Nee helaas.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je iemand anders de schuld geven?
Wat is er?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga straks eerst eten. Waarschijnlijk ligt het er toch al een paar uur.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook niet één of andere halve tamme die je kan wijsmaken dat het zijn/haar schuld was?
Ben samen met 1 huisgenoot alleen thuis dit weekend en hij heeft alleen beneden shit in de koelkast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook niet één of andere halve tamme die je kan wijsmaken dat het zijn/haar schuld was?
ja jeetje, kom je er nu pas achter dat ik een walgelijke galbak ben?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Kutmentaliteit dit.
voer hem stoned en maak hem verward, vervolgens toon je je vrouwelijke toorn, en gegarandeerd win winquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben samen met 1 huisgenoot alleen thuis dit weekend en hij heeft alleen beneden shit in de koelkast.
Ik bevestig dit ook gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hoorde dat het forum wordt opgedoekt per 15/7. Kan iemand dit bevestigen?
1 post van faraoer, meer niet, gewoon hoaxquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
Wooooow.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel lullig zijn, ben je weer werkeloos
Oh. Stond al op het punt een account op bokt aan te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 post van faraoer, meer niet, gewoon hoax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |