Jij bent duidelijk nog nooit van een huurhuis verhuisd!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die er zelf toch ook uitslopen?
Zat ik ook aan te denken, ja. Sterker nog; de buren zeiden exact het zelfde!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgende keer mooi kampvuur in de tuin bouwen.
Buurt BBQ, nog beter.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, ja. Sterker nog; de buren zeiden exact het zelfde!![]()
Een huurhuis moet je opleveren zoals je erin bent getrokken. Meestal dus kaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die er zelf toch ook uitslopen?
En zo komen die hufters ermee weg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:23 schreef ToT het volgende:
Ja idd, we hebben wel vrij veel houvast, maar mijn broer en moeder hebben beiden wel zoiets van dat de hele situatie rondom het overlijden ons allemaal echt veel spanningen enzo heeft opgeleverd. Nu is alles gewoon over. (Hopelijk; als de nieuwe bewoners de vloer, rolluiken en douchecabine enzo niet willen hebben, hebben we alsnog een probleem.)
Ow wacht. Huurhuis.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit van een huurhuis verhuisd!
Dit ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een huurhuis moet je opleveren zoals je erin bent getrokken. Meestal dus kaal.
Je kunt overeenkomen met de nieuwe bewoners dat er het één en ander blijft liggen/hangen, maar als de nieuwe bewoner dat niet wil, moet je dus alles eruit halen.
Dat. Asshatsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo komen die hufters ermee weg.
Maar ik snap het heel goed, hoor. Je hebt wel wat anders aan je hoofd dan dit gezeik.
Ik heb al wel op een stuk of 10 sites geklaagd over die gek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo komen die hufters ermee weg.
Maar ik snap het heel goed, hoor. Je hebt wel wat anders aan je hoofd dan dit gezeik.
Even een mail sturen naar Aboutaleb met jullie ervaringen, en verwijzingen naar de klachtenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al wel op een stuk of 10 sites geklaagd over die gek.
Aboutaleb schijnt heb trouwens enorm te steunen vanwege zijn weggeefacties.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Even een mail sturen naar Aboutaleb met jullie ervaringen, en verwijzingen naar de klachten
Heb je adres en klopt dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al wel op een stuk of 10 sites geklaagd over die gek.
500 pizza's ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Een berg stront voor de deur is wel te regelen.
We hebben volgens mij 3 adressen en meerdere bedrijfsnamen, maar ook zijn eigen naam. 1 bedrijfsnaam en -adres schijnt wel te kloppen.quote:
Heb jij dit gemixt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Je hoorde de nieuwe single van Liam Gallagher. Nu is het tijd voor de Rolling Stones, subtiel geremixt.
Geen idee wie de Neptunes moeten zijn.quote:
Pharrell Williams zat daar inquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee wie de Neptunes moeten zijn.
Soms wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk hè, muziek ontdekken die je nog niet kent
Doe Maar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Straks ook nog nieuw werk van een band die in de vroege 80s al actief was...
Kan gebeuren. Ik moet zelf kort na 19:15 uur ook weg. Onverwachte oefenavond...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:40 schreef Melting het volgende:
Ik kan trouwens niet alles mee luisteren, 11.
Ik word rond 18.45 opgehaald.
Wie gaat er nou op zaterdag oefenen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik moet zelf kort na 19:15 uur ook weg. Onverwachte oefenavond...
Was behoorlijk goed te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |