Lithium (die ging met het geld ervandoor)quote:
Chrome Lite Clientquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:11 schreef kovenant het volgende:
waar hebben jullie waves wallet als ik vragen mag?
Ik volg RISE al een tijdje ( had pas ook gezegd dat het goede koop was)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:53 schreef Oscar. het volgende:
Hoe de neuk kan RISE zo hard gaan als ie alleen bij Bittrex/Litebit en Yobit is.
Is Yobit een soort van Polo?
ik had er 100 euro ingelegd voor de gein in de hoop dat het wat werd, maar nu weet ik niet wanneer ik uit moet stappenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik volg RISE al een tijdje ( had pas ook gezegd dat het goede koop was)
En het was helemaal gedumpt omdat mensen dachten dat het een scam (Was het niet, maar 1 dev was heel slecht en werd ontslagen) was naar 200 satoshi, terwijl de ICO prijs 2300 satoshi was. Nu komt er een nieuwe mainnet gebasseerd op ARK en de genesis geforgde RISE tokens worden geburnd, daarom pumpt ie even hard.
En Bittrex is best grote exchange.
Dat zou niet verkeerd zijn Haha 😉 Dan cash ik er wel 200 uit. En de rest word dan in jullie termen "speelgeld" 😀quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
322 waves zijn prima als ze over 3 manden 150 dollar per stuk staat
Ik ben iemand die altijd te vroeg verkoopt, ik heb net een deel verkocht. Dus als ik te vroeg heb verkocht betekend dat ie nog veel hoger gaat.quote:
Als je zelf research hebt gedaan en er komt uit dat je vertrouwen hebt in de toekomst van het project, dan heb je ons advies niet nodigquote:
daar heb ik inderdaad ook al een account lopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Chrome Lite Client
Klik na eerste keer inloggen op icoontje met "stapeltje coins", klik copy, plak het in notepad, print het uit, maak een back-up, bewaar het goed.
[ afbeelding ]
Die afweging zal je zelf moeten maken, welke risico's accepteer je?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:23 schreef EggsTC het volgende:
Hoeveel van jullie denken dat het nu verstandig is om ETH in te ruilen tegen andere zooi? En zo ja tegen wat? Waves nog steeds? Of meer van iets anders?
Diversiteit is sleutel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:23 schreef EggsTC het volgende:
Hoeveel van jullie denken dat het nu verstandig is om ETH in te ruilen tegen andere zooi? En zo ja tegen wat? Waves nog steeds? Of meer van iets anders?
Eigenlijk heb je geen account lopen, je hebt een private key op de blockchain en met die Lite Client kan je erbij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:24 schreef kovenant het volgende:
[..]
daar heb ik inderdaad ook al een account lopen.
In princpe denk ik dat eth het grotere risico is vanwege het ontbreken van een coinmaxcap dus ik overweeg om flink wat in te gaan ruilen tegen waves maar ik kijk ook of er nog andere potentiele coins zijn die goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die afweging zal je zelf moeten maken, welke risico's accepteer je?
Ik ben vrij divers in de coins die ik heb, alleen te weinig waves naaar mijn mening nogquote:
ETH heeft een softcap vanwege het switchen naar POS later dit jaar. De cap zal dan rond de 110 miljoen liggenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In princpe denk ik dat eth het grotere risico is vanwege het ontbreken van een coinmaxcap dus ik overweeg om flink wat in te gaan ruilen tegen waves maar ik kijk ook of er nog andere potentiele coins zijn die goedkoper zijn.
Dus ik kijk ook naar RISE en DGB.
[..]
Ik ben vrij divers in de coins die ik heb, alleen te weinig waves naaar mijn mening nog266
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |