eentje iig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alle #FREEONLOGISCH uitingen in DRT werden weggemod. In dit topic waren er weinig eerlijk gezegd. Heel erg weinig!
Ik verlies inmiddels de ene na de andere vriendschap hier. Gelukkig vind ik in jou nog altijd een goede vriend Lansquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alle #FREEONLOGISCH uitingen in DRT werden weggemod. In dit topic waren er weinig eerlijk gezegd. Heel erg weinig!
Top. Dank voor dit inzicht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Real kan de eerste club worden die twee keer op rij de CL/EC1 wint.
👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlies inmiddels de ene na de andere vriendschap hier. Gelukkig vind ik in jou nog altijd een goede vriend Lans
Die waves toen gekocht gelijk met fokkie voor 70 euro zijn nu 577 waard, bedankt broederquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
onlo, typisch en ik volgend jaar
(dan zijn ze idd ook zwart geworden)
we gaan kei en kei hardquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waves toen gekocht gelijk met fokkie voor 70 euro zijn nu 577 waard, bedankt broeder
Is wel een bubbel man moeten er op het juiste moment uitstappen.quote:
Ik kon net even rennenquote:
Die kan over een maand of 6 pas een quote verwachten van mij. Bij jou zat er geen tijdslimiet aan vast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
He Bef Haags heeft mij net gequote ondanks eerder aan te hebben gegeven dit niet te doen.
Er is nog hoop voor die jongen.
Serieus? Waar?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
He Bef Haags heeft mij net gequote ondanks eerder aan te hebben gegeven dit niet te doen.
Er is nog hoop voor die jongen.
Ik wens nooit meer door jou gequote te worden.. Mannen die Birkenstocks dragen en wiens vriendin naar de Toppers gaat, da's volk waar ik met een grote boog omheen loop, liefstquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan over een maand of 6 pas een quote verwachten van mij. Bij jou zat er geen tijdslimiet aan vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |