abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171410280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:15 schreef UJF045 het volgende:
Vorige maand van een deel van crypto winst een nieuwe auto a 50k gekocht.
Nu 3 weken later alweer 30k nieuwe winst.

Twijfel wat ik hierna eens zal kopen. Huis is niet nodig want woon al hypotheekvrij ;-)
Weten jullie nog wat leuks? :D
Gewoon in crypto blijven voor een echte klapper.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 3 juni 2017 @ 00:32:09 #52
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171410355
quote:

Twijfel wat ik hierna eens zal kopen. Huis is niet nodig want woon al hypotheekvrij ;-)
een vriendin

maar dan ben je het zo kwijt :P
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171410454
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:21 schreef UJF045 het volgende:

[..]

Ben bang dat het elk moment gaat instorten dus betaal het grootste deel van mijn winst zo veel mogelijk uit.
Inleg blijf ik herinvesteren. Zo loop ik het minste risico :) en daarnaast een goed leven.
Luxe vakantie gaan vieren?
  Eindredactie Games zaterdag 3 juni 2017 @ 00:53:40 #54
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171410708
Hoe de neuk kan RISE zo hard gaan als ie alleen bij Bittrex/Litebit en Yobit is.

Is Yobit een soort van Polo?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171410727
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:53 schreef Oscar. het volgende:
Hoe de neuk kan RISE zo hard gaan als ie alleen bij Bittrex/Litebit en Yobit is.

Is Yobit een soort van Polo?
Pump en dump. Met maar 90 BTc is dat easy.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171410787
quote:

Eindredactie Games zaterdag 3 juni 2017 @ 01:01:16 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171410799
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Pump en dump. Met maar 90 BTc is dat easy.
ow er komt een swap aan ofzo. we zien wel
pi_171412513
Waves *O*.

Buy and hold is echt de beste strategie. Ik heb mijn inleg er grotendeels uit gehaald, in TRST gestopt, en de rest is pure winst. Ik denk dat we nog lang niet klaar zijn :)

Again, thanks MaGNeT! Wish I'd bought more :)

-correctie- leasen is leuk, maar als je je funds wilt gebruiken en je op mobiel zit en pas na het weekend weer een desktop hebt is het niet zo handig. Nog even wachten dus :')

[ Bericht 20% gewijzigd door kthxbye op 03-06-2017 04:57:41 ]
  zaterdag 3 juni 2017 @ 04:42:05 #59
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171412519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:20 schreef Sosa het volgende:

[..]

ETH

makkelijk als je snel op bittrix wel verhandelen.

Dan die Incent bonus. Die is alleen op Waves, niet?
Deze: BTC kopen met Euros via bitonic etc, en omzetten naar ETH om tussen de exchanges snel te kunnen moven (BTC kan 30-60 min duren ETH heb je binnen 5 min).
The best firms advertise the least...
pi_171412520
Heb voor mijn gevoel ook niet genoeg waves hoor. Denk dat iedereen wel had gewild om nog meer te halen dan het geval is. Enkelingen uitgezonderd haha. :D

Ben full op Stratis gegaan op een laag punt en destijds aardig wat waves verkocht.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 05:14:01 #61
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171412528
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 04:44 schreef Dutchpassion het volgende:
Heb voor mijn gevoel ook niet genoeg waves hoor. Denk dat iedereen wel had gewild om nog meer te halen dan het geval is. Enkelingen uitgezonderd haha. :D

Ben full op Stratis gegaan op een laag punt en destijds aardig wat waves verkocht.
Stratis gaat ook als een gek tekeer, maar Waves: :D

Enige coin, die wel een stabiele groei had, maar geen "spike"

$5 bereikt :D (en terecht, met al het werk van het team, wat er geleverd is en ICOs platform #2 na Ethereum)

+ Magnet verdient het om binnenkort een foto te kunnen versturen vanuit zijn nieuwe Tesla voor zijn afbetaalde xDe huis.

Als we de $16 grens bereiken, staat de Champagne voor z'n deur als dank (en dat meen ik!) ^O^
The best firms advertise the least...
pi_171412569
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Luxe vakantie gaan vieren?
Vandaag ticket geboekt! :s)

https://www.abitsky.com/

Laat wel weten hoe het gegaan is!
pi_171412610
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Denk ook na over je "exit strategie".

Als je genoeg op je spaarrekening hebt, dan kan je prima nog even in de coins blijven.
Anders is het misschien slim om de helft om te zetten in ¤

Maar dat is wel iets wat je zelf moet besluiten en welk risico je acceptabel vindt, laat je niet teveel beïnvloeden door mij of anderen.

Ben zelf ook al 2x "uitgestapt" zodat alles wat ik nu nog pak "extra" is.

Dat dat "extra" bij elkaar al meer is dan de 2 voorgaande keren is dan wel weer mojoi.
Bedankt voor het meedenken (en de anderen die meedenken ook). Ik heb besloten het leeuwendeel van mijn ETH er uit te doen en daar mijn hypotheek voor een groot deel mee af te lossen. Ik vind de groei die ETH de laatste maanden heeft doorgemaakt te groot om niet te consolideren. Waves, Lisk en Stratis hou ik voorlopig nog even aan en een stuk of 100 ETH.
pi_171412863
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 07:08 schreef recursief het volgende:

[..]

Bedankt voor het meedenken (en de anderen die meedenken ook). Ik heb besloten het leeuwendeel van mijn ETH er uit te doen en daar mijn hypotheek voor een groot deel mee af te lossen. Ik vind de groei die ETH de laatste maanden heeft doorgemaakt te groot om niet te consolideren. Waves, Lisk en Stratis hou ik voorlopig nog even aan en een stuk of 100 ETH.
^O^ Let even op hoeveel je boetevrij mag aflossen
pi_171413352
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 07:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

^O^ Let even op hoeveel je boetevrij mag aflossen
Altijd verstandig.

Maar er zijn soms meerdere mogelijkheden, als je een spaarhypotheek hebt kan je ook een deel aflossen en tegelijk bijstorten, looptijd verkorten en dan volgend jaar weer zien.

Als je rentevaste periode bijna afloopt zou ik daar op wachten en dan aflossen.

Als je huidige rente niet zo hoog is, is de boeterente ook niet zo hoog, dan kan aflossen wel een boete kosten maar kan dat nog steeds goedkoper zijn dan jaarlijks een stukje aflossen.

Ik heb verder geen informatie maar heb inmiddels genoeg "ervaring" met versneld aflossen om mss daar nog een beetje advies in te geven haha.
pi_171413358
Holy crap Waves :o

(zie het nu pas)
  zaterdag 3 juni 2017 @ 08:59:54 #68
131603 Afwazig
Serious business
pi_171413369
Hoe verander je eigenlijk het wachtwoord van je Waves lite client? Kan het nergens vinden. Het wordt nu toch wel serieus geld :').
pi_171413401
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 08:59 schreef Afwazig het volgende:
Hoe verander je eigenlijk het wachtwoord van je Waves lite client? Kan het nergens vinden. Het wordt nu toch wel serieus geld :').
Ik neem aan dat je de over de seed beschikt?

Verwijder dan de account uit je Waves Lite Client, voeg hem opnieuw toe met je seed en bedenk een nieuw wachtwoord.

Het wachtwoord is niet gekoppeld aan je seed, alleen aan de account van je lite client.
pi_171413417
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 08:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Altijd verstandig.

Maar er zijn soms meerdere mogelijkheden, als je een spaarhypotheek hebt kan je ook een deel aflossen en tegelijk bijstorten, looptijd verkorten en dan volgend jaar weer zien.

Als je rentevaste periode bijna afloopt zou ik daar op wachten en dan aflossen.

Als je huidige rente niet zo hoog is, is de boeterente ook niet zo hoog, dan kan aflossen wel een boete kosten maar kan dat nog steeds goedkoper zijn dan jaarlijks een stukje aflossen.

Ik heb verder geen informatie maar heb inmiddels genoeg "ervaring" met versneld aflossen om mss daar nog een beetje advies in te geven haha.
Heb ik uitgezocht. De helft is aflossingsvrij, de helft spaarhypotheek. Rente is vrij hoog (4,7%) maar voor het spaargedeelte maakt dat niet veel uit omdat ik daar ook een hoge rente vergoed krijg. Dat deel kan ik bijstorten. De rest kan ik aflossen, deels boetevrij. Mijn bank biedt middeling aan. Het voordeligste is om te middelen en dan met boeterente (=de lagere gemiddelde rente) af te lossen. Ik kan echter ook het hele bedrag van het aflossingsvrije deel in twee a drie jaar aflossen. Omdat het middelen ook geld kost, levert de goedkoopste route me hooguit een paar honderd euro op. Middelen wordt pas echt interessant als ik niet ga aflossen. Dan loopt het renteverschil leuk op. Maar ik wil nu juist wel aflossen en dus gaat die vlieger niet op.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:04:54 #71
131603 Afwazig
Serious business
pi_171413420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de over de seed beschikt?

Verwijder dan de account uit je Waves Lite Client, voeg hem opnieuw toe met je seed en bedenk een nieuw wachtwoord.

Het wachtwoord is niet gekoppeld aan je seed, alleen aan de account van je lite client.
Ja heb alles verder goed opgeslagen.

Duidelijk, thanks!
pi_171413426
Gisteren net op tijd mijn ether omgewisseld voor wat meer waves 😀 Heb er nu 322 🤣 Maar wie het kleine niet eert!
pi_171413427
Oei bittrex is down hier, nog niet eerder meegemaakt

-edit werkt al weer.

Btw gefeliciteerd Fok! Waves bezitters ^O^
٩๏̯͡๏)۶
pi_171413463
Mijn 2e mijlpaal is bereikt :D
[P]otverdorie
pi_171413483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:08 schreef NatteBever het volgende:
Mijn 2e mijlpaal is bereikt :D
Je bent ontmaagd?
pi_171413488
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:04 schreef recursief het volgende:

[..]

Heb ik uitgezocht. De helft is aflossingsvrij, de helft spaarhypotheek. Rente is vrij hoog (4,7%) maar voor het spaargedeelte maakt dat niet veel uit omdat ik daar ook een hoge rente vergoed krijg. Dat deel kan ik bijstorten. De rest kan ik aflossen, deels boetevrij. Mijn bank biedt middeling aan. Het voordeligste is om te middelen en dan met boeterente (=de lagere gemiddelde rente) af te lossen. Ik kan echter ook het hele bedrag van het aflossingsvrije deel in twee a drie jaar aflossen. Omdat het middelen ook geld kost, levert de goedkoopste route me hooguit een paar honderd euro op. Middelen wordt pas echt interessant als ik niet ga aflossen. Dan loopt het renteverschil leuk op. Maar ik wil nu juist wel aflossen en dus gaat die vlieger niet op.
Naja, je kan waarschijnlijk 10% van de hoofdsom (!) boetevrij aflossen, dat zou ik dan doen op het aflossingsvrij deel, als die de helft is van je hypotheek kan je dus tot ~1/5e van dat deel aflossen.
Tegelijk kan je ook een fors bedrag bijstorten op je spaarhypotheek en de looptijd laten inkorten zodat het geen invloed heeft op je bandbreedte.

Je vaste lasten zakken dan niet direct spectaculair maar je looptijd wel :)

De tijdklem voor spaarhypotheken is sinds 1 april 2017 vervallen dus als de looptijd korter wordt dan 20 (of 15) jaar dan is dat ook geen probleem. Mijn looptijd heb ik dit jaar al 10 jaar verkort, nog voordat die nieuwe regels (officiëel) bekend werden, ik had dus meer kunnen doen :)

Je kan overigens daarbij ook gewoon een offerte aanvragen met wat het kost als je alles in 1x aflost.
Het kan zijn dat de boete-rente je dan afschrikt, maar besef ook dat je de jaren erna geen woonlasten meer hebt. Het is dus goed rekenen en niet bij voorbaat ieder scenario uitsluiten, wat je onder de streep betaalt is het belangrijkst.

[ Bericht 15% gewijzigd door TheFreshPrince op 03-06-2017 09:19:25 ]
pi_171413491
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Je bent ontmaagd?
Hehehe :@
[P]otverdorie
pi_171413496
steeds als ik ergens voor de lange termijn in ga explodeert ie :s
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:15:28 #79
131603 Afwazig
Serious business
pi_171413521
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:13 schreef Bagration het volgende:
steeds als ik ergens voor de lange termijn in ga explodeert ie :s
Wat een vervelende eigenschap man.
pi_171413546
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:15 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wat een vervelende eigenschap man.
Ja, balen.
pi_171413619
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, je kan waarschijnlijk 10% van de hoofdsom (!) boetevrij aflossen, dat zou ik dan doen op het aflossingsvrij deel, als die de helft is van je hypotheek kan je dus tot ~1/5e van dat deel aflossen.
Tegelijk kan je ook een fors bedrag bijstorten op je spaarhypotheek en de looptijd laten inkorten zodat het geen invloed heeft op je bandbreedte.

Je vaste lasten zakken dan niet direct spectaculair maar je looptijd wel :)

De tijdklem voor spaarhypotheken is sinds 1 april 2017 vervallen dus als de looptijd korter wordt dan 20 (of 15) jaar dan is dat ook geen probleem. Mijn looptijd heb ik dit jaar al 10 jaar verkort, nog voordat die nieuwe regels (officiëel) bekend werden, ik had dus meer kunnen doen :)

Je kan overigens daarbij ook gewoon een offerte aanvragen met wat het kost als je alles in 1x aflost.
Het kan zijn dat de boete-rente je dan afschrikt, maar besef ook dat je de jaren erna geen woonlasten meer hebt. Het is dus goed rekenen en niet bij voorbaat ieder scenario uitsluiten, wat je onder de streep betaalt is het belangrijkst.
Ja dat verkorten van je spaarhypo lijkt me ook een goede tip. Zeker als je nu 4,7% betaalt en krijgt. Geen idee wanneer je rentevaste periode afloopt, maar dan krijg je ongetwijfeld een lagere rente en dus een hogere inleg voor dezelfde eindopbrengst voor je kiezen. Als het kan zou je dan dus zo dicht mogelijk bij het einde van je rentevaste periode moeten gaan zitten met dat verkorten. Naja, bel je bank anders (als je dat niet al gedaan hebt). Die kunnen je ongetwijfeld alles voorrekenen.
pi_171413639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja dat verkorten van je spaarhypo lijkt me ook een goede tip. Zeker als je nu 4,7% betaalt en krijgt. Geen idee wanneer je rentevaste periode afloopt, maar dan krijg je ongetwijfeld een lagere rente en dus een hogere inleg voor dezelfde eindopbrengst voor je kiezen. Als het kan zou je dan dus zo dicht mogelijk bij het einde van je rentevaste periode moeten gaan zitten met dat verkorten. Naja, bel je bank anders (als je dat niet al gedaan hebt). Die kunnen je ongetwijfeld alles voorrekenen.
Mijn ervaring is dat ze wel alles kunnen voorrekenen maar niet zelf komen met creatieve oplossingen ;)
pi_171413731
Stel je stort bij en over 3 jaar verkoop je je woning, volgens mij moet je dan belasting betalen over de ontvangen rente, want het moet er minimaal 15-20 jaar opstaan oid?

Wij willen namelijk ook bijstorten (5.1% rente), maar gaan misschien over 2-3 jaar verhuizen..
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 09:37:49 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171413738
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:05 schreef DaRealDeal het volgende:
Gisteren net op tijd mijn ether omgewisseld voor wat meer waves 😀 Heb er nu 322 🤣 Maar wie het kleine niet eert!
322 waves zijn prima als ze over 3 manden 150 dollar per stuk staat 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 09:38:59 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171413750
quote:
Goed topic. Maar ik ga met de post en de bijbehorende video van Marc mee.

4045
onlogisch
pi_171413753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:36 schreef xaban06 het volgende:
Stel je stort bij en over 3 jaar verkoop je je woning, volgens mij moet je dan belasting betalen over de ontvangen rente, want het moet er minimaal 15-20 jaar opstaan oid?

Wij willen namelijk ook bijstorten (5.1% rente), maar gaan misschien over 2-3 jaar verhuizen..
Nee, die tijdklem van 15-20 jaar is per 1 april 2017 vervallen ;)

https://www.rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2017/02/08/vervallen-tijdklemmen-kapitaalverzekeringen
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 09:45:38 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171413821
Waar kan je de history van een Lisk wallet zien? Naar aanleiding van deze post :

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een goeie Lisk wallet?

Ik heb er één gedownload. Pass aangemaakt etc. 10 lisk op gestuurd. Dat ging goed. Vervolgens wil ik ook een app op ijn telefoon hebben. Gegevens daar ingevuld, heb ik daar blijkbaar een nieuw account aangemaakt. Zonder dat ik daar zo'n 15 pass phrase hoefde aan te maken/noteren.

Overigens zijn die 10 lisk van mijn pc wallet naar die app dus niet aangekomen :')
Op mijn telefoon zijn ze dus niet aangekomen. Maar vanaf de wallet van mijn pc zijn ze wel weg.
4045
onlogisch
pi_171413822
Elke keer als Waves ga kijken verwacht ik een dip, en elke keer is het niet zo :'). Had ik er maar meer.. had ik... ach.
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 09:46:30 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171413828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:45 schreef Scrummie het volgende:
Elke keer als Waves ga kijken verwacht ik een dip, en elke keer is het niet zo :'). Had ik er maar meer.. had ik... ach.
Volgende week baal je dat je niet massaal hebt ingeslagen op 5 dollar omdat ie dan op 25 dollar staat :7
4045
onlogisch
pi_171413835
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Volgende week baal je dat je niet massaal hebt ingeslagen op 5 dollar omdat ie dan op 25 dollar staat :7
Ja ook. Ik baal vooral dat ik niet meer kán inslaan.
pi_171413839
Ik begin hoogtewaves te krijgen......
pi_171413875
En dan te bedenken dat MaGNeT ons al mááááánden geleden probeerde te overtuigen van WAVES :') Ik heb toen wel meegedaan aan de ICO, maar had die coins inmiddels weer verkocht ;(
[P]otverdorie
pi_171413898
Zo dat is even goed wakker worden 😎
pi_171413922
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Waar kan je de history van een Lisk wallet zien? Naar aanleiding van deze post :

[..]

Op mijn telefoon zijn ze dus niet aangekomen. Maar vanaf de wallet van mijn pc zijn ze wel weg.
Vul het ontvangstadres van je telefoon Wallet eens in in de Lisk Explorer:

https://explorer.lisk.io

Staan ze er dan wel?
pi_171413941
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:50 schreef NatteBever het volgende:
En dan te bedenken dat MaGNeT ons al mááááánden geleden probeerde te overtuigen van WAVES :') Ik heb toen wel meegedaan aan de ICO, maar had die coins inmiddels weer verkocht ;(
Ik deed ook een NB'tje anders was ik nu wel rijker geweest.

Magnet waar gaan we nu in zitten? :P
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eindredactie Games zaterdag 3 juni 2017 @ 09:55:17 #96
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171413954
ondertussen gaat waves community token ook lekker :)
  Eindredactie Games zaterdag 3 juni 2017 @ 09:56:07 #97
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171413965
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:50 schreef NatteBever het volgende:
10 missers, 1 hit, maar wel een goede :P.

of hij zit zelf te pumpen en wij vallen ter prooi :')
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 09:57:26 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171413983
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vul het ontvangstadres van je telefoon Wallet eens in in de Lisk Explorer:

https://explorer.lisk.io

Staan ze er dan wel?
Staat er wel in. 3716 keer confirmed :')

Maar ze staan niet op mijn telefoon. Het gekke was dat ik voor die Lisk Nano wallet een pass phrase had. Maar voor mijn telefoon slechts een verificatie middels email/sms volstond om de app werkend te krijgen. Ik met mijn domme kop ook niet proberen om gewoon in te loggen op die app met het door mij gemaakte wallet op mijn laptop.

Daar heb ik ondertussen wel naar gezocht, maar dat lukt ook nog niet erg :')

Feit is dat ze bevestigd zijn door het netwerk maar niet in mijn telefoon wallet zitten.
4045
onlogisch
pi_171414061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Staat er wel in. 3716 keer confirmed :')

Maar ze staan niet op mijn telefoon. Het gekke was dat ik voor die Lisk Nano wallet een pass phrase had. Maar voor mijn telefoon slechts een verificatie middels email/sms volstond om de app werkend te krijgen. Ik met mijn domme kop ook niet proberen om gewoon in te loggen op die app met het door mij gemaakte wallet op mijn laptop.

Daar heb ik ondertussen wel naar gezocht, maar dat lukt ook nog niet erg :')

Feit is dat ze bevestigd zijn door het netwerk maar niet in mijn telefoon wallet zitten.
Hmm, ik heb nooit met die app gewerkt maar als je er een seed uit kan exporteren zou je ze op laptop moeten kunnen benaderen.
pi_171414091
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:56 schreef Oscar. het volgende:

[..]

10 missers, 1 hit, maar wel een goede :P.

of hij zit zelf te pumpen en wij vallen ter prooi :')
Noem de missers? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')