abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171479164
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor. Beetje te toevallig dat ze er allebei zitten. :{
je moet dan gewoon hopen dat het liedje een beetje goed is

ik gun Maan het ESF gewoon heel erg, Martin Garrix eigenlijk ook wel, hij is wel een van onze beste dj's, die met Bebe Rexha en Dua Lipa grote hits al heeft gehad :)
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 17:48:25 #77
375570 crew  Cyan9
pi_171479278
Het zou wel belachelijk vroeg zijn om nu al heel erg te hinten op wie er volgend jaar gaat. Zou ik geen goede move vinden, wie er ook zou gaan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171479528
quote:
15s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou wel belachelijk vroeg zijn om nu al heel erg te hinten op wie er volgend jaar gaat. Zou ik geen goede move vinden, wie er ook zou gaan.
heb je gelijk in, we moeten gewoon afwachten, en als we toch late night kijken gewoon genieten van die mooie versie van Jij bent de Liefde O+

we moeten nu eigenlijk niet gaan stressen volgend jaar duurt nog zo lang
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 19:14:27 #79
375570 crew  Cyan9
pi_171481020
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

heb je gelijk in, we moeten gewoon afwachten, en als we toch late night kijken gewoon genieten van die mooie versie van Jij bent de Liefde O+

we moeten nu eigenlijk niet gaan stressen volgend jaar duurt nog zo lang
Hou nou eens op zeg.
pi_171481149
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:35 schreef Em31 het volgende:
Dan zegt hij vast dat hij wel een nummer wil produceren. En dan 1+1=2 omdat Maan daar toevallig ook zit. Ohjee. -O-
Ik zou het super vinden als we eens dance sturen.

Ik wacht het allemaal af.
We posten nu allemaal al een paar weken hetzelfde en komen nog niet verder.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 juni 2017 @ 19:35:00 #81
163650 Greys
pi_171481488
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:42 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

je moet dan gewoon hopen dat het liedje een beetje goed is
Ik moet helemaal niks.

quote:
ik gun Maan het ESF gewoon heel erg, Martin Garrix eigenlijk ook wel, hij is wel een van onze beste dj's, die met Bebe Rexha en Dua Lipa grote hits al heeft gehad :)
Kzou niet weten waaraan Maan een esf deelname verdiend zou hebben of waarom zij er bij uitstek geschikt voor is. Nog geen paar dagen geleden vond jij ook dat ze nog lang niet genoeg ervaring had. Maar goed, die snelle wijzigingen van je kennen we inmiddels. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171481828
In 1998 benaderde de NOS een aantal bekende tekstschrijvers en dat resulteerde in de beste nationale finale ooit... zo zou het nog wel eens kunnen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter maandag 5 juni 2017 @ 20:41:02 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_171483389
Volgens mij zaten we rond deze tijd vorig jaar ook al te stressen over de mogelijkheid dat O'G3NE dit jaar naar het ESF zou gaan dus we zijn helemaal nergens te vroeg mee. :P

Ik vind die EDM-meuk van tegenwoordig een grote eenheidsworst maar het is rete-populair dus zo'n combinatie Garrix/Maan (of welk ander zangeresje) zou het, mits een aanstekelijk deuntje, best aardig doen.
pi_171483704
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef Cee het volgende:
Volgens mij zaten we rond deze tijd vorig jaar ook al te stressen over de mogelijkheid dat O'G3NE dit jaar naar het ESF zou gaan dus we zijn helemaal nergens te vroeg mee. :P

Ik vind die EDM-meuk van tegenwoordig een grote eenheidsworst maar het is rete-populair dus zo'n combinatie Garrix/Maan (of welk ander zangeresje) zou het, mits een aanstekelijk deuntje, best aardig doen.
Ik heb niks met Garrix en Hardwell maar als we dan toch in de tijd vooruit gaan en van het stoffige imago afwillen, lijkt het me tof om weer wat anders te doen. Dan hebben we best veel variatie de laatste jaren.

Liam op Pinkpop, ik haak af :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2017 @ 20:53:20 #85
368283 ato
pi_171483839
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:46 schreef TheVulture het volgende:
In 1998 benaderde de NOS een aantal bekende tekstschrijvers en dat resulteerde in de beste nationale finale ooit... zo zou het nog wel eens kunnen :Y
Ja zeker 1 van de beste nationale songfestivals alle tijden.
John Ewbank, Henk Temming, Van Thijn, Fluitsma, die schreven allemaal een liedje..
Ps 1993 was ook goed en werden ook schrijvers gevraagd voor Ruth Jacott.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 juni 2017 @ 20:55:13 #86
163650 Greys
pi_171483911
quote:
En daarvan kwam echt alles uit. :X

quote:
Tis m'n smaak niet maar dat is onbelangrijk maar ik zou dan toch wel echt graag een betere zangeres daarbij willen, eentje die dat live echt heel goed kan dragen en brengen. Dus eens met je post behalve het 'Maan of welk ander zangeresje' gedeelte. Het moet heel erg góed en anders niet doen. Vind ik. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 juni 2017 @ 20:56:10 #87
163650 Greys
pi_171483937
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:53 schreef ato het volgende:

[..]

Ja zeker 1 van de beste nationale songfestivals alle tijden.
John Ewbank, Henk Temming, Van Thijn, Fluitsma, die schreven allemaal een liedje..
Ps 1993 was ook goed en werden ook schrijvers gevraagd voor Ruth Jacott.
Ik huil nog steeds om Arwin Kluft. Wat liet men daar een enorme kans liggen zeg. We hadden echt voorloper kunnen zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2017 @ 20:56:29 #88
368283 ato
pi_171483952
quote:

Garrix vind ik wel opvallende goede dance muziek maken.
Maar als je een hele dag Q-Music op heb staan. Begrijp ik wat je bedoelt als je het hebt over eenheidsworst muziek met hier en daar een uitzondering.
Inmiddels luister ik nu radio 3.
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2017 @ 20:58:27 #89
368283 ato
pi_171484038
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik huil nog steeds om Arwin Kluft. Wat liet men daar een enorme kans liggen zeg. We hadden echt voorloper kunnen zijn.
Ja die vond ik ook goed samen met Esther en Mangonuts.
Alhoewel die laatste slecht uit de verf kwam.

Ps ik was bij deze nationale ook aanwezig en rookte toen nog.
Raar idee trouwens..
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2017 @ 21:04:21 #90
368283 ato
pi_171484216
Ps in 2018 hebben wij de laatste 20 jaar maar 4x in de top 10) gestaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door ato op 05-06-2017 21:13:15 ]
pi_171490673
quote:

Geen last van gehad 8-) Wordt er al gespeculeerd over een herkansing in 2018? :P

Maan is wel verdacht veel op tv de laatste tijd, maar dat hoeft (gelukkig) niet te betekenen dat de AvroTros voor haar kiest. Wel kan ze zich door het programma De Beste Zangers en de optredens die hier uit voort vloeien, meer op de kaart zetten. Maar dat zal na afloop van het programma wel wegebben verwacht ik. Vind het niet vergelijkbaar met de hype rondom Og3ne die echt indruk wisten te maken.
Kiest men wel voor Maan, dan hoop ik echt op een retegoed lied, maar ik begin het ergens ook weer een beetje zat te worden dat je maar moet hopen op..... Dat zou met een artiest die zich heeft bewezen een zorg minder zijn, al weet je het dan ook nooit helemaal zeker (kans acht ik alleen kleiner). Douwe Bob heeft betere nummers uitgebracht, Trijntje ook.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_171490728
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was in 2003 zeer tevreden met One More Night. Wat een lekker songfestivalnummertje blijft dat, gezongen door een hele goede zangeres (Dat werd ook terecht beloond die avond. Ze kreeg er in Riga een award voor). Arwin Kluft vond ik ook goed. Hiermee had je meer risico genomen, dat waarschijnlijk goed had uitgepakt.

Mijn ;( moment blijft 2001 toen we Ebonique hadden kunnen sturen. Wat zou ik graag weer zo'n grote NF willen. Gewoon één grote finale met stuk of 10 liedjes in een grote arena. Ik hoop dat we dat weer eens gaan meemaken, maar op korte termijn (en dan bedoel ik eigenlijk binnen nu en 5 jaar) verwacht ik dat niet. Maar zoals Wuwwa hierboven ook al aangaf, hebben we het de afgelopen 5 jaar goed gedaan. Op een gegeven moment zal het idd een keer raak zijn.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_171492613
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks.

[..]

Kzou niet weten waaraan Maan een esf deelname verdiend zou hebben of waarom zij er bij uitstek geschikt voor is. Nog geen paar dagen geleden vond jij ook dat ze nog lang niet genoeg ervaring had. Maar goed, die snelle wijzigingen van je kennen we inmiddels. :)
ja oke je kent me gewoon als een Maan fan, ik vond dat ze goed had gezongen gisteren bij late night, ze heeft in ieder geval een leuke clubtour waar ze sowiezo naar uit mag kijken in december

niet genoeg ervaring oke dat heb ik gezegd ja, en dat vind ik ook nog wel :)
pi_171493683
en sorry als het irriterend overkomt dat ik Maan support, ik vind het voor mij irriterend overkomen al die haatberichten op YouTube, hoe kun je een lief vrolijk meisje nu zulke vreselijke dingen toewensen, en dat YouTube zulke berichten toestaat dat vind ik ook niet kloppen

misschien is het beter als Maan nog niet naar het ESF gaat, hoe erg ik dat ook vind :'(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 11:43:19 #95
163650 Greys
pi_171494841
Zou je ajb eens op willen houden met dat gedoe over die 'haatberichten' op YouTube? :@ Dat wordt echt een irritant dingetje nu. We hebben nu echt al meerdere keren daarop gereageerd dat elke artiest wel haters heeft, ook Anouk en Waylon en Salvador en zelfs de Paus en de Dalai Lama heeft haters op internet en krijgen ook negatieve berichten. Dan kan je beter helemaal niet meer op internet en YouTube komen als je daar echt élke keer zo overstuur van raakt. Je doet een beetje dramatisch en elke keer over hetzelfde, ik zie dat de :'( smiley ook weer terug is.

Adem in. Adem uit. Voor de laatste keer. Want straks heeft niemand meer zin om je te reageren, net als de vorige keer, omdat je elke keer om hetzelfde huilt.

De wereld heeft het echt niet op Maan voorzien, elke artiest heeft fans en haters. Niet alleen zij. En ze zal dus ook - hoe graag jij het ook zou willen - niet de eerste artiest gaan zijn die iedereen alleen maar leuk vindt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:45:45 #96
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_171494910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 01:17 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik was in 2003 zeer tevreden met One More Night. Wat een lekker songfestivalnummertje blijft dat, gezongen door een hele goede zangeres (Dat werd ook terecht beloond die avond. Ze kreeg er in Riga een award voor). Arwin Kluft vond ik ook goed. Hiermee had je meer risico genomen, dat waarschijnlijk goed had uitgepakt.

Mijn ;( moment blijft 2001 toen we Ebonique hadden kunnen sturen. Wat zou ik graag weer zo'n grote NF willen. Gewoon één grote finale met stuk of 10 liedjes in een grote arena. Ik hoop dat we dat weer eens gaan meemaken, maar op korte termijn (en dan bedoel ik eigenlijk binnen nu en 5 jaar) verwacht ik dat niet. Maar zoals Wuwwa hierboven ook al aangaf, hebben we het de afgelopen 5 jaar goed gedaan. Op een gegeven moment zal het idd een keer raak zijn.
Ik had laatste de recaps gezien van wat Nationale Finale's, en wil daar echt niet naar terug als de algehele kwaliteit niet beter zou zijn. Er waren vaak maar een of twee nummers die er uit sprongen en de rest was pure bagger en clichématig geschreven voor het songfestival.

Het enige liedje overigens die ik echt graag had zien gaan van deze edities is Anja Wessels met Heart of Stone...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 11:48:00 #97
163650 Greys
pi_171494960
Ik Arwin Kluft.
We hadden voorloper kunnen zijn in dat genre op het Eurovisie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 11:51:50 #98
375570 crew  Cyan9
pi_171495047
In die tijd volgde ik het ESC nog niet. Ik voel me heel jong en sprankelend opeens. :s)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 12:01:44 #99
163650 Greys
pi_171495291
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Cyan9 het volgende:
In die tijd volgde ik het ESC nog niet. Ik voel me heel jong en sprankelend opeens. :s)
}:|

_O-

Ik volg het al sinds Sandra Kim. OMG.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171495362
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef Greys het volgende:
Zou je ajb eens op willen houden met dat gedoe over die 'haatberichten' op YouTube? :@ Dat wordt echt een irritant dingetje nu. We hebben nu echt al meerdere keren daarop gereageerd dat elke artiest wel haters heeft, ook Anouk en Waylon en Salvador en zelfs de Paus en de Dalai Lama heeft haters op internet en krijgen ook negatieve berichten. Dan kan je beter helemaal niet meer op internet en YouTube komen als je daar echt élke keer zo overstuur van raakt. Je doet een beetje dramatisch en elke keer over hetzelfde, ik zie dat de :'( smiley ook weer terug is.

Adem in. Adem uit. Voor de laatste keer. Want straks heeft niemand meer zin om je te reageren, net als de vorige keer, omdat je elke keer om hetzelfde huilt.

De wereld heeft het echt niet op Maan voorzien, elke artiest heeft fans en haters. Niet alleen zij. En ze zal dus ook - hoe graag jij het ook zou willen - niet de eerste artiest gaan zijn die iedereen alleen maar leuk vindt.
ja ik ga me maar eerder richten op de positieve berichten, ik wil gewoon dat mensen niet gaan schelden met doodsbedreigingen of met ziektes naar haar, dat vind ik te overdreven, mensen hoeven haar niet leuk te vinden maar schelden ben ik zo op tegen

en ik wil niet zijn zoals de vorige keer, al lijkt dat nu weer wel op hetzelfde uit te draaien

die smiley wil ik eigenlijk niet meer gebruiken, ik wil alleen nog maar lachen en positief zijn

Maan hoeft van mij ook helemaal niet perse naar het ESF, ik blijf toch gewoon fan, en ik hoop dat jij ook gaat genieten van Pleun ook al als ze niet naar het ESF zou gaan

iets leukers voor mij Maan komt naar mijn stad eindhoven in december O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')