SPOILER: Za en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prize Fund
Winners (Per Player) £30,000
Runner-Up (Per Player) £16,000
Semi-Finalists (Per Player) £10,000
Quarter-Finalists (Per Player) £7,000
Second Round Losers (Per Player) £4,000
First Round Losers (Per Player) £1,500
Total £300,000SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game On. Hopelijk veel stunts in de eerste ronde.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Echt de Denis Ovens van de VS ja.quote:
Kwestie van perspectief waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:12 schreef heywoodu het volgende:
De Amerikanen zijn dik, de Italianen niet echt, zo kun je ze ook herkennen Frank
De Amerikanen hebben groot USA achterop staan. Dat helpt ook welquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:12 schreef heywoodu het volgende:
De Amerikanen zijn dik, de Italianen niet echt, zo kun je ze ook herkennen Frank
Rollo kun je toch niet bepaald dik noemen lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief waarschijnlijk
ZIjn naam doet anders vermoedenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rollo kun je toch niet bepaald dik noemen lijkt me.
He is on a Rollquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een gifje van Larry Butler die 3x triple 1 gooit?
Wimmetje heeft die welquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een gifje van Larry Butler die 3x triple 1 gooit?
Niet gek, Duitsland en Italiė hebben een mooie geschiedenis samen.quote:
De bekendste man van Frankfurt is ook een Italiaanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet gek, Duitsland en Italiė hebben een mooie geschiedenis samen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet gek, Duitsland en Italiė hebben een mooie geschiedenis samen.
quote:
Lekker bezig vandaag.quote:
Like a bossquote:
Ik wilde het net vragen.quote:
2019 Premier League in San Siro.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Nooit geweten dat die Italiaantjes een harde dartskern hadden joh
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij lijken elkaar soms perfect aan te voelen
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik kon hem niet vinden in het BDO darts topic dus ik heb er zelf 1 gemaakt.
[ afbeelding ]
Hier is de oude:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik kon hem niet vinden in het BDO darts topic dus ik heb er zelf 1 gemaakt.
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.quote:
BBC-logoquote:
Vond een biertje die was overgebleven van de speciaalbieravond vorige week. Een Brewdog Elvis Juice.quote:
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:27 schreef franklop het volgende:
Iedereen is het er hier wel mee eens dat het koppelformat ook wel leidend mag zijn in rest van toernooi?
Nou kom je hier ook nog wel exoten tegen die je op ET ook niet ziet bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi die voorbeschouwing, ze kennen gewoon niet een van de deelnemers
Zelfs Kimmetje juicht niet bij een single 9quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:38 schreef Szura het volgende:
Hij juicht als Kim Huybrechts en is zo traag als Justin Pipe, wat een debiel.
Moet je wel de rest van je avond vrij houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Pipe tegen die gekke Canadees lijkt me wel een genotspotje
Anders Bray wel.quote:
En morgen tegen Oostenrijk of China, met een beetje pech win je dat nog ook dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Als ik Part was zouik ook bewust niks meer gooien. Straks zit je nog op een hotelkamer daarmee joh
Tegen Suljovic, die ergert zich daar denk ik niet aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik wil die vent een single zien gooien morgen
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En morgen tegen Oostenrijk of China, met een beetje pech win je dat nog ook dan.
Tegen SnuifGodquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En morgen tegen Oostenrijk of China, met een beetje pech win je dat nog ook dan.
Szabo gisteren was slechter. Die heeft de 60 niet gehaaldquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:47 schreef franklop het volgende:
dit is ook serieus de grootste aids-partij die ik ooit heb gezien
Ik vraag me af of Norman dat haalt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Szabo gisteren was slechter. Die heeft de 60 niet gehaald
Onderschat zijn ondergrens niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een keertje 134 haalt het al aardig omhoog wel
Snuif doet niet meequote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen SnuifGodDat wordt helemaal grandioos
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snuif doet niet mee
RUST IN VREDE WENGE XIE
Doe je het beter dan ik. Ik kan het niet regelmatig genoeg doenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ik mijn eigen partij bijhoud.
Dit kan ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ik mijn eigen partij bijhoud.
Daar kan ik ook wel van genieten.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Haha in de livescore stond MISS Canada, alsof Part zo'n mooie vrouw is XD
Nou, tot zover deze hilariteit.
Misschien was het de eerste van zijn leven.quote:
Na iedere ingeboekte factuur even een dansje doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Toch zou het me niet verbazen als deze man in het dagelijks leven een doodsaaie grijze boekhouder is
MVG en Barney wor ni zenuwachtig hi ha hoquote:
CMON en weer doorquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na iedere ingeboekte factuur even een dansje doen.
Het zou ook wel grappig zijn als hij echt dart-pro is.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Toch zou het me niet verbazen als deze man in het dagelijks leven een doodsaaie grijze boekhouder is
Jelle is kapotquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
Wat is dat trouwens voor een farce met MvG? Oke hij zou niet mee kunnen doen dan zouden Jelle en Barney toch samen moeten gooien? Die 2 kunnen het prima met elkaar vinden, hoezo dan Benito?
Heeft misschien wat met zijn operatie te maken? Geen idee eigkquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
Wat is dat trouwens voor een farce met MvG? Oke hij zou niet mee kunnen doen dan zouden Jelle en Barney toch samen moeten gooien? Die 2 kunnen het prima met elkaar vinden, hoezo dan Benito?
Dan moet hij wel smerig rijk zijn of de goede getrouwd hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou ook wel grappig zijn als hij echt dart-pro is.
Jelle's pols is dood en Benito was misschien dichterbij ofzo?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:59 schreef Szura het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een slechtere partij heb gezien
https://twitter.com/ochepediaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:01 schreef Szura het volgende:
Waar is dat Twitteraccount met de gemiddeldes?
Om echt een goed inzicht in de toestand van Jelle te krijgen, dan kun je het beste even GGMM raadplegen, die is thuis in die wereld als geen ander.quote:
Niks singles, gewoon alleen koppels. Singles zien we het godganse jaar al.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ze zouden de World Cup zo moeten organiseren zoals bij de BDO. Ieder land 4 deelnemers en dan totaal 10 punten waaronder 5 koppels, 5 singles etc.
Als dit de nummer 2 van Canada en de beste 2 Hongaren waren dan hoef ik hun nummers 3 en 4 niet in actie te zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ze zouden de World Cup zo moeten organiseren zoals bij de BDO. Ieder land 4 deelnemers en dan totaal 10 punten waaronder 5 koppels, 5 singles etc.
Singles kan wel maar dan met een team van 4. Dit is niet de World Cup. Dit is een wanstaltige poging tot een poging.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks singles, gewoon alleen koppels. Singles zien we het godganse jaar al.
Marcel is gewoon familie van Jan-Joost met zijn goednieuwsshow.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Marcel weer met een kop als een hond die voor het eerst in 6 maanden zijn baasje weer ziet.
Nee, dat is de BDO World Cup. Dit is de PDC World Cup, en dat is ook World Cupquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Singles kan wel maar dan met een team van 4. Dit is niet de World Cup. Dit is een wanstaltige poging tot een poging.
World Cup is een landentoernooi met 1 captaingame, koppelwedstrijden en teamgames 4v4. ULTIEM GENOT.
Dit is geen World Cupquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is de BDO World Cup. Dit is de PDC World Cup, en dat is ook World Cup
Gewoon alleen koppels, singles zien we genoeg. Genot.
Allemaal vet leuk en aardiggenot, maar dit is de PDC World Cupquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is geen World CupDit is een toernooi met een naam, geen World Cup. Niet aangesloten bij WDF als officieus WK dus geen WK. Het lijkt ook nog eens op niks met dat voortrekken avn de grote spelers (singles).
Wat jij bedoelt is WORLD CUP PAIRS.
Nee Hans dit is de World Cup Pairsquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal vet leuk en aardiggenot, maar dit is de PDC World Cup
Dus World Cup
Nou, nu ga ik weer kijken. Groetjens he!
(lol)twitter:BobAnderson180 twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 08:57:07I'm flying to Frankfurt this morning as coach to the Chinese team, who play Austria tonight #darts @UnicornDarts ..… https://t.co/uhoTN8LQv2 reageer retweet
BOBGODquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
(lol)twitter:BobAnderson180 twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 08:57:07I'm flying to Frankfurt this morning as coach to the Chinese team, who play Austria tonight #darts @UnicornDarts ..… https://t.co/uhoTN8LQv2 reageer retweet
Coach ja? Gaat ie ze vertellen dat ze op T20 moeten mikken?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak retweette het al.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Sjakie, zeg dan gewoon effe dat je meeleest joh
Nou ik mag hopen dat hij daar een flinke zak kwartjes voor krijgt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
gisteren 2 keer gevraagd en twee keer was het antwoord neequote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Is er ooit als 's een 9-darter in koppelformaat gegooid?
$$$$. Het is heel duur voor Aziaten om hier in Europa het circuit af te lopen. Voor Europeanen kost het nu al zo'n 30-50.000 euro per jaar (inclusief hotels, vliegtickets etc)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart eigenlijk ja dat er nog geen vaste Chinese top-50-speler is. Het barst van de miljoenensteden, dat zijn gelijk al tig mogelijkheden voor een relatief groot lokaal toernooi om eens te beginnen
Ome Berrie moet er een beetje investeren en het komt goed.
Thx!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
gisteren 2 keer gevraagd en twee keer was het antwoord nee
Canada vandaag bijna.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Is er ooit als 's een 9-darter in koppelformaat gegooid?
Kan nooit die mag nog niet eens drinkenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Rowby heeft de bar overgekocht, wat een wereldverhaal.
HOLLANDSE MIDDAGquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Virtueel hebben we al 10 Nederlanders op het WK
Meeste zijn gewoon opvulling behalve J Dekker die gaat schroeienquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen kan Vincent er zomaar worden uitgeknikkerd. Gelukkig heeft die paashaas wel weer wat Euro Tours bereikt.quote:
wie danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zou ik dan ook niet bijzonder rouwig om zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen kan Vincent er zomaar worden uitgeknikkerd. Gelukkig heeft die paashaas wel weer wat Euro Tours bereikt.
Albertino Essersquote:
Van Gerwen // Van de Pas // Klaasen // Van Barneveld // Van der Voortquote:
Dat zijn er drie vriend.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Albertino Essers
Co Stompe
Marcel Maijer
Ik hoop toch echt dat Vd Voort weer fysiek op orde is, want gooien kan die wel. Als het eenmaal loopt boh genot.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik dan ook niet bijzonder rouwig om zijn
Rick Hofstraquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Albertino Essers
Co Stompe
Marcel Maijer
Ik hoop op Kamphuis en Zwaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG
Barney
Klaasen
Vd Pas
V Duijvenbode
Vd Voort
Wattimena
Dekker
Andere 2 geen idee
Zwaan tegen Smiss was zonde man. Kamphuis kan er niks van.quote:
Daarmee hield mijn lijstje obscure Nederlanders wel opquote:
Dirk Vlaardingerbroek.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarmee hield mijn lijstje obscure Nederlanders wel op
Niels de Ruiterquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dirk Vlaardingerbroek.
Jacques Nieuwlaat.
Zoon van Dirk neukte mij in de kont kwartfinale NDB laatstquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dirk Vlaardingerbroek.
Jacques Nieuwlaat.
Is die ook 2 meter 30?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoon van Dirk neukte mij in de kont kwartfinale NDB laatstIk dacht leuk te beginnen met 180- 100 - 100 maar meneer checkte al direct ton+
Robbie? Nee wel vrij lang maar geen 2.30 nee. Aardige gozert trouwens. Maja die werd in de halve hard geneukt, kreeg 12-13-13 om zn overquote:
Jezus. Ik zie er een die wel 500kg weegtquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vermaak voor in de pauze, heeft iemand dit obscure filmpje ooit al gepost?
We bedoelen Bert ja lolquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:25 schreef heywoodu het volgende:
De zoon van Dirk Vlaardingerbroek is de 5-jarige kleinzoon van Bert Vlaardingerbroek ofzo?
Dat was Charl Pietersen en een kindsoldaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gaat Petersen zich weer verrekenen vandaag?
Ik ga voor de Tour even mijn KUDUS repertoire opvijzelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je racistische inborst toon je maar waar R_R bij is.
Tijdens de Tour is er weer de jaarlijkse hoop dat Sepulveda iets gaat doen en uiteindelijk grandioos faalt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga voor de Tour even mijn KUDUS repertoire opvijzelen.
Wat een godquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:38 schreef heywoodu het volgende:
Caris stond na twee pijlen trouwens al met de armen omhoog achterop het podium
Ze houden gewoon een Scandinavische Order of Merit bij gebaseerd op de PDC Order of meritquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Die Scandinavische PDC tour is ook hopeloos als Caris dat nog steeds elk jaar domineert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb trouwens wat voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doet hij echter niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Die Scandinavische PDC tour is ook hopeloos als Caris dat nog steeds elk jaar domineert.
Elk jaar dezelfde verschrikkelijke namen. Nooit komt daar eens een talent boven drijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze houden gewoon een Scandinavische Order of Merit bij gebaseerd op de PDC Order of merit
1 Kim Viljanen Finland 5,400
2 Marko Kantele Finland 2,700
3 Dennis Nilsson Sweden 2,225
4 Daniel Larsson Sweden 1,725
5 Per Laursen Denmark 1,450
6 Magnus Caris Sweden 1,400
7 Alex Brian Jensen Denmark 1,325
8 Ricky Nauman Sweden 925
9 Cor Dekker Norway 775
Ik zie dat Steve Duke Snr wel meedoet op de Australische Tour. Hopelijk wurmt hij zich erdoorheen voor de Sidney Masters.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elk jaar dezelfde verschrikkelijke namen. Nooit komt daar eens een talent boven drijven.
In de jeugd loopt wel wat, maar het is altijd de vraag of het door komt. Probleem met veel van die Scandi's is geld. Levensonderhoud is daar behoorlijk aan de prijs etc.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elk jaar dezelfde verschrikkelijke namen. Nooit komt daar eens een talent boven drijven.
Geen Rob Szabo?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat Steve Duke Snr wel meedoet op de Australische Tour. Hopelijk wurmt hij zich erdoorheen voor de Sidney Masters.
AGP Rankings (31/08/2017)
Position Player Country Amount
1 Gordon Mathers Australia 172
2 Rhys Mathewson Australia 160
3 Corey Cadby Australia 160
4 Justin Thompson Australia 112
5 Lucas Cameron Australia 108
6 Tic Bridge Australia 100
7 Cody Harris New Zealand 96
8 Steve Duke Snr Australia 56
9 John Weber Australia 56
Niet.quote: