SPOILER: Za en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prize Fund
Winners (Per Player) £30,000
Runner-Up (Per Player) £16,000
Semi-Finalists (Per Player) £10,000
Quarter-Finalists (Per Player) £7,000
Second Round Losers (Per Player) £4,000
First Round Losers (Per Player) £1,500
Total £300,000SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game On. Hopelijk veel stunts in de eerste ronde.![]()
Ik heb m'n BRASIL-vestje en Braziliaans vlaggetje al klaarquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Heywoodu, pak de sok onder je bed vandaan
Blokjes kaas, plakjes worst?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb m'n BRASIL-vestje en Braziliaans vlaggetje al klaar
Churrasco aangeschopt tochquote:
Sowwquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Churrasco aangeschopt toch
[ afbeelding ]
Wat een kleine goedkope bbqquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk zit hier geen clenbuterol inquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik zit.quote:
Als Wes Newton het kanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Het zou verdorie gebeuren dat Braziliė een 9darter gooit
zou ook zonde zijn dat je voor de sport verhuisd en er vervolgens geen bal van kanquote:
twitter:JJNieuwlaat twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 22:13:42Blog Braziliaan: https://t.co/s703kTvqiR reageer retweet
Zo gooit ie tegenwoordig wel overigensquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat die niet 60 hernia's heeft gehad snapt niemand.
Mag wel wat afwisseling zijn. Dit is wel leuk, maar 6 potjes 70 gemiddeld vind ik weer beetje overdrevenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Het is vooral tien keer leuker dan de zoveelste Chizzy-Wright om eens wat te noemen (al kan dat ook wel leuk zijn natuurlijk)
Twee avondjes. Daarna gaat het niveau al een stuk omhoogquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag wel wat afwisseling zijn. Dit is wel leuk, maar 6 potjes 70 gemiddeld vind ik weer beetje overdreven
Was wel te verwachten dat Schotland ging falen. Gerrie moet heel die Wright niet etc. Ik snap heel die keuze niet om die 2 te laten gooien.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee avondjes. Daarna gaat het niveau al een stuk omhoog
En op zich zou je tuurlijk wel van Schotland verwachten dat die even zouden schroeien maarja
Heb gisteren gebet op Schotlandquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee avondjes. Daarna gaat het niveau al een stuk omhoog
En op zich zou je tuurlijk wel van Schotland verwachten dat die even zouden schroeien maarja
Omdat er geen reet achter zit, ja Thornton. Maar goed zelfs dan kun je wel iets meer laten zien dan gisterenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was wel te verwachten dat Schotland ging falen. Gerrie moet heel die Wright niet etc. Ik snap heel die keuze niet om die 2 te laten gooien.
Wat voor andere keuzes hebben ze? Volg het Schotse darten niet zoquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was wel te verwachten dat Schotland ging falen. Gerrie moet heel die Wright niet etc. Ik snap heel die keuze niet om die 2 te laten gooien.
Ghe lekker welquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb gisteren gebet op SchotlandMet 3 legs verschil winnen zou toch moeten lukken???
Nee dus
Of er wel of niet wat achter zit is niet boeiend. Stel het beste koppel op, niet de beste individualisten. Koppel is een heel ander spelletje.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat er geen reet achter zit, ja Thornton. Maar goed zelfs dan kun je wel iets meer laten zien dan gisteren
Niks wat logisch zou zijn.quote:
Geen idee of Wright/Anderson met Thornton een beter koppel zou zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of er wel of niet wat achter zit is niet boeiend. Stel het beste koppel op, niet de beste individualisten. Koppel is een heel ander spelletje.
Ja, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henderson met Wright
Thornton met Henderson
ik miste hem evenquote:
Hij heeft ooit een interland voor Europa gespeeld op Lakeside, omdat Stompé zijn paspoort vergeten was en Zjak er als scheidsrechter was en ze zeiden dat hij dan maar in moest vallen.quote:
Jacques speelde ook gewoon Eredivisie en zelfs Superleague. Die papzak kan wel darten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een interland voor Europa gespeeld op Lakeside, omdat Stompé zijn paspoort vergeten was en Zjak er als scheidsrechter was en ze zeiden dat hij dan maar in moest vallen.
Dat is een welbekend feit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jacques speelde ook gewoon Eredivisie en zelfs Superleague. Die papzak kan wel darten.
Vind het altijd lachwekkend als hij zegt dat hij niet zo goed isquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die dikke Zwitser doet me denken aan iemand uit de serie Lilyhammer.
Die zal nu nog wel speciale gifjes aan het maken zijn om ons mee te trollen, zoals dezequote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wimderon al gearriveerd voor volgende potje?
MvG speelttwitter:ArjanvdGiessen twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 22:08:45@BigBen180 is net aangekomen in Frankfurt. 'Was op 140 km van Frankfurt toen ik hoorde dat 't niet hoefde. Zijn doorgereden.' #rtl7darts reageer retweet
Spuit 26, maar top verderquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG speelttwitter:ArjanvdGiessen twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 22:08:45@BigBen180 is net aangekomen in Frankfurt. 'Was op 140 km van Frankfurt toen ik hoorde dat 't niet hoefde. Zijn doorgereden.' #rtl7darts reageer retweet
Hij moet van de PDC, walgelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
En gewoon stug door blijven rijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wilde ik doen, maar toen begon de dartsavond en bleek hij toch gewoon te spelen, een kleine drie uur geleden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja bedankt. Heb je er al een fp-artikel over getikt?
Hij moet spelen (verplicht) terwijl die blessa is. Vind dat een beetje asociaal van de PDC.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen, maar toen begon de dartsavond en bleek hij toch gewoon te spelen, een kleine drie uur geleden.
Arme jongen, hij doet zijn best.quote:
Hij ging na de wedstrijd terug zei hij aan de telefoon met Marcel nogquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, lekker darts kijken biertjes klappen, morgen terug.
Ik zou de eerste Ausfahrt nemen en met 200 weer terug naar huis.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, lekker darts kijken biertjes klappen, morgen terug.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij ging na de wedstrijd terug zei hij aan de telefoon met Marcel nog
180 linkerbaan jwtquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou bij de eerste Ausfahr nemen en met 200 weer terug naar huis.
Niet met 180 over de linkerbaan naar huis rijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou bij de eerste Ausfahr nemen en met 200 weer terug naar huis.
Jammer!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet met 180 over de linkerbaan naar huis rijden
quote:
--quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet met 180 over de linkerbaan naar huis rijden
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij lijken elkaar soms perfect aan te voelen
quote:
Duitsland en niveau HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu gaat niveau wat omhoog hopelijk. NIR - GER, ENG en NED
Hoppeloos.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Duitsland en niveau HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
Hier is het ook benauwd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme het is 16 graden en ik heb het smerig warm. Windkracht 1.
Alles ziet er anders uit als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme het is 16 graden en ik heb het smerig warm. Windkracht 1.
Ik merk dat Mani invloed heeft op de dingen die ik soms denk te lezenquote:
1-7 incomingquote:
Racistquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik merk dat Mani invloed heeft op de dingen die ik soms denk te lezen
Een van die Hongaren deed me denken aan de broer van Nucky in Boardwalk Empire (en nu de niet al te snuggere politiechef in Fargo).quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die dikke Zwitser doet me denken aan iemand uit de serie Lilyhammer.
Toch tof man van Benitogod. Benitotje is goede vriendjes met alle Nederlandersquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:45 schreef heywoodu het volgende:
"Haha laat ik hahaha dan hahaha maar hahahaha gewoon doorrijden hahaha"
Die staat op mijn lijstje van de hoop.quote:
Het is niet zo erg als die ene vrouw, maar het zou toch wel prettig zijn als je wat makkelijker bij tops kan me dunktquote:
Zeker tof van Benito, maar haha dat Marcel hahahaha zich haha helemaal kapot hahahaha zat te hahaha lachen was een hahahaha beetje irritant haha.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch tof man van Benitogod. Benitotje is goede vriendjes met alle Nederlanders
Zou je een beetje Duits kunnen praten?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
Duits praten. Nou dan pleeg ik nog liever zelfmoord man man man
75 jaar geleden zou hij rechtsaf zijn gestuurd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet zo erg als die ene vrouw, maar het zou toch wel prettig zijn als je wat makkelijker bij tops kan me dunkt
Sow. Terecht welquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je een beetje Duits kunnen praten?
Nooit van mijn leven. Ik neutraliseer mij 1 dag voor mijn dood tot Duitser dan is er iig 1 minder genotquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
Duits praten. Nou dan pleeg ik nog liever zelfmoord man man man
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij had last van faalangstquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat is/was er nu eigenlijk precies met Van Gerwen (eerdere topics gemist)?
Blessa voetquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:
Blessure, maar speelt toch.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:
Viesdikquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:
Die helper van Oscar Schindler, zijn naam was toch ook Stein?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Sascha Stein zou ook wel op Schindler's lijstje hebben gestaan. #anorexia
IQ van een aardappel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:
13 miljoen views voor die dikke teringtubbie.quote:
Weet wel zeker van niet. Benito HBO gedaan. MvG gestopt na VMBO, volgens mij niet eens een diploma Hans.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch denk ik dat MvG slimmer/minder dom is dan Benito.
Benito is dan tenminste een lieve zachtaardige jongen. MVG is gewoon een vervelende achterlijke tokkie.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch denk ik dat MvG slimmer/minder dom is dan Benito.
Benito is wat schuwig maar tof kereltje serieus waarquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benito is dan tenminste een lieve zachtaardige jongen. MVG is gewoon een vervelende achterlijke tokkie.
Dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Benito is wat schuwig maar tof kereltje serieus waar
Dikke Hobbitquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schindler is tussen 1.40 en 1.45m gok ik
Dat zegt ook weer niet al te veelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weet wel zeker van niet. Benito HBO gedaan. MvG gestopt na VMBO, volgens mij niet eens een diploma Hans.
MvG raakte vorig jaar wel 1,5 miljoen kwijt koekoekquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG wel paar miljoen op bank, Benito slechts paar ton
Hoe danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG raakte vorig jaar wel 1,5 miljoen kwijt koekoek
Zeker. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
Die vrouwtjes zijn wel heel lekker dit jaar koekoek
Rechtszaak met mijn oude cafebaas (eigenaar MasterDarts) MvG werd groot gemaakt door hem, evenals Jelle overigens. Heel veel gezeik, werd zonder toestemming weggetrokken bij hem en tekende contract bij die oplichters van XQMAX of hoe ze ook heten etc.quote:
De groeispurt jaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit die Schindler in een transitie of zo?
Ik verwacht wel dat hij, als de Duitsers het moeilijk krijgen, een list uithaalt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit die Schindler in een transitie of zo?
Kan ook fantastisch darten die gast bohquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Jacques krijgt nog steeds een onwijze erectie van Hopp.
Heten ze allebei Ashley of wie is Ashley?quote:
Jij ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Jacques krijgt nog steeds een onwijze erectie van Hopp.
De blondine. Sonia staat rechtsquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heten ze allebei Ashley of wie is Ashley?
Zouden allebei een moord doen voor een likje van mijn zaad, dat weten wij allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De blondine. Sonia staat rechts
In dat geval, Soniaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De blondine. Sonia staat rechts
Allang niet meer. Kan er niks van.quote:
Daar hebben ze pillen voor maat.quote:
Het heeft wel geholpen ja. Al bakt hij er op dit moment geen reet van.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al zeven jaar fan van Gurney.
Eerste keer dat je hem ziet? Speelde al vaker PDC TV toernooien Hansquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze Schindler uit plaatselijke peuterspeelzaal geplukt?
Doet het leuk op de ET johquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij kan meteen door naar de auditie voor Dik Trom.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Talentvol, maar mentaal labiel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft wel geholpen ja. Al bakt hij er op dit moment geen reet van.
Dat weten wij anders wordt je ook geen mod Hansquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Talentvol, maar mentaal labiel.
Zoals ik dat ook ben.
Inderdaad. De talentloze paupers blijven op zwartquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weten wij anders wordt je ook geen mod Hans
Moet je absoluut talent voor hebben ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weten wij anders wordt je ook geen mod Hans
In een seconde of 20 zo'n gifje gevonden hebben, dat is best ziekelijk.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Wel grappig dat jullie 10 seconden voor lopen terwijl ik op mijn 80 inch TV AMOLED achter loop. Wat een act van Ziggo.
Die kreeg daar ook een onwijze erectie van.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het debuut van Hopp op het WK van 2013 was als 16-jarige tegen Denis Ovens.
Twee klikkenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een seconde of 20 zo'n gifje gevonden hebben, dat is best ziekelijk.
Jij hebt geen databaseje waarin je je gifjes opslaat?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een seconde of 20 zo'n gifje gevonden hebben, dat is best ziekelijk.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt geen databaseje waarin je je gifjes opslaat?
Cadby is er dan ookquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De GSoD wordt weer genot. Die Peter Machin met z'n kutworp straks.
Walgelijk.quote:
Toegegeven, het is een irritant mannetje. Maar het is goed voor dartssport. Beetje reuring. Er doen genoeg zoutzakken mee.quote:
Het komt vooral door Cadby.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste talent wat ik ooit heb gezien en dit topic heeft alweer karaktermoord gepleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |