Nee helaas.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je iemand anders de schuld geven?
Wat is er?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga straks eerst eten. Waarschijnlijk ligt het er toch al een paar uur.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook niet één of andere halve tamme die je kan wijsmaken dat het zijn/haar schuld was?
Ben samen met 1 huisgenoot alleen thuis dit weekend en hij heeft alleen beneden shit in de koelkast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook niet één of andere halve tamme die je kan wijsmaken dat het zijn/haar schuld was?
ja jeetje, kom je er nu pas achter dat ik een walgelijke galbak ben?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Kutmentaliteit dit.
voer hem stoned en maak hem verward, vervolgens toon je je vrouwelijke toorn, en gegarandeerd win winquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben samen met 1 huisgenoot alleen thuis dit weekend en hij heeft alleen beneden shit in de koelkast.
Ik bevestig dit ook gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hoorde dat het forum wordt opgedoekt per 15/7. Kan iemand dit bevestigen?
1 post van faraoer, meer niet, gewoon hoaxquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
Wooooow.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel lullig zijn, ben je weer werkeloos
Oh. Stond al op het punt een account op bokt aan te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 post van faraoer, meer niet, gewoon hoax
dm me dan wel je username, zou niet meer zonder je kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh. Stond al op het punt een account op bokt aan te maken
Haha leren ze snel. Hoe oud?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fascinerend dat mijn dochter gewoon de Ipad zit te bedienen zelfstandig.
Liep ik toen ook tegenaan ja. Vond ik ook wat vreemd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom kun je een abo alleen per 6 maanden nemen.
Kan ook een jaar toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom kun je een abo alleen per 6 maanden nemen.
Leukquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EIn
[..]
Eind van de maand wordt ze twee.
Bizar ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:13 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Leuk
Neefje was 2 toen hij zomaar een cd pakte, in de cd-speler stopte, en op de play knop drukte.
Toen zat ik ook even verbaasd te kijken
Ja weet toch niet of ik over een maand een ban krijg. laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liep ik toen ook tegenaan ja. Vond ik ook wat vreemd.
Oh sorry begreep verkeerd. Ja geen idee, vroeger kon het per 2 weken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet toch niet of ik over een maand een ban krijg. laat dan maar zitten.
Zo snel gaat dat allemaal niet. Je krijgt eerst een ban van een dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet toch niet of ik over een maand een ban krijg. laat dan maar zitten.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat allemaal niet. Je krijgt eerst een ban van een dag.
welnee, had er laatst meteen 1 van een week ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat allemaal niet. Je krijgt eerst een ban van een dag.
oh...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, had er laatst meteen 1 van een week ofzo
Nogal wat uitzonderingen op de regel, mag naar inzicht van de FA/A's enzoquote:
Ja, klopt wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan waarom je ban krijgt grapjas.
lolz.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:15 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nogal wat uitzonderingen op de regel, mag naar inzicht van de FA/A's enzo
Gelukkig heb ik een hoop positieve note's dus ik tel m'n zegeningen
Ik heb wel weer genomen want ik begon gek te worden van die database melding als ik te snel post.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:16 schreef Oberkullie het volgende:
Naja gewoon stom, anders had ik wel een abo genomen. Nu ben ik te gierig
Mod zouden ze gewoon een abo cadeau moeten doen, vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genomen want ik begon gek te worden van die database melding als ik te snel post.
Ik weet het niet zeker maar ik denk het wel. Heb me nooit echt ruw uitgelaten hier, wel dom soms, maar dat lijkt me niet note-waardigquote:
Krijg je die niet gewoon als modquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genomen want ik begon gek te worden van die database melding als ik te snel post.
Volgens mij ben jij wel in je gedrag aan het veranderen momenteel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:18 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk het wel. Heb me nooit echt ruw uitgelaten hier, wel dom soms, maar dat lijkt me niet note-waardig
Ik heb een goed humeur nuquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel in je gedrag aan het veranderen momenteel.
Dan zou ik je een stuk meer gaan waarderen ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:20 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ik heb een goed humeur nu
En zo als nu gedraag ik me meestal ook irl
Maar ik heb me voorgenomen niet meer mijn soms debiele mening hier serieus te verwoorden dus hopelijk voorkomt dat gezeur
en ik heb weer nieuwe lading ritalin misschien helpt dat ook mee
Ik ben geen verkeerde jongen echt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik je een stuk meer gaan waarderen ook.
Zou jij mod willen zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
is er uberhaupt iets van een bedankje voor crewmembers?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Mailtje van Danny einde van het jaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja wij als userbase waarderen de mods toch gewoon?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. De meeste klusjes kun je nog wel uitstellen als je echt geen zin hebt maar verrotte sinaasappel in de koelkast moet gewoon weg.
Doen!! Na die tijd beetje trots op jezelf. Jointje, halve leoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. De meeste klusjes kun je nog wel uitstellen als je echt geen zin hebt maar verrotte sinaasappelsap in de koelkast moet gewoon weg.
Wat is een halve leo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Doen!! Na die tijd beetje trots op jezelf. Jointje, halve leo
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik heb een keer een liter bacardi gesnoven. Godsgruwelijk lekker zeg.
okquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Tering. Dacht leuk verjaardag van een klasgenoot. Woont die hoer in de middle of nowhere en de laatste reismogelijkheid naar huis is om 22.00 of blijven slapen.
Doei ik ga niet meer.
Poll: is this a funny grapquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Tering. Dacht leuk verjaardag van een klasgenoot. Woont die hoer in de middle of nowhere en de laatste reismogelijkheid naar huis is om 22.00 of blijven slapen.
Doei ik ga niet meer.
Aardige klasgenoot ben jequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Doei ik ga niet meer.
Zou gewoon iets eerder heen gaan en om 22:00 weer terug.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Doei ik ga niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |