Je maakt er een fluit van?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
niet als je ziet wat ik doe met hun heupbotten
Agossie.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slecht, het lukt nietIk denk dat ik maar eenzaam verder door het leven ga
Hey dat is mijn idee, niet erg CREATIEF van jequote:Op woensdag 27 september 2017 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agossie.
Probeer eens kerstslingers.
Ik kijk mee heren.quote:
Dat zag ik niet, sorryquote:Op woensdag 27 september 2017 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey dat is mijn idee, niet erg CREATIEF van je
dit dusquote:Op woensdag 27 september 2017 19:32 schreef HPLC het volgende:
Maar even iets serieus: het gaat toch in geen enkele SC constant over het subforum waar het staat?
Nee. Maar je hoeft ook niet een SC waar je nooit komt op de kop te zetten omdat er een user niet meer in KLB kanquote:Op woensdag 27 september 2017 19:32 schreef HPLC het volgende:
Maar even iets serieus: het gaat toch in geen enkele SC constant over het subforum waar het staat?
Nou ja, op de kop, hier kwam geen hond aan de 11 delen in 2 jaar te zienquote:Op woensdag 27 september 2017 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je hoeft ook niet een SC waar je nooit komt op de kop te zetten omdat er een user niet meer in KLB kan.
quote:Op woensdag 27 september 2017 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je hoeft ook niet een SC waar je nooit komt op de kop te zetten omdat er een user niet meer in KLB kan.
ik kwam hier al jaren, mijn KM topic is van 2013 ofzoquote:Op woensdag 27 september 2017 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik ben ook heel content, waar koop je dat?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie plakband wel. Dat vind ik nou creatief
Is dat hans in het midden?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit iets voor ons, Samzz?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |