quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tink89
ViviRAWRS
SQ
Roomsnoes
F_r
Shopaholic1984
Framblij89
MevrouwCactus
Rijstebuiltje
Butterflower
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach Roxy wat een tijd heb je achter je. Ik ben zo blij voor je dat je deze beslissing hebt kunnen en durven nemen! Ik gun je zo veel rust en een mooi eigen plekje voor jullie drietjes!
Ik zou je ook graag wat toe willen stoppen. Als je het vervelend vindt als dit zo open gedaan wordt, moet je het zeggen hoor, maar ik zou het onwijs tof vinden als OUD ouders kan helpen.
En tja, er zullen vást mensen zijn die het harder nodig hebben. Maar nu vindt men hier dat JIJ het verdient. Kerstgevoel enzo. In oktober
Hoe oud zijn je mini’s nu?
+Silliegirl!quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:52 schreef Tink89 het volgende:
Tink89
ViviRAWRS
SQ
Roomsnoes
F_r
Shopaholic
Precies dit... Fok hielp mij ooit de winter door, nu kan ik iets terugdoenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Cactus ook!
Dit is waarom ik van Fok! hou. Een paar jaar geleden hebben jullie mij enorm geholpen en nu kan ik wat terug doen.
Mijn Pinterest ziet eruit als industrieel meets urban jungle, zeg maar.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:11 schreef silliegirl het volgende:
@:Roxy_Monke: zoek je dingen in een bepaalde stijl? Ik ben eerder dit jaar verhuisd en volgens mij hebben we nog wat plafondlampen over. Geen fancy lampen en ook niet nieuw, wel functioneel. Ik kan ze een dezer dagen wel is opzoeken op zolder en foto’s maken? Als er wat voor je bij zit stuur ik ze met liefde naar je toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:37 schreef Puala het volgende:
+1 op het lijstje
En als je een lijstje post van wat je nodig hebt kan ik kijken wat we overhouden na verhuizen. We zijn 2 huishoudens aan het samenvoegen en daar blijft echt nog heel mooi spul over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus een wat uitgebreider lijstje gemaakt in een Google Docs bestand. Zie hierquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:39 schreef PKM het volgende:
En ik wil ook op de lijst. Als je dat lastig vind snap ik dat, probeer dan maar te denken dat het ook voor een fijner huis voor je kindjes is. Misschien maakt dat het makkelijker.
Sommige dingen zijn echt geen acute noodzaak hoor, maar als er toevallig dingen tussenzitten die overblijven na het samenvoegen van een huishouden oid...Ook even een dikke kus aan jou voor je gevoel.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:02 schreef vencodark het volgende:
Roxy. Even een dikke kus. Ik vroeg me echt al een tijdje af hoe het met je is eigenlijk.![]()
Sterkte en wat vind ik je dapper.
Ik wens je veel succes en hoop dat je een goede weg op gaat.
Ik herken trouwens wel je gevoelens van minderwaardigheid etc. bij mezelf.
Ja, daar werk ik nog. Ben jij inmiddels gepromoveerd?quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Als Roxy nog steeds op dezelfde plek werkt in Amsterdam als destijds dan werk ik daar overigens met enige regelmaat ook nog, en kan ik evt wat spullen vanuit omgeving 030 een keer meenemen naar Amsterdam. Heb alleen wel kleine auto (Skoda citigo) dus grote kasten of bureaus gaan niet passen, maar kleiner spul kan wel!Wat lief dat je dat zegt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:24 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lieve, ik heb mijn inloggegevens maar weer eens opgezocht... Ik ging er eigenlijk vanuit dat je stilte een goed teken was. Vind je een dapper mens! En een sympatiek mens vond ik je alEn insgelijks!
Wat goed om te lezen, en wat fijn!quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
RM, dappere goede keuze! Single parent zijn is zo slecht nog niet hoor, het went. En je eigen huisje maken is zo fijn!! Heb ik na bijna 2 jaar ook eindelijk gedaan en vandaag ook eindelijk nieuwe gordijnen opgehangen❤
Ik heb niet veel geld maar wil wel op de lijst want alle kleine beetjes helpen!Ja, ik hoorde laatst dat jullie ook uit elkaar waren. Goed dat het voor jullie zoveel fijner is. Het doet me goed om je ervaring te lezen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:01 schreef JufMariska het volgende:
Mag ik ook op de lijst?
Pittige maar dappere keuze RM, ook al voelt het voor jou alsof je ‘m eerder had ‘moeten’ maken, je hebt het maar mooi gedaanIk hoop dat je gauw in rustiger vaarwater mag komen, dat is voor alle partijen zo veel fijner (zeg ik ook uit eigen ervaring) Dikke knuffel!
[ Bericht 3% gewijzigd door SQ op 06-11-2019 14:23:46 ]
Wauw, wat fantastisch.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:21 schreef Plumeria het volgende:
Ik heb ook wel een tuinset, 4 stoelen en een tafel van teakhout. Staat niet in de weg, dus als je die van het voorjaar komt halen is het prima. En handdoeken heb ik ook, een enkele keer gebruikt.
Mocht je een losse fauteuil willen hebben van Rivièra Maison, dan mag je die ook hebbenhij is crème wit met stoffen bekleding. Kan je wel even een foto appen als je wilt.
Ik wilde m'n plastic tuinset doneren, maar teakquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:21 schreef Plumeria het volgende:
Ik heb ook wel een tuinset, 4 stoelen en een tafel van teakhout. Staat niet in de weg, dus als je die van het voorjaar komt halen is het prima. En handdoeken heb ik ook, een enkele keer gebruikt.
Mocht je een losse fauteuil willen hebben van Rivièra Maison, dan mag je die ook hebbenhij is crème wit met stoffen bekleding. Kan je wel even een foto appen als je wilt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:11 schreef vencodark het volgende:
Zet mij ook maar op de lijst.
Je hoeft m toch niks te vertellen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wil veel liever helpen.![]()
Zeker Roxy!disclaimer
Ja, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik wilde m'n plastic tuinset doneren, maar teak![]()
Ik breng die van mij na de klusperiode wel naar de kringloop.
![]()
Je spoiler is een beetje een rode vlag voor mij. Ik ga je even een PM sturen.quote:
Waarheid komt altijd boven tafel. Dan heb je uiteindelijk nog meer gezeik.quote:
Oh wauw, klinkt heel tof! Ik ga je even een DM sturen, je woont niet ver weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef snoenk het volgende:
Mij mag je ook op de lijst zetten.
Ik heb ook nog 2 van die grote simpele stalen vloerlampen. (omg Utrecht)
Ik weet niet of je dit wil vertellen dus voel vrij om het te negeren, maar hoe gaan jullie het doen? Co-ouderschap? Was hij het ook eens met het besluit om uit elkaar te gaan? Negeer indien te privéquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:08 schreef Roxy_Monke het volgende:
Bedankt allemaal weer.![]()
![]()
@:Stippel: we hebben ze gezien hun leeftijd en de onzekere termijn waarop er echt iets gaat veranderen in de leefsituatie, nog niets verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap overigens wel je afwegingen over geen juridische strijd willen heel goed, zeker in deze situatie.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef Tink89 het volgende:
Wow, en dan nog ook wat mensen via dm die liever anoniem blijven. Ik heb wat linkjes te versturen straks!
Tink89
ViviRAWRS
SQ
Roomsnoes
F_r
Shopaholic1984
Framblij89
MevrouwCactus
Rijstebuiltje
Butterflower
Pinq
Phaidra
Silliegirl
Vlinder
Plumeria
Mousemickey
Lunapuella
Puala
Aure
SaskiaR
Gogo83
Adrian4
laziness
PKM
vlindertje89
Sicilia
Mevr_Mus
elliebell
gewoonmezelf87
JufMariska
Minarosa
Malteser
Amsel
Takkie88
Kyara
Omentielvo
Lemijn
Gevalletje
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef Tink89 het volgende:
Wow, en dan nog ook wat mensen via dm die liever anoniem blijven. Ik heb wat linkjes te versturen straks!
Tink89
ViviRAWRS
SQ
Roomsnoes
F_r
Shopaholic1984
Framblij89
MevrouwCactus
Rijstebuiltje
Butterflower
Pinq
Phaidra
Silliegirl
Vlinder
Plumeria
Mousemickey
Lunapuella
Puala
Aure
SaskiaR
Gogo83
Adrian4
laziness
PKM
vlindertje89
Sicilia
Mevr_Mus
elliebell
gewoonmezelf87
JufMariska
Minarosa
Malteser
Amsel
Takkie88
Kyara
Omentielvo
Lemijn
Gevalletje
MissBliss
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:57 schreef Roxy_Monke het volgende:
Sorry, ik was even druk met wakkere peuter. Ik was nog wat aan het typen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer wakkere peuter, zal straks nog ingaan op vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK, het gaat nu om jou en weet niet waarom het me lukt dit er nu uit te gooien, maar het lucht wel op
Maargoed, neem het jezelf alsjeblieft niet kwalijkJe bent een topvrouw en vind het zo knap dat je zo voor jezelf op bent gekomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Ik heb je een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:26 schreef Lingue het volgende:
Ik ben stil van je verhaal Roxy...
ik kende je vooral van t topic omtrent je buren en van hier meelezen zo nu en dan.
Ik heb hier eventueel een hanglamp (van glas) voor boven de eettafel en wat ovenschalen sowieso.
Mocht je daar in geïnteresseerd zijn, zal straks een foto van de lamp naar je dm’en dan kan ik die 9 of 11 nov in Eindhoven bij (ik dacht FR?) afgeven. Heb overigens ook nog een simpel wit tafeltje op wielen (ikea) over. Maar mogelijk past dat niet in de auto erbij...
Dat geldt alleen voor de WW -toeslag (WW-aanvulling tot sociaal minimum). Je hebt dus gewoon recht op een uitkering op grond vn de WW en het is daarbij niet relevant of je inkomsten hebt uit (partner)alimentatie.quote:
Zelfs ik ben te jong voor IAOW, dus Roxy zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de IOAW (WW-aanvulling tot sociaal minimum). Je hebt dus gewoon recht op een uitkering op grond vn de WW en het is daarbij niet relevant of je inkomsten hebt uit (partner)alimentatie.
Verder wel begrijpelijk, je keuze om op deze manier de scheiding te regelen. Wel lastig zeg, stel nou dat je over een jaar de liefde van je leven tegenkomt.![]()
Ik steun je ook!![]()
Het heet idd anders, het is toeslag op WW. post aangepast.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs ik ben te jong voor IAOW, dus Roxy zeker
Je moet van voor 1965 zijn om in aanmerking te komen.
De helft is iig al nonsens, en dat andere "verbod" zal voor een rechter idd geen stand houden, sterker nog; als hij je daarom voor de rechter sleept zou die de rollen wel eens om kunnen draaien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:51 schreef Roxy_Monke het volgende:
Ja weet je, ik ben ook vooral akkoord gegaan omdat ik denk dat dit nooit stand zou houden joh. Het is gewoon te bizar, ik heb me er amper in verdiept verder. Ik vind het ook bijzonder dat hij een advocaat heeft gevonden om dit op te stellen.
Zelfs dan verhaalt het UWV volgens mij niet, je eigen vermogen telt ook niet mee, het is echt een soort bijstand 2.0... zelfde bedragen maar prettigere regels.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Het heet idd anders, het is toeslag op WW. post aangepast.
Ik zie het idd, vraag me dan erg af hoe en waarom die bijzondere clausule dan in het leven geroepen is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dan verhaalt het UWV volgens mij niet, je eigen vermogen telt ook niet mee, het is echt een soort bijstand 2.0... zelfde bedragen maar prettigere regels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door MissBliss op 29-10-2019 23:57:08 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Daar helpt geen clausule tegen, juist om dit soort bizarre "afspraken" te voorkomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zie het idd, vraag me dan erg af hoe en waarom die bijzondere clausule dan in het leven geroepen is.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het bij een schuldsaneringstraject wel problemen gaat opleveren.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de WW -toeslag (WW-aanvulling tot sociaal minimum). Je hebt dus gewoon recht op een uitkering op grond vn de WW en het is daarbij niet relevant of je inkomsten hebt uit (partner)alimentatie.
Verder wel begrijpelijk, je keuze om op deze manier de scheiding te regelen. Wel lastig zeg, stel nou dat je over een jaar de liefde van je leven tegenkomt.![]()
Ik steun je ook!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |