SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is toch te warmquote:
Ik was er al naartoe aan het gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Pinkpop slaapt rond deze tijd, plaatje kan wel uit de OP
Die beginnen morgen middag toch pas offiecieel.. MO? Jij woont om de hoek...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Pinkpop slaapt rond deze tijd, plaatje kan wel uit de OP
?quote:
Lekker klam ende vochtigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik trek me straks om 5 uur wel weer uit de bank ...
Uh, duhquote:
MC Lars is meer internet famousquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:28 schreef chufi het volgende:
Die ken ik niet, maar ik ken 90% niet meer van wat er gedraaid wordt.. Soms hoor i iets bekends .. Maar wil niet zeggen dat ik het niks vind
OK ja dan ga ik he niet leren kennen denk ik .. Ik was er natuurlijk al wel toen het internet begon.. maar ik hou dat allemaal niet bij... Ik werk wel al sinds 1991 met internet ... maar ok dat terzijdequote:
Je wil niet weten hoevaak ik bij T-Mobile, Epson, Canal Digital heb gehoord: Meneer, u zou bij een sekslijn moeten gaan werkenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:37 schreef chufi het volgende:
Je weet wel dat je een geile radio stem hebt Knokkels ? Ik wil verder niets van je maar ..
raaaaawrrrrrrrquote:
Dus geen sex casting is dat het ?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak ik bij T-Mobile, Epson, Canal Digital heb gehoord: Meneer, u zou bij een sekslijn moeten gaan werken![]()
En dan vet houterig gaan doen bij die voicecasting. When It Counts
Geen associatiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
raaaaawrrrrrrr
Maar maar ik dacht niet datik Noisia draaide.. Of was dat een associatie?![]()
Anders komt die zo wel
Je ontwijkt me ..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:43 schreef puzziepie het volgende:
Ik weet niet wat ik met Noisia heb,(nou ja wel dus) maar daar wil ik ook nog een keer naartoe
Huh? Wat dan?quote:
quote:
copyright, knokkelsquote:
Rex The Dogquote:
???quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:45 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee, voor reclames enzo
En E-Learning, docu's.. Dat soort dingen. Alleen stond ik er een beetje erg statisch bij en wist niet precies hoe ik mijnn blaadje met tekst moest houden. Nu wel, maar dat is wat laat
Ik laat je (jullie) het zo wel horen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
???
Je bent min of meer gecast maar ?? Je stem is je power volgens mij in deze .. En als je er al mee bezig bent weet je dat zelf ook wel..
Het gaat soms aleen om je stem
oh ja, AUX1quote:
Dit is mijn voicecasting van april dit jaarquote:
Een tekst waar je niets met hebt uit de kop leren of vanaf blaadje voorlezen is lastiger dan uit de losse pols beetje lullen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
???
Je bent min of meer gecast maar ?? Je stem is je power volgens mij in deze .. En als je er al mee bezig bent weet je dat zelf ook wel..
Het gaat soms aleen om je stem
Lachen!!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is mijn voicecasting van april dit jaar
Beetje bij shapen Piet .. Maar zeg nu eerlijk zn stem is OKquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een tekst waar je niets met hebt uit de kop leren of vanaf blaadje voorlezen is lastiger dan uit de losse pols beetje lullen.
Met goed ritme eronder nog beter.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje bij shapen Piet .. Maar zeg nu eerlijk zn stem is OK
Die was erg leuk om te doenquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik geen Mars in huis heb maar anders ... had ik m nu in mn mond...
Hmmm
Als je goed luistert, hoor je gewoon de zin in een mars in mijn stem.. Ik zag ze gewoon voor me en dat werkte redelijk goedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik geen Mars in huis heb maar anders ... had ik m nu in mn mond...
Hmmm
euh, riellie?quote:
Je bent echt goed.. Perfecrtioneer hetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je goed luistert, hoor je gewoon de zin in een mars in mijn stem.. Ik zag ze gewoon voor me en dat werkte redelijk goed
Er is hier een lokaal radiostation in de buurt, en daar zit een voiceover als DJ. Handyquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Keep on pushing Knokkels .. Iedereen is voor .. Je mag alle reclames doen..
Lukt je vast welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er is hier een lokaal radiostation in de buurt, en daar zit een voiceover als DJ. Handy
Nu moet ik eerst nog een demo met zomerse nummers insturen enzo
Morgen maar eens een playlistje makenquote:
Dan ben je bekend op internet misschien? Bij mij is Exodus een app die internet media streamtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:59 schreef knokkels het volgende:
Ik heb geen idee wat Exodus in mijn lijst doet
Kodiquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je bekend op internet misschien? Bij mij is Exodus een app die internet media streamt
Kijk wel uit wat je open hebt staan en zo .. Gewoon een algemene warning , waar ik zelf ook af en toe rekening mee moet houdenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je bekend op internet misschien? Bij mij is Exodus een app die internet media streamt
Tuurlijk, ik draai alles. Als het maar geen Jan Smit en consorten isquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:04 schreef Linkesoep het volgende:
Mag ik hier mijn liefde voor 'the hybrid' van Danny Brown uitten of moet ik dan in een subforum zijn
Dank je nog, het stoffige archief groeit. En wordt alsmaar chaotischerquote:
Je kunt ook luisteren hierquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:04 schreef Linkesoep het volgende:
Mag ik hier mijn liefde voor 'the hybrid' van Danny Brown uitten of moet ik dan in een subforum zijn
Nawwww slaap lekker Elfquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas slaat hier de vermoeidheid nu echt toe; ik moet gaan slapen.
Knokkels, bedankt![]()
Voor straks welterusten allemaal
quote:Wordt nu afgespeeld : Danny Brown - Juno
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:04 schreef Linkesoep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |