijn huis schoon komt maken zodat ik lekker met Bas kan knuffelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:33 schreef pinquit het volgende:
Shit DE, wat supernaar dat je lichamelijk zo slecht gaat![]()
En dat gezeur van je omgeving (schoonmoeders) bleeeeh!
Zo min mogelijk contact is de beste oplossing, en natuurlijk het gezeik negeren, maar 't doet toch altijd wel wat.
Ohja, dat is wel handig danquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, ik hoop gewoon dat ze doordat ik haar met alles zo veel mogelijk betrek gewoon ziet dat het echt wel goed gaat -maar dan net even op een andere manier-. Want ik kan haar buiten sluiten, maar zij is wel degene die morgen mijn huis schoon komt maken zodat ik lekker met Bas kan knuffelen.
Daar vond de gynaecoloog het vrijdag niet bij passen, vandaar nu iig neuroloog.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:29 schreef pinquit het volgende:
Hebben ze het over postpartum eclampsie? Dat is blijkbaar ook een ding.. Je klachten passen er wel bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke dingen had ik ook niet verwacht hoor. Als er uiteindelijk iets in de auto-immuun hoek uit komt rollen zal dat mij niet verbazen.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Jemig eendje, wat een spanning. Wel grote opluchting dat er geen hersentumor of beroerte zit. Denk je zelf ergens aan? Hoe ben je er onder nu?
Ben je wel volledig hersteld?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:54 schreef L-E het volgende:
D-E, had jij niet pre-eclampsie of hellp tijdens je zwangerschap? Want bijna al je klachten passen helaas wel bij dat ziektebeeld (en helaas weten zelfs sommige gynaecologen dat niet). Het heeft hier jaren geduurd voordat ik fysiek hersteld was van hellp.. wil je niet horen maar het lijkt me goed als iemand dit even tegen je zegt. Goed dat je binnenstebuiten wordt gekeerd, ik ben benieuwd wat er precies uitkomt en wat ze voor je kunnen doen. PE/HELLP kan flinke sporen achterlaten, als je daar eens over wil kletsen mag je me altijd een pm sturen.
Ik ben inmiddels volledig hersteld, maar dat heeft echt iets van drie jaar geduurd. Helaas ken ik ook vrouwen met blijvende restklachten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ben je wel volledig hersteld?
De hopelijk is alle ellende snel voorbij
Helaas hier.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels volledig hersteld, maar dat heeft echt iets van drie jaar geduurd. Helaas ken ik ook vrouwen met blijvende restklachten.
Wat zijn de "restjes" voor jou? Als ik vragen magquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Helaas hier.
Gelukkig ben je helemaal hersteld.
Wat naar om te horenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Helaas hier.
Gelukkig ben je helemaal hersteld.
Dat mag je best vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:14 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat zijn de "restjes" voor jou? Als ik vragen mag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |