dm me dan wel je username, zou niet meer zonder je kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh. Stond al op het punt een account op bokt aan te maken
Haha leren ze snel. Hoe oud?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fascinerend dat mijn dochter gewoon de Ipad zit te bedienen zelfstandig.
Liep ik toen ook tegenaan ja. Vond ik ook wat vreemd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom kun je een abo alleen per 6 maanden nemen.
Kan ook een jaar toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom kun je een abo alleen per 6 maanden nemen.
Leukquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EIn
[..]
Eind van de maand wordt ze twee.
Bizar ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:13 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Leuk
Neefje was 2 toen hij zomaar een cd pakte, in de cd-speler stopte, en op de play knop drukte.
Toen zat ik ook even verbaasd te kijken
Ja weet toch niet of ik over een maand een ban krijg. laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liep ik toen ook tegenaan ja. Vond ik ook wat vreemd.
Oh sorry begreep verkeerd. Ja geen idee, vroeger kon het per 2 weken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet toch niet of ik over een maand een ban krijg. laat dan maar zitten.
Zo snel gaat dat allemaal niet. Je krijgt eerst een ban van een dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet toch niet of ik over een maand een ban krijg. laat dan maar zitten.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat allemaal niet. Je krijgt eerst een ban van een dag.
welnee, had er laatst meteen 1 van een week ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat allemaal niet. Je krijgt eerst een ban van een dag.
oh...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, had er laatst meteen 1 van een week ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |